Potje inkt over laten vallen.quote:
Ja, maar ik moet er verdomme de hele dag mee lopen zeulen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:30 schreef Q. het volgende:
Doe eens niet, Ch. Het zijn ONZE tieten, niet die van jou.
je kan er hier vast wel een paar inhuren die ze voor je willen dragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet er verdomme de hele dag mee lopen zeulen.
anders wil ik ze wel een halfuurtje voor je tillen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
De zegeningen van de outsourcing.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ruilen ? ik ben me een partij verkouden geworden zeg vannachtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:13 schreef KingOfMars het volgende:
Gott im Himmel, wat was gisteren een klotedag zeg.
Maar vandaag! Vrij! Zon! Kleuter gaat zo bij opa en oma spelen! Dubbelvrij!
Ik hou d'r van dus.
Mja ik zit in de ontkenningsfase wat dat betreft. Maar eigenlijk ben ik ook verkouden geloof ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ruilen ? ik ben me een partij verkouden geworden zeg vannachtTwijfel zelfs om me ziek te melden
ik werd er mee wakker vanmorgen maar ik kan een kussensloop gebruiken als zakdoek geloof ik.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik zit in de ontkenningsfase wat dat betreft. Maar eigenlijk ben ik ook verkouden geloof ik.
Ik heb echt zo'n irritant homokuchje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik werd er mee wakker vanmorgen maar ik kan een kussensloop gebruiken als zakdoek geloof ik.
Hier ook iedereen. Stomme herfst.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik zit in de ontkenningsfase wat dat betreft. Maar eigenlijk ben ik ook verkouden geloof ik.
Hratlopers zijn d00dlopers, dat is eens te meer bewezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Joene het volgende:
Ja JK wij sproters J en IK dus zijn nu eenmaal wat minder goed bestendig tegen de kou je weet toch.
Vanavond hoop ikquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
, ik gun het je van harte,
,
,
.
Verdiend of niet?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond hoop ik
Wel weer zin.
Mijn baas gaat echt uit zijn dak tegen een collega![]()
Dat heb ik nou gemist
Zeker verdiend.quote:
Nou want dat zijn stuk voor stuk geweldige films de laatste paar jaarquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij leeft gelukkig nog wel. Kan niet wachten tot z'n volgende film.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker verdiend.
Ging over dat eeuwige gedram. Die vent die mij lastig viel had net daarvoor op zijn donder gehad dat hij iets niet klaar had. En dan bij mij zeiken dat het was omdat zijn pc niet juist werkt.
Dat probleem bij mijn chef neergelegd. En toen kwam de chef van die vent dus even zeiken. Mijn chef was al in een goeie buiEn dat werd even versterkt
Ik moest er wel om lachen en mijn chef achteraf ook
quote:Ik zit ook te twijfelen om die te kopenOp donderdag 21 oktober 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga eerst voor de ijPet denk ik.
quote:Ohja ja ach ik weet niet ff met het meisje over hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef KingOfMars het volgende:
Mij lijkt het wel wat. Maar eerst wil ik een fototas. En dan een telelens. En dan nog een fototas. En dan een iPhone 5. En dan een ijPet 2.
quote:Gemiddeld gezien ik ook het meest maar omdat ik mijn aangifte 2009 zo optijd heb gedaan krijg ik nu nog een kleine 2,5 K ex renteOp donderdag 21 oktober 2010 08:27 schreef KingOfMars het volgende:
Oh daar brengen wij alleen maar geld naar toe.
quote:of 1 27 inch Imac J.Op donderdag 21 oktober 2010 08:33 schreef KingOfMars het volgende:
Da's lekker. Kun je wel 2 MacBook Air's van halen J.
quote:Heb je er nog over dan? Die van mij zijn allemaal al gesneuveld bij de aanschaf van mijn MBP.Op donderdag 21 oktober 2010 08:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet eerst nog wat organen verkopen J.
quote:Zelfs mijn hubbie begon daar overOp donderdag 21 oktober 2010 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga eerst voor de ijPet denk ik.
quote:Van de week begon hij er overOp donderdag 21 oktober 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
Hilde ook niet maar ze vind het als ze het heeft toch wel weer leuk.
quote:Heel de wereld heeft zo'n ding lijkt het. Kennissen van ons hebben er 2Op donderdag 21 oktober 2010 08:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfs mijn hubbie begon daar over
En die is niet zo in to gadgets
quote:Kennis van mij heeft dit gekocht voor in zn huis http://meerdan.nl/nl/indexOp donderdag 21 oktober 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heel de wereld heeft zo'n ding lijkt het. Kennissen van ons hebben er 2. Eén voor hem, één voor haar.
.
quote:Zo gek zal het bij ons niet worden.Op donderdag 21 oktober 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heel de wereld heeft zo'n ding lijkt het. Kennissen van ons hebben er 2. Eén voor hem, één voor haar.
.
quote:Gewoon jailbreaken en een tether appje installeren om de 3G op je telefoon te gebruiken idd. De 3G versie hoef ik ook niet zo, zorgt er alleen maar voor dat je ook weer met een extra data abbo opgezadeld zit.Op donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Joene het volgende:
Ipadje is 499 de goedkoopste en dat vind ik een prima prijs voor dat apparaat en met alleen wifi vind ik hem prima denk ik.
quote:Dat dus of gewoon mn galaxy instellen als wifi router want dat kan dat dingOp donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon jailbreaken en een tether appje installeren om de 3G op je telefoon te gebruiken idd. De 3G versie hoef ik ook niet zo, zorgt er alleen maar voor dat je ook weer met een extra data abbo opgezadeld zit.
quote:Ik zag geen prijzen en dan weet ik genoeg J!Op donderdag 21 oktober 2010 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dus of gewoon mn galaxy instellen als wifi router want dat kan dat ding
Dan kan je hem gewoon vinden als wifi netwerk
Hoef ik niks te breken ook!
Heb je dat meerdan gechecked ? een ipad om je huis te besturen
quote:10% van de waarde van je huis gemiddeld zijn de kostenOp donderdag 21 oktober 2010 09:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag geen prijzen en dan weet ik genoeg J!
quote:Weet ik genoeg!Op donderdag 21 oktober 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
10% van de waarde van je huis gemiddeld zijn de kosten
quote:Kennis van me liet een huis bouwen van 1,7 miljoen J. Die ton maakt ook geen reet meer uit dan
quote:En ik las net dat er op de nieuwe MacBook Air's dus geen flash pre-installed is terwijl dat op alle vorige Mac's wel altijd zo was.Op donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, in dat promofilmpje "We build this device entirely aruound flash technology".
Stelletje poetsenbakkers daar bij Apple.
quote:Dat snap ik.Op donderdag 21 oktober 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vermoed ook dat ze in het filmpje bedoelen flash geheugen, niet Adobe© Flash© Experience© 2010© for Apple© Mac© products©. Oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |