HDRquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef LieLie het volgende:
Er zit links achter op die kerk een raar stukje? En de toren is erg rood?
Ja, een of andere gast uit Armenië had het idee gekregen een paar honderd jaar naar Christus om naar de buurt van Maastricht te komen en Bisschop te worden. Ta-daa.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een of andere gast uit Armenië had het idee gekregen een paar honderd jaar naar Christus om naar de buurt van Maastricht te komen en Bisschop te worden. Ta-daa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg reactie dat ze graag een slinger willen opsturen met 'Hoera, ik ben jarig'
Toch aardig![]()
Die is lekker he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
Zit nu aan de Balvenie. Echt, goddelijk
oelala!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
slapie doen, was vroeg vanochtend![]()
Morgen Salsaaaaa met hootersmeisje
Ja! zo'n vouwslinger die met van die losse letters, maar dan zonder de 'a'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Terug van kaas/wijnproeverij met het werk. Niet meer doen Bloes
Wel het etentje vantevoren met een klein select groepje
Ik ben zelfs een uur w.s. eerder weggegaan![]()
@ Lie, Hoer een meisje in een slinger?
Ah, ik dacht al, wat ligt het tempo hier traag vandaagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:39 schreef DarkElf het volgende:thuis van zusje, ben lekker blijven eten..
Nu moe (wat een noodweer onderweg terug), dus met boek naar bed (en mr natuurlijk die mag ook mee)
slaap lekker straks!
Slaap lekker en kijk morgen maar even die reportage over kinderarbeid in Turkije na op de site van1Vandaag en wijs, als jullie vanuit Turkije importeren, je baas dan daar ook even op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
nog even over hazelnoten Golfer;
ik heb de documentaire niet gezien dus ik weet niet wat er precies gebeurt in Turkije. Weet wel dat alle hazelnoten in de EU uit Turkije komen helaas...
mensen willen goedkoop en toch kwaliteit en in Turkije is er eenmaal de grootste en beste oogst tegen goede prijzen. vooral nu er weer nieuwe oogst is worden er tonnen per inkoper aangesleept.
welterusten lieve mensjes en ben blij te lezen dat iedereen een leuke avond had
Ik vermoed dat dat niet zo simpel is als jij het voorsteltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:56 schreef golfer het volgende:
Misschien kunnen jullie een statement maken door dat soort hazelnoten niet meer te verwerken?
Fairtrade en heel veel chocoladehandelaren maken anders ook wel die statement.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vermoed dat dat niet zo simpel is als jij het voorstelt
We hebben een levenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:11 schreef flying-dutchman het volgende:
iedereen al naar bed volgens mij
Zou kunnen dat er in jouw geval nog hoop op is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:19 schreef flying-dutchman het volgende:
en ik maar denken dat er pas leven is na de dood
naahm heb alle hoop al opgegeven en maak er daarom nu maar vast en groot feest vanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er in jouw geval nog hoop op is.
Ik heb net whisky gedronken tijdens mijn foto-actiequote:
En niet te zuipenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Ross vindt het chauvinistische bullshit
Nee hoor, maar hij zegt dat whisky niet meer of minder bijzonder is dan andere drankjes, maar dat Hollanders allemaal whisky geobsedeerd lijken te zijn. Nou ja, de Schotse stokerijen varen er wel bijquote:
Leffe Dubbel vind ik de bestequote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Wat voor bier? Grand prestige
ja maar dan zal er eerst veel vraag moeten zijn naar hazelnoten niet uit Turkije. Consumenten zien op t etiket niet waar t vandaan komt. Het kan overigens wel hoor, sommigen willen bv ook liever pijnboompitten uit Europa dan uit China. Daar zullen ze ook vast goedkope krachten hebbenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Fairtrade en heel veel chocoladehandelaren maken anders ook wel die statement.
Als de supermarkten (en die kans is na de uitzending vrij groot) weigeren dit soort 'foute' producten in te kopen, dan is het gauw gedaan met fabrieken die nog 'besmette' hazelnoten verwerken.
Je zult ergens moeten beginnen.
die pijnboompitten uit china krijgen sommige mensen een rare smaak van in de mond, is in cul oo kwel een itempje over met verdere uitleg. Kunnen jullie niet vragen aan jullie leverancier dat hij gaat garanderen dat er geen kinderen worden gebruikt voor de pluk? dan is het aan hem om het in zijn supply chain dat voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar dan zal er eerst veel vraag moeten zijn naar hazelnoten niet uit Turkije. Consumenten zien op t etiket niet waar t vandaan komt. Het kan overigens wel hoor, sommigen willen bv ook liever pijnboompitten uit Europa dan uit China. Daar zullen ze ook vast goedkope krachten hebben
Ik ben het door mijn vader gaan drinkenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik dronk al whisky voordat Ross nog geboren moest worden. Dus voor mij is het geen 'even in the picture' drankje.
ik heb het topic gelezen maar hoor er maar weinig (1) klant over. wb hazelnoten; ik zal het eens opzoeken dat programma en link aan de baas sturen. misschien kan hij er wat meequote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
die pijnboompitten uit china krijgen sommige mensen een rare smaak van in de mond, is in cul oo kwel een itempje over met verdere uitleg. Kunnen jullie niet vragen aan jullie leverancier dat hij gaat garanderen dat er geen kinderen worden gebruikt voor de pluk? dan is het aan hem om het in zijn supply chain dat voor elkaar te krijgen
dit topic: Bittere smaak in mond door pijnboompitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het topic gelezen maar hoor er maar weinig (1) klant over. wb hazelnoten; ik zal het eens opzoeken dat programma en link aan de baas sturen. misschien kan hij er wat mee
waarom Turkije de grootste blijft:nu omdat het op tv is geweest zal er een tijdelijke pr zut komen maar als iedereen het weer vergeten is, zal het gewoon ongestoord verder gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte P!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...ik ben op kantoor gearriveerdEens kijken of we vandaag gemotiveerd bezig kunnen zijn
Dank je welquote:
Geen kamasutra fotos maken danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dank je welKomt goed! Enige wat ik vanmorgen wel merkte is dat mijn rug moeilijk doet
Precies een soort pijntje als toen ik door mijn rug was gegaan. Ook weer in mijn onderrug. Vanavond maar ff rustig aan doen tijdens het fotograferen.
Tja, ik ben ook:quote:
dan word het vroegquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook:Altijd als ik zeg dat ik vroeg naar bed ga, word het 2.00.... tijd om volgende keer maar te zeggen dat ik laat naar bed ga ofzo... *grump*
Hoe laat ga je dan naar bed als je zegt dat je laat gaat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook:Altijd als ik zeg dat ik vroeg naar bed ga, word het 2.00.... tijd om volgende keer maar te zeggen dat ik laat naar bed ga ofzo... *grump*
Dat zeg ik niet, eigenlijk, want dan gaan mensen zeuren. Maar het komt weleens voor dat ik niet naar bed ga of om 6.00...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat ga je dan naar bed als je zegt dat je laat gaat?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, eigenlijk, want dan gaan mensen zeuren. Maar het komt weleens voor dat ik niet naar bed ga of om 6.00...![]()
GdeHoogquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wacht maar tot je wat ouder bent....dan trek je dat heeeeeeeeeeeel slecht
ik spreek uit ervaring
Ik trek 23:00 nu al nauwelijks.Werken vervloekt je.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
ik spreek uit ervaring
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik trek 23:00 nu al nauwelijks.Werken vervloekt je.
En toch ben je moe?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef Tezz het volgende:
Ik ben gister om 21.00 uur op de bank in slaap gevallen.![]()
En om 03.00 uur werd ik wakker en toen ben ik naar boven gegaan en heb gewoon tot 07.00 uur verder geslapen.....![]()
Je zou toch zeggen dat ik uitgeslapen ben nu....
Toen waren wij nog jong. En student.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Waar is die goeie ouwe nerd-tijd in MUZ
Doorlullen tot laat over muziek
(soms dan
)
Hmm, ja, dat zei m'n zus ook al, 10 jaar geleden... Ik kan gewoon redelijk zonder slaap... Ten tijde dat ik nog heel gezond was sliep ik 6 uur p/nacht. Dat was voldoende. M'n ouders werden altijd gek omdat ik zelfs op zondag op 6.00 wakker was en rond 8.00 toch echt wel honger begon te krijgen....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
ik spreek uit ervaring
Je had P's gezicht moeten zien toen ik vertelde hoe oud ik was... weheheh, dat was nou pas echt een foto-moment!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:51 schreef flying-dutchman het volgende:
je bent zo oud als je je zelf voelt!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je had P's gezicht moeten zien toen ik vertelde hoe oud ik was... weheheh, dat was nou pas echt een foto-moment!
Ja, nou wil ik ook weten hou oud je bent!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je had P's gezicht moeten zien toen ik vertelde hoe oud ik was... weheheh, dat was nou pas echt een foto-moment!
Truequote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik trek 23:00 nu al nauwelijks.Werken vervloekt je.
Doe mij ook zo'n vriendinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:51 schreef kahlie het volgende:
.. of anders wordt hij zondag om 11.00 echt wakker en dan is ondertussen z'n afwas gedaan, z'n was opgevouwen, z'n tafel afgestoft en heb ik al op de Wii-fit gestaan. Dan heeft hij zoiets van:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |