Potje inkt over laten vallen.quote:
Ja, maar ik moet er verdomme de hele dag mee lopen zeulen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:30 schreef Q. het volgende:
Doe eens niet, Ch. Het zijn ONZE tieten, niet die van jou.
je kan er hier vast wel een paar inhuren die ze voor je willen dragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet er verdomme de hele dag mee lopen zeulen.
anders wil ik ze wel een halfuurtje voor je tillen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
De zegeningen van de outsourcing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ruilen ? ik ben me een partij verkouden geworden zeg vannachtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:13 schreef KingOfMars het volgende:
Gott im Himmel, wat was gisteren een klotedag zeg.
Maar vandaag! Vrij! Zon! Kleuter gaat zo bij opa en oma spelen! Dubbelvrij!
Ik hou d'r van dus.
Mja ik zit in de ontkenningsfase wat dat betreft. Maar eigenlijk ben ik ook verkouden geloof ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ruilen ? ik ben me een partij verkouden geworden zeg vannachtTwijfel zelfs om me ziek te melden
ik werd er mee wakker vanmorgen maar ik kan een kussensloop gebruiken als zakdoek geloof ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik zit in de ontkenningsfase wat dat betreft. Maar eigenlijk ben ik ook verkouden geloof ik.
Ik heb echt zo'n irritant homokuchje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik werd er mee wakker vanmorgen maar ik kan een kussensloop gebruiken als zakdoek geloof ik.
Hier ook iedereen. Stomme herfst.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik zit in de ontkenningsfase wat dat betreft. Maar eigenlijk ben ik ook verkouden geloof ik.
Hratlopers zijn d00dlopers, dat is eens te meer bewezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Joene het volgende:
Ja JK wij sproters J en IK dus zijn nu eenmaal wat minder goed bestendig tegen de kou je weet toch.
Vanavond hoop ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
, ik gun het je van harte,
,
,
.
Verdiend of niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond hoop ik
Wel weer zin.
Mijn baas gaat echt uit zijn dak tegen een collega![]()
Dat heb ik nou gemist
Zeker verdiend.quote:
Nou want dat zijn stuk voor stuk geweldige films de laatste paar jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij leeft gelukkig nog wel. Kan niet wachten tot z'n volgende film.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker verdiend.
Ging over dat eeuwige gedram. Die vent die mij lastig viel had net daarvoor op zijn donder gehad dat hij iets niet klaar had. En dan bij mij zeiken dat het was omdat zijn pc niet juist werkt.
Dat probleem bij mijn chef neergelegd. En toen kwam de chef van die vent dus even zeiken. Mijn chef was al in een goeie buiEn dat werd even versterkt
Ik moest er wel om lachen en mijn chef achteraf ook
quote:Ik zit ook te twijfelen om die te kopenOp donderdag 21 oktober 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga eerst voor de ijPet denk ik.
quote:Ohja ja ach ik weet niet ff met het meisje over hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef KingOfMars het volgende:
Mij lijkt het wel wat. Maar eerst wil ik een fototas. En dan een telelens. En dan nog een fototas. En dan een iPhone 5. En dan een ijPet 2.
quote:Gemiddeld gezien ik ook het meest maar omdat ik mijn aangifte 2009 zo optijd heb gedaan krijg ik nu nog een kleine 2,5 K ex renteOp donderdag 21 oktober 2010 08:27 schreef KingOfMars het volgende:
Oh daar brengen wij alleen maar geld naar toe.
quote:of 1 27 inch Imac J.Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef KingOfMars het volgende:
Da's lekker. Kun je wel 2 MacBook Air's van halen J.
quote:Heb je er nog over dan? Die van mij zijn allemaal al gesneuveld bij de aanschaf van mijn MBP.Op donderdag 21 oktober 2010 08:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet eerst nog wat organen verkopen J.
quote:Zelfs mijn hubbie begon daar overOp donderdag 21 oktober 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga eerst voor de ijPet denk ik.
quote:Van de week begon hij er overOp donderdag 21 oktober 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
Hilde ook niet maar ze vind het als ze het heeft toch wel weer leuk.
quote:Heel de wereld heeft zo'n ding lijkt het. Kennissen van ons hebben er 2Op donderdag 21 oktober 2010 08:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfs mijn hubbie begon daar over
En die is niet zo in to gadgets
quote:Kennis van mij heeft dit gekocht voor in zn huis http://meerdan.nl/nl/indexOp donderdag 21 oktober 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heel de wereld heeft zo'n ding lijkt het. Kennissen van ons hebben er 2. Eén voor hem, één voor haar.
.
quote:Zo gek zal het bij ons niet worden.Op donderdag 21 oktober 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heel de wereld heeft zo'n ding lijkt het. Kennissen van ons hebben er 2. Eén voor hem, één voor haar.
.
quote:Gewoon jailbreaken en een tether appje installeren om de 3G op je telefoon te gebruiken idd. De 3G versie hoef ik ook niet zo, zorgt er alleen maar voor dat je ook weer met een extra data abbo opgezadeld zit.Op donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Joene het volgende:
Ipadje is 499 de goedkoopste en dat vind ik een prima prijs voor dat apparaat en met alleen wifi vind ik hem prima denk ik.
quote:Dat dus of gewoon mn galaxy instellen als wifi router want dat kan dat dingOp donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon jailbreaken en een tether appje installeren om de 3G op je telefoon te gebruiken idd. De 3G versie hoef ik ook niet zo, zorgt er alleen maar voor dat je ook weer met een extra data abbo opgezadeld zit.
quote:Ik zag geen prijzen en dan weet ik genoeg J!Op donderdag 21 oktober 2010 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dus of gewoon mn galaxy instellen als wifi router want dat kan dat ding
Dan kan je hem gewoon vinden als wifi netwerk
Hoef ik niks te breken ook!
Heb je dat meerdan gechecked ? een ipad om je huis te besturen
quote:10% van de waarde van je huis gemiddeld zijn de kostenOp donderdag 21 oktober 2010 09:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag geen prijzen en dan weet ik genoeg J!
quote:Weet ik genoeg!Op donderdag 21 oktober 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
10% van de waarde van je huis gemiddeld zijn de kosten
quote:Kennis van me liet een huis bouwen van 1,7 miljoen J. Die ton maakt ook geen reet meer uit dan
quote:En ik las net dat er op de nieuwe MacBook Air's dus geen flash pre-installed is terwijl dat op alle vorige Mac's wel altijd zo was.Op donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, in dat promofilmpje "We build this device entirely aruound flash technology".
Stelletje poetsenbakkers daar bij Apple.
quote:Dat snap ik.Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vermoed ook dat ze in het filmpje bedoelen flash geheugen, niet Adobe© Flash© Experience© 2010© for Apple© Mac© products©. Oid.
quote:Ik moet je eerlijk bekennen dat ik DWDD bijna niet kijk.Op donderdag 21 oktober 2010 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je er op gaat letten, zie je pas hoeveel puike jonge vrouwen met dito jesters er in het publiek zitten bij DWDD.
quote:ik kijk altijd van 19:55 tot 20:03 ofzo (de tv draait door)Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik echt nooit de-grote-Mattijs-van-Nieuwkerk-of-hoe-heet-die-jongen-show kijk.
quote:Ik kijk best veel tv. Maar ik kijk nooit wat er op tv is. Popcorn Hour ftw.Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef Q. het volgende:
Ik kijk echt nooit tv. Gisteren toevallig even de TV aangehad om FC Twente te zien, laatste keer dat dat ding aan stond (dan niet voor een DVDtje) was minimaal 3 maanden geleden.
quote:Das mijn uitspraak
quote:of met jouOp donderdag 21 oktober 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
Ik krijg zo'n gladde collegaIk ben benieuwd hoe lang het duurt voor die ruzie krijgt met mijn andere collega
quote:Het hormonenbommetje
quote:Waar zat je dan, liefjen? En heb je caps enzo?Op donderdag 21 oktober 2010 12:23 schreef Chowi het volgende:
Ik had gisteren helemaal geen groen shirt aan.
quote:Lijd jij aan het syndroom van Down?Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het nog niet teruggekeken.. Maar volgens mij moet ik wel met regelmaat te zien zijn, want ik zat achter Matthijs van N.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lijd jij aan het syndroom van Down?
quote:Daar begon mijn man meteen over gisterOp donderdag 21 oktober 2010 12:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lijd jij aan het syndroom van Down?
quote:Wat een verrassing.Op donderdag 21 oktober 2010 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, op tweakers zijn ze best positief over Windows Phone 7.
quote:Ik vroeg me al af waarom ze haar helemaal vooraan in het midden plaatsten (je mag zelf niet uitmaken waar je zit). Dat valt toch ontzettend op?Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar begon mijn man meteen over gister
Hej een chinees mongooltje!!!
quote:Oh, volgens de Apple-fanboys is tweakers een Microsoft-fanboy-bolwerk?
quote:Anders kon ze het misschien niet volgen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ze haar helemaal vooraan in het midden plaatsten (je mag zelf niet uitmaken waar je zit). Dat valt toch ontzettend op?.
quote:EEN KOMPLOT VAN DE LINKSE STAATSOMROEP CHOWIE ZO WILLEN ZE HUN MAATSCHAPPELIJKE BETROKKENHEID DOOR DE STROT VAN DE HARDWERKENDE ARBEIDERS RAMMEN EN WIE DRAAIT ER OP VOOR DEZE SLINKSE HOBBIES HE!!!! OPE JE OGE!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 12:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ze haar helemaal vooraan in het midden plaatsten (je mag zelf niet uitmaken waar je zit). Dat valt toch ontzettend op?.
quote:....[chowi]..Op donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zat je, C?
quote:Ik neem Tweakers iig niet serieus als het gaat om de MS <-> Apple discussie (los van het feit of je dat uberhaupt serieus moet nemen maar goed).Op donderdag 21 oktober 2010 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, volgens de Apple-fanboys is tweakers een Microsoft-fanboy-bolwerk?
Ze zeggen overigens zelf dat vooral iPhone-gebruikers onder de indruk zijn van WP7..
quote:
quote:Ik zie het nietOp donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:ik denk die met die grote jesters T.
quote:Als ze dr jesters in zn nek had gelegd had ik het wel gezien maar nu zie ik het dus nietOp donderdag 21 oktober 2010 13:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk die met die grote jesters T.
quote:ik denk die waar de tekst ....chowi... bovenstaat TOp donderdag 21 oktober 2010 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze dr jesters in zn nek had gelegd had ik het wel gezien maar nu zie ik het dus niet
quote:AaaahOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk die waar de tekst ....chowi... bovenstaat T
quote:Volgens mij degene die zo hard leunt om zo lang mogelijk in beeld te blijven, whehehe.Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
Is het dan diegene in de hoek of die daarnaast?
quote:Die zo dr jesters bij elkaar zit te drukken?Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Joene het volgende:
ik denk zo die met dr hand op dr arm zit.
quote:Die in die Hoek ?Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zo dr jesters bij elkaar zit te drukken?
quote:Dus ik snap niet zo goed waarom Tweakers denkt te kunnen concluderen dat vooral iPhone gebruikers gecharmeerd zouden zijn.It still feels like the company is a good year behind market leaders right now, and though it’s clear the folks in Redmond are doing everything they can to get this platform up to snuff, it’s also clear that they’re not there yet.
quote:Dat weet ik ook niet maar ik heb hier van de week even gespeeld omdat 1 van onze medewerkers zo een speeltje hebben gekocht ,best primaOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
Overigens iets betrouwbaardere (en gerenomeerde) bronnen vwb het WP7 verhaal:
http://ptech.allthingsd.c(...)7-novel-but-lacking/
http://www.engadget.com/2010/10/20/windows-phone-7-review/
[..]
Dus ik snap niet zo goed waarom Tweakers denkt te kunnen concluderen dat vooral iPhone gebruikers gecharmeerd zouden zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
Overigens iets betrouwbaardere (en gerenomeerde) bronnen vwb het WP7 verhaal:
http://ptech.allthingsd.c(...)7-novel-but-lacking/
http://www.engadget.com/2010/10/20/windows-phone-7-review/
[..]
Dus ik snap niet zo goed waarom Tweakers denkt te kunnen concluderen dat vooral iPhone gebruikers gecharmeerd zouden zijn.
quote:Zoals bij elke review hebben ook nu weer zoveel mogelijk mensen binnen en buiten Tweakers.net meegeholpen door even met de toestellen te spelen. De eerste indrukken van die tientallen testers hebben geleid tot de conclusies op deze pagina.
Over het algemeen werd Windows Phone 7 positief ontvangen; het werkt snel en logisch. Toch zijn sommigen het oneens met de ontwerpkeuzes die Microsoft heeft gemaakt. Ook de designkeuze om een klein deel van het menu weer te geven viel niet bij iedereen in de smaak. Het viel op dat de waardering voor Windows Phone 7 het grootst was bij iPhone-bezitters. Zij zijn vermoedelijk meer dan gemiddeld gevoelig voor de animaties, achtergronden en snelheid van het besturingssysteem.
http://tweakers.net/revie(...)ne-7-gereageerd.html
quote:In day to day use, the lack of multitasking proved to be an even bigger annoyance than we expected. Not only is there no third-party support for the function, but if you lock your screen while you're in a third-party app (say, Twitter), the software must reload when you unlock! This can be especially annoying when you're playing a game which has a substantial load time (more on that below).
quote:Dat was geeneens met iOS in het pre-multitask tijdperk zo geloof ik. Die bewaarde iig de state van de app die toen actief was.Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind dit wel het meest typerend voor phone 7
[..]
quote:Precies, dit is wel een enorme faal in een 'smart'phone.Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat was geeneens met iOS in het pre-multitask tijdperk zo geloof ik. Die bewaarde iig de state van de app die toen actief was.
quote:Nouja er zullen vast mensen enorm blij mee zijn, kudos to them, maar ik vind 'werkt best prima' niet meer goed genoeg eigenlijk. Al die MS troep is gewoon compromissoftware.Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, dit is wel een enorme faal in een 'smart'phone.
quote:Ga je ene auto kopen?Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zou denken dat dealers auto's willen verkopen. Niets is minder waar als ik de adequate reacties op mijn mails met verzoek om informatie mag geloven. 0 (nul) reacties
quote:Je gaat echt zo voor zo een dacia he ?Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zou denken dat dealers auto's willen verkopen. Niets is minder waar als ik de adequate reacties op mijn mails met verzoek om informatie mag geloven. 0 (nul) reacties
quote:Nou, dan moeten ze wel snel gaan reageren, want na 31 Oktober is het uit met het 50/50 feest, waardoor ik het zou overwegen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Je gaat echt zo voor zo een dacia he ?
quote:Hmmm dan komt er wel weer een nieuwe actie 1e kwartaal.Op donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze wel snel gaan reageren, want na 31 Oktober is het uit met het 50/50 feest, waardoor ik het zou overwegen.
quote:Ik zit op de campifOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik weet dat het heel erg ouderwets is (maar dat zijn autodealers ook), maar zit er niet ergens zoeen dealert in de buurt?
quote:We zullen zien.Op donderdag 21 oktober 2010 14:44 schreef Joene het volgende:
Najah 12 doe je het ook wel voor swets, een ipad meer of minder kan ook het probleem niet wezen.
quote:Ik rij nu in een Chevrolet Nubira J. Een spartaanse koreaanse amerikaan. Veel erger wordt het niet.Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb een keer in zoeen Dacia gezeten maar na 10 minuten heb je er 6 hernia's bij. Het zijn goedkope auto's, maar als je erin zit wordt je ook duidelijk waarom ze goedkoop zijn.
Maar goed wellicht is dat ook eea in verbeterd de afgelopen paar jaar.
quote:Het is een submerk van renault maar qua beleving is het idd compleet anders het comfort van renault vind je echt nergens terug idd.Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb een keer in zoeen Dacia gezeten maar na 10 minuten heb je er 6 hernia's bij. Het zijn goedkope auto's, maar als je erin zit wordt je ook duidelijk waarom ze goedkoop zijn.
Maar goed wellicht is dat ook eea in verbeterd de afgelopen paar jaar.
quote:Heb 'm ff gegoogeld maar zo op het scherm ziet -ie er niet onaardig uit. Niet enorm spannend maar goed dat boeit ons natuurlijk niet meer. Maar 't is niks dus?Op donderdag 21 oktober 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik rij nu in een Chevrolet Nubira J. Een spartaanse koreaanse amerikaan. Veel erger wordt het niet.
quote:Spartaans dus. weinig spannends in het interieur. Rijdt goed als je niet te wild door de bochtjes wil, want dan zwabber je over de hele weg. Wel een zee van ruimte en kost ook geen rochelOp donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb 'm ff gegoogeld maar zo op het scherm ziet -ie er niet onaardig uit. Niet enorm spannend maar goed dat boeit ons natuurlijk niet meer. Maar 't is niks dus?
quote:Ik ken dat ja. Die dealers zijn niet zo bezig met mailOp donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Vanaf 14.000Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die Duster ziet er wel leuk uit ja, was mij ook al opgevallen in de commercials. Hopelijk hebben ze ook wat aan het gebeuren ín de auto weten te doen.
Moet zo'n ding kosten?
quote:Hm als ik 'm een heel klein beetje configureer (niet de minste motor maar ook niet de snelste, klein pretpakketje erbij enzo) ga ik toch erg rap richting de 20k.
quote:Jup dat is al snel. Maar bij elke nieuwe auto hoorOp donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm als ik 'm een heel klein beetje configureer (niet de minste motor maar ook niet de snelste, klein pretpakketje erbij enzo) ga ik toch erg rap richting de 20k.
quote:vanaf 13.990,- Maar das zonder metallic lack en geen airco en radio. Die metallic lak zal me nog aan mijn reet roesten, maar aircootje heb je wel nodig. Dat kan weer alleen op een modelletje hoger en kost 14.990 dus zit je op 15.885 ex rijklaar maken inc airco/radio actiepakketOp donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die Duster ziet er wel leuk uit ja, was mij ook al opgevallen in de commercials. Hopelijk hebben ze ook wat aan het gebeuren ín de auto weten te doen.
Moet zo'n ding kosten?
quote:Het is niet zo zeer het metallic kleurtje. Maar die standaard kleuren van Renault (van Dacia weet ik dus niet) waren nu niet bepaald uhm goed. Werd al gauw vaal en mat.Op donderdag 21 oktober 2010 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vanaf 13.990,- Maar das zonder metallic lack en geen airco en radio. Die metallic lak zal me nog aan mijn reet roesten, maar aircootje heb je wel nodig. Dat kan weer alleen op een modelletje hoger en kost 14.990 dus zit je op 15.885 ex rijklaar maken inc airco/radio actiepakket
Nu hebben ze een 50/50 deal. Nu minimaal de helft betalen, de rest rentevrij over 2 jaar. Dus als ik dan met 3K betalen eind 2012 nu een nieuwe auto rijd.... mjah
quote:Die had ik. Heerlijke auto. 17K en dan zit alles erop, eraan en erin. Climate control, radio/cd met bluetooth handsfree, mooi interieur.Op donderdag 21 oktober 2010 15:04 schreef Joene het volgende:
ik vind die grande punto wel leukals nieuw autootje.
quote:Wat je dus feitelijk zegt is dat ik die auto weer eens moet gaan wassen zekerOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het metallic kleurtje. Maar die standaard kleuren van Renault (van Dacia weet ik dus niet) waren nu niet bepaald uhm goed. Werd al gauw vaal en mat.
Zeker als je hem niet goed bij hield
quote:Mjah boeien. Over 5 jaar krijg je er toch geen rochel meer vor terug. Tis een daciaOp donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het metallic kleurtje. Maar die standaard kleuren van Renault (van Dacia weet ik dus niet) waren nu niet bepaald uhm goed. Werd al gauw vaal en mat.
Zeker als je hem niet goed bij hield
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat je dus feitelijk zegt is dat ik die auto weer eens moet gaan wassen zeker.
quote:Dat is waarOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah boeien. Over 5 jaar krijg je er toch geen rochel meer vor terug. Tis een dacia
Kreng moet je helemaal oprijden.
quote:Moet je zeggen dat er zoeen rare echo op de lijn zit T.Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Tally het volgende:
Die dozen van zo'n echobureau luisteren ook echt niet he
Zo maar weer es bellen.
quote:Klopt mooie wagens maar onderhoud/reparatie van die shit is duurOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben eigenlijk best heel happy met de Megane. Rijd super, sterft van de gadgets en gizmo's, prima ding.
Alleen ben ik als de dood dat er elk moment iets kapot kan gaan wat 3000 euro excl. arbeidsloon kost ofzo..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Moet je zeggen dat er zoeen rare echo op de lijn zit T.
quote:Mjah, was skoda 15 jaar geleden wat dacia nu is..., NU zijn ze niet meer te betalen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef Joene het volgende:
Nieuwe skoda superb vind ik ook mooi trouwens.
quote:Nou niet meer te betalen vind ik wel meevallen een auto in de klasse volkswagen passat voor geen 30k. Vind ik niet debiel duur.Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, was skoda 15 jaar geleden wat dacia nu is..., NU zijn ze niet meer te betalen.
quote:zestigduizend oud hollandsche guldens voor een oostblok auto.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou niet meer te betalen vind ik wel meevallen een auto in de klasse volkswagen passat voor geen 30k. Vind ik niet debiel duur.
quote:Stukken beter dan 88000 voor een HitlerwagenOp donderdag 21 oktober 2010 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zestigduizend oud hollandsche guldens voor een oostblok auto.
quote:Én vieze handen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Man, voor minder dan 30 euro heb ik een compleet nieuwe tweedehandse koplamp.
quote:luiers!Op donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef Tally het volgende:
Afspraak aangepast bij het echo bureau.
Nu krijg ik een pakket thuis van Wij - Jonge ouders.
Zit er een enveloppe bij gevuld met maandverband. En een boekje met geheimen van de zwangerschap.
Na het zien van die verbandjes wil ik dat boekje niet eens lezen
quote:Ik ben thuis. Lig net in bed!Op donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef Joene het volgende:
Maar goed ik ga dus ff lekker naar huis , ff kijken wat ik vanavond wil eten enzo
quote:Tja, 1500,- of 30000,- Ik weet wel wat ik WEL kan missen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, voor PC's wel redelijk wat willen betalen voor een bepaald merk/afwerking/beleving whatever, en dan in Koreaanse of Oostblokdozen rondrijden.
quote:Prioriteiten stellen??? Hoeveel mensen ken jij die zomaar 30K uit hun mouw schudden? Zeker als ze nog 3 kinderen hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kwestie van prioriteiten stellen, dunkt me.
Maar goed, het is jouw geld, als jij in het automobiele equivalent van een Packard Bell wilt rondrijden, ga je je goddelijke gang maar.
quote:Dat bedoel ik precies, jij hebt gekozen voor kinderen, had je dat niet gedaan, had je bijvoorbeeld die 30k veel makkelijker uit je mouw kunnen schuddenOp donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
prioriteiten stellen??? Hoeveel mensen ken jij die zomaar 30K uit hun mouw schudden? Zeker als ze nog 3 kinderen hebben?
quote:Duidelijk, voor computers liggen je prioriteiten dus anders dan voor ouders, wilde ik maar zeggen. Vond alleen de overdaad aan smaak die mensen met Apples tentoonspreiden (want ze maken nou eenmaal spullen die ook gewoon mooi/goed ontworpen zijn) een beetje boel contrasteren met het gebrek aan smaak op automobiel gebied, maar dat is mijn presoonlijke mening natuurlijk, wehehehehehe.De engie reden dat er in nederlands veel van die mooie glimmende auto's rondrijden is omdat de baas 'm betaald. Niet omdat al die modale kantoorridders 'prioriteiten' stellen.
En mij interesseert een auto me dan weer erg weinig. Als hij mij en de mijne droog van a naar b brengt is het prima. Heb ik veel te besteden rijdt ik in een dure bak, heb ik weinig in een goedkope. Computers koop ik daarentegen altijd van het goede soort. En dan met name om het gebruiksgemak.
quote:ja zo lust ik er nog wel een paarOp donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies, jij hebt gekozen voor kinderen, had je dat niet gedaan, had je bijvoorbeeld die 30k veel makkelijker uit je mouw kunnen schudden.
quote:Eh nee, dat is wat NIET apple gebruikers er altijd van maken "Mensen gebruiken alleen maar apples omdat ze hip willen zijn" FOUT!! Ik gebruik apples wegens OSX en de naadloze gebruikerservaring. Nergens anders voor.Duidelijk, voor computers liggen je prioriteiten dus anders dan voor ouders, wilde ik maar zeggen. Vond alleen de overdaad aan smaak die mensen met Apples tentoonspreiden (want ze maken nou eenmaal spullen die ook gewoon mooi/goed ontworpen zijn)
quote:En wederom leg je keuzes verkeerd uit. Ik zou best in een duurdere auto willen rijden, maar ik kan het me niet veroorloven. Nergens beweer ik dat mijn huidige auto keuze 'veel beter' is als gerenomeerde merken. Wat de gemiddelde acer gebruiker wel altijd wil doen geloven tov een mac.een beetje boel contrasteren met het gebrek aan smaak op automobiel gebied, maar dat is mijn presoonlijke mening natuurlijk, wehehehehehe.
quote:HOI!Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn keuzes worden natuurlijk vooral ingegeven door m'n carbon footprint. Daarom rij ik helemaal geen auto. En heb ik een houten dobbelsteen ipv een plastieke.
quote:FSC-hout neem ik aan?Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn keuzes worden natuurlijk vooral ingegeven door m'n carbon footprint. Daarom rij ik helemaal geen auto. En heb ik een houten dobbelsteen ipv een plastieke.
quote:Ja!
quote:En je vliegt alleen met biovliegtuigen?Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Uiteraard. Uit de houten-speelgoed-yuppenwinkel. Want verantwoord!
quote:Geil!
quote:Geen idee en waarschijnlijk niet. Een gourmetrestaurant is niet een plaats waar je mij aan zult treffen. Als ik naar een restaurant ga, verwacht ik dat er voor mij gekookt wordt. Dat is toch niet zo'n rare gedachtengang?Gaat die meet van achter (wheheheh) nog door zaterdag en ga jij ook?
quote:Nee, maar ik koop wel m'n 'carbon'schuld af met zo'n groenregeling als ik naar Canada vlieg.Op donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
En je vliegt alleen met biovliegtuigen?
quote:Owh ik wist niet precies wat de bedoeling was. Ik dacht weer gewoon wat drinken in Stairway. Dacht als je er bent duw ik even mijn tieten in je gezichtOp donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen idee en waarschijnlijk niet. Een gourmetrestaurant is niet een plaats waar je mij aan zult treffen. Als ik naar een restaurant ga, verwacht ik dat er voor mij gekookt wordt. Dat is toch niet zo'n rare gedachtengang?
quote:Zolang de opties maar gelijk zijn, JK. Daar gaat het om. Waar blijft je dobbelopdracht?Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En aan alle kanten evenveel ogen, omdat anders de suggestie gewekt zou kunnen dat de ene kant meer waard is dan de anderen.
quote:Begrijpelijk T. Dat zou dan ook het hoogtepunt van de avond zijn. Met kop en schouders.Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Tally het volgende:
Owh ik wist niet precies wat de bedoeling was. Ik dacht weer gewoon wat drinken in Stairway. Dacht als je er bent duw ik even mijn tieten in je gezicht
quote:Hm waar was dat precies?Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ik wist niet precies wat de bedoeling was. Ik dacht weer gewoon wat drinken in Stairway. Dacht als je er bent duw ik even mijn tieten in je gezicht
quote:Ik dacht Stairway maar niet dus
quote:Na het woord 'gourmetten' ben ik het topic vreemd genoeg uit het oog verloren. Het kan best zijn dat een afvaardiging eindigt in de Stairway, maar daar heb ik dus geen idee van.
quote:Ik ook niet. Ik weet dat vriendinnetje (Sjeen) en haar vriendje hier slapen. En dat zij geloof ik naar de meet ging. Maar ik wist niet dat het een eet meet wasOp donderdag 21 oktober 2010 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Na het woord 'gourmetten' ben ik het topic vreemd genoeg uit het oog verloren. Het kan best zijn dat een afvaardiging eindigt in de Stairway, maar daar heb ik dus geen idee van.
quote:Als ik eerst mag heb ik daar geen issues mee J.Op donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Kweenie J maar het schijnt dat er een orgie bij T thuis is na afloop!!!
quote:Wat zeg je? Tissues mee?Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik eerst mag heb ik daar geen issues mee J.
quote:DI-A-BE-TES....Op donderdag 21 oktober 2010 20:59 schreef Joene het volgende:
Je kan ook gewoon even naar de lokale snackboer Swets.
quote:Die ouwe van mij leeft ook nog en eet ook niet alleen gezond Swets.
quote:Prima kost idd
quote:Maar die heeft zijn glucose wel aardig geregeld denk ik. Dat is bij mij nu een eerste vereiste J. Afvallen en glucose tot aanvaardbare niveaus regelen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Die ouwe van mij leeft ook nog en eet ook niet alleen gezond Swets.
quote:Per direct of per wanneer voorraad op is?Op donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Joene het volgende:
sowieso geld die actie niet meer kpn heeft gister een persbericht gemaakt dat ze ermee kappen dus.
quote:per direct J.Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Per direct of per wanneer voorraad op is?
quote:Goftedomme. Nouja ik las op een andere site dat ze toch actief checken op KvK nummers. Wel logisch ook. Ach.
quote:Tja, maar ik wil het toch maar ff proberen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:48 schreef Joene het volgende:
Afgelopen zaterdag zat een en ander op 18.3 ofzo Swets
Met andere woorden de beste man heeft jaren dieet afvallen etc gedaan helpt allemaal geen donder.
Nu gewoon 3x per dag spuit in zn pens jassen en redelijk gezond leven met af en toe gewoon de snackbar
quote:kvktje lenen J ?Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goftedomme. Nouja ik las op een andere site dat ze toch actief checken op KvK nummers. Wel logisch ook. Ach.
quote:Zeker ook doen ongezond doen maakt het zeker niet beter , maar ik bedoel je hoeft niet compleet alles te laten staan nu.Op donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil het toch maar ff proberen.
quote:ipadje J , 430 uit de us met verzendkotsen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee ben er alweer op afgeknapt. Heb nog wel de koperitus geloof ik. Kut Apple.
quote:Ja is goed bel jij Leen ff!Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ipadje J , 430 uit de us met verzendkotsen.
quote:Die is uitgewerkt sinds een jaartje heb ik gehoord J.
quote:eh jawel, nu juist wel. Eigenlijk moet (moest) ik 50 kilo afvallen he om op een gezond gewicht te komenOp donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker ook doen ongezond doen maakt het zeker niet beter , maar ik bedoel je hoeft niet compleet alles te laten staan nu.
quote:Jee, dan schrik je toch ook wel evenOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, maar ik wil het toch maar ff proberen.
quote:Hey, dan zijn wij even lang.Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik draag het met verve jongens. Maar ik woog 135 kilo. Ik moet er 80 wegen.
quote:Dan ben je 2cm langer dan mij JOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey, dan zijn wij even lang.. Dat is ook mijn doel namelijk!
quote:Dat ken ook op android of bb
quote:Suiker is niet eens zo belangrijk met diabetes. Koolhydraten zijn eigenlijk belangrijker. Je moet de juiste koolhydraten eten (gecompliceerde of 'langzame') Maar afvallen is nu eigenlijk nog belangrijker. Dat zal sowieso m'n glucose niveau verbeteren.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jee, dan schrik je toch ook wel even. Zit je al op een speciaal dieet of moet je alleen op je suikerinname letten?
quote:Is dat nog vers als het met snailmail komt?Op donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Joene het volgende:
Groente Pakketje hebben Swets ? #groentefabriek.
quote:Dat niet op de harde groentes naOp donderdag 21 oktober 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat nog vers als het met snailmail komt?
quote:Als Eloise die kant op gaat laat ik het wetenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat niet op de harde groentes na
Beter communiceer je even wanneer je evt in friesland west zit
quote:Ik heb een tijdje via de Heller methode (low carb) gegeten met succes. Ik weet alleen niet of dat ook geschikt is voor mensen met diabetes. Afvallen gaat wel erg makkelijk en zonder gesnaaiOp donderdag 21 oktober 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Suiker is niet eens zo belangrijk met diabetes. Koolhydraten zijn eigenlijk belangrijker. Je moet de juiste koolhydraten eten (gecompliceerde of 'langzame') Maar afvallen is nu eigenlijk nog belangrijker. Dat zal sowieso m'n glucose niveau verbeteren.
Dus volkoren brood en pasta enzo, zilvervlies rijst. Veel groente, etc.
quote:Ik zou Swets nu even niet laten low carben Kim.Op donderdag 21 oktober 2010 22:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje via de Heller methode (low carb) gegeten met succes. Ik weet alleen niet of dat ook geschikt is voor mensen met diabetes. Afvallen gaat wel erg makkelijk en zonder gesnaai. Als je het zou mogen volgen (en willen) mag je mijn boek wel lenen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |