quote:Ah!Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, tegen maximaliseren, met name van dingen die geen fullscreen content hebben. 10.0 had al een soort fullscreen modus
quote:Amazingly incredible!Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef KingOfMars het volgende:
Oh die book previews zijn wel prachtig gedaan zeg.
quote:Scherp +1Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Die carousel.. Is dat een voorloper van de nieuwe CoverFlow?
quote:Reeds voorzienOp woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
Eigenlijk heeft die hele fullscreen mode: zorgen dat er iets moois te zien is op al die 27" iMacs en 30" displays, en zorgen dat mensen die dingen ook gaan kopen
quote:'Just incredible'Op woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hebben we 'Incredible' en/of 'Magical' al gehad?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Handig, een boekenkast voor alle tientallen fotoboeken die ik gemaakt heb.
quote:Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef De_Hertog het volgende:
Staat 'this is why we do what we do' ook op een van die kaarten, want dat kan onderhand ook wel.
quote:..en het zou me niets verbazen als er ergens een Mac-fan is die dit ook daadwerkelijk gedaan heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnen>
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
quote:Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
quote:Lijkt wel op Find My iPhone.Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef jakkop het volgende:
Wat is dat icoontje tussen safari en address book?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef eleusis het volgende:
Samenvatting voor hen die op de tram wachten en derhalve niet kunnen kijken?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
10:29AM This seems silly, but it will probably spark a flood of homemade trailers. Which is likely bad for humanity.
Engadget
quote:En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.Op woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal ook een stel zure zeikerds bij elkaar he..
quote:Uiteraard gaan we het straks wel allemaal meteen halen natuurlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En die windows-gebruikers maar zeuren over fanboys.
quote:The London. Fucking. Symphony. Orchestra.Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef KingOfMars het volgende:
Sorry maar ik vind het echt cool gedaan dat iMovie.. Wat een werk is daar in gaan zitten zeg.
.
quote:Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
quote:Ik bedoel maar. Je doet het goed of niet he!Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The London. Fucking. Symphony. Orchestra.
quote:Mijn vrouw. Die kan gewoon DVDtjes maken van de dv-cam filmpjes.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk hoor, iMovie. Maar hoeveel mensen gebruiken dat nu daadwerkelijk?
quote:Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
quote:Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef jakkop het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die vakantiefilmpjes maken?
quote:En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen isOp woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij worden de meeste filmpjes onge-edit zo online geflikkerd. Helaas.
quote:Nouja, deze meneer is er vast heel handig in en heeft vast net de goede filmpjes ervoor maar al met al hoef je met een beetje ervaring niet veel langer als een uurtje bezig te zijn denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zoveel mensen de moeite nemen om zo iets geweldigs daar van te maken. Mij is het over het algemeen teveel werk.
quote:Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat komt nu net precies door het gemis aan dit soort tools. Mijn vader heeft boven op zolder dozen vol oude video's en foto's liggen, onaangetast. Nu heeft ie een iPhone en verschijnen zijn foto's al op Twitter voor ik weet waar hij heen is
quote:Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon jaren stom gehouden onder Windows. Collega van mij maakt met z'n net nieuwe Mac ook opeens de gekste dingen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken mijn huidige iMac gewoon aan m'n ouders te geven als ik een nieuwe aanschaf. Alleen nu ben ik bang voor allerlei 'The Family Hertog and the Amazing Incredible Summer Holiday'-trailers op YouTube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |