Niet helemaal wat ik bedoelde....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef zarGon het volgende:
E-Mail notification lamp:
[ afbeelding ]
Eerst vol bewondering gekeken, daarna afgevraagd hoeveel pijn dat zou doen, uiteindelijk zelf geprobeerd en nu - na een uur - zit er nog steeds van te genieten.quote:
Ja, maar zo heb ík er niets aan, hè.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
Is Beetje privé . Maat ik hen mijn hart genoeg gelucht met AARGH.
In ieder geval: mensen zijn lastige wezens.
Donderdag of vrijdag moet ik met de trein ;$ :$quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
Wanneer gaan we nou (bijna) in dezelfde trein zitten Wik?![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst vol bewondering gekeken, daarna afgevraagd hoeveel pijn dat zou doen, uiteindelijk zelf geprobeerd en nu - na een uur - zit er nog steeds van te genieten.
[ afbeelding ]
wat watquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:51 schreef Bomil het volgende:
Selam millet
nasilsiniz akcigerlerim?
kolgeyt, ezerbeycenun en eyi dismecunu
Johquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
colgate azerbaycanin en iyi dismacunu
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Samanyolu TV (o.a.) zendt soms zijn reclames uit in het Azeri.
Ik kijk bijna nooit naar Turkse TV.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit gehoord? Samanyolu TV (o.a.) zendt soms zijn reclames uit in het Azeri.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :9.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 00:43:36 ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
TS
Niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
SPOILER: :9.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:48 schreef Ayca het volgende:
[..]Zweem van ruige erotiek, vrouwen met humor!SPOILER: :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2010 00:51:19 ]
Sjoerd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef msnk het volgende:
Heb je meteen een leuke naam voor een eventuele zoon, Sjoerd
Wat nou met je handjes? Tsja, Yavuz Selim en Fatih Mehmet zijn gewoon toffe namen. Mijns inziens. Sowieso zijn dubbele voornamen puik.quote:
Laat m'n handjes erbuiten jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat nou met je handjes? Tsja, Yavuz Selim en Fatih Mehmet zijn gewoon toffe namen. Mijns inziens. Sowieso zijn dubbele voornamen puik.
Net als Pallas Athena dus?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:14 schreef msnk het volgende:
[..]
http://en.wiktionary.org/wiki/ser#Turkish
Zijn wel lekker. Woon je zelf op kamers?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:46 schreef zarGon het volgende:
Hazelnoten? Dat was in de zomer, Arya.
Hazelnoten zijn zeker lekker, ja. Des te meer wanneer ze vers geplukt zijn. Neen, ik woon nog thuis. Kwam het topic tegen in de Actieve Topics.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn wel lekker. Woon je zelf op kamers?
Ik kan (denk ik) wel slapen, maar ik blijf het telkens uitstellen. Heb verder ook geen verplichtingen morgen dus we doen rustig aan. Jij?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:53 schreef zarGon het volgende:
Kan je niet slapen of moet je dingen doen dat je nu wakker bent, Arya?
Mwah. Tukkers kunnen niet toeteren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:54 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik las Tukkers, maar dat is ook min of meer hetzelfde.
Onderschat de claxons niet op de wat oudere tractoren.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Tukkers kunnen niet toeteren.
Hetzelfde geldt ook voor mij, ook geen verplichtingen. Net op het moment dat ik wou gaan, zag ik jou post. Ga straks wel richting bed, veel later gemaakt dan gedacht/gewenst.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kan (denk ik) wel slapen, maar ik blijf het telkens uitstellen. Heb verder ook geen verplichtingen morgen dus we doen rustig aan. Jij?
Het gaat niet om het apparaat, maar over de overtuiging.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:57 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onderschat de claxons niet op de wat oudere tractoren.
Zag je post in het Kamerling en P&W topic. Wat is je punt precies m.b.t. zijn zelfmoord?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:57 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onderschat de claxons niet op de wat oudere tractoren.
Prachtig he, zo'n leven? Ik word er echt beroerd van, wakker worden ergens in de middag. Maar ondanks alle inspanningen om eerder naar bed te gaan, lukt het toch niet. Maar goed, voel je vooral niet door mij opgehouden hoor. Ik maak het ook niet laat meer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mij, ook geen verplichtingen. Net op het moment dat ik wou gaan, zag ik jou post. Ga straks wel richting bed, veel later gemaakt dan gedacht/gewenst.
Ja, dacht je dat? Ik wist wel dat het Perzen waren, maar de Taijiken zijn wel erg gemixt door de eeuwen heen, met bijvoorbeeld Mongolen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:03 schreef zarGon het volgende:
Ik ben vorige week erachter gekomen dat de Tajiken een Perzische volk zijn. Ik dacht dat ze Turks waren.
M.b.t. zijn zelfmoord is er geen enkel punt. Ik vind alleen dat ze veel meer oog zouden moeten hebben voor het andere leed dat wordt veroorzaakt door de ziekte die hij had, los van de 'paar' mensen per jaar die zelfmoord plegen. Dat is maar een klein onderdeel van het totale leed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zag je post in het Kamerling en P&W topic. Wat is je punt precies m.b.t. zijn zelfmoord?
Ik kwam er laatst achter dat de benaming 'China' (land) van oorsprong Perzisch is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
KoerchinKoerdees?
Kun je er altijd nog Burcin als roepnaam van maken ofseu![]()
Wie is 'ze' in dezen? Depressie kan inderdaad voor veel leed zorgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:05 schreef Lo-Fi het volgende:
M.b.t. zijn zelfmoord is er geen enkel punt. Ik vind alleen dat ze veel meer oog zouden moeten hebben voor het leed dat wordt veroorzaakt door de ziekte die hij had, los van de 'paar' mensen per jaar die zelfmoord plegen. Dat is maar een klein onderdeel van het totale leed.
Jawel, maar het verveelt snel. Het uitslapen is lekker, maar eenmaal wakker in de middag kun je de rest van de dag weinig doen. Nederland is 'dood' na 18.00 uur. Jammerlijk. In dit ritme komen is makkelijk, maar eruit komen is moeilijk. Beh.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig he, zo'n leven? Ik word er echt beroerd van, wakker worden ergens in de middag. Maar ondanks alle inspanningen om eerder naar bed te gaan, lukt het toch niet. Maar goed, voel je vooral niet door mij opgehouden hoor. Ik maak het ook niet laat meer.
Eigenlijk iedereen die er in het openbaar over spreekt. Dat het uiteindelijk tot zelfmoord kan leiden weet iedereen wel, maar wat houdt de ziekte globaal in? Wat kan het betekenen voor de persoon en de omgeving?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie is 'ze' in dezen? Depressie kan inderdaad voor veel leed zorgen.
Klopt, eruit komen is het lastigste. Maar goed, ik ben ook een nachtmens. Ik kan totaal niet tegen de ochtend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:11 schreef zarGon het volgende:
Jawel, maar het verveelt snel. Het uitslapen is lekker, maar eenmaal wakker in de middag kun je de rest van de dag weinig doen. Nederland is 'dood' na 18.00 uur. Jammerlijk. In dit ritme komen is makkelijk, maar eruit komen is moeilijk. Beh.
Hoe zouden de Chinezen hun eigen land noemen in het Manderijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat de benaming 'China' (land) van oorsprong Perzisch is.
Totaal geen last van.quote:
Ja, ik ging daarvan uit omdat andere voormalige Sovjet-Unie landen (Kazachstan, Kirgizië, Oezbekistan etc.) dat wel zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 05:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dacht je dat? Ik wist wel dat het Perzen waren, maar de Taijiken zijn wel erg gemixt door de eeuwen heen, met bijvoorbeeld Mongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |