Nederland glijdt steeds verder af. Gezinnen zetten door-de-week Buitenlandse gerechten op tafel, negers lopen los rond op het station, kinderen fietsen over de stoep (zonder helm!), homoseksuelen hebben bijna toegang gekregen tot het Amerikaanse leger en ga maar door. Ik zie het zelfs in mijn directe omgeving. De buurvrouw is al 32 en heeft zich nog steeds geen pittig kapsel aangemeten, terwijl dat toch zo praktisch is met kleine kinderen.
Nu is er weer een nieuw dieptepunt bereikt. Ons aller Goedheiligman, Sint-Nicolaas, wordt door het slijk gehaald door de filmer Dick Maas. Van een vrijgevige kindervriend heeft hij een soort horror-figuur gemaakt. Onschuldige kleine kinderen, voor wie de Sinterklaastijd toch al zo spannend is, worden geconfronteerd met enge posters waarop die horror-Sint te zien is.
Daarom (en ook vanwege die Buitenlandse-gerechten, negers, stoepfietsers, etc) denk ik dat het hoog nodig is om een Comité van Bezorgde Ouders op te richten. Om een signaal te geven aan de maatschappij en de politiek dat er nog altijd een zwijgende meerderheid van fatsoenlijke mensen is die niet zomaar alles maar goed is. Normen en Waarden dus. Hadden we Balkenende nog maar.
Hier kun je je inschrijven als Bezorgde Ouder. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van alle komende acties. In de maand december gaan we ons richten op die verderfelijke film 'Sint'. Zelf zat ik te denken aan een actie op het Binnenhof, maar ook andere ideeën zijn natuurlijk van harte welkom. (Invoeren op het forum)
Hopelijk snel tot ziens op de website!
[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 21-10-2010 12:45:54 ]
Op
maandag 15 mei 2023 18:39 Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.