geniaal. die had ik heel goed kunnen gebruiken.quote:
wellicht omdat in je eentje fietsen loodzwaar zou zijn met die pakketten van de ikea? (volgens mij verstoppen ze soms lood in het kartonquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef loecje het volgende:
[..]
geniaal. die had ik heel goed kunnen gebruiken.
woon vlak bij de ikea maar met grote spullen is het toch te ver om te lopen(ook met geleend karretje). geen auto, en al zou ik die hebben kan ik niet in de buurt van mn kamer komen(autovrij gebied)
dus zo'n fiets:) alleen waarom 2 fietsen voorop?
Ik heb een Hemnes object hier thuis, maar dat is te verschillend. Jammer, dan valt Ikea af.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
De HEMNES serie is wit gebeitst... Dat is, denk ik, het enige wat een beetje in de buurt komt...
Elke stofsoort die IKEA gebruikt voor zijn bekledingen krijgt een eigen naam. Ook de kwaliteit en gebruikte materialen verschillen per bekleding. En een aantal banken worden geleverd met een afneembare bekleding, een aantal met een vaste bekleding.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bocatabla het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.
En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw
Alvast bedankt voor een antwoord.
Die voorraad blijft gewoon verkoopbaar in het magazijn liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef DJMO het volgende:
zeg Bartjebart: Wat gebeurt er met voorraad (van die kasten ja) die niet verkocht is binnen de actieperiode? Kan er dan wél gereserveerd worden?
je weet zeker niet of Barendrecht nog voorraad heeft liggen? En gaan ze btw voor dezelfde prijs als de actieprijs weg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die voorraad blijft gewoon verkoopbaar in het magazijn liggen.
Reserveren gebeurd sowieso niet/weinig, sorry...
Eh nee geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
je weet zeker niet of Barendrecht nog voorraad heeft liggen? En gaan ze btw voor dezelfde prijs als de actieprijs weg?
Geweldig! Die moeten ze hier ook hebben, hoef ik ook niet meer voor ieder extra doosje van de ikea weer iemand met een auto te bellen. Komen die overal?quote:
Dit is in Delft...quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef Fixers het volgende:
[..]
Geweldig! Die moeten ze hier ook hebben, hoef ik ook niet meer voor ieder extra doosje van de ikea weer iemand met een auto te bellen. Komen die overal?
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lag die bank in een ander magazijn? Dat wil zeggen, je hebt em afgerekend en bij de goederen uitgifte balie opgehaald? Dat zijn namelijk de enige producten die we wel kunnen reserveren, al is het bij uitzondering.
De andere producten zouden alleen gereserveerd kunnen worden wanneer we ze ook daadwerkelijk voor je uit de winkel zouden halen, en er is simpelweg niet voldoende opslagruimte om al die karren neer te zetten...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bocatabla het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.
En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw
Alvast bedankt voor een antwoord.
De kivik zit geweldig! Overigens is het erom doen van de hoezen een simpel karweitje, dus als je genoegen neemt met een andere kleur, scheelt je dat 100 den euro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |