Niet helemaal wat ik bedoelde....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef zarGon het volgende:
E-Mail notification lamp:
[ afbeelding ]
Eerst vol bewondering gekeken, daarna afgevraagd hoeveel pijn dat zou doen, uiteindelijk zelf geprobeerd en nu - na een uur - zit er nog steeds van te genieten.quote:
Ja, maar zo heb ík er niets aan, hè.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
Is Beetje privé . Maat ik hen mijn hart genoeg gelucht met AARGH.
In ieder geval: mensen zijn lastige wezens.
Donderdag of vrijdag moet ik met de trein ;$ :$quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
Wanneer gaan we nou (bijna) in dezelfde trein zitten Wik?![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst vol bewondering gekeken, daarna afgevraagd hoeveel pijn dat zou doen, uiteindelijk zelf geprobeerd en nu - na een uur - zit er nog steeds van te genieten.
[ afbeelding ]
wat watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:51 schreef Bomil het volgende:
Selam millet
nasilsiniz akcigerlerim?
kolgeyt, ezerbeycenun en eyi dismecunu
Johquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
colgate azerbaycanin en iyi dismacunu
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Samanyolu TV (o.a.) zendt soms zijn reclames uit in het Azeri.
Ik kijk bijna nooit naar Turkse TV.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Samanyolu TV (o.a.) zendt soms zijn reclames uit in het Azeri.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :9.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 00:43:36 ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
TS
Niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
SPOILER: :9.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
[..]Zweem van ruige erotiek, vrouwen met humor!SPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 00:51:19 ]
Sjoerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef msnk het volgende:
Heb je meteen een leuke naam voor een eventuele zoon, Sjoerd
Wat nou met je handjes? Tsja, Yavuz Selim en Fatih Mehmet zijn gewoon toffe namen. Mijns inziens. Sowieso zijn dubbele voornamen puik.quote:
Laat m'n handjes erbuiten jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat nou met je handjes? Tsja, Yavuz Selim en Fatih Mehmet zijn gewoon toffe namen. Mijns inziens. Sowieso zijn dubbele voornamen puik.
Net als Pallas Athena dus?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/ser#Turkish
Zijn wel lekker. Woon je zelf op kamers?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:46 schreef zarGon het volgende:
Hazelnoten? Dat was in de zomer, Arya.
Hazelnoten zijn zeker lekker, ja. Des te meer wanneer ze vers geplukt zijn. Neen, ik woon nog thuis. Kwam het topic tegen in de Actieve Topics.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn wel lekker. Woon je zelf op kamers?
Ik kan (denk ik) wel slapen, maar ik blijf het telkens uitstellen. Heb verder ook geen verplichtingen morgen dus we doen rustig aan. Jij?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:53 schreef zarGon het volgende:
Kan je niet slapen of moet je dingen doen dat je nu wakker bent, Arya?
Mwah. Tukkers kunnen niet toeteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:54 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik las Tukkers, maar dat is ook min of meer hetzelfde.
Onderschat de claxons niet op de wat oudere tractoren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Tukkers kunnen niet toeteren.
Hetzelfde geldt ook voor mij, ook geen verplichtingen. Net op het moment dat ik wou gaan, zag ik jou post. Ga straks wel richting bed, veel later gemaakt dan gedacht/gewenst.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan (denk ik) wel slapen, maar ik blijf het telkens uitstellen. Heb verder ook geen verplichtingen morgen dus we doen rustig aan. Jij?
Het gaat niet om het apparaat, maar over de overtuiging.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:57 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onderschat de claxons niet op de wat oudere tractoren.
Zag je post in het Kamerling en P&W topic. Wat is je punt precies m.b.t. zijn zelfmoord?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:57 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onderschat de claxons niet op de wat oudere tractoren.
Prachtig he, zo'n leven? Ik word er echt beroerd van, wakker worden ergens in de middag. Maar ondanks alle inspanningen om eerder naar bed te gaan, lukt het toch niet. Maar goed, voel je vooral niet door mij opgehouden hoor. Ik maak het ook niet laat meer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mij, ook geen verplichtingen. Net op het moment dat ik wou gaan, zag ik jou post. Ga straks wel richting bed, veel later gemaakt dan gedacht/gewenst.
Ja, dacht je dat? Ik wist wel dat het Perzen waren, maar de Taijiken zijn wel erg gemixt door de eeuwen heen, met bijvoorbeeld Mongolen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:03 schreef zarGon het volgende:
Ik ben vorige week erachter gekomen dat de Tajiken een Perzische volk zijn. Ik dacht dat ze Turks waren.
M.b.t. zijn zelfmoord is er geen enkel punt. Ik vind alleen dat ze veel meer oog zouden moeten hebben voor het andere leed dat wordt veroorzaakt door de ziekte die hij had, los van de 'paar' mensen per jaar die zelfmoord plegen. Dat is maar een klein onderdeel van het totale leed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zag je post in het Kamerling en P&W topic. Wat is je punt precies m.b.t. zijn zelfmoord?
Ik kwam er laatst achter dat de benaming 'China' (land) van oorsprong Perzisch is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
KoerchinKoerdees?
Kun je er altijd nog Burcin als roepnaam van maken ofseu![]()
Wie is 'ze' in dezen? Depressie kan inderdaad voor veel leed zorgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:05 schreef Lo-Fi het volgende:
M.b.t. zijn zelfmoord is er geen enkel punt. Ik vind alleen dat ze veel meer oog zouden moeten hebben voor het leed dat wordt veroorzaakt door de ziekte die hij had, los van de 'paar' mensen per jaar die zelfmoord plegen. Dat is maar een klein onderdeel van het totale leed.
Jawel, maar het verveelt snel. Het uitslapen is lekker, maar eenmaal wakker in de middag kun je de rest van de dag weinig doen. Nederland is 'dood' na 18.00 uur. Jammerlijk. In dit ritme komen is makkelijk, maar eruit komen is moeilijk. Beh.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig he, zo'n leven? Ik word er echt beroerd van, wakker worden ergens in de middag. Maar ondanks alle inspanningen om eerder naar bed te gaan, lukt het toch niet. Maar goed, voel je vooral niet door mij opgehouden hoor. Ik maak het ook niet laat meer.
Eigenlijk iedereen die er in het openbaar over spreekt. Dat het uiteindelijk tot zelfmoord kan leiden weet iedereen wel, maar wat houdt de ziekte globaal in? Wat kan het betekenen voor de persoon en de omgeving?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie is 'ze' in dezen? Depressie kan inderdaad voor veel leed zorgen.
Klopt, eruit komen is het lastigste. Maar goed, ik ben ook een nachtmens. Ik kan totaal niet tegen de ochtend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:11 schreef zarGon het volgende:
Jawel, maar het verveelt snel. Het uitslapen is lekker, maar eenmaal wakker in de middag kun je de rest van de dag weinig doen. Nederland is 'dood' na 18.00 uur. Jammerlijk. In dit ritme komen is makkelijk, maar eruit komen is moeilijk. Beh.
Hoe zouden de Chinezen hun eigen land noemen in het Manderijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat de benaming 'China' (land) van oorsprong Perzisch is.
Totaal geen last van.quote:
Ja, ik ging daarvan uit omdat andere voormalige Sovjet-Unie landen (Kazachstan, Kirgizië, Oezbekistan etc.) dat wel zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat? Ik wist wel dat het Perzen waren, maar de Taijiken zijn wel erg gemixt door de eeuwen heen, met bijvoorbeeld Mongolen.
Deze maatschappij draait van 08.00 tot 18.00. Het is gebouwd voor werklozen. Als je dingen wil doen, kom je daar niet echt aan toe als je in de middag wakker wordt.quote:
Wat de ziekte inhoudt, zouden eigenlijk redelijk veel mensen moeten weten aangezien depressie in de Nederlandse samenleving relatief vaak voorkomt. De psychologen kunnen er wellicht meer over zeggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:13 schreef Lo-Fi het volgende:
Eigenlijk iedereen die er in het openbaar over spreekt. Dat het uiteindelijk tot zelfmoord kan leiden weet iedereen wel, maar wat houdt de ziekte globaal in? Wat kan het betekenen voor de persoon en de omgeving?
Geen idee eigenlijk. Van alle volkeren op de wereld blijven de Chinezen mij op de één of andere manier het meest intrigeren. Ik kan ze dan ook totaal niet doorgronden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe zouden de Chinezen hun eigen land noemen in het Manderijn?
En zouden ze wel weten wat een Pers (like the cat, meeauw) is uberhaubt?
Studeer jij of werk je?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, eruit komen is het lastigste. Maar goed, ik ben ook een nachtmens. Ik kan totaal niet tegen de ochtend.
Volgens mij verandert dat per dynastie. De keizerlijke regering noemde zich zelf Rijk van de Grote Ming, Rijk van de Grote Qin enzovoort.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt, maar je verbaast je er nog over hoe weinig veel mensen er van weten. Of hoeveel vooroordelen er zijn. Laat staan over andere psychische ziektebeelden zoals schizofrenie, borderline etc.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat de ziekte inhoudt, zouden eigenlijk redelijk veel mensen moeten weten aangezien depressie in de Nederlandse samenleving relatief vaak voorkomt. De psychologen kunnen er wellicht meer over zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
Netjes. Heb je eindelijk een rustige periode dus. Geniet ervan, man, geniet ervan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik studeer, maar moet alleen nog een paar tentamens maken dus geen colleges.
Klopt, het begrip in de samenleving voor dergelijke ziektes is dan ook sterk afwezig. Zal het video eens bekijken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:23 schreef Lo-Fi het volgende:
Klopt, maar je verbaast je er nog over hoe weinig veel mensen er van weten. Of hoeveel vooroordelen er zijn. Laat staan over andere psychische ziektebeelden zoals schizofrenie, borderline etc.
die ik postte in dat andere topic is ook wel interessant.
Zeg, Mainport, waarom word jij 'gehaat'? Ik merk een duidelijke vijandigheid richting jouw kant.quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:23 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Klopt, maar je verbaast je er nog over hoe weinig veel mensen er van weten. Of hoeveel vooroordelen er zijn. Laat staan over andere psychische ziektebeelden zoals schizofrenie, borderline etc.
De lecture van Sapolsky die ik postte in dat andere topic is ook wel interessant.Een erg goede lecture van Sapolsky. Moet eigenlijk iedereen wel eens een keer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ervan genieten doe ik zeker. Jij studeert en werkt?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:25 schreef zarGon het volgende:
Netjes. Heb je eindelijk een rustige periode dus. Geniet ervan, man, geniet ervan.
Klopt ja. Interessant dat hij ook de neurobiologische kant van het verhaal bespreekt. Een helder en goed verhaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een erg goede lecture van Sapolsky. Moet eigenlijk iedereen wel eens een keer zien.
Is het nou niet ontiegelijk kut dat een volk niet één en dezelfde taal heeft? Er bestaat geen 'Chinees'. Daar kan ik mij eigenlijk moeilijk iets bij voorstellen. Er is kans dat je andere Chinezen niet verstaat als Chinees...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens mij verandert dat per dynastie. De keizerlijke regering noemde zich zelf Rijk van de Grote Ming, Rijk van de Grote Qin enzovoort.
Bijna klaar met mijn hbo-opleiding. Werk alleen zaterdagen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ervan genieten doe ik zeker. Jij studeert en werkt?
Er leven ook tientallen volkeren in China hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het nou niet ontiegelijk kut dat een volk niet één en dezelfde taal heeft? Er bestaat geen 'Chinees'. Daar kan ik mij eigenlijk moeilijk iets bij voorstellen. Er is kans dat je andere Chinezen niet verstaat als Chinees...
Nou, shoot.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:33 schreef Mainport het volgende:
Bovendien maak ik graag jodengrappen.
Oh, dat is wel beter. Ja, over een kwartiertje duik ik denk ook mijn bed maar in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:33 schreef zarGon het volgende:
Bijna klaar met mijn hbo-opleiding. Werk alleen zaterdagen.
Ik zal morgen wel balen dat ik de nacht heb doorgetrokken. Zoals je ook al zei, 's middags wakker worden voelt belabberd aan.
Wat staat je er eigenlijk zo aan tegen? Ik vind het sowieso al een dik pluspunt dat je de ochtend min of meer overslaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel balen dat ik de nacht heb doorgetrokken. Zoals je ook al zei, 's middags wakker worden voelt belabberd aan.
Wat is het nut van grenzen? Waarom leggen mensen zichzelf elke keer andere grenzen aan? En dan beoordelen we elkaar ook nog eens op basis van die grenzen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:34 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er leven ook tientallen volkeren in China hoor.
Klopt, verschil is alleen dat men elkaar soms niet kan verstaan. Er is wat dat betreft niet echt een assimilatie gaande, al probeert de overheid daar wel voor te zorgen door zowat in elke uithoek in China een tros Han-Chinezen neer te zetten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:34 schreef Doler12 het volgende:
Er leven ook tientallen volkeren in China hoor.
Goed plan. Doen we dat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beter. Ja, over een kwartiertje duik ik denk ook mijn bed maar in.
Ik heb hier ook wel eens over nagedacht. De trots die sommigen voor hun land voelen, terwijl een land niets meer is dan een stuk grond op planeet aarde waar men zich gevestigd heeft en een denkbeeldig grens eraan heeftgekoppeld. Daarentegen schuilt in de mens ook iets dierlijks waardoor men van nature een soort territoriumdrift in zich heeft. Plus dat geen grenzen noodzakelijk zijn, aangezien men anders in anarchisme en onveiligheid vervalt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het nut van grenzen? Waarom leggen mensen zichzelf elke keer andere grenzen aan? En dan beoordelen we elkaar ook nog eens op basis van die grenzen..
Het zijn meestal ook hele kleine groepjes (voor China dan) De grootse minderheid telt iets van 15 miljoen mensen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, verschil is alleen dat men elkaar soms niet kan verstaan. Er is wat dat betreft niet echt een assimilatie gaande, al probeert de overheid daar wel voor te zorgen door zowat in elke uithoek in China een tros Han-Chinezen neer te zetten.
http://www.volkskrant.nl/(...)en-gewoon-zizi.dhtmlquote:Van alle klanknabootsingen is die van lachen tamelijk universeel. Bijna overal klinkt geschater als ha ha, hoewel het Perzisch een klein beetje afwijkt met gah gah.
Wakker blijven? Wanneer wou je dan slapen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed plan. Doen we dat.
Al vraag ik mij af of het niet handig is als gewoon wakker blijf.
Ik kom langzaam op gang. Als je daarbij ook nog eens last hebt van uitstelgedrag, is het gewoon niet leuk dat je maar tot 18.00 de tijd hebt. Vooral als je de Turkse manier beter vindt: in Turkije zijn de winkels rond 22.00 nog steeds open. Chill.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:37 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wat staat je er eigenlijk zo aan tegen? Ik vind het sowieso al een dik pluspunt dat je de ochtend min of meer overslaat.
Zit je in een rolstoel?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:39 schreef Mainport het volgende:
Ik ga mijn laatste kans niet zo goedkoop verspelen.
Wat zijn jullie nu aan het doen? Ik probeer met de verrekijker bij de buren naar binnen te gluren.
Er zijn vele Iraanse talen zullen ze allemaal Gah Gah lachen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)en-gewoon-zizi.dhtml
Perzen zijn uniek!
Met de meute mee, komende avond/nacht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wakker blijven? Wanneer wou je dan slapen?
Het ligt er ook een beetje aan waar je woont en wat je graag doet, maar ik vind het heerlijk om rond een uur of 19:30 - en het buiten inmiddels al donker is - ff boodschappen te doen. Veel relaxer iig dan om 10:00 en sowieso komt er 's avonds het meest uit mijn handen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kom langzaam op gang. Als je daarbij ook nog eens last hebt van uitstelgedrag, is het gewoon niet leuk dat je maar tot 18.00 de tijd hebt. Vooral als je de Turkse manier beter vindt: in Turkije zijn de winkels rond 22.00 nog steeds open. Chill.
Ik zeg het je!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)en-gewoon-zizi.dhtml
Perzen zijn uniek!
Dan sla je dus een nacht over? Slaap moet je toch weer inhalen, lijkt me?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met de meute mee, komende avond/nacht.
Wel grappig dat jij dit zegt, aangezien jij net zo trots bent op Iran/Perzië als ik op Turkije. Wij hebben hiervoor eens wrijvingen gehad, alleen maar door die grenzen. Je draagt het zelfs met je mee in je signature.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel eens over nagedacht. De trots die sommigen voor hun land voelen, terwijl een land niets meer is dan een stuk grond op planeet aarde waar men zich gevestigd heeft en een denkbeeldig grens eraan heeftgekoppeld. Daarentegen schuilt in de mens ook iets dierlijks waardoor men van nature een soort territoriumdrift in zich heeft.
Huh, 'geen grenzen'? Een 'geen' te veel?quote:Plus dat geen grenzen noodzakelijk zijn, aangezien men anders in anarchisme en onveiligheid vervalt.
Ik wil overslaan, maar ik weet zeker dat ik daar morgen spijt van zal hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan sla je dus een nacht over? Slaap moet je toch weer inhalen, lijkt me?
Ik hou van confronteren, voor de rest moet je dergelijke reacties niet serieus nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:50 schreef zarGon het volgende:
Wel grappig dat jij dit zegt, aangezien jij net zo trots bent op Iran/Perzië als ik op Turkije. Wij hebben hiervoor eens wrijvingen gehad, alleen maar door die grenzen. Je draagt het zelfs met je mee in je signature.
Huh?quote:Huh, 'geen grenzen'? Een 'geen' te veel?
Ja, dat gevoel ken ik. Op school komen zonder een uur dicht gedaan te hebben. Vreselijk gevoel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:53 schreef zarGon het volgende:
Ik wil overslaan, maar ik weet zeker dat ik daar morgen spijt van zal hebben.. Ken je dat, dat je je een spook voelt? Je bent er, maar je bent er niet.
Ja, precies. Zullen we maar gaan slapen dan? De halve wereld staat bijna op voor nieuwe dag, terwijl onze dag nog niet eens geëindigd is.quote:Nou ja, 'inhalen'... Uurtje of twee eerder naar bed, uurtje of twee later eruit. En dan koffie. Het probleem is dat ik nu geen verplichtingen heb, dus ik verneuk of morgen, of overmorgen. Ik ontkom er niet aan. Uiteindelijk heb je dus wel gelijk, slaap haal je hoe dan ook in.
Daar kan ik mij dus echt kwaad om maken, hè. Dit is een forum, waar maak je je druk om.. Of, neem het niet zo serieus, joh. Leuk dat je wil confronteren, maar ik neem alles mee voor mijn beeldvorming over jouw persoon. Soms ben je chill, soms ben jij een nationalistische klootzak. Je bent ze beiden, ongeacht je het nou wel of niet zo bedoelt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hou van confronteren, voor de rest moet je dergelijke reacties niet serieus nemen.
Welke klopt?quote:Huh?
quote:Plus dat grenzen noodzakelijk zijn, aangezien men anders in anarchisme en onveiligheid vervalt.
quote:Plus dat geen grenzen noodzakelijk zijn, aangezien men anders in anarchisme en onveiligheid vervalt.
Klopt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:59 schreef zarGon het volgende:
Daar kan ik mij dus echt kwaad om maken, hè. Dit is een forum, waar maak je je druk om.. Of, neem het niet zo serieus, joh. Leuk dat je wil confronteren, maar ik neem alles mee voor mijn beeldvorming over jouw persoon. Soms ben je chill, soms ben jij een nationalistische klootzak. Je bent ze beiden, ongeacht je het nou wel of niet zo bedoelt.
Geen in die laatste zin klopt niet. Moet dus gewoon 'grenzen' zijn.quote:Welke klopt?
De grote vraag is vooral waarom jij je druk zou maken over een provocatie oid van een toevallige user. Ook al is alles gemeend, dan zie ik nog niet in waarom het je zou moeten raken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:59 schreef zarGon het volgende:
Daar kan ik mij dus echt kwaad om maken, hè. Dit is een forum, waar maak je je druk om.. Of, neem het niet zo serieus, joh. Leuk dat je wil confronteren, maar ik neem alles mee voor mijn beeldvorming over jouw persoon. Soms ben je chill, soms ben jij een nationalistische klootzak. Je bent ze beiden, ongeacht je het nou wel of niet zo bedoelt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:56 schreef Mainport het volgende:
Wat vind je van de Armeense genocide, ZarGon
WAAROM ZEG JE DAN DAT IK JE NIET SERIEUS MOET NEMEN, KLOOTZAK.quote:
quote:Geen in die laatste zin klopt niet. Moet dus gewoon 'grenzen' zijn.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:50 schreef zarGon het volgende:
Huh, 'geen grenzen'? Een 'geen' te veel?
Omdat mijn reacties voornamelijk geplaatst worden om mensen te confronteren en het niet zozeer persoonlijk of gemeend is. Mijn mening in het 'echt' is wat dat betreft veel genuanceerder.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:06 schreef zarGon het volgende:
WAAROM ZEG JE DAN DAT IK JE NIET SERIEUS MOET NEMEN, KLOOTZAK.
Dat is het dus... Het is geen provocatie. Niet elke confrontatie is provocatie. Hij staat achter wat hij zegt. Hij is oprecht trots op Iran, en alhoewel hij sommige dingen niet altijd meent zoals hij ze zegt, schuilt er wel een waarheid achter. En nogmaals, 'kwaad maken', niet 'druk maken'. Het is iets tijdelijks. Als ik mij druk zou maken, zou ik er constant mee bezig zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:04 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De grote vraag is vooral waarom jij je druk zou maken over een provocatie oid van een toevallige user.
Omdat 'ik' beter weet en mijn gelijk wil halen. Als iemand foute bewering maakt over Nederland op een Engels forum waar je regelmatig post, ga jij daar toch ook tegenin?quote:Ook al is alles gemeend, dan zie ik nog niet in waarom het je zou moeten raken.
Niets, daar is een forum ook voor bedoeld. Voor discussies. Uiteraard worden de opvattingen uiteengezet, met als doel elkaar te overtuigen.quote:Je weet dat bepaalde opvattingen bestaan en op een dag zie je ze een keer uiteen gezet worden in een post.. So what?
Het internet is het niet waard om steeds kwaad over te worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Welke klopt?
[..]
[..]
Ik weet ook wel dat het niet persoonlijk is, gekkie. Je wil kijken hoe men reageert, hm?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat mijn reacties voornamelijk geplaatst worden om mensen te confronteren en het niet zozeer persoonlijk of gemeend is. Mijn mening in het 'echt' is wat dat betreft veel genuanceerder.
Internet is serious business.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het internet is het niet waard om steeds kwaad over te worden.
Ach, dat is geen enkel argument om je er kwaad over te maken. Dat jij dat doet zie ik nog steeds als een volslagen overbodige en eigenlijk een wat wereldvreemde reactie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het dus... Het is geen provocatie. Niet elke confrontatie is provocatie. Hij staat achter wat hij zegt. Hij is oprecht trots op Iran, en alhoewel hij sommige dingen niet altijd meent zoals hij ze zegt, schuilt er wel een waarheid achter. En nogmaals, 'kwaad maken', niet 'druk maken'. Het is iets tijdelijks. Als ik mij druk zou maken, zou ik er constant mee bezig zijn.
[..]
Omdat 'ik' beter weet en mijn gelijk wil halen. Als iemand foute bewering maakt over Nederland op een Engels forum waar je regelmatig post, ga jij daar toch ook tegenin?
[..]
Niets, daar is een forum ook voor bedoeld. Voor discussies. Uiteraard worden de opvattingen uiteengezet, met als doel elkaar te overtuigen.
Je houdt er een rare gedachtegang op na. Een paar duizend dode Armenen (waren er overigens volgens mij een stuk meer) doet je niets, omdat er daarentegen veel meer Russen en Chinezen zijn afgemaakt. Alles is relatief, maar dat maakt de ene verschrikking niet moreel erger dan de ander.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:14 schreef Mainport het volgende:
Ik vind er niets van. Het interesseert me geen bal. Een paar duizend Armenen meer of minder in 1915, dat staat in geen verhouding tot de miljoenen Russen en Chinezen die de afgelopen honderd jaar zijn afgemaakt.
Opmerkelijk dat je het dan de Armeense genocide noemt. Heb je weleens gedacht dat het misschien niet zo is?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:14 schreef Mainport het volgende:
Ik vind er niets van. Het interesseert me geen bal. Een paar duizend Armenen meer of minder in 1915, dat staat in geen verhouding tot de miljoenen Russen en Chinezen die de afgelopen honderd jaar zijn afgemaakt.
Welnee, niet krampachtig, eerder geen begrijp.quote:Wat ik wel grappig vind is de krampachtigheid waarmee je een luchtige instelling veinst - "Waarom zijn mensen zulke moeilijke wezens? 1915, man, 1915. Wat maakt het uit?" - terwijl het je dieper zit dan je doet voorkomen. Het lijkt alsof je in een spagaat zit tussen je loyaliteit naar Turkije en je verstand - en dat je je daarvoor schaamt.
Nee, maar ik ben dan ook niet om de een of andere reden trots op mijn land.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:22 schreef zarGon het volgende:
Schaam jij je voor dingen dat Nederland allemaal heeft geflikt in het verleden?
Waarom verdiep jij je er niet wat in als het blijkbaar zoveel met je doet als uit alle reacties blijkt?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je het dan de Armeense genocide noemt. Heb je weleens gedacht dat het misschien niet zo is?
(Overigens is het lomp om mensenlevens in verhoudingen te zien en om deze zaken op deze manier te relativeren..)
[..]
Welnee, niet krampachtig, eerder geen begrijp.
Ik houd niet van de manier hoe er wordt geprobeerd/gepoogd om Turkije de genocide te laten erkennen. Moet je maar eens een topic volgen op FOK! over de Armeense genocide. En ik kan je absoluut zeggen dat ik mij nergens voor schaam.
Volgens mij is het niet zozeer schaamte, maar erkenning. De meeste Nederlanders ontkennen het dubieuze verleden van Nederland niet. Turken en andere volkeren in die contreien hebben wat dat betreft veel meer moeite met een schuldigverklaring. Hetzelfde geldt voor het gebrek aan zelfreflectie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:22 schreef zarGon het volgende:
Waarom interesseert het je niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:22 schreef Mainport het volgende:
Ik heb inderdaad de suggestie gewekt dat Chinezen of Russen me wel zouden interesseren. Dat is niet het geval.
Weet je, dat is het. Ik ben een allochtoon en ik zal mij nooit 100% thuis voelen hier. Wat ik ook doe, ik zal altijd anders bekeken worden dan Sjonnie. Ik ben het zat om de zoveelste vooroordeel te lezen. Vooral als het afkomstig is van mensen die echt letterlijk geeeeeeen idee hebben hoe het werkelijk is. Jij als Nederlander hebt daar niet mee te maken, jij weet niet hoe het is om in Nederland te wonen als allochtoon. Wat ik ook doe, ik ben een Turk. (Hetzelfde geldt overigens ook in Turkije... wat ik ook doe, ik word daar ook niet helemaal geaccepteerd.)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:16 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Als iemand wat doms of onjuists zegt over Nederland doet mij dat vrijwel niets.
Weet je wat het is? Die domoren zitten niet alleen op het forum, maar ze zitten overal. Het gaat niet alleen om het overtuigen - want zeg nou zelf, zulke personen kun je niet overtuigen - maar, gewoon, tegen die personen in te gaan.quote:Zeker niet als je al genoeg aanwijzingen hebt gehad dat het vooral dient als provocatie. Zelfs als iemand het oprecht meent, doet het mij niets. Denk je nou serieus dat ik me kwaad en druk ga maken om 1 - of een handjevol at best - domoren te overtuigen?
Oh, jawel. Misschien niet naar andere personen toe, maar dit forum en de discussies die hier zijn gevoerd helpen mij met het vormen van een mening. Ik zit dan ook niet voor een ander op dit forum, maar voor mezelf.quote:Je denkt toch niet dat jouw woorden op een forum als dit verder van enige betekenis zijn? Anders dan jezelf wat vermaken en misschien denken goed bezig te zijn.
Hm. Mhmm.quote:Het botst ook nogal met jouw eerdere quasi-laconieke houding.
Het nut. Wat is het nut daarvan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:24 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Waarom verdiep jij je er niet wat in als het blijkbaar zoveel met je doet als uit alle reacties blijkt?
Je gaat er nu vanuit dat er iemand schuldig is. Wat als diegene nou echt oprecht vindt dat hij/zij niet schuldig is? Enig idee wat voor effect het doordrammen dan heeft?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zozeer schaamte, maar erkenning. De meeste Nederlanders ontkennen het dubieuze verleden van Nederland niet. Turken en andere volkeren in die contreien hebben wat dat betreft veel meer moeite met een schuldigverklaring. Hetzelfde geldt voor het gebrek aan zelfreflectie.
Omdat je er toch niets aan kunt veranderen. Mensen leren niet uit het verleden, dus wat voor nut heeft het om je daarin te interesseren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom interesseert het je niet?
Ik weet niet hoe dat voelt, maar dan was jouw vraag - hoe ik reageer als iemand op een Engelstalig forum iets onjuists zegt over Nederland - dus ook niet relevant .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:32 schreef zarGon het volgende:
Weet je, dat is het. Ik ben een allochtoon en ik zal mij nooit 100% thuis voelen hier. Wat ik ook doe, ik zal altijd anders bekeken worden dan Sjonnie. Ik ben het zat om de zoveelste vooroordeel te lezen. Vooral als het afkomstig is van mensen die echt letterlijk geeeeeeen idee hebben hoe het werkelijk is. Jij als Nederlander hebt daar niet mee te maken, jij weet niet hoe het is om in Nederland te wonen als allochtoon. Wat ik ook doe, ik ben een Turk. (Hetzelfde geldt overigens ook in Turkije... wat ik ook doe, ik word daar ook niet helemaal geaccepteerd.)
Ja, dat klopt. Ik wou een soort van vergelijking maken, maar dat gaat niet. Jij zit niet tussen twee culturen in, dus het is ook niet mogelijk om daarover te discussiëren. Simpelweg omdat je het niet beleeft.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:36 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat voelt, maar dan was jouw vraag - hoe ik reageer als iemand op een Engelstalig forum iets onjuists zegt over Nederland - dus ook niet relevant .
Men leert wel degelijk iets uit het verleden. Het verleden was bijvoorbeeld de oorzaak voor een verlichting in het westen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:36 schreef zarGon het volgende:
Omdat je er toch niets aan kunt veranderen. Mensen leren niet uit het verleden, dus wat voor nut heeft het om je daarin te interesseren?
Bwhehe, "Wie niet lijdt onder het leed van anderen". Man man man, de eerste de beste kans die wij mensen krijgen om anderen te onderdrukken zodat wij zelf niet onderdrukt worden, benutten wij. Is het niet met geweld, dan is het wel economisch.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:36 schreef AryaMehr het volgende:
Mag ik er dan ook een citaat tegen aangooien?
'Alle mensen zijn delen van één lichaam
uit één essentie voortgekomen,
als het lot één lidmaat pijnigt,
blijven de andere niet onberoerd.
Wie niet lijdt onder het leed van anderen,
verdient het niet mens genoemd te worden.'
Dat is in een tijd geschreven dat er nog niet elke vijf seconden een kindje sterft aan te weinig water.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:36 schreef AryaMehr het volgende:
Mag ik er dan ook een citaat tegen aangooien?
'Alle mensen zijn delen van één lichaam
uit één essentie voortgekomen,
als het lot één lidmaat pijnigt,
blijven de andere niet onberoerd.
Wie niet lijdt onder het leed van anderen,
verdient het niet mens genoemd te worden.'
Het Grote Westen. Die oorlogen voert, Afrika uitbuit en de zoveelste privacyschendende maatregel doorvoert.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Men leert wel degelijk iets uit het verleden. Het verleden was bijvoorbeeld de oorzaak voor een verlichting in het westen.
Wij gebruiken godverdomme drinkwater om de wc door te spoelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:42 schreef Mainport het volgende:
[..]
Dat is in een tijd geschreven dat er nog niet elke vijf seconden een kindje sterft aan te weinig water.
Dat betekent niet dat ze niets van de geschiedenis geleerd hebben. Als geen ander zou ik haast willen zeggen. We leven in één van de meest rustigste perioden in de geschiedenis van de wereld. Ik ben overigens echt moe om hier nog verder over na te denken, dus ik ga slapen. Welterusten iedereen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:44 schreef zarGon het volgende:
Het Grote Westen. Die oorlogen voert, Afrika uitbuit en de zoveelste privacyschendende maatregel doorvoert.
Ja.
Dat is een lief compliment.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:48 schreef Lo-Fi het volgende:
Toch wel vermakelijk dit topic. Iets om in de gaten te houden.
Had jij dit al gezien?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze niets van de geschiedenis geleerd hebben. Als geen ander zou ik haast willen zeggen. We leven in één van de meest rustigste perioden in de geschiedenis van de wereld. Ik ben overigens echt moe om hier nog verder over na te denken, dus ik ga slapen. Welterusten iedereen.
Welterusten, Arya. En natuurlijk de rest ook.quote:
Goedemiddag!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:54 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen!
Oh en sorry dat ik opeens wegviel zG., viel in slaap.![]()
![]()
EIERKOEKIEquote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:54 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik las Tukkers, maar dat is ook min of meer hetzelfde volk.
Zhongguoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Prachtig al zit er wel een aantal foutjes in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had jij dit al gezien?
[..]
Welterusten, Arya. En natuurlijk de rest ook.
Yoho!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
middag![]()
Lekker geslapen? Zie dat je nog een tijdje bent doorgegaan.
Whehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yoho! [ afbeelding ].
Ik was lichamelijk kapot toen ik bed zat, kon tot een uur of 8 niet eens slapen.. Da's nu helemaal goed gekomen,
. Tsja, doorgegaan... Hangjongere, doe je niets aan.
.
Hoe is de presentatie gegaan?.
Volgens mij was het rond 20.00 toen, kwam er maar niet doorheen en was wat anders gaan doen, bleek dat ze nog langer door waren gegaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie vorig jaar meegedaan met de Thuisbezorgd.nl-actie? Ik niet, maar wel een beetje gevolgd hier op FOK!. Misschien is er dit jaar nog eentje (Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen?), zijn jullie van plan om dan eventueel mee te doen?
Ja, vorig jaar een maaltijdschotel van de plaatselijke Turkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie vorig jaar meegedaan met de Thuisbezorgd.nl-actie? Ik niet, maar wel een beetje gevolgd hier op FOK!. Misschien is er dit jaar nog eentje (Zou thuisbezorgd dit jaar weer een actie doen?), zijn jullie van plan om dan eventueel mee te doen?
quote:Niet doen hoor Sinan.Op woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, Sinan haat zijn leven omdat hij geen vakantie heeft..
quote:WheheOp woensdag 20 oktober 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Spreek woorden twee tonen lager uit en doe alsof je je vader bent.
quote:2-jarige contractenOp woensdag 20 oktober 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
Die is leuk! En het eerste jaar maar 20 euro!
![]()
zullen we die nemen
![]()
quote:Anders wordt het gewoon te duur.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
2-jarige contracten. Voor mensen die niet met geld om kunnen gaan!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:Die is leuk! En het eerste jaar maar 20 euro!
![]()
zullen we die nemen
![]()
quote:Hihi. Klinkt goed.
quote:Mensen die niet met hun geld op kunnen gaan, nemen prepaid en geen abo.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
2-jarige contracten. Voor mensen die niet met geld om kunnen gaan!
quote:Waarom richt je al je vragen aan zG.?Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Triggershot het volgende:
zG. Is het geen zegen van Allah dat Osamabinladen dit topic (nog) niet heeft ontdekt.
quote:OP GELD GAAN?????!?!?!/1/1??!?!/!?!/1?/1!??Op woensdag 20 oktober 2010 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die niet met hun geld op kunnen gaan, nemen prepaid en geen abo..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Triggershot het volgende:
zG. Is het geen zegen van Allah dat Osamabinladen dit topic (nog) niet heeft ontdekt.
quote:We zitten samen in een ander topic,Op woensdag 20 oktober 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom richt je al je vragen aan zG.?
quote:Omdat ik alleen van hem hou.Op woensdag 20 oktober 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom richt je al je vragen aan zG.?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OP GELD GAAN?????!?!?!/1/1??!?!/!?!/1?/1!??:d;;d;d;
quote:Is het niet de reeds bestaande groep users die na een ban gewoon terug komen met een nieuw account?Op woensdag 20 oktober 2010 17:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Gelukkig niet, zeg.
Waar komen ze toch vandaan? Er is om de zoveel tijd altijd wel een Turk die de realiteit niet kan bevatten en niet wil inzien, en dat op het forum komt etaleren.
quote:NHAYIRRROp woensdag 20 oktober 2010 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ik alleen van hem hou.
quote:Daar had ik beter zicht op toen ik mod was,Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het niet de reeds bestaande groep users die na een ban gewoon terug komen met een nieuw account?
quote:Het was een bulgaar toch?Op woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou zweren dat er zomaar dingen van mij verdwijnen uit huis, maar mijn huisgenoot weet van niks. Begin ik door te draaien of wat?
quote:Het is sowieso een van de twee inderdaad. Ja, zo een gebande turkse ex-mod bleef ook steeds terug komenOp woensdag 20 oktober 2010 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar had ik beter zicht op toen ik mod was,. Ik gok dat hij nieuw is, maar ik kan ook fout zitten. Hij post heel anders dan wat ik hiervoor heb gezien. Wat je zegt zal trouwens ook vast wel kloppen, er zullen vaak users terugkomen om verder te gaan op de oude voet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou zweren dat er zomaar dingen van mij verdwijnen uit huis, maar mijn huisgenoot weet van niks. Begin ik door te draaien of wat?
quote:Dat moet je vooral denkenOp woensdag 20 oktober 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet toch niet waar mijn huis woont?
quote:Degene die voor mij in mijn kamer woonde was een Marokkaanse Nederlander. Vond ik wel apart, ik ken er eigenlijk geen die 'op kamers' woont. Wel multiculti dus, mijn flat.Op woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Racist! Discriminatie! Vooroordelen!
quote:Wacht maar tot ik je op kom zoeken in
quote:Is dat wat, op kamers wonen?Op woensdag 20 oktober 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Degene die voor mij in mijn kamer woonde was een Marokkaanse Nederlander. Vond ik wel apart, ik ken er eigenlijk geen die 'op kamers' woont. Wel multiculti dus, mijn flat.
quote:Kom maar op White Boy.Op woensdag 20 oktober 2010 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je op kom zoeken inschie
dam
. Dan zijn de rapen gaar, swa.
quote:Ik vind het wel best, maar had ook niet echt een keuze. Ik mis het gevoel van bewegingsvrijheid dat je in een normaal huis hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef Triggershot het volgende:
Het citeren van hadiths zo onder je sig.
quote:Een huis vol met mooie dames. Waar kan ik me inschrijven?Op woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het wel best, maar had ook niet echt een keuze.
quote:Inderdaad zeg.Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het citeren van hadiths zo onder je sig.
quote:Ik heb wel een Bulgaar van rond de 20 in de aanbieding?Op woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Een huis vol met mooie dames. Waar kan ik me inschrijven?
quote:Verlof tijdens offerfeest?Op woensdag 20 oktober 2010 17:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben een gelegenheidsgelovige.
quote:Zullen we samen concurreren met duo penotti?Op woensdag 20 oktober 2010 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik krijg je wel te pakken, brown boy.
quote:Beter dan een huis vol met puisterige WoW-spelers toch.Op woensdag 20 oktober 2010 17:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je daar nou niet gek van worden? Je prostaat zou weglopen, man.
quote:Ik ben meer van de witte chocolade.Op woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we samen concurreren met duo penotti?
quote:Noem je Wik nou een puisterige WoW-speler?Op woensdag 20 oktober 2010 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beter dan een huis vol met puisterige WoW-spelers toch.
quote:Mooi, dan ben ik de grote zwarte negerOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de witte chocolade.
quote:Niet aanwezig.Op woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Triggershot het volgende:
Hatelijke opstelling jegens de samenleving?
quote:Wil je harder lachen? Ik sluit mijn telefoon aan zegtie 'batterij kan niet opladen'.
quote:Negerzoenen vind ik wel lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik de grote zwarte neger
quote:Ik ook, negers!Op woensdag 20 oktober 2010 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haha, gekkie, maar ik bedoelde toch die chocoladedingen!111
quote:Kom dan!Op woensdag 20 oktober 2010 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb ik jou niet gisteren gedreigd met klappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |