Naar mijn mening moet je op je eigen gevoel afgaan. Dat kutargument van : hij is te lief vind ik echt zo'n bullshit.quote:
een date is niet meteen een relatie. Gewoon nog een keer doen zodat je zeker weet dat je m niet hoeftquote:
das waar maar toch ik kan er niet tegen ongestelde vrouwenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent single. Dus je hoeft het nergens op!
En dat is toch een hele langdurige relatie gebleken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:08 schreef Duimelot het volgende:
(ik vond techno echt niets toen ik m de eerste keer zag maar daar keek ik heel snel doorheen toen!)
en zo niet, dan niet.quote:
Kijk, zoiets dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volg je gevoel dat als eerste
en als je niets beters te doen heb zou je wel nog eens kunnen afspreken ZONDER wijntjes en mss ook zonder de vrienden (of barmannen) er omheen
denk dat je dan ook een eerlijker antwoord voor jezelf (en hem) hebt of je daarna nog vaker wil afspreken
soms heeft iemand op t eerste gezicht niet t juiste uiterlijk maar kan dat toch veranderen door het leuke innerlijk.
(ik vond techno echt niets toen ik m de eerste keer zag maar daar keek ik heel snel doorheen toen!)
Heeft dat kulargument er niet voor gezorgd dat je 10 jaar lang single was?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet je op je eigen gevoel afgaan. Dat kutargument van : hij is te lief vind ik echt zo'n bullshit.
Ten tweede zou ik eerst eens zorgen dat je weer lekker in je eigen vel zit en dan pas te gaan daten.
Nou. Dan word het niets. Bel hem dat je dus niet meer wil, houd hem niet aan het lijntje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb me ook voorgenomen dat uiterlijke aantrekkingskracht dus wel echt een must is voor me
Vrouwen willen een badboy met een lief en goed karakterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet je op je eigen gevoel afgaan. Dat kutargument van : hij is te lief vind ik echt zo'n bullshit.
Ten tweede zou ik eerst eens zorgen dat je weer lekker in je eigen vel zit en dan pas te gaan daten.
nt! Sterkte!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Playboy, nautique en wetenschap in beeld zijn het geworden. toch maar geen sigaren
thnx
voor mij heeft het wel gewerkt, maar het lukt me nu niet (meer) om er doorheen te kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kijk, zoiets dusThanks
![]()
Hmmm... het probleem is een beetje dat ik mn ex nooit echt aantrekkelijk heb gevonden, terwijl het qua innerlijk wek heel goed klikte en ik dus uit ervaring weet dat dat niet gaat werken. Heb me ook voorgenomen dat uiterlijke aantrekkingskracht dus wel echt een must is voor me
Jij weet niet wat vrouwen willenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vrouwen willen een badboy met een lief en goed karakter
Weet je waarom het een kulargument is? Omdat het gewoon een verkapte: hij is lelijk opmerking is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft dat kulargument er niet voor gezorgd dat je 10 jaar lang single was?
En dat inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou. Dan word het niets. Bel hem dat je dus niet meer wil, houd hem niet aan het lijntje.
Dat wil ik dus ook inderdaad niet. Maar is het aan het lijntje houden als je nog een keer afspreekt om te zien of het nog steeds leuk is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou. Dan word het niets. Bel hem dat je dus niet meer wil, houd hem niet aan het lijntje.
Nee, hij is absoluut niet lelijk. Gewoon niet mijn type qua uiterlijk, maar absoluuuuut niet lelijk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je waarom het een kulargument is? Omdat het gewoon een verkapte: hij is lelijk opmerking is.
nah toch een halfjaar uitgehouden is meer dan de meeste singles onderling t volhoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is toch een hele langdurige relatie gebleken.
ga gewoon een keer met em uit en kijk of er dan een klik isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook inderdaad niet. Maar is het aan het lijntje houden als je nog een keer afspreekt om te zien of het nog steeds leuk is?
Je zegt net zelf dat je hebt afgesproken met jezelf dat er een uiterlijke klik moet zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook inderdaad niet. Maar is het aan het lijntje houden als je nog een keer afspreekt om te zien of het nog steeds leuk is?
Nee het is niet zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |