abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89068597
Wellicht kan je een BASISK kap krijgen bij de klantenservice? Van een andere lamp kon ik zo een kap meekrijgen.
pi_89068841
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef richardrahl het volgende:
Wellicht kan je een BASISK kap krijgen bij de klantenservice? Van een andere lamp kon ik zo een kap meekrijgen.
Naja krijgen, kopen :) Gewoon even bij de klantenservice proberen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 november 2010 @ 21:17:15 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89069241
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef loecje het volgende:
DJMO ik had er best een voor je willen ophalen maar Groningen ligt een beetje uit de route voor jou
lief van je, maar dat ligt idd een béétje uit de route ;) :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89069600
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
@Bartjebart Is er geen manier om te achterhalen of er genoeg kasten zijn? Zonde om daar voor niets heen te rijden.

Mag je ook niet reserveren?
pi_89070054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef samara het volgende:

[..]

@Bartjebart Is er geen manier om te achterhalen of er genoeg kasten zijn? Zonde om daar voor niets heen te rijden.

Mag je ook niet reserveren?
Je zou het morgenvroeg na kunnen vragen via het 0900-nummer. Zij kunnen de actuele voorraad per vestiging zien.
Reserveren is helaas niet mogelijk inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:01:30 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_89072064
Hoe streng zijn ze met die Pax-actie?

Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_89072192
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Troel het volgende:

Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
Normaal gesproken kun je met die bon naar de klantenservice gaan en daar een deelname formulier ophalen. Met een bon van tot 90 dagen voor de start van de actie
pi_89072308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Troel het volgende:

goh zoveel kasten? Die kasten moeten geweldig zijn dan!
Ik moet ook nog een kast maar ik twijfel nog. Ik hoor goed en slechte verhalen over die kasten.
Mag ik vragen wat jij er zo goed aan vind?
pi_89072609
waarom lees ik nu pas dat je 90 dagen voor een actie iets kan kopen en dan het geld via bijv. een bon weer terugkrijgt?

dat had ik eerder moeten weten, koop ik gewoon een week voor een goede actie het al en sta ik niet in de rij bij een plundra :P
pi_89073031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef richardrahl het volgende:
waarom lees ik nu pas dat je 90 dagen voor een actie iets kan kopen en dan het geld via bijv. een bon weer terugkrijgt?

dat had ik eerder moeten weten, koop ik gewoon een week voor een goede actie het al en sta ik niet in de rij bij een plundra :P
Dan moet je wel weten dat de actie eraan komt :')
pi_89081465
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan moet je wel weten dat de actie eraan komt :')
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
Your mom is hot, your dad is crazy
pi_89082269
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou het morgenvroeg na kunnen vragen via het 0900-nummer. Zij kunnen de actuele voorraad per vestiging zien.
Reserveren is helaas niet mogelijk inderdaad...
Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 november 2010 @ 08:12:53 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89082298
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
was dat ook een actie vergeljkbaar met deze kast?

quote:
9s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:19 schreef Metus het volgende:

[..]

[..]

die kast is niet buiten de actieperiode verkrijgbaar (hij is immers ook niet (na) te bestellen? dus dan gaat dit grapje niet op ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89082330
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

was dat ook een actie vergeljkbaar met deze kast?

Nee je hebt gelijk...
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89082336
DJMO k zag zo ff heel snel ook een andere kast met 3 witte deuren (dus ipv die vakjes)ik kan hem alleen niet terug vinden op de site dus weet de prijs niet meer precies maar die was ook niet duur dacht ik.
ik ga waarschijnlijk vandaag nog ff terug om het karretje terug te brengen en een kussen halen. zal ff kijken welke kast het nu precies was.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 november 2010 @ 08:18:17 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89082355
Loecje: Het ging mij juist om deze kast vanwege die vakjes, makkelijk en snel (als de baby je onderpiest ofzo) kunnen pakken van luiers, doekjes, rompertjes etc.. Met een deur ervoor kom je er niet zo snel bij. Ja, als het op de commode zelf staat :P Wel lief van je dat je wil kijken :*

pi_89082672
quote:
9s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:19 schreef Metus het volgende:

[..]

[..]

Ja das een mooie want de aanbiedingen in de catalogus zijn niet eerder verkrijgbaar dan de dagen die in de catalogus vermeld staan :+ Dus daar gaat dit sowieso niet op ;)
pi_89082731
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lag die bank in een ander magazijn? Dat wil zeggen, je hebt em afgerekend en bij de goederen uitgifte balie opgehaald? Dat zijn namelijk de enige producten die we wel kunnen reserveren, al is het bij uitzondering.
De andere producten zouden alleen gereserveerd kunnen worden wanneer we ze ook daadwerkelijk voor je uit de winkel zouden halen, en er is simpelweg niet voldoende opslagruimte om al die karren neer te zetten...
pi_89088512
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:18 schreef DJMO het volgende:
Loecje: Het ging mij juist om deze kast vanwege die vakjes, makkelijk en snel (als de baby je onderpiest ofzo) kunnen pakken van luiers, doekjes, rompertjes etc.. Met een deur ervoor kom je er niet zo snel bij. Ja, als het op de commode zelf staat :P Wel lief van je dat je wil kijken :*
ik vind die vakken ook erg leuk. heb een studentenkamer dus zo'n kledingkast is dan al snel saai en de vakken geven toch wat extra's

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40163778 is dit misschien een idee? die kan je op veel verschillende manieren plaatsen. naast een kast zetten rechtop. dat was eerst mijn idee om een simpele kast een wat speels effect te geven.
horizontaal boven de comode hangen dat vond ik zelf wel praktisch bij oppaskindje. dan heb je echt alles bij de hand zonder dat kleine erbij kan.

of deze expedit, die is wat meer op marktplaats enzo te vinden en daardoor stuk goedkoper te krijgen.

edit: via afbeelding werkt niet, dan maar product linkje
pi_89089060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:40 schreef Bartjebart het volgende:
Ja das een mooie want de aanbiedingen in de catalogus zijn niet eerder verkrijgbaar dan de dagen die in de catalogus vermeld staan :+ Dus daar gaat dit sowieso niet op ;)
dat is nu alleen 1 keer het geval met deze kast, bij eerdere acties zoals met die lockers kon je ze gewoon eerder kopen. Verder krijg ik weken van te voren thuis folders met aanbiedingen van ikea en daarin staan alle acties aangekondigd.

maar dit is een actie van niks, je kan niet eens de voorraadinfo via de website opvragen over deze kast... dus tja, je moet wel in de buurt van de ikea wonen voor deze actie.
pi_89090356
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef richardrahl het volgende:

[..]

dat is nu alleen 1 keer het geval met deze kast, bij eerdere acties zoals met die lockers kon je ze gewoon eerder kopen. Verder krijg ik weken van te voren thuis folders met aanbiedingen van ikea en daarin staan alle acties aangekondigd.

maar dit is een actie van niks, je kan niet eens de voorraadinfo via de website opvragen over deze kast... dus tja, je moet wel in de buurt van de ikea wonen voor deze actie.
De aanbiedingen die nu in de catalogus staan worden speciaal ingekocht om deze aanbiedingen te voeren. Dat is dit jaar voor het eerst zo, voorgaande jaren zaten er wel eens 'standaard' assortiment aanbiedingen tussen. Dan kun je ook op internet voorraad gegevens navragen.

Wat betreft deze kast;
Behalve Heerlen en Hengelo hebben alle vestigingen nog zeker de helft van hun oorspronkelijke voorraad. Heerlen is bijna uitverkocht.
pi_89095166
Als ik zo brutaal mag zijn Bartjebart: hoeveel kasten zijn er dan beschikbaar voor zo'n aktie als deze? Gewoon om n idee te hebben hoeveel er verkocht worden...
pi_89105921
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik zo brutaal mag zijn Bartjebart: hoeveel kasten zijn er dan beschikbaar voor zo'n aktie als deze? Gewoon om n idee te hebben hoeveel er verkocht worden...
Eh de aantallen verschillen, afhankelijk van het landsaandeel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoeveel kasten er precies beschikbaar waren. Maar IKEA heeft wel geconcludeerd dat de actie niet onwijs snel ging.
pi_89118021
in Groningen toch wel. toen ik vanochtend karretje ging terug brengen lag er nog 1 kast waarvan de doos goed beschadigd was (voet afdrukken en deuken bij de hoeken)
of er moet ergens in een ander deel van het magazijn nog voorraad hebben gelegen maar lijkt me toch dat die voorraad er sochtends bij gezet word.

maar misschien heeft DJMO dan nog kans. morgen iemand die heen kan DJMO? de dozen zijn wel zwaar en denk 2meter lang. met voorstoel en achterbank plat en koferbak iets open past het wel in een normale auto.
pi_89128368
Heeft Ikea ook whitewash kasten?

Volgens mij niet, maar misschien heb ik het mis? Ik zoek namelijk een whitewash kast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')