Zolang je, als hij het niet wordt, maar 100% duidelijk bent tegen hem. Misschien wel 120% duidelijk, verzin er desnoods iets bij, waardoor het voor hem helder isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook inderdaad niet. Maar is het aan het lijntje houden als je nog een keer afspreekt om te zien of het nog steeds leuk is?
hu! ho! wacht! pardon?!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bij appelpop heb je ook indruk gemaakt,dus dat lukt ergens anders ook
Inderdaad. En mannen die roepen dat DIT *insert elke willekeurige achterlijke opmerking* is wat vrouwen willen, liegen. Want dat weten ze namelijk niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand, incl. vrouwen zelf, weet wat vrouwen willen
heey daar was ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Bij appelpop heb je ook indruk gemaakt,dus dat lukt ergens anders ook
In eerste instantie niet, maar toen ik dronken was wel, anders had ik ook niet met hem gezoend. Maar het stomme is dat ik op donker en stoer val en hij is blond en balquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je hebt afgesproken met jezelf dat er een uiterlijke klik moet zijn.
Je zegt net ook dat die er bij hem niet was. Dus waarom nog een keer afspreken
Daten is nooit kansloos: als het leuk is kan je je bezatten en als het kut is kan je je bezatten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het dan redelijk kansloos om nog een keer te daten.
wat is er precies gebeurd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou vriend is net weg naar een vriend van hem. Blijft daar paar dagen logeren.
En ik zit dus nog steeds gevangen in dit huis
En ze is een vrouw dus je ongelijk is al gelijk aangetoond. Je doet als je de complete waarheid in pacht hebt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief misschien niet nee.
Dat is niet "te lief" , dat is gebrek aan eigen initatief en eigen mening.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu ben je aan het reflecteren. Mensen kunnen ook gewoon te 'lief' zijn. Kortom een ja knikker met weinig pit en initiatief. Dat kan geheel los staan van uiterlijk. Ik denk dat je gelijk hebt dat er relatief meer lelijkerd dat probleem hebben.
Vanuit die van jou misschien wel. Maar jij bent dan ook een man/jochie geloof ik en geen vrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief misschien niet nee.
wat heerlijk als je de wereld op z'n Q.'s kunt bekijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Daten is nooit kansloos: als het leuk is kan je je bezatten en als het kut is kan je je bezatten.
daten kan dus eigenlijk gewoon niet zonder alcoholquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Daten is nooit kansloos: als het leuk is kan je je bezatten en als het kut is kan je je bezatten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
euh ja maar euh Q. ik moet wel nog rijden enzo he....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zeg je toch zelf al dat er zonder die alcohol de klik er niet wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In eerste instantie niet, maar toen ik dronken was wel, anders had ik ook niet met hem gezoend. Maar het stomme is dat ik op donker en stoer val en hij is blond en bal![]()
Maargoed, denk dat ik dus over een weekje ofzo nog een keer met hem af moet spreken, gewoon om te zien of er, zonder alcohol, een klik is
quote:
quote:
*pakt breekijzer*quote:
Ze is een vrouw, dus kan ze voor alle vrouwen spreken..logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze is een vrouw dus je ongelijk is al gelijk aangetoond. Je doet als je de complete waarheid in pacht hebt.
of nuchter bij hemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daten kan dus eigenlijk gewoon niet zonder alcohol![]()
Altijd zorgen dat je je tandeborstel mee hebt, je dronken bij haar in bed kan belanden of in ieder geval bij haar huisgenote
Ga je nou dom lopen spelen en op woorden lopen zeiken? Op de punt precies een definitie neer willen leggen? Dan weet ik dat maar ben ik er ook gelijk weer klaar mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet "te lief" , dat is gebrek aan eigen initatief en eigen mening.
What Women Want blijft daarintegen wel een briljante filmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. En mannen die roepen dat DIT *insert elke willekeurige achterlijke opmerking* is wat vrouwen willen, liegen. Want dat weten ze namelijk niet.
Jij kan 2 vrouwen tegelijk niet handelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
JA IK KAN GVD NIET SPIRIT EN HUPPEL HAAR PROBLEMEN TEGELIJK AAN!![]()
![]()
![]()
Nummertje trekken.
heb me prima vermaaktquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
put your hands up, take it to the floor. you already give me the green light baby. lalalalaaa
Jij zei trekken. Whehehehehe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
![]()
![]()
Nummertje trekken.
nuchterquote:
Nee inderdaad. Je kan als man inderdaad beter voor alle vrouwen sprekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus kan ze voor alle vrouwen spreken..logisch inderdaad.
En ja, die heb ik ja.
Sorry deze tokkie houdt haar mond wel dichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
![]()
![]()
Nummertje trekken.
Ben je hier zelf helemaal opgekomenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanuit die van jou misschien wel. Maar jij bent dan ook een man/jochie geloof ik en geen vrouw
Je weet echt niet wat vrouwen willen. Zoals jij misschien op blond valt(wat ik niet weet), valt een ander weer op donker. Zo is het ook met vrouwen. De ene valt op lief, de ander op een badboy.
Kortom geen enkele vrouw wil het zelfde. En dus lul je uit je nek
Toen je weg was vroegen ze nog naar je,en dat gebeurd niet vaak bij buitenstaandersquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry deze tokkie houdt haar mond wel dicht
ik vond t reuze gezellig andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nuchterwat een kutdate wordt dat.
als het kut is wordt het niet gezellig omdat je geen alcohol op hebt
als het gezellig is ga je niet neuken omdat je een mietje zonder alcohol bent
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Toen je weg was vroegen ze nog naar je,en dat gebeurd niet vaak bij buitenstaanders
Ach gos, hij is gekwetst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je nou dom lopen spelen en op woorden lopen zeiken? Op de punt precies een definitie neer willen leggen? Dan weet ik dat maar ben ik er ook gelijk weer klaar mee.
ja tokkiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry deze tokkie houdt haar mond wel dicht
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben je hier zelf helemaal opgekomen![]()
Chapeau!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |