quote:
quote:dat was dus ook mijn gedachte
quote:Dat soort reacties zoeken we! Niet serieus op ingaan mensenOp donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb me direct ingeschreven.
Je moet voor je kinderen opkomen, vind ik....
quote:Dat wil niet zeggen dat je ze niet nu al moet stoppen!Op donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef McLaura het volgende:
Dat is een hele ouderwetse manier om buitenlandse mensen te benamen. En dat terwijl er in Nederland relatief weinig negers (Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara) zijn!
quote:Gewoon je oogkleppen ophouden... je kinderen zullen je dankbaar zijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Dat soort reacties zoeken we! Niet serieus op ingaan mensen![]()
quote:Als je eerst nou eens op de link klikt heb je meteen door hoe de vork in de steel zit.Op donderdag 21 oktober 2010 11:05 schreef McLaura het volgende:
Negers.... kom op zeg.....
En dat we steeds internationaler eten (sterker nog : Nederland heeft nauwelijks een 'eigen' tafel, zelfs de aardappels komen hier niet oorspronkelijk vandaan!) staat gelijk aan verloedering?
quote:Jij bedoelt zeker 'eerst klikken op links die jou onzinnig lijken, en dan ingaan op wat hier staat'.Op donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als je eerst nou eens op de link klikt heb je meteen door hoe de vork in de steel zit.
Eerst denken, dan roepen.
quote:QFTOp donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Scorpie het volgende:
Prachtig reltopic, hier moet ik bij zijn.
quote:Die negers mogen niet loslopenOp donderdag 21 oktober 2010 11:05 schreef McLaura het volgende:
Negers.... kom op zeg.....
En dat we steeds internationaler eten (sterker nog : Nederland heeft nauwelijks een 'eigen' tafel, zelfs de aardappels komen hier niet oorspronkelijk vandaan!) staat gelijk aan verloedering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |