Naja krijgen, kopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef richardrahl het volgende:
Wellicht kan je een BASISK kap krijgen bij de klantenservice? Van een andere lamp kon ik zo een kap meekrijgen.
lief van je, maar dat ligt idd een béétje uit de routequote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef loecje het volgende:
DJMO ik had er best een voor je willen ophalen maar Groningen ligt een beetje uit de route voor jou
@Bartjebart Is er geen manier om te achterhalen of er genoeg kasten zijn? Zonde om daar voor niets heen te rijden.quote:Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
Je zou het morgenvroeg na kunnen vragen via het 0900-nummer. Zij kunnen de actuele voorraad per vestiging zien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef samara het volgende:
[..]
@Bartjebart Is er geen manier om te achterhalen of er genoeg kasten zijn? Zonde om daar voor niets heen te rijden.
Mag je ook niet reserveren?
Normaal gesproken kun je met die bon naar de klantenservice gaan en daar een deelname formulier ophalen. Met een bon van tot 90 dagen voor de start van de actiequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Troel het volgende:
Hoe streng zijn ze met die Pax-actie?
Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
goh zoveel kasten? Die kasten moeten geweldig zijn dan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Troel het volgende:
Hoe streng zijn ze met die Pax-actie?
Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
Dan moet je wel weten dat de actie eraan komtquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef richardrahl het volgende:
waarom lees ik nu pas dat je 90 dagen voor een actie iets kan kopen en dan het geld via bijv. een bon weer terugkrijgt?
dat had ik eerder moeten weten, koop ik gewoon een week voor een goede actie het al en sta ik niet in de rij bij een plundra
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten dat de actie eraan komt
quote:Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de eerste pagina's in de catalogu?!
Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zou het morgenvroeg na kunnen vragen via het 0900-nummer. Zij kunnen de actuele voorraad per vestiging zien.
Reserveren is helaas niet mogelijk inderdaad...
was dat ook een actie vergeljkbaar met deze kast?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
die kast is niet buiten de actieperiode verkrijgbaar (hij is immers ook niet (na) te bestellen? dus dan gaat dit grapje niet opquote:
Nee je hebt gelijk...quote:Op woensdag 24 november 2010 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
was dat ook een actie vergeljkbaar met deze kast?
Ja das een mooie want de aanbiedingen in de catalogus zijn niet eerder verkrijgbaar dan de dagen die in de catalogus vermeld staanquote:
Waarschijnlijk lag die bank in een ander magazijn? Dat wil zeggen, je hebt em afgerekend en bij de goederen uitgifte balie opgehaald? Dat zijn namelijk de enige producten die we wel kunnen reserveren, al is het bij uitzondering.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
ik vind die vakken ook erg leuk. heb een studentenkamer dus zo'n kledingkast is dan al snel saai en de vakken geven toch wat extra'squote:Op woensdag 24 november 2010 08:18 schreef DJMO het volgende:
Loecje: Het ging mij juist om deze kast vanwege die vakjes, makkelijk en snel (als de baby je onderpiest ofzo) kunnen pakken van luiers, doekjes, rompertjes etc.. Met een deur ervoor kom je er niet zo snel bij. Ja, als het op de commode zelf staatWel lief van je dat je wil kijken
dat is nu alleen 1 keer het geval met deze kast, bij eerdere acties zoals met die lockers kon je ze gewoon eerder kopen. Verder krijg ik weken van te voren thuis folders met aanbiedingen van ikea en daarin staan alle acties aangekondigd.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:40 schreef Bartjebart het volgende:
Ja das een mooie want de aanbiedingen in de catalogus zijn niet eerder verkrijgbaar dan de dagen die in de catalogus vermeld staanDus daar gaat dit sowieso niet op
De aanbiedingen die nu in de catalogus staan worden speciaal ingekocht om deze aanbiedingen te voeren. Dat is dit jaar voor het eerst zo, voorgaande jaren zaten er wel eens 'standaard' assortiment aanbiedingen tussen. Dan kun je ook op internet voorraad gegevens navragen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef richardrahl het volgende:
[..]
dat is nu alleen 1 keer het geval met deze kast, bij eerdere acties zoals met die lockers kon je ze gewoon eerder kopen. Verder krijg ik weken van te voren thuis folders met aanbiedingen van ikea en daarin staan alle acties aangekondigd.
maar dit is een actie van niks, je kan niet eens de voorraadinfo via de website opvragen over deze kast... dus tja, je moet wel in de buurt van de ikea wonen voor deze actie.
Eh de aantallen verschillen, afhankelijk van het landsaandeel.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik zo brutaal mag zijn Bartjebart: hoeveel kasten zijn er dan beschikbaar voor zo'n aktie als deze? Gewoon om n idee te hebben hoeveel er verkocht worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |