KPN is niet duur in vergelijking met andere providers...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:25 schreef Arboxx het volgende:
KPN = duur
Zeg je na 6 jaar je telefoonabonnement op, je krijgt niet eens een bedankje.
In tegenstelling tot T-Mobile;
"Bedankt dat u klant van ons bent geweest! Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen!"
Vergelijk KPN dan eens met Tele2 en UPC. Tele2 = ongeveer de helft en UPC scheelt ook een tientje ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
KPN is niet duur in vergelijking met andere providers...
Zoals je kunt lezen hebben wij meerdere malen gebeld en heeft dit niks geholpenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:25 schreef Xylon het volgende:
Stokstaart heeft volledig gelijk. Bellen is veel efficiënter. Op die manier heb ik ons abonnement om kunnen laten zetten en hebben we een paar honderd euro terug gekregen.
Als je eenmaal door blijft vragen en het te technisch voor die mensen wordt, dan gaan ze je vanzelf doorverbinden met mensen die er meer verstand van hebben en die je wel kunnen helpen.
waar zou ik dat moeten zien? ik heb hier een screenie voor je -weg-quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kijk eens in je modem. Daar zie je de snelheid welke je modem echt binnenkomt. Als je klikt op breedbandverbinding kan je het ook zien. Als daar 30000 staat dan krijg je de juiste snelheid binnen en ligt het probleem niet bij KPN....
Mja, maar in jou geval krijg je dus meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:02 schreef ErkendFokker het volgende:
KPN Is zo kankerdom.
hier ook we zouden abonnement van 50 euro voor 35 euro krijgen, én 150 euro korting eenmalig.
Dus wij nu opbellen omdat we die 150 niet gekregen hebben. Zeggen ze ja die 150 euro is namelijk die 15 euro korting per maand. Bij een jaarabonnement kom je dan op 150 euro.
SINDS WANNEER, IN WELK REKENSTELSEL is 15 KEER 12 150?![]()
klaagbankquote:
Welke router is het? De Thompson? of loop ik nu (gelukkig) achter?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef poNgz0r het volgende:
@ bijdehand, dan gok ik dat jij niet de nieuwe router van KPN heb mogen ontvangen
Nee want ik zou 15 euro per maand korting EN 150 euro eenmalig krijgen. Anders was ik wel naar een andere provider gegaan. Wie wil er nou 20mbit voor 35 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef poNgz0r het volgende:
[..]
Mja, maar in jou geval krijg je dus meerNogmaals een kwartier gebeld met iemand van de KPN. Nu eindelijk iemand die echt kon zien wat er mis was. Wat bleek was dat ons abonnement niet omhoog gezet was waardoor we blijven steken op 25mbit (van de 40mbit)
Hij zei ook dat er voorlopig nog een upgrade is voor de firmware van de TG787 en de arcadyan router is niet te verkrijgen in VDSL editie. Overigens kan je wel elk andere VDSL router erop aansluiten, echter is een beetje behoorlijke router toch al 200 euro en daar heb ik niet zo bijster veel zin in. Hij heeft er een officiele klacht van gemaakt en we worden gebeld door iemand die over contract annulering gaat binnen een week. Kijken of we vervroegd hieronder uitkunnen.
Overigens is het niet echt schoppen tegen KPN hoor, ik klaag alleen als er echt iets niet in orde is, tenminste vroeger was het allemaal prima, maar door VDSL/ nieuwe router zijn bepaalde dingen gewoon geblokkeerd. Zoals PS3 op internet, PC gaming (bij veel games kan je niet meer joinen)
Sukkel, was dat nou nodig? Echt weer zon trieste actie van een klein kind.quote:
Ja dat zei ik ook al maar het schijnt dat ze die niet hebben en Telnet is disabled for user KPNUser staat er ook als je probeert verbinding te maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef jeroendh het volgende:
Kunnen ze niet gewoon het wachtwoord geven van het KPNuser account van de router.
Kan je het zelf aanpassen naar wens.
Check je pm.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:15 schreef poNgz0r het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al maar het schijnt dat ze die niet hebben en Telnet is disabled for user KPNUser staat er ook als je probeert verbinding te maken.
@ErkendFokker, sorry ik las jou verhaal verkeerd. Ini eder geval ik hoop binnen een week antwoord te hebben van de afdeling die "nog hoger" staat dan de "afdeling annulering" ben benieuwd of we vervroegd contract ontbinding kunnen krijgen want wij zijn er redelijk klaar mee. En dat zit hem dan puur in het feit dat KPN niet weet of ze het probleem gaan verhelpen wanneer de firmware uitkomt of er een andere router beschikbaar komt, dat is allemaal een zwart gat zeg maar.
Misschien moet de servicedesk eens wat moeite doen om een mailtje de eerste keer goed af te handelen zodat niet 80% van alle vragen weer terug komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef Kudtstudent het volgende:
Misschien moet je eens leren een normaal mailtje op te stellen. Het is 'behandelt' met een t aan het eind. De rest van je communicatie is al net zo slecht. Denk je echt dat iemand nog zin heeft om je te helpen na een uur bezig te zijn geweest met door die bagger ploegen om uit te vogelen wat nou eigenlijk je probleem is?
Vriend, je hebt gewoon te zorgen dat alles werkt. Daar betaalt de klant je tenslotte ook voor. En uitspraken als "daar ergeren we ons kapot aan" hou je maar lekker voor je. En of iemand anders een bedrijf heeft is jouw zaak helemaal niet.quote:extragratis tip van een ex ISP helpdeskmedewerker: Iedereen die belt heeft opeens een bedrijf aan huis of werkt vanuit huis. Los van het feit dat je hier net toegeeft dat je gewoon ook op een helpdesk werkt zijn er maar bar weinig ondernemers die zoveel verschillende computerspelletjes spelen. Die onzin kan je dus in het vervolg beter voor je houden want daar ergeren we ons echt kapot aan. Mocht je echt een ondernemer zijn neem, dan een zakelijk abonnement luidt het devies (en speel bovendien wat minder spelletjes als je iets wilt bereiken met je ondernemerschap)
'Manager operations' in de rol van teamleider? Dat is een mooie aanduiding voor een functie die absoluut niets inhoudt. Een functie waarvoor MBO niveau vereist is en niet veel meer inhoudt dan de functie van floormanager bij de McDonalds. Daar gaat het dus ook mis. De verkeerde mensen op de verkeerde plek. Ik heb zelf meer dan 3 jaar bij KPN gewerkt en dit soort situaties krijg je dus als een ongeschoolde boer het predikaat teamleider opgeplakt krijgt en notabene universitair bijna afgestudeerden aan mag sturen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien moet de servicedesk eens wat moeite doen om een mailtje de eerste keer goed af te handelen zodat niet 80% van alle vragen weer terug komt.
[..]
Vriend, je hebt gewoon te zorgen dat alles werkt. Daar betaalt de klant je tenslotte ook voor. En uitspraken als "daar ergeren we ons kapot aan" hou je maar lekker voor je. En of iemand anders een bedrijf heeft is jouw zaak helemaal niet.
Ik ben manager operations geweest bij KPN in de rol van teamleider van een service afdeling, en als jij daar met zo'n instelling had gezeten had je een gesprek met me gehad.
Daarom ben jij in die drie jaar natuurlijk ook nooit verder gekomen dan de telefoon he? Overigens heb ik bij KPN gewerkt en niet bij dat flutcallcenter waar jij zat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:14 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
'Manager operations' in de rol van teamleider? Dat is een mooie aanduiding voor een functie die absoluut niets inhoudt. Een functie waarvoor MBO niveau vereist is en niet veel meer inhoudt dan de functie van floormanager bij de McDonalds. Daar gaat het dus ook mis. De verkeerde mensen op de verkeerde plek. Ik heb zelf meer dan 3 jaar bij KPN gewerkt en dit soort situaties krijg je dus als een ongeschoolde boer het predikaat teamleider opgeplakt krijgt en notabene universitair bijna afgestudeerden aan mag sturen.
I beg the differ. Ik heb het van de andere kant gezien, waarin de marketing afdeling (evenzulke studenten) compleet verkeerde informatie gaf omtrent de abonnementen. Er werd klanten verteld dat het om een automatische opt-out na twee maanden ging, terwijl ze er in feite voor een heel jaar aan vast zaten.quote:Natuurlijk moet je er alles aan doen om te zorgen dat het werkt, maar dat lukt niet altijd. Daarnaast bestaat er vaak discrepantie tussen de definitie van de klant van werkende diensten en een definitie die het bedrijf eraan geeft. De doorslaggevende uitleg van het begrip is 9 van de 10 keer die van het bedrijf, omdat dat ook de versie is die duidelijk aan de klant is uitgelegd op het papier dat de klant ondertekend heeft toen hij zei akkoord ging met de overeenkomst en daarnaast ook nog eens in de algemene voorwaarden staat. De klagende klant is vaak een hersenloze tokkie die dat soort dingen niet eens leest en dat is zijn eigen schuld.
Prima, dat is het punt ook niet. Het gaat me om de uitspraken die je deed ten aanzien van zijn klacht, want elke klant heeft het recht om te klagen of die klacht nu inhoudelijk terecht is of niet, en daarnaast opmerkingen maakte over het al dan niet hebben van een eigen bedrijf van TS en notabene ook nog eens over zijn bedrijfsvoering!quote:KPN verplicht zich om een werkende internetverbinding te leveren tot 40mbit en als je deze zin nauwkeurig leest en de meest gangbare uitleg hieraan verbindt dan zal zelfs jij na een minuutje of 10 piekeren tot de conclusie moeten komen dat de afspraak gewoon is nagekomen en dat de klagende meneer in de OP absoluut geen recht heeft om te klagen.
Als je bij mij had gewerkt, had ik je per direct op straat gemieterd. Je bent de eerste niet die dacht in eigen tijd alles te kunnen roepen over een bedrijf en haar klanten en daags erna naar het UWV mocht.quote:Uitspraken als "daar ergeren we ons kapot" kan ik prima doen op eigen titel op een openbaar forum zolang ik ze niet in de uitoefening van mijn werk doe jegens een klant.
Alsof HBO, Universitair beter is. Ze missen veelal praktijk ervaring. Je mag wellicht wel hoog opgeleid zijn maar als je geen inzicht hebt of je mist de ervaring dan heb je er alsnog geen fuck aan. Dus doe niet zo bijdehand en scheer niet iedereen over één kam.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:14 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
'Manager operations' in de rol van teamleider? Dat is een mooie aanduiding voor een functie die absoluut niets inhoudt. Een functie waarvoor MBO niveau vereist is en niet veel meer inhoudt dan de functie van floormanager bij de McDonalds. Daar gaat het dus ook mis. De verkeerde mensen op de verkeerde plek. Ik heb zelf meer dan 3 jaar bij KPN gewerkt en dit soort situaties krijg je dus als een ongeschoolde boer het predikaat teamleider opgeplakt krijgt en notabene universitair bijna afgestudeerden aan mag sturen.
Natuurlijk moet je er alles aan doen om te zorgen dat het werkt, maar dat lukt niet altijd. Daarnaast bestaat er vaak discrepantie tussen de definitie van de klant van werkende diensten en een definitie die het bedrijf eraan geeft. De doorslaggevende uitleg van het begrip is 9 van de 10 keer die van het bedrijf, omdat dat ook de versie is die duidelijk aan de klant is uitgelegd op het papier dat de klant ondertekend heeft toen hij zei akkoord ging met de overeenkomst en daarnaast ook nog eens in de algemene voorwaarden staat. De klagende klant is vaak een hersenloze tokkie die dat soort dingen niet eens leest en dat is zijn eigen schuld.
KPN verplicht zich om een werkende internetverbinding te leveren tot 40mbit en als je deze zin nauwkeurig leest en de meest gangbare uitleg hieraan verbindt dan zal zelfs jij na een minuutje of 10 piekeren tot de conclusie moeten komen dat de afspraak gewoon is nagekomen en dat de klagende meneer in de OP absoluut geen recht heeft om te klagen.
Uitspraken als "daar ergeren we ons kapot" kan ik prima doen op eigen titel op een openbaar forum zolang ik ze niet in de uitoefening van mijn werk doe jegens een klant.
No offence, maar ik game zelf helemaal niet, ik klaag namens mijn broertjes. Ik ben zelf geen ondernemer maar werk onder andere vanuit huis of op locatie. Als je thuis zou moeten werken en je opeens geen internet hebt omdat KPN door een fout niet heeft kunnen zien dat de vervangende router niet met VDSL werkt, vind ik dit wel slordig. Dat jij het allemaal onzin noemt is inderdaad ook de instelling van sommige helpdesk medewerkers vandaar dat er ook vaak gebeld is. Als dan een medewerker zegt, Ja dat is mijn probleem niet tja dan ben ik er toch redelijk klaar mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef Kudtstudent het volgende:
Misschien moet je eens leren een normaal mailtje op te stellen. Het is 'behandelt' met een t aan het eind. De rest van je communicatie is al net zo slecht. Denk je echt dat iemand nog zin heeft om je te helpen na een uur bezig te zijn geweest met door die bagger ploegen om uit te vogelen wat nou eigenlijk je probleem is?
extragratis tip van een ex ISP helpdeskmedewerker: Iedereen die belt heeft opeens een bedrijf aan huis of werkt vanuit huis. Los van het feit dat je hier net toegeeft dat je gewoon ook op een helpdesk werkt zijn er maar bar weinig ondernemers die zoveel verschillende computerspelletjes spelen. Die onzin kan je dus in het vervolg beter voor je houden want daar ergeren we ons echt kapot aan. Mocht je echt een ondernemer zijn neem, dan een zakelijk abonnement luidt het devies (en speel bovendien wat minder spelletjes als je iets wilt bereiken met je ondernemerschap)
Dat klopt, maar dan zitten we nog steeds met die router, waardoor mn broertjes niet kunnen gamen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:02 schreef classpc het volgende:
Als je je internet nodig hebt voor je werk dan is het misschien zaak om een zakelijk internet abonnement af te sluiten waarbij je veel minder last van downtime hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |