quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het toch mooi om met mensen te praten die denken dat ze er verstand van hebben
Net ook weer eentje, zegt dat er in januari de iPhone 5 komt, de reden hiervan is het antenneprobleem en er is betere software![]()
![]()
En het stond op de Apple site.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Adames het volgende:
Even een vraagje.
Bij windows kan je bij USB stick instellingen kiezen tussen gelijk schrijven en delayed schrijven.
Als je gelijk op je USB stick schrijft hoef je niet safely remove hardware te gebruiken, maar kan je de stick gewoon er uit halen.
Bij OS X krijg ik nu de melding dat ik de stick niet zomaar er uit mag trekken, is hier ook een optie voor? De melding komt ook als ik mijn laptop dicht klap met een usb stick er in, wat vrij vervelend is.
Sorry, geen idee...quote:
Ja, bedoelde "rubber band" scrollingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef n8n het volgende:
Vind die mock-up over de top laag over laag. Mijn scrollbars hou ik ook liever in het zicht. Inertial scrolling zit toch al in de nieuwe trackpads en MM?
Ligt er aan of ze gaan live-streamen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef mac_this het volgende:
Lekker morgen meekijken naar uncle Steve.
Alleen ik weet niet meer zo gauw te vinden welke site ik kan meekijken ( heb alleen iPod touch. Dus dan daar maar op.). Moet ik kijken op http://www.apple.com/apple-events/ ? Of is dat niet de goeie.
Oke. Daar zal inderdaad ook wel op te vinden zijn of ze live gaan streamen. Maar ik ga nu eerst slapen. Moet er morgen weer vroeg uit. Moet toch ietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze gaan live-streamen.
OMT is er iig bij
Tja, het is allemaal gewoon net niet zo consistent en gelikt als Explorer.quote:
Voornamelijk met punten waar ik me niet in herken, gebruik geen schijven op een andere locatie dus dat scheelt al in de ervaring. Ik open bestanden ook vanuit de Finder, lang geleden dat ik het open-file-scherm gezien hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tja, het is allemaal gewoon net niet zo consistent en gelikt als Explorer.
- In een "Open File"-dialoogje kan je niet rechtermuisklikken, renamen etc.
Klopt vind ik persoonlijk logisch maar snap ook dat het irritant kan zijn
- Soms kan je niet naar een hoger niveau
Dat herken ik niet, ander cmd + pijltje omhoog
- Er zijn nogal wat problemen met Samba shares, je kan bijv. folders niet renamen, verplaatsen werkt soms niet
Ken ik niet
- Wanneer je een geselecteerde folder verwijdert in de 'horizontale' view zit je soms opeens weer in de root en moet je weer helemaal lopen naar waar je was
Dat is apart en ook niet de bedoeling
- Horizontale view is niet slim met automatisch kiezen (of onthouden voor mijn part) van een breedte, kut met lange bestandsnamen (elke keer weer op dat resize-knopje klikken als je naar die dir gaat)
Dit is persoonlijk mijn enige irritatie, dat het niet automatisch de breedte aanhoudt (eventueel met een max. aantal pixels standaard). Dubbelklikken onder in de scheidingsbalk zorgt wel dat de kolom even breed is als de inhoud, met alt erbij ingedrukt gebeurd dat bij alle open kolommen volgens mij.
- Geen breadcrumbs in de header zodat je niet weet waar je zit
menubalk > view > show path bar. Rechtsklikken op de naam boven in het venster kan ook
- Onmogelijk of lastig (mij niet gelukt iig) om remote volumes in de "Places" te krijgen
Gebruik ik zelf niet lijkt mij ook irritant, volgens mij maakt Transmit 4 dat wel mogelijk.
- Geen functie om remote volumes gemount te houden bij een reboot (ik zet die folders nu in "Login items" maar dan moet je elke keer Finderwindows wegklikken)
Geen ervaring mee zie vorige punt
- Wanneer je een nieuwe folder maakt is de naam niet altijd geselecteerd dus moet je zelf je "untitled folder" aanklikken en renamen
Dat is ook onjuist gedrag wat ik niet meemaak
- In pictogram view kun je niet een range selecteren met de shift-toets (wat in andere views wel kan)
en meer waar ik nu ff niet op kom.
Hoe bedoel je? het kan hier zowel met de muis als met het toetsenbord.
- Zooi files in 1x verplaatsen naar een remote volume kan niet (in Explorer kan je dan met rechtermuisknop slepen en "Move" kiezen, Finder doet alleen maar links slepen en dus de standaardactie)
Dan moet je alt of cmd indrukken tijdens het slepen
Awesomequote:menubalk > view > show path bar.
Stel ik wil in een map foto's alles van foto120 tot foto130 verplaatsen (op de sortering dus). In andere views is dat (1) klikken op bovenste, (2) met shift ingehouden klikken op onderste. In de pictogram-view kan dit niet, je kan met shift geen 'range' selecteren. Met de muis kun je wel een arbitrair vierkant selecteren, maar dan is het lastig als je selectie niet precies in een vierkant valt. Dit heb ik heel vaak bij het sorteren van foto's en ik word er gewelddadig van.quote:Hoe bedoel je? het kan hier zowel met de muis als met het toetsenbord.
Met cmd een stukje vierkant wegslepenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:32 schreef eleusis het volgende:
Met de muis kun je wel een arbitrair vierkant selecteren, maar dan is het lastig als je selectie niet precies in een vierkant valt. Dit heb ik heel vaak bij het sorteren van foto's en ik word er gewelddadig van.
Ja en dan zit je drie keer te puzzelenquote:
Ik vraag me wel af hoe je dat voor je ziet, met een muis trek je nou eenmaal vierkantjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja en dan zit je drie keer te puzzelen
Zoals wat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goed, eindelijk de MBP ingericht. Begin al snel de wennen aan OSXal zitten er een paar in mijn ogen onlogische dingen in maar ik ga niet mierenneuken. Goede aanschaf
Hij is goed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bullshit Bingo kaart voor vanavond ligt klaar
Jeuj!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Boom!
[ afbeelding ]
ff refreshen![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tja, het is allemaal gewoon net niet zo consistent en gelikt als Explorer.
- Onmogelijk of lastig (mij niet gelukt iig) om remote volumes in de "Places" te krijgen
Staan toch gewoon onder 'shared' ?
- Geen functie om remote volumes gemount te houden bij een reboot (ik zet die folders nu in "Login items" maar dan moet je elke keer Finderwindows wegklikken)
Rebooten?? Maar goed, inderdaad bij login items en het vinkje bij 'verberg' aan.
- Zooi files in 1x verplaatsen naar een remote volume kan niet (in Explorer kan je dan met rechtermuisknop slepen en "Move" kiezen, Finder doet alleen maar links slepen en dus de standaardactie)
Hoe bedoel je? Gewoon uit een locale folder naar een share slepen? Dat gaat prima![]()
Klopt (moet je wel de server eerst zoeken en dus meerdere keren klikken, soms zelfs opnieuw inloggen op de Samba-server, terwijl het volume gemount is en je alle andere folders wel direct in places kan zetten)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Staan toch gewoon onder 'shared' ?
Of 's nachts uit zetten. "Hide" vinkje heeft geen effect, folders blijven in het scherm.quote:Rebooten?? Maar goed, inderdaad bij login items en het vinkje bij 'verberg' aan.
Dan heb je gekopieerd (de default-actie), ik wil meestal verplaatsen. Moet met het keyboard of in 2 stappen (knippen-plakken)quote:Hoe bedoel je? Gewoon uit een locale folder naar een share slepen? Dat gaat prima
Mijn selectie heeft niet altijd de vorm van een vierkantje, maar is vaak wel gebonden aan een range bestandsnamen, vandaar dat het handig is om op begin en eind te kunnen klikken met shift, zoals in de andere viewsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:47 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe je dat voor je ziet, met een muis trek je nou eenmaal vierkantjes.
Het stoplicht aan de linkerkant bovenin, in plaats van rechts (ik kom vanaf Windowsquote:
Dat dus!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef nietzman het volgende:
Dat zijn geen onlogische dingen maar dingen die verkeerd aangeleerd zijn.
Zo kan je het ook stellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef nietzman het volgende:
Ik maak me er dan ook geen zorgen om, hier raak ik ook weer aan gewend met de tijd mee. Bedankt voor de tip van de Finder, moest er wel even naar zoeken want ik dacht dat 't bij de gewone settings stond.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Twee van je drie punten zijn inderdaad dingen die niet onlogisch zijn, maar die je gewoon anders gewend bent. Het derde, het aangeven van het pad in de Finder kan je aanzetten in de settings.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef nietzman het volgende:
Hoezoquote:
Vreemd, heb ik echt geen last van met de shares van mijn NAS. Of het is me nooit opgevallen. Nu reboot ik zelden dus dat laatste sluit ik zeker niet uitquote:Of 's nachts uit zetten. "Hide" vinkje heeft geen effect, folders blijven in het scherm.
Ah ja, maar dat had als reden dat je dus tijdens een verrotte verplaats actie niet opeens de helft van je meuk kwijt ben zoals op windows wel voor kan komen.quote:Dan heb je gekopieerd (de default-actie), ik wil meestal verplaatsen. Moet met het keyboard of in 2 stappen (knippen-plakken)
Klik rechts in de folder, Show View Options, en dan Arrange by Name, dan kan je dat trucje doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:32 schreef eleusis het volgende:
Stel ik wil in een map foto's alles van foto120 tot foto130 verplaatsen (op de sortering dus). In andere views is dat (1) klikken op bovenste, (2) met shift ingehouden klikken op onderste. In de pictogram-view kan dit niet, je kan met shift geen 'range' selecteren. Met de muis kun je wel een arbitrair vierkant selecteren, maar dan is het lastig als je selectie niet precies in een vierkant valt. Dit heb ik heel vaak bij het sorteren van foto's en ik word er gewelddadig van.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef Pino112 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)-the-mac-event-live/
Livestream
quote:Het wordt nu wéér gebruikelijkOp woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef retorbrapi het volgende:
Het wordt nu wel gebruikelijk. Vorige keer ook al.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe iLife en MBA dus iig: http://www.engadget.com/2(...)macbook-air-refresh/.
quote:En Apple-sticker op je voorhoofd geplakt?Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik zit klaar met m'n vlaggetje.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En Apple-sticker op je voorhoofd geplakt?
quote:Dat heb ik dus ook..Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vervelende stem heeft Cook.....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb er al vier aan kunnen kruisen op mijn bullshitbingokaartje.
quote:Nee, tegen maximaliseren, met name van dingen die geen fullscreen content hebben. 10.0 had al een soort fullscreen modusOp woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Qunix het volgende:
Mac was toch altijd tegen fullscreen vensters en programma's?
quote:Ah!Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, tegen maximaliseren, met name van dingen die geen fullscreen content hebben. 10.0 had al een soort fullscreen modus
quote:Amazingly incredible!Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef KingOfMars het volgende:
Oh die book previews zijn wel prachtig gedaan zeg.
quote:Scherp +1Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Die carousel.. Is dat een voorloper van de nieuwe CoverFlow?
quote:Reeds voorzienOp woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
Eigenlijk heeft die hele fullscreen mode: zorgen dat er iets moois te zien is op al die 27" iMacs en 30" displays, en zorgen dat mensen die dingen ook gaan kopen
quote:'Just incredible'Op woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hebben we 'Incredible' en/of 'Magical' al gehad?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Handig, een boekenkast voor alle tientallen fotoboeken die ik gemaakt heb.
quote:Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef De_Hertog het volgende:
Staat 'this is why we do what we do' ook op een van die kaarten, want dat kan onderhand ook wel.
quote:..en het zou me niets verbazen als er ergens een Mac-fan is die dit ook daadwerkelijk gedaan heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnen>
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
quote:Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
quote:Lijkt wel op Find My iPhone.Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef jakkop het volgende:
Wat is dat icoontje tussen safari en address book?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef eleusis het volgende:
Samenvatting voor hen die op de tram wachten en derhalve niet kunnen kijken?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
10:29AM This seems silly, but it will probably spark a flood of homemade trailers. Which is likely bad for humanity.
Engadget
quote:En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal ook een stel zure zeikerds bij elkaar he..
quote:Uiteraard gaan we het straks wel allemaal meteen halen natuurlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.
quote:The London. Fucking. Symphony. Orchestra.Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry maar ik vind het echt cool gedaan dat iMovie.. Wat een werk is daar in gaan zitten zeg.
.
quote:Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
quote:Ik bedoel maar. Je doet het goed of niet he!Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The London. Fucking. Symphony. Orchestra.
quote:Mijn vrouw. Die kan gewoon DVDtjes maken van de dv-cam filmpjes.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
quote:Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
quote:Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
quote:En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen isOp woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.
quote:Nouja, deze meneer is er vast heel handig in en heeft vast net de goede filmpjes ervoor maar al met al hoef je met een beetje ervaring niet veel langer als een uurtje bezig te zijn denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.
quote:Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen is
quote:Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
quote:Don't worryOp woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat er vandaag helemaal niks over 10.7 komt...?
quote:Nee. Kijk nog eens rustig naar de uitnodiging.Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Mja ok maar ze nemen wel erg hun tijd voor iLife zeg.Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. Kijk nog eens rustig naar de uitnodiging.
quote:Ze gingen drie apps uitlichten, dus hierna komt iets anders.Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ok maar ze nemen wel erg hun tijd voor iLife zeg.
quote:OMT.Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Ja, duurt lang! Ik slaap al half!Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ok maar ze nemen wel erg hun tijd voor iLife zeg.
quote:Mis!Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom op met je 99 dollar; kan ik weer wat aankruisen.
quote:Nog niet iigOp woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vanavond nog op BrokenStones?
quote:Zal niet lang durenOp woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vanavond nog op BrokenStones?
quote:iChat is dood.Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eeh... waarom kon dit niet gewoon in iChat?
quote:Staat niet op mijn kaart.Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Even further" kan ook weggestreept worden.
quote:Op je iPhone verder kijkenOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Moet zeiken als een os, maar ik moet nu ff blijven zitten.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef KingOfMars het volgende:
Moet je het daar nog steeds doen met die Pinnacle meuk ofzo?.
quote:als een os x?Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Moet zeiken als een os, maar ik moet nu ff blijven zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef jakkop het volgende:
[..]
als een os x?Waarom dacht ik dit ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Ik pas nog even voor Angry Birds op 1920 x 1200.Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik fluister in Steve's oortje>
quote:Nou... ichat trok de kar toch niet zoals skypeOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef KingOfMars het volgende:
Handig voor Swets als ie in Taiwan zit.
quote:Gelukkig komt zometeen een nieuwe Air, en die heb je nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb dus gewoon al die hardware die in de laatste vijf minuten is getoond
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig komt zometeen een nieuwe Air, en die heb je niet
quote:Steve mailde laatst 'nee' op de vraag 'komt er een app store en kun je alleen nog apps die door apple zijn goedgekeurd draaien'. Dat sloot de Mac App Store niet uit.Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hey..een mac app store. En Steve mailde van de week nog van niet.
quote:Opent weer een hele nieuwe marktOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Cool...ik ben benieuwd wat dit gaat worden!
quote:Lekker in de tussentijd beta's downloaden en installeren op de externe HDOp woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
Alleen jammer dat dat hele Lion nog wel een jaartje zal duren.
quote:..en teleurgesteld zijn over features die je heerlijk vond maar die niet in de final blijken te komen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lekker in de tussentijd beta's downloaden en installeren op de externe HD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |