abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:25:58 #1
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87727722

Welkom in de Apple Slowchat.
Dé verzamelplaats voor mac-minnend FOK!. Vragen, opmerkingen, speculaties, slap geouwehoer en natte Apple dromen, het kan hier allemaal.

iPhone 3GS
iPhone 4
iPhone Dev-team (Jailbreak je iPhone)
iPhone @ T-Mobile

iMac
MacBook
MacBook Pro
MacBook Air
Mac mini
Mac Pro

iPod shuffle
iPod nano
iPod classic
iPod touch

iPad
Displays
Apple TV
Time Capsule
Airport Express
Airport Extreme
Xserve

Mac OS X Snow Leopard
iLife '09
iWork '09

Microsoft Office 2008 for Mac

Stores:
Officiële Apple Store
MacStuff.nl (a.o. Hardware geschikt voor jouw Mac)
TUDelft (Mac met korting kopen)

Apple Communities:
OneMoreThing
MacFreak
MacWereld

Voor de nieuwe (onervaren) Apple gebruiker:
MacMiep
MacInstruct (Engels)

Overig:
[How-To] MacBook Upgraden (YouTube)
Boot Camp

* Pino112 zegt: De code voor de OP vind je hier
pi_87727755
http://www.digideals.nl/n(...)/p27381?ref=tweakers

Deze he? Daar zat ik ook al aan te denken, ga ze bestellen denk ik :)
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:26:57 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87727760
Lapo:
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Wat is het toch mooi om met mensen te praten die denken dat ze er verstand van hebben :D
Net ook weer eentje, zegt dat er in januari de iPhone 5 komt, de reden hiervan is het antenneprobleem en er is betere software :? _O-
En het stond op de Apple site. :') _O-

pi_87727824
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:25 schreef Adames het volgende:
Even een vraagje.
Bij windows kan je bij USB stick instellingen kiezen tussen gelijk schrijven en delayed schrijven.
Als je gelijk op je USB stick schrijft hoef je niet safely remove hardware te gebruiken, maar kan je de stick gewoon er uit halen.
Bij OS X krijg ik nu de melding dat ik de stick niet zomaar er uit mag trekken, is hier ook een optie voor? De melding komt ook als ik mijn laptop dicht klap met een usb stick er in, wat vrij vervelend is.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:34:33 #5
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_87728111
Hee.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:45:20 #6
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_87728543
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Adames het volgende:

[..]

Sorry, geen idee...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:00:09 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87729122
Ik wil nieuwe Macbook Airs :'(
En verbeteringen aan de Finder :r
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87729638
Net clean my mac gedownload, verteld ie me na het scannen dat ik een fucking license moet kopen :{ Op de apple site stond nergens dat je het moest kopen. Iemand een gratis alternatief?
pi_87729762
Nice.
pi_87730013
Zul je gvd zien dat morgen de MBA komt die ik vorige maand wilde hebben :{
Calmer than you are
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:31:25 #11
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87730537
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:00 schreef eleusis het volgende:
En verbeteringen aan de Finder :r
Wat is er met de Finder?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:35:01 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87730698
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef n8n het volgende:

[..]

Wat is er met de Finder?
Ja ik begrijp het gebitch op finder ook nooit zo erg.
pi_87730732
hmm morgen een ipod touch bestellen bij bol, waar je hem misschien wel voor 179 kan krijgen. ik meld me morgen weer in dit topic :)
pi_87731633
Het gerucht is dus dat 10.7 elementen uit iOS krijgt: iOS scroll bars, "rubber band" scrolling en popovers.

Verder nog Quick Look bij Spotlight, met een nieuw design:

(mockup)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:56:32 #15
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87731770
Vind die mock-up over de top laag over laag. Mijn scrollbars hou ik ook liever in het zicht. Inertial scrolling zit toch al in de nieuwe trackpads en MM?
pi_87731847
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef n8n het volgende:
Vind die mock-up over de top laag over laag. Mijn scrollbars hou ik ook liever in het zicht. Inertial scrolling zit toch al in de nieuwe trackpads en MM?
Ja, bedoelde "rubber band" scrolling
pi_87733981
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:45 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Sorry, geen idee...
vreemd. het is een mooie functie, snap niet dat os x dat niet heeft.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:42:55 #18
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_87734134
Lekker morgen meekijken naar uncle Steve :) .
Alleen ik weet niet meer zo gauw te vinden welke site ik kan meekijken ( heb alleen iPod touch. Dus dan daar maar op.). Moet ik kijken op http://www.apple.com/apple-events/ ? Of is dat niet de goeie.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:46:46 #19
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87734299
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef mac_this het volgende:
Lekker morgen meekijken naar uncle Steve :) .
Alleen ik weet niet meer zo gauw te vinden welke site ik kan meekijken ( heb alleen iPod touch. Dus dan daar maar op.). Moet ik kijken op http://www.apple.com/apple-events/ ? Of is dat niet de goeie.
Ligt er aan of ze gaan live-streamen.
OMT is er iig bij :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:47:59 #20
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_87734357
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ligt er aan of ze gaan live-streamen.
OMT is er iig bij :)
Oke. Daar zal inderdaad ook wel op te vinden zijn of ze live gaan streamen. Maar ik ga nu eerst slapen. Moet er morgen weer vroeg uit. Moet toch iets :) !
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:55:29 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87734658
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef n8n het volgende:

[..]

Wat is er met de Finder?
Tja, het is allemaal gewoon net niet zo consistent en gelikt als Explorer.
- In een "Open File"-dialoogje kan je niet rechtermuisklikken, renamen etc.
- Soms kan je niet naar een hoger niveau
- Er zijn nogal wat problemen met Samba shares, je kan bijv. folders niet renamen, verplaatsen werkt soms niet
- Wanneer je een geselecteerde folder verwijdert in de 'horizontale' view zit je soms opeens weer in de root en moet je weer helemaal lopen naar waar je was
- Horizontale view is niet slim met automatisch kiezen (of onthouden voor mijn part) van een breedte, kut met lange bestandsnamen (elke keer weer op dat resize-knopje klikken als je naar die dir gaat)
- Geen breadcrumbs in de header zodat je niet weet waar je zit
- Onmogelijk of lastig (mij niet gelukt iig) om remote volumes in de "Places" te krijgen
- Geen functie om remote volumes gemount te houden bij een reboot (ik zet die folders nu in "Login items" maar dan moet je elke keer Finderwindows wegklikken)
- Wanneer je een nieuwe folder maakt is de naam niet altijd geselecteerd dus moet je zelf je "untitled folder" aanklikken en renamen
- In pictogram view kun je niet een range selecteren met de shift-toets (wat in andere views wel kan)
en meer waar ik nu ff niet op kom.
- Zooi files in 1x verplaatsen naar een remote volume kan niet (in Explorer kan je dan met rechtermuisknop slepen en "Move" kiezen, Finder doet alleen maar links slepen en dus de standaardactie)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:15:53 #22
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87735300
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

- In een "Open File"-dialoogje kan je niet rechtermuisklikken, renamen etc.
Klopt vind ik persoonlijk logisch maar snap ook dat het irritant kan zijn
- Soms kan je niet naar een hoger niveau
Dat herken ik niet, ander cmd + pijltje omhoog
- Er zijn nogal wat problemen met Samba shares, je kan bijv. folders niet renamen, verplaatsen werkt soms niet
Ken ik niet
- Wanneer je een geselecteerde folder verwijdert in de 'horizontale' view zit je soms opeens weer in de root en moet je weer helemaal lopen naar waar je was
Dat is apart en ook niet de bedoeling
- Horizontale view is niet slim met automatisch kiezen (of onthouden voor mijn part) van een breedte, kut met lange bestandsnamen (elke keer weer op dat resize-knopje klikken als je naar die dir gaat)
Dit is persoonlijk mijn enige irritatie, dat het niet automatisch de breedte aanhoudt (eventueel met een max. aantal pixels standaard). Dubbelklikken onder in de scheidingsbalk zorgt wel dat de kolom even breed is als de inhoud, met alt erbij ingedrukt gebeurd dat bij alle open kolommen volgens mij.
- Geen breadcrumbs in de header zodat je niet weet waar je zit
menubalk > view > show path bar. Rechtsklikken op de naam boven in het venster kan ook
- Onmogelijk of lastig (mij niet gelukt iig) om remote volumes in de "Places" te krijgen
Gebruik ik zelf niet lijkt mij ook irritant, volgens mij maakt Transmit 4 dat wel mogelijk.
- Geen functie om remote volumes gemount te houden bij een reboot (ik zet die folders nu in "Login items" maar dan moet je elke keer Finderwindows wegklikken)
Geen ervaring mee zie vorige punt
- Wanneer je een nieuwe folder maakt is de naam niet altijd geselecteerd dus moet je zelf je "untitled folder" aanklikken en renamen
Dat is ook onjuist gedrag wat ik niet meemaak
- In pictogram view kun je niet een range selecteren met de shift-toets (wat in andere views wel kan)
en meer waar ik nu ff niet op kom.
Hoe bedoel je? het kan hier zowel met de muis als met het toetsenbord.
- Zooi files in 1x verplaatsen naar een remote volume kan niet (in Explorer kan je dan met rechtermuisknop slepen en "Move" kiezen, Finder doet alleen maar links slepen en dus de standaardactie)
Dan moet je alt of cmd indrukken tijdens het slepen ;)
Voornamelijk met punten waar ik me niet in herken, gebruik geen schijven op een andere locatie dus dat scheelt al in de ervaring. Ik open bestanden ook vanuit de Finder, lang geleden dat ik het open-file-scherm gezien heb :+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:32:56 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87735790
quote:
menubalk > view > show path bar.
Awesome O+

quote:
Hoe bedoel je? het kan hier zowel met de muis als met het toetsenbord.
Stel ik wil in een map foto's alles van foto120 tot foto130 verplaatsen (op de sortering dus). In andere views is dat (1) klikken op bovenste, (2) met shift ingehouden klikken op onderste. In de pictogram-view kan dit niet, je kan met shift geen 'range' selecteren. Met de muis kun je wel een arbitrair vierkant selecteren, maar dan is het lastig als je selectie niet precies in een vierkant valt. Dit heb ik heel vaak bij het sorteren van foto's en ik word er gewelddadig van.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:34:27 #24
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87735840
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:32 schreef eleusis het volgende:

Met de muis kun je wel een arbitrair vierkant selecteren, maar dan is het lastig als je selectie niet precies in een vierkant valt. Dit heb ik heel vaak bij het sorteren van foto's en ik word er gewelddadig van.
Met cmd een stukje vierkant wegslepen ;)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:37:06 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87735900
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef n8n het volgende:

[..]

Met cmd een stukje vierkant wegslepen ;)
Ja en dan zit je drie keer te puzzelen ;(

Nee, die Finder vind ik echt nog een Mac OS 9-kwaliteit ding. Daar is niet genoeg "Apple-achtig" denkwerk overheen gegaan, naar mijn mening. Ik neem aan dat het blijkbaar erg complex is om een file manager drastisch om te gooien omdat die controls in zoveel situaties gebruikt worden, Microsoft heeft er ook héél lang over gedaan voordat Explorer acceptabel was.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:40:45 #26
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87736025
En in Linux is het pas echt kut. En ook nog lelijk. Finder is tenminste niet lelijk :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:46:05 #27
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87736183
Even iets anders, 2 stukjes syteemsoftware die ik jullie niet wil onthouden. Rechstreeks gekopieerd uit 7 maar dat wil de pret niet drukken.

BetterTouchTool, zelf gestures en sneltoeten instellen voor wat dan ook, heeft ook een window-snap functie. Gebruik 2 schermen dus erg handig om iTunes weer op mijn grote scherm te maximaliseren, of 2 finder vensters naast elkaar te zetten.

HyperDock. Gratis Beta, tijdelijk een blijvende licentie voor ¤7,50, toont voorvertoningen van vensters boven dock-iconen. iTunes en iCal hebben handige gepersonaliseerde met artwork en afspraken van vandaag. Hiermee kan je ook sneltoetsen instellen die werken op dock-items, handig om het volume van iTunes aan te passen zonder het venster te openen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:47:35 #28
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87736227
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja en dan zit je drie keer te puzzelen ;(

Ik vraag me wel af hoe je dat voor je ziet, met een muis trek je nou eenmaal vierkantjes.
pi_87736956
ik gebruik als alternatief voor finder, path finder :)
pi_87740510
Goed, eindelijk de MBP ingericht. Begin al snel de wennen aan OSX _O_ al zitten er een paar in mijn ogen onlogische dingen in maar ik ga niet mierenneuken. Goede aanschaf :Y
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_87740747
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 03:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goed, eindelijk de MBP ingericht. Begin al snel de wennen aan OSX _O_ al zitten er een paar in mijn ogen onlogische dingen in maar ik ga niet mierenneuken. Goede aanschaf :Y
Zoals wat?
pi_87741377
Bullshit Bingo kaart voor vanavond ligt klaar :7
Calmer than you are
pi_87741441
Back the the Mac! *O*
For great justice!
pi_87741469
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Bullshit Bingo kaart voor vanavond ligt klaar :7
Hij is goed. :7 Maar ik mis 'Boom' nog.
For great justice!
pi_87741693
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij is goed. :7 Maar ik mis 'Boom' nog.
Boom!

ff refreshen ;)
Calmer than you are
pi_87742138
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Boom!
[ afbeelding ]

ff refreshen ;)
Jeuj!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2010 @ 09:22:23 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87742444
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Staan toch gewoon onder 'shared' ?

Rebooten?? Maar goed, inderdaad bij login items en het vinkje bij 'verberg' aan.

Hoe bedoel je? Gewoon uit een locale folder naar een share slepen? Dat gaat prima :?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:54:02 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87743154
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Staan toch gewoon onder 'shared' ?
Klopt (moet je wel de server eerst zoeken en dus meerdere keren klikken, soms zelfs opnieuw inloggen op de Samba-server, terwijl het volume gemount is en je alle andere folders wel direct in places kan zetten)
quote:
Rebooten?? Maar goed, inderdaad bij login items en het vinkje bij 'verberg' aan.
Of 's nachts uit zetten. "Hide" vinkje heeft geen effect, folders blijven in het scherm.
quote:
Hoe bedoel je? Gewoon uit een locale folder naar een share slepen? Dat gaat prima
Dan heb je gekopieerd (de default-actie), ik wil meestal verplaatsen. Moet met het keyboard of in 2 stappen (knippen-plakken)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:11:43 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87743603
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:47 schreef n8n het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe je dat voor je ziet, met een muis trek je nou eenmaal vierkantjes.
Mijn selectie heeft niet altijd de vorm van een vierkantje, maar is vaak wel gebonden aan een range bestandsnamen, vandaar dat het handig is om op begin en eind te kunnen klikken met shift, zoals in de andere views :)
pi_87744468
Ik denk dat het probleem vooral is dat iconen overal kunnen staan, niet alleen op een grid. Het is daarom nogal moeilijk om een range te definiëren als je alleen de eerste en de laatste aanklikt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_87748323
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 05:10 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Zoals wat?
Het stoplicht aan de linkerkant bovenin, in plaats van rechts (ik kom vanaf Windows ;)).
Als je door je harde schijf aan het browsen bent zie je geen volledig pad van hoe je tot daar komt.
Installeren van dingen gaat echt op zo'n simpele en rare manier dat ik ook daar echt aan moest wennen :')!

En nog wel meer kleinere dingen, is niet echt een grote issue.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:31:40 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_87748373
Dat zijn geen onlogische dingen maar dingen die verkeerd aangeleerd zijn.
Ik ga naar huis.
pi_87748606
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef nietzman het volgende:
Dat dus! :7
For great justice!
pi_87748746
quote:
Zo kan je het ook stellen. :')
pi_87751296
Twee van je drie punten zijn inderdaad dingen die niet onlogisch zijn, maar die je gewoon anders gewend bent. Het derde, het aangeven van het pad in de Finder kan je aanzetten in de settings.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_87752295
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Twee van je drie punten zijn inderdaad dingen die niet onlogisch zijn, maar die je gewoon anders gewend bent. Het derde, het aangeven van het pad in de Finder kan je aanzetten in de settings.
Ik maak me er dan ook geen zorgen om, hier raak ik ook weer aan gewend met de tijd mee. Bedankt voor de tip van de Finder, moest er wel even naar zoeken want ik dacht dat 't bij de gewone settings stond.
pi_87753148
quote:
:')
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2010 @ 15:02:24 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87754119
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef eleusis het volgende:

[..]

Klopt (moet je wel de server eerst zoeken en dus meerdere keren klikken
Hoezo :? Share staat er gewoon bij zodra beschikbaar. Anders CMD+K

quote:
Of 's nachts uit zetten. "Hide" vinkje heeft geen effect, folders blijven in het scherm.
Vreemd, heb ik echt geen last van met de shares van mijn NAS. Of het is me nooit opgevallen. Nu reboot ik zelden dus dat laatste sluit ik zeker niet uit :P

quote:
Dan heb je gekopieerd (de default-actie), ik wil meestal verplaatsen. Moet met het keyboard of in 2 stappen (knippen-plakken)
Ah ja, maar dat had als reden dat je dus tijdens een verrotte verplaats actie niet opeens de helft van je meuk kwijt ben zoals op windows wel voor kan komen.
pi_87754239
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:32 schreef eleusis het volgende:

Stel ik wil in een map foto's alles van foto120 tot foto130 verplaatsen (op de sortering dus). In andere views is dat (1) klikken op bovenste, (2) met shift ingehouden klikken op onderste. In de pictogram-view kan dit niet, je kan met shift geen 'range' selecteren. Met de muis kun je wel een arbitrair vierkant selecteren, maar dan is het lastig als je selectie niet precies in een vierkant valt. Dit heb ik heel vaak bij het sorteren van foto's en ik word er gewelddadig van.
Klik rechts in de folder, Show View Options, en dan Arrange by Name, dan kan je dat trucje doen
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 15:06:54 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87756415
Is het al begonnen dan??? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 16:16:21 #54
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87757221
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef rubje het volgende:
Is het al begonnen dan??? :{
Nee, vanavond om 19u, maar het is ongebruikelijk dat Apple een livestream biedt :)
pi_87757542
Het wordt nu wel gebruikelijk. Vorige keer ook al.
  Redactie Games woensdag 20 oktober 2010 @ 16:39:16 #56
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87758214
Ik ga het deze keer weer missen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:01:53 #57
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87759213
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef retorbrapi het volgende:
Het wordt nu wel gebruikelijk. Vorige keer ook al.
Het wordt nu wéér gebruikelijk ;)

Ben benieuwd naar Lion :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87759607
Altijd wel leuk die nieuwe features, maar dan moeten ze wel gebruikt worden door developers. Gebruikt er hier iemand al een programma dat Grand Central of OpenCL gebruikt, 14 maanden na de release van Snow Leopard?
pi_87761570
tvp voor vanavond
pi_87761679
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe iLife en MBA dus iig: http://www.engadget.com/2(...)macbook-air-refresh/ :+.
}:|
Calmer than you are
pi_87761720
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

:P.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:20:03 #63
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_87762024
Nieuwe iLife vind ik wel tof :9

Ook een nieuwe iWork? Zeker Keynote gebruik ik veel. En Pages eigenlijk ook wel. Dat zou nòg toffer zijn B-)
pi_87762226
Tvp!
Work hard, play harder!
Last.fm
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 18:36:11 #65
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87762526
Voor de mensen zonder Mac: http://www.onemorething.nl/live/
pi_87763383
Liftmuziek *O*
pi_87763385
En voor de Mac en iOS devices gebruikers: http://events.apple.com.e(...)yfg/event/index.html
pi_87763397
Zo, ik zit klaar met m'n vlaggetje.
pi_87763474
Ready to go!
For great justice!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 oktober 2010 @ 18:59:52 #70
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_87763479
Ik zit klaar hoor *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_87763481
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik zit klaar met m'n vlaggetje.
En Apple-sticker op je voorhoofd geplakt?
For great justice!
pi_87763515
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Q. het volgende:

[..]

En Apple-sticker op je voorhoofd geplakt?
_O-.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 oktober 2010 @ 19:00:38 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_87763524
Steve *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:00:46 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87763532
Steve *O*
pi_87763557
Steve *O*
For great justice!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 oktober 2010 @ 19:01:44 #76
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_87763581
Andere man *O*
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:03:01 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87763639
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Andere man *O*
Tim Cook *O*
pi_87763661
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Tim Cook *O*
De beoogde nieuwe baas?
pi_87763744
Wat een vervelende stem heeft Cook.....
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:07:27 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87763832
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een vervelende stem heeft Cook.....
Dat heb ik dus ook.. :N
pi_87763834
Chrome pwnd!

Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:08:44 #82
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87763889
Steve is toch veel prettiger om naar te luisteren idd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87763902
If you've ever been to a US store, you know that's a statement :D
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87763905
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Chrome pwnd!

[ afbeelding ]
Staat ook bij de requirements he ;).
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:09:27 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87763923
Steve *O* :D
pi_87763928
iLife 11 :)
Calmer than you are
pi_87763930
iLife 11 *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:09:47 #88
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87763939
Mooi doosje.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87763943
Hella lelijk icon voor iLife :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:10:14 #90
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87763957
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Smaken verschillen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87763970
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef De_Hertog het volgende:
Mooi doosje.
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
pi_87763986
idd
pi_87764014
Fullscreen mode :9. Aperture-achtig.
pi_87764016
Mac was toch altijd tegen fullscreen vensters en programma's?

Echt apart...
pi_87764024
Heb er al vier aan kunnen kruisen op mijn bullshitbingokaartje.
Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:12:27 #96
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764044
Dat Fullscreen Places ga ik geregeld gaan gebruiken gewoon voor de wow-factor :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764046
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb er al vier aan kunnen kruisen op mijn bullshitbingokaartje.
_O-.
pi_87764084
Amazing: 5 vakjes :7
Calmer than you are
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2010 @ 19:13:36 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87764086
plaats ff screenies, zit op 3G.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:13:54 #100
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764101
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Qunix het volgende:
Mac was toch altijd tegen fullscreen vensters en programma's?
Nee, tegen maximaliseren, met name van dingen die geen fullscreen content hebben. 10.0 had al een soort fullscreen modus :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:14:09 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87764108
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)ck-to-the-mac-event/
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:14:15 #102
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764110
Die slideshow is wel erg mooi
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764112
Jullie stream loopt voor op mij ;(
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764122
Dit is wel grappig die slideshow, zeker als hij ze dan ook chronologisch laat zien.
pi_87764131
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)ck-to-the-mac-event/
pi_87764161
Het is duidelijk: wit is het nieuwe zwart
pi_87764176
"a great music track" :') :')
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764180
Whehe die sneeuw slideshow is cool :D.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:16:34 #109
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764201
Zo'n slideshow, en dan op een iPad. Eat that, digital photo frames.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764226
HTML mail is evil mensen...
pi_87764243
Ziet er allemaal prachtig uit, maar hoeveel mensen gebruiken deze features nu echt? Een beetje ' perfect family' idee. :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:18:21 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87764275
Op zich makkelijk bedacht die emailfunctie, maar dat is typisch Apple ^O^
pi_87764276
Hebben we 'Incredible' en/of 'Magical' al gehad?
Calmer than you are
pi_87764296
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee, tegen maximaliseren, met name van dingen die geen fullscreen content hebben. 10.0 had al een soort fullscreen modus :P
Ah!
pi_87764313
Oh die book previews zijn wel prachtig gedaan zeg.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:19:47 #116
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764333
Die carousel.. Is dat een voorloper van de nieuwe CoverFlow?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764335
Slim om social media binnen de app te halen :).
pi_87764346
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef KingOfMars het volgende:
HTML mail is evil mensen...
Idd... Al helemaal wat Mac genereert...
pi_87764355
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef KingOfMars het volgende:
Oh die book previews zijn wel prachtig gedaan zeg.
Amazingly incredible!
pi_87764359
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Die carousel.. Is dat een voorloper van de nieuwe CoverFlow?
Scherp +1
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764369
Social en Share zijn ook mooie random woorden voor de bingo.
pi_87764374
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Amazingly incredible!
pi_87764380
Ik heb wel eens wat albums via iPhoto laten maken... supermooi maar helaas ook superduur helaas.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:21:18 #124
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764404
Eigenlijk heeft die hele fullscreen mode: zorgen dat er iets moois te zien is op al die 27" iMacs en 30" displays, en zorgen dat mensen die dingen ook gaan kopen :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764414
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Amazingly incredible!
Dan sta ik al op zeven vakjes :P

Calmer than you are
pi_87764418
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
Eigenlijk heeft die hele fullscreen mode: zorgen dat er iets moois te zien is op al die 27" iMacs en 30" displays, en zorgen dat mensen die dingen ook gaan kopen :P
Reeds voorzien :+.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:22:10 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87764435
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hebben we 'Incredible' en/of 'Magical' al gehad?
'Just incredible'
Check. :P
pi_87764443
Handig, een boekenkast voor alle tientallen fotoboeken die ik gemaakt heb. :D
pi_87764464
Wat een onzin, die bookshelf: je hebt die boeken net uitgeprint, waarom zou je ze nog op je scherm bekijken?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764469
Magical al langs gekomen?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:23:08 #131
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764472
'En nu, voor de retro-fans onder u, een filmpje met een oude drukpers en een analoge teller'
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764476
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Handig, een boekenkast voor alle tientallen fotoboeken die ik gemaakt heb. :D
_O-.
pi_87764488
Awesome!
pi_87764492
"Best version ever" kan ook weggestreept worden :+.
pi_87764506
Yeah but how does it perform with 10GB libraries Steve. :7.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:24:11 #136
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764519
Staat 'this is why we do what we do' ook op een van die kaarten, want dat kan onderhand ook wel.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764543
Achja echt veel beter kunnen deze dingen niet worden natuurlijk. Het zijn allemaal maar nuance verschillen en kleine extra's.
pi_87764574
Schiet 's op Steve; op naar de MBA en OSX 10.7
Calmer than you are
pi_87764584
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef De_Hertog het volgende:
Staat 'this is why we do what we do' ook op een van die kaarten, want dat kan onderhand ook wel.
Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnen :P>
pi_87764601
Wat is dit voor een uitsmijter?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764608
Ze zijn erg op de winter tour. O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:26:22 #142
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764614
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnen :P>
..en het zou me niets verbazen als er ergens een Mac-fan is die dit ook daadwerkelijk gedaan heeft.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:26:39 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87764628
Samenvatting voor hen die op de tram wachten en derhalve niet kunnen kijken?
pi_87764629
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef jakkop het volgende:
Wat is dit voor een uitsmijter?
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
pi_87764641
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
_O-. Idd :D.
pi_87764648
Wat is dat icoontje tussen safari en address book? :o
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:27:24 #147
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764666
Wat werkt dat allemaal prachtig met een speciaal voorbereid filmpje. Benieuwd wat het effect met echte home video's gaat zijn.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764678
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.
Calmer than you are
pi_87764680
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef jakkop het volgende:
Wat is dat icoontje tussen safari en address book? :o
Lijkt wel op Find My iPhone.
pi_87764713
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.
_O-
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:28:48 #151
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764734
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef eleusis het volgende:
Samenvatting voor hen die op de tram wachten en derhalve niet kunnen kijken?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764750
Door iMovie vind ik het altijd zo jammer dat ik geen videocamera heb. :'(.
pi_87764766
Dukes of Hazzard effect _O-
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:29:38 #154
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764774
Trailers voor je home video :')
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764813
Wat zijn jullie toch allemaal ook een stel zure zeikerds bij elkaar he. :+.
pi_87764831
Max 4 mensen dus :{
pi_87764833
10:29AM This seems silly, but it will probably spark a flood of homemade trailers. Which is likely bad for humanity.

Engadget :D
pi_87764838
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
10:29AM This seems silly, but it will probably spark a flood of homemade trailers. Which is likely bad for humanity.

Engadget :D
_O-
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:31:19 #160
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764859
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal ook een stel zure zeikerds bij elkaar he. :+.
En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764878
Ok, het is nutteloos, maar het is wel fucking mooi gedaan
pi_87764890
Jason Chen:
UNRELATED: There’s a FaceTime icon in the dock!

Jason Chen:
It looks the same as the iOS FaceTime icon, except slightly tweaked.

Nice :)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764892
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_87764911
Sorry maar ik vind het echt cool gedaan dat iMovie. :D. Wat een werk is daar in gaan zitten zeg. :D.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:32:07 #165
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764915
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.
Uiteraard gaan we het straks wel allemaal meteen halen natuurlijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:32:36 #166
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87764934
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry maar ik vind het echt cool gedaan dat iMovie. :D. Wat een werk is daar in gaan zitten zeg. :D.
The London. Fucking. Symphony. Orchestra.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87764959
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87764960
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

The London. Fucking. Symphony. Orchestra.
Ik bedoel maar. Je doet het goed of niet he!
pi_87764961
Gvd..ik hoop niet dat ze nu bij elk iLife product 10 minuten lang een ander persoon laten lullen. Ik download die shizzle straks wel en kom er dan wel achter wat het kan.
Calmer than you are
pi_87764974
Ziet er zeker mooi uit :Y. Maar gebruik iMovie nu al niet of nauwelijks :+.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:33:30 #171
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_87764980
Je iMovie soundtrack in laten spelen door een fucking orkest bij de Abbey Road studio's is waarom Apple heerst.
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2010 @ 19:33:56 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87765004
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn vrouw. Die kan gewoon DVDtjes maken van de dv-cam filmpjes.
pi_87765005
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:

[..]

Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.
pi_87765025
Gezichtsherkenning in filmpjes. Niet nieuw natuurlijk, maar wel mooi en handig gedaan :Y.
pi_87765029
Die vent gaat helemaal los joh. Ik ben 'm kwijt hoor. :D.
pi_87765076
Dit is toch fucking geweldig zeg. :D.
pi_87765084
Nog best leuk dit... Had het echt niet verwacht :D
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:35:43 #178
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765159
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:

[..]

Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.
Ik typ straat.
pi_87765162
IK ZAG AMSTERDAM!!!!!!
pi_87765165
Amsterdam :o
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:37:07 #182
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765167
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.
En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen is :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765172
Amsterdam :D
pi_87765183
Amsterdam _O_
pi_87765195
Indiana Jones!
pi_87765206
Ziet er geinig uit dit. :)
pi_87765225
Leuk ja.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:38:41 #188
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765244
Was 'Amazing' al aangekruist? :D
pi_87765245
Awesome. Check again.
Amazing. Check again.
pi_87765247
Nou, iWeb aub
Calmer than you are
pi_87765256
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.
Nouja, deze meneer is er vast heel handig in en heeft vast net de goede filmpjes ervoor maar al met al hoef je met een beetje ervaring niet veel langer als een uurtje bezig te zijn denk ik.

Maarja. De meeste mensen zitten op dat blubber Windows en daar heb je zoiets helemaal niet natuurlijk. Moet je het daar nog steeds doen met die Pinnacle meuk ofzo? :').
pi_87765259
JAAAA

NIEUWE GARAGEBAND!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:39:27 #193
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765269
GarageBand heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Doe nog maar zo'n iMovie-achtige demo, kan ik eens zien wat het eigenlijk doet :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765281
Steve: wat doet die Xander Soren ook alweer bij ons?
Calmer than you are
pi_87765285
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen is :P
Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.
pi_87765349
Een BPM finder ding iets, zou wel nice zijn...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:41:55 #197
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765370
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765404
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
_O-.
Ik typ straat.
pi_87765415
Het kan toch niet zo zijn dat er vandaag helemaal niks over 10.7 komt...?
pi_87765425
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

_O-.
pi_87765433
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef KingOfMars het volgende:
Don't worry :).
pi_87765448
Nice!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:43:54 #203
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765460
quote:
Nee. Kijk nog eens rustig naar de uitnodiging.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765494
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Nee. Kijk nog eens rustig naar de uitnodiging.
Mja ok maar ze nemen wel erg hun tijd voor iLife zeg.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:45:04 #205
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765522
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ze gingen drie apps uitlichten, dus hierna komt iets anders.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765528
Dit is dus niet nieuw.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:45:13 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_87765531
quote:
OMT.
For great justice!
pi_87765551
Val er net weer even halverwege in, maar dit kon toch allemaal al met iLife GarageBand 10?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:45:40 #209
141482 Q.
JurassiQ
pi_87765555
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ja, duurt lang! Ik slaap al half!
For great justice!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:46:06 #210
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765576
Eigenlijk best cool, dat GarageBand. Keertje een keyboard aanschaffen, m'n pianolessen van vroeger eens opvijzelen. :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765583
Wat cool zo'n keyboard :D.
pi_87765586
Mozart O+
Calmer than you are
pi_87765607
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mozart O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:46:53 #214
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765610
Dit met die piano is wel amazingly credible _O_
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:47:06 #215
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765618
Nog best lastig volgens mij, zo net-niet-goed spelen op commando :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765654
Garageband meets Guitar Hero :D
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87765657
pi_87765660
Bestaan er ook USB gitaren?
pi_87765665
Apple Piano Hero.origineel grapje.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:48:09 #220
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765677
Dat is toch wel indrukwekkend van Apple. Ze laten een demo van een softwarepakket zien en ik wil een keyboard gaan aanschaffen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765691
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef KingOfMars het volgende:
http://usbguitar.org/
pi_87765697
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef KingOfMars het volgende:
Guitar Hero 3 is beschikbaar voor Mac ;)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87765698
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Apple Piano Hero.
Nogal...
pi_87765701
Kom op met je 99 dollar; kan ik weer wat aankruisen.
Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:48:54 #225
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765725
Hey, het is goedkoper geworden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:48:58 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765729
49$
pi_87765732
Ok waar is de nzb voor iLife?
pi_87765744
JAAA!!!!

$49!
pi_87765746
Available Today :o
pi_87765748
Oei..daar ga ik het wellicht wel gewoon voor kopen.
Calmer than you are
pi_87765749
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kom op met je 99 dollar; kan ik weer wat aankruisen.
Mis!
pi_87765758
Vanavond nog op BrokenStones? :D
pi_87765788
First video calling on mobile devices?!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87765803
Lol! Facetime for Mac.
Calmer than you are
pi_87765807
Facetime on the Mac.
pi_87765815
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog niet iig ;)
Calmer than you are
pi_87765826
Facetime for mac
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:50:57 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765834
Dacht al wel dat ze het niet alleen voor de iOS-devices zouden houden :)
pi_87765836
Eeh... waarom kon dit niet gewoon in iChat?
pi_87765839
Handig voor Swets als ie in Taiwan zit.
pi_87765847
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zal niet lang duren :+.
pi_87765903
Fuck..kom nou op met je 'Just Works'!
Calmer than you are
pi_87765906
Zelfs Steve is underwhelmed. :').
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:52:19 #244
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765908
Dat kantelen ziet er erg maf uit. Het werkt prima, maar het is nogal komisch.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:52:32 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765924
Today beta :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:52:43 #246
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765931
Kortste demo ooit.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Today beta :D
Jij loopt voor op mij :D
Calmer than you are
pi_87765949
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef De_Hertog het volgende:
Kortste demo ooit.
_O-
pi_87765964
10.7 _O_
pi_87765965
Jeuj! OSX!
pi_87765968
YES! SNEAK PEEK!
Calmer than you are
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:53:29 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87765973
10.7 :s) :s)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:53:31 #253
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87765974
Lion in aantocht.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87765977
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eeh... waarom kon dit niet gewoon in iChat?
iChat is dood.
pi_87765984
Moet zeiken als een os, maar ik moet nu ff blijven zitten.
Calmer than you are
pi_87765987
10.7 met Ruby?
pi_87765988
"Even further" kan ook weggestreept worden :+.
pi_87765997
Lion.
pi_87766027
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Even further" kan ook weggestreept worden :+.
Staat niet op mijn kaart. :{
Calmer than you are
pi_87766030
iOS naar de Mac?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:54:42 #261
141482 Q.
JurassiQ
pi_87766032
Lion! *O*
For great justice!
pi_87766034
De apps terug naar OS X. Zo slim!
pi_87766042
BINGO!!!!! *O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:54:59 #264
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766055
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op je iPhone verder kijken
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:04 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87766059
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef KingOfMars het volgende:
Moet je het daar nog steeds doen met die Pinnacle meuk ofzo? :').
:D Die hadden pas geleden een presentatie aan winkelpersoneel van informatique (ofzo) gelijk met ons. Ik heb een medewerker op de foto staan die letterlijk sliep tijdens de pinnacle presentatie :')
pi_87766063
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
als een os x?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eins, zwei, hoeplakai.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:37 #267
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87766090
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef jakkop het volgende:

[..]

als een os x?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dacht ik dit ook? :D :')
pi_87766093
App Store?
Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:42 #269
141482 Q.
JurassiQ
pi_87766098
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
iOS naar de Mac?
Gewoon een beetje features en feeling overcrossen. :7
For great justice!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:45 #270
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766102
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
De apps terug naar OS X. Zo slim!
Loop jij enorm voor of...?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87766124
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Loop jij enorm voor of...?
Ik fluister in Steve's oortje :+>
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:56:36 #272
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766142
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
App Store?
Zou prima matchen met dat $99 developer account.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87766151
Echt dat auto save zat ik me pas nog af te vragen... files saven is zo 1996!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:57:03 #274
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766171
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik fluister in Steve's oortje :+>
Ik pas nog even voor Angry Birds op 1920 x 1200.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 2010 @ 19:57:07 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_87766176
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef KingOfMars het volgende:
Handig voor Swets als ie in Taiwan zit.
Nou... ichat trok de kar toch niet zoals skype :{
pi_87766179
Kutstream loopt vast!
pi_87766185
'Touch screen'. Check.
Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:57:28 #278
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766199
Touch werkt niet op een scherm. Dat heb ik in z'n oor gefluisterd ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:57:52 #279
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87766227
"It gives great demo, but after a while your arm feels like it's going to fall off. "

_O-
pi_87766249
Ik heb dus gewoon al die hardware die in de laatste vijf minuten is getoond :')
Calmer than you are
pi_87766284
Hey..een mac app store. En Steve mailde van de week nog van niet.
Calmer than you are
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:58:52 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87766289
Mac App Store.
pi_87766290
Mac App Store, als ze maar niet de kant op gaan dat je alleen maar uit de App Store mag installeren..
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:59:07 #284
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766301
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb dus gewoon al die hardware die in de laatste vijf minuten is getoond :')
Gelukkig komt zometeen een nieuwe Air, en die heb je niet :6
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87766306
Mac App Store...... Ik ben benieuwd.
pi_87766313
"It won't be the only place"

Gelukkig maar :)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_87766332
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Gelukkig komt zometeen een nieuwe Air, en die heb je niet :6
:P
Calmer than you are
pi_87766343
Meh.
pi_87766346
"It won't be the only way, but we think it's the best way to find your apps".
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 oktober 2010 @ 19:59:45 #290
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87766351
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
'Touch screen'. Check.
Kan je 'Simple' ook niet even toevoegen aan de kaart? :D
pi_87766373
Cool...ik ben benieuwd wat dit gaat worden!
Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:00:21 #292
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766383
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hey..een mac app store. En Steve mailde van de week nog van niet.
Steve mailde laatst 'nee' op de vraag 'komt er een app store en kun je alleen nog apps die door apple zijn goedgekeurd draaien'. Dat sloot de Mac App Store niet uit. ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87766393
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Cool...ik ben benieuwd wat dit gaat worden!
Opent weer een hele nieuwe markt :Y.
pi_87766399
Hahaha..mission control.
Calmer than you are
pi_87766412
Mission control. :')
Ik typ straat.
pi_87766422
Mission control :')
pi_87766435
Ik ben extreem skeptisch, maar kom maar op met die demo.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:01:56 #298
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766461
Alleen jammer dat dat hele Lion nog wel een jaartje zal duren.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87766481
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef De_Hertog het volgende:
Alleen jammer dat dat hele Lion nog wel een jaartje zal duren.
Lekker in de tussentijd beta's downloaden en installeren op de externe HD *O*
Calmer than you are
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:02:57 #300
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87766521
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Lekker in de tussentijd beta's downloaden en installeren op de externe HD *O*
..en teleurgesteld zijn over features die je heerlijk vond maar die niet in de final blijken te komen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87766527
Fuck...dat is toch best handig. Handiger dan torrents.

AppleSC#368: Mission Control, we have touch screens in 10.7
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')