Mijn tanden zijn inmiddels gesmolten, zo zoet zijn ze, dus pak er gerust eentjequote:
Ik pas, ik heb al kruidnotenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn inmiddels gesmolten, zo zoet zijn ze, dus pak er gerust eentje
Ik denk dan iets met losse kloddersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar nadenken
lieverdjes ik ga douchenMorgen weer een drukke dag
Trusten Toekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar bed
als zelf mijn vriendin al begint met me naar werkgerelateerde shit te gaan in de avonduren.................wat moet ik ermee
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar nadenken
Slaapze slaperdsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar bed
als zelf mijn vriendin al begint met me naar werkgerelateerde shit te gaan in de avonduren.................wat moet ik ermee
slaap ze lovelyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga maar nadenken
trusten TJquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar bed
bijnaquote:
Neehoor, ben juist heel zakelijk daarin; als ik wonden goed verzorg helen ze sneller, dus dat is juist mooi. En ik hou van wonden verzorgen, superinteressantquote:
Nog een paaarrr nachtjes slapenquote:
Eens een keer mijn handen verzorgen? Die zijn soms haast een en al wondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, ben juist heel zakelijk daarin; als ik wonden goed verzorg helen ze sneller, dus dat is juist mooi. En ik hou van wonden verzorgen, superinteressant![]()
en dat in combinatie met bondagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, ben juist heel zakelijk daarin; als ik wonden goed verzorg helen ze sneller, dus dat is juist mooi. En ik hou van wonden verzorgen, superinteressant![]()
niet zoveel met je speeltje spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eens een keer mijn handen verzorgen? Die zijn soms haast een en al wond
quote:
dan ga ik nog maar even slapen denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Nog een paaarrr nachtjes slapen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eens een keer mijn handen verzorgen? Die zijn soms haast een en al wond
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat in combinatie met bondage
Daar heb ik nog niet mee gespeeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet zoveel met je speeltje spelen
Laten we zeggen dat ik geen kleine handen heb en daarmee machines schoon maak waar niet veel ruimte is, dus ze vaak ergens tegen aan stoot, merk het ook al niet meer als er een wondje zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]Zo erg? Wat doe je dan?
Ik wil best advies geven hoor![]()
![]()
trusten wokquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik nog maar even slapen denk ik
Slaap lekker wokquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik nog maar even slapen denk ik
quote:
Auwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet mee gespeeld
[..]
Laten we zeggen dat ik geen kleine handen heb en daarmee machines schoon maak waar niet veel ruimte is, dus ze vaak ergens tegen aan stoot, merk het ook al niet meer als er een wondje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |