Aha dus daar ging het al misquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht er ineens aan
Lolquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Panda72 het volgende:
he poppelepee
Panda houd toch niet van thee
Dat spoelt ze het liefste door de plee
Maar tegen een kop koffie zegt zei geen nee
Want dat stemt haar wel tevree
Daarvan drinkt zij meer dan twee
Hey Wokquote:
Dat geloof ik best ja, maar om nou zelf een diagnose te gaan stellen vind ik ook weer zo overdreven. En dat doen mensen gewoon teveel*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precies.. bizar he.
Terwijl het juist voor degenen die deze stoornis wel echt hebben zo'n opluchting kan zijn
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik GF maar eens een bezoekje ga brengen met mijn nieuwe speeltje
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van je
Wie zegt dat ik er paint in hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mag je echt wel een ander speeltje meenemen dan die paintgun van je
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, maar om nou zelf een diagnose te gaan stellen vind ik ook weer zo overdreven. En dat doen mensen gewoon teveel*
er staat ook ofquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind thee wel vies dus dat drink ik niet in de pauze dus TT klopt niet
mwah ben meer van de bondagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het wel
op de vrijdag zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik GF maar eens een bezoekje ga brengen met mijn nieuwe speeltje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, als hij weer een sm party heeft kan het wel
Dat ligt dan aan jou en niet aan mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik dacht aan iets heel vies
dat wordt er ook het meeste gedaanquote:
Ik hou wijs mijn mondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou en niet aan mijwant ik weet zo niet wat er vies aan knikkers is
gezelligquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat wordt er ook het meeste gedaan
De-len.quote:
Why?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn nijntje dvd's weggegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |