abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89137646
Die maak je toch zelf met n potje "whitewash" beits en n tweedehands kast?
pi_89204732
nou, een kast verven is best een grote klus als je het goed wilt doen en ik wil er gewoon voor betalen.

ben nu al de muur aan het schilderen van de kinderkamer en de woonkamermuur moet ook morgen aangezien zoonlief voor papa met viltstift op de muur een tekening heeft gemaakt :X

Dus ik zoek een whitewashkast en ben benieuwd of ikea die heeft.
pi_89206439
De HEMNES serie is wit gebeitst... Dat is, denk ik, het enige wat een beetje in de buurt komt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89208272
Ikea verkoopt ook potjes beits (lazuur), die je volgens mij bij de keukenafdeling vaak ziet, en ook waar ze dat (keuken)krukje verkopen.

Ik had het krukje eerst met lazuur gedaan, maar toen had er iemand met zn smerige poten op gestaan, nu is ie hoogglans wit. Staat m niet slecht vind ik.
pi_89235462

_O-

Wie bedenkt zoiets :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89235512
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.

En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw

Alvast bedankt voor een antwoord.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 20:37:02 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89235529
zeg Bartjebart: Wat gebeurt er met voorraad (van die kasten ja :P ) die niet verkocht is binnen de actieperiode? Kan er dan wél gereserveerd worden?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89235676
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

geniaal. die had ik heel goed kunnen gebruiken.
woon vlak bij de ikea maar met grote spullen is het toch te ver om te lopen(ook met geleend karretje). geen auto, en al zou ik die hebben kan ik niet in de buurt van mn kamer komen(autovrij gebied)
dus zo'n fiets:) alleen waarom 2 fietsen voorop?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 20:43:28 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89235742
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef loecje het volgende:

[..]

geniaal. die had ik heel goed kunnen gebruiken.
woon vlak bij de ikea maar met grote spullen is het toch te ver om te lopen(ook met geleend karretje). geen auto, en al zou ik die hebben kan ik niet in de buurt van mn kamer komen(autovrij gebied)
dus zo'n fiets:) alleen waarom 2 fietsen voorop?
wellicht omdat in je eentje fietsen loodzwaar zou zijn met die pakketten van de ikea? (volgens mij verstoppen ze soms lood in het karton :P )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89235830
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
De HEMNES serie is wit gebeitst... Dat is, denk ik, het enige wat een beetje in de buurt komt...
Ik heb een Hemnes object hier thuis, maar dat is te verschillend. Jammer, dan valt Ikea af.
pi_89236767
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bocatabla het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.

En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw

Elke stofsoort die IKEA gebruikt voor zijn bekledingen krijgt een eigen naam. Ook de kwaliteit en gebruikte materialen verschillen per bekleding. En een aantal banken worden geleverd met een afneembare bekleding, een aantal met een vaste bekleding.

Ik kan woensdag eventueel voor je nakijken wanneer we weer verwachten een bepaalde bekleding op voorraad te hebben.
pi_89236903
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef DJMO het volgende:
zeg Bartjebart: Wat gebeurt er met voorraad (van die kasten ja :P ) die niet verkocht is binnen de actieperiode? Kan er dan wél gereserveerd worden?
Die voorraad blijft gewoon verkoopbaar in het magazijn liggen.
Reserveren gebeurd sowieso niet/weinig, sorry...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 21:22:26 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89237029
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die voorraad blijft gewoon verkoopbaar in het magazijn liggen.
Reserveren gebeurd sowieso niet/weinig, sorry...
je weet zeker niet of Barendrecht nog voorraad heeft liggen? En gaan ze btw voor dezelfde prijs als de actieprijs weg?

pi_89237358
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

je weet zeker niet of Barendrecht nog voorraad heeft liggen? En gaan ze btw voor dezelfde prijs als de actieprijs weg?
Eh nee geen idee :P
pi_89239921
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Geweldig! Die moeten ze hier ook hebben, hoef ik ook niet meer voor ieder extra doosje van de ikea weer iemand met een auto te bellen. Komen die overal?
pi_89239986
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef Fixers het volgende:

[..]

Geweldig! Die moeten ze hier ook hebben, hoef ik ook niet meer voor ieder extra doosje van de ikea weer iemand met een auto te bellen. Komen die overal?
Dit is in Delft...
En ik gok dat het daar ook bij blijft.
pi_89252293
[quote]1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Elke stofsoort die IKEA gebruikt voor zijn bekledingen krijgt een eigen naam. Ook de kwaliteit en gebruikte materialen verschillen per bekleding. En een aantal banken worden geleverd met een afneembare bekleding, een aantal met een vaste bekleding.

Ik kan woensdag eventueel voor je nakijken wanneer we weer verwachten een bepaalde bekleding op voorraad te hebben.
[/quote

Als je dat wil doen graag....
pi_89252343
Sorry Bart ging met die quote niet helemaal goed
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 12:45:30 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89252597
je hoeft alleen maar te editten (edit.png) en een ] achter de laatste quote te zetten :+ ;)

pi_89262186
Ik heb de Ikea Glimt 2e hands op de kop getikt (de 6 lampen uitvoering) en net opgehangen. Wilde altijd al deze gave lamp hebben.

Door hem aan te raken gaat hij aan/uit of kan je hem dimmen. Echt te gek. Een soort gadget is het bijna, en fantastisch licht.

Er zijn trouwens hele pimp my glimt sites op internet :P
http://ikeahacker.blogspot.com/2008/04/glam-up-your-glimt.html

Erg gave site trouwens, die ikea hackers, zie:
http://ikeahacker.blogspot.com/
pi_89263538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lag die bank in een ander magazijn? Dat wil zeggen, je hebt em afgerekend en bij de goederen uitgifte balie opgehaald? Dat zijn namelijk de enige producten die we wel kunnen reserveren, al is het bij uitzondering.
De andere producten zouden alleen gereserveerd kunnen worden wanneer we ze ook daadwerkelijk voor je uit de winkel zouden halen, en er is simpelweg niet voldoende opslagruimte om al die karren neer te zetten...
Nee.
Ik heb m telefonisch gereserveerd... Het was de laatste bank in die kleur in de wijde omtrek.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89263639
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bocatabla het volgende:

De kivik zit geweldig! Overigens is het erom doen van de hoezen een simpel karweitje, dus als je genoegen neemt met een andere kleur, scheelt je dat 100 den euro's
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89265040
gisteren in IKEA breda geweest natuurlijk was het ontzettend druk weer zoals altijd.
hebben erg weinig gekocht deze keer maar wel natuurlijk plannen gemaakt wat we de volgende keer kopen!

die blauwe :)
we hebben hier namelijk 1 wandje waar erg moeilijk in te boren is en we hadden allebei zoiets van he dat is een mooie lamp voor in die hoek, dus eerst volgende keer kopen we die!

en natuurlijk even in de food store geweest waar we ontzettend veel gekocht hebben voor de dame hier in huis want die wil natuurlijkw at zweeds eten in huis hebben als zweedse met kerst enzo :D

de food store was duurder dan de gewone ikea winkel :')
pi_89267321
ow wou die blauwe had ik wel zien hangen en toen dacht ik nog jammer datie er niet in het rood is. maar hij is er dus wel in het rood.
hoe heet de lamp eigenlijk? op de site kan ik hem niet vinden.
pi_89267415
die blauwe is altijd uitverkocht als ik er ben, die rode trouwens ook. Ze hebben altijd lelijke liggen in Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')