Voordat het stemmen offline ging, stond FOK! bovenaan. Alleen is nu het wachten op de officiële bekendmaking!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik begrijp dat we gewonnen hebben
Alleen kan ik de uitslag niet vinden op de site van de TaalprofOf kijk ik er overheen?
quote:Ongeregeldheden bij bekendmaking Taalzuurpruim 2010
De bekendmaking van de Taalzuurpruim van het Jaar, volgens traditie in zaal "De Bierhoeve" in het op de grens van Nederland en België gelegen Arendonk, is vannacht uitgelopen op ongeregeldheden en chaos. Hoewel er protest is aangetekend, werd FOK!-forumpagina Originele Taal- en Spelfouten uitgeroepen tot winnaar (of verliezer, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt). Die mag dus het hele jaar voor de grootste Taalzuurpruim uitgemaakt worden.
http://taalprof.web-log.n(...)lzuurpruim-2010.html
Ik mag toch hopen niemand van hier. Want deze uitslag erkent maar weer eens het belang dat FOK!kers aan correct taalgebruik hechten en dat wij ons erg hard inzetten voor deze maatschappelijke missiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef Rewimo het volgende:
Welke zuurpruim heeft er protest aangetekend?
quote:Update: Inmiddels wordt er op het FOK!-forum, geheel in stijl, al gemopperd over het aangetekende protest. Zo bevestigt de uitslag van grootste Taalzuurpruim zichzelf al snel. Plasterks protest kan dus niet erg serieus genomen worden.
Beetje overdreven, alleen Rewimo en ik hebben er een vraagteken achtergezetquote:
De rest van het verslag leek je wel tamelijk waarheidsgetrouw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje overdreven, alleen Rewimo en ik hebben er een vraagteken achtergezet
Het is dat ik geen foto's tijdens de uitreiking mocht maken...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef broer het volgende:
[..]
De rest van het verslag leek je wel tamelijk waarheidsgetrouw?
Kun je of kan je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat eigenlijk des te erger maakt dat ze nog gemaakt worden. Ik bedoel, er zijn een paar ezelsbruggetjes, als je die gebruikt KUN je het bijna niet fout doen. Bijna...
moeten breuls en iteejer neit nodgnaar de uitreiking?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
Deze kan wel uit de stickylijst nu.
Heeft iemand nog suggesties voor een tekst of banner voor het taalfoutentopic?.
postuum dan maar dan komen ze maar bij het kantoor van FOK! de uitreiking doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
De uitreiking is al geweest... ze waren ons alleen vergeten uit te nodigen.
Oh jee, wie is er overleden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
postuum dan maar dan komen ze maar bij het kantoor van FOK! de uitreiking doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |