quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
betsies, of beppies, of zoiets, weet niet meer de precieze naam. Mrs. stbabylon haalt ze van drogisterij.nl. Zijn sponsjes (duh) die je inbrengt en die het bloed enzo opzuigen bij de baarmoedermond. Neuken kan dan gewoon zonder dat het een bende wordt.
Die met glijmiddel hebben een oogje. Daar trek je hem er aan uit. Dan krijg je ook geen vieze handen maar het is wel even wroetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vooral dat gedeelte vind ik nogal uhm
Hadden ze daar geen langer touwtje aan vast kunnen maken dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daarna is het wel wat gepeuter ja.
Tot nu toe alle dames die ik kenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Evie het volgende:
[..]
wat een uitvinding! Sommige vrouwen worden altijd geil tijdens de stopweek van de pil
Ja, figuur, een touwtje gaat het niet worden natuurlijk. Dan hang je je eikel misschien wel op!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hadden ze daar geen langer touwtje aan vast kunnen maken dan?
Daarquote:
Ik ookquote:
Hoezo? Die heeft toch geen nek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, figuur, een touwtje gaat het niet worden natuurlijk. Dan hang je je eikel misschien wel op!
Niet weer zo'n zoon van God uitpoepen he? Die eerste heeft al genoeg ellende veroorzaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar
Ik ben de Geilige Maria van deze eeuw
Tuurlijk, jij onbevlektquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar
Ik ben de Geilige Maria van deze eeuw
MI, AU!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, figuur, een touwtje gaat het niet worden natuurlijk. Dan hang je je eikel misschien wel op!
Nee, ze gaan heel enthousiast naar buiten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hebben ze al een blokkade opgelegd?
*gooit zn eten in de prullenbak*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en die peuter je er daarna volgezogen en al uit?
een soort platte tampon ofzo!?!?
Mental pain.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja en hij gaat doodquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet weer zo'n zoon van God uitpoepen he? Die eerste heeft al genoeg ellende veroorzaakt.
Kan jij ook trucjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij onbevlekt
En ik ben de grootvader van Harry Potter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |