Daar kan je dus echt niet van uit gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom. En ik vind mijn scharrels ook niet de types om mij een druipende piemel te gunnen.
En dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb je al een tijdje niet gespot in SinglesGisteren nog wel naar je gevraagd hoe het ging, maar toen werd er gezegd dat het goed ging
uiteraardquote:
Altijd toch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef JoeBravo het volgende:
gaat het nou verdomme alweer over seks/sex?
RZ begonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef JoeBravo het volgende:
en toch kan je mensen alleen voor de kop kijken en niet erinquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom. En ik vind mijn scharrels ook niet de types om mij een druipende piemel te gunnen.
quote:
Ik heb veel condooms en overalquote:
Ik heb eigenlijk op elk moment zo'n 2~4 condooms bij me. Verwacht ik eigenlijk van iedereen die wel eens ONS'tquote:
Zij zegt dat ze getest is. Dat gewurm met die condooms.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan je dus echt niet van uit gaan
Hoe ze er uit zien (en doen) geeft geen SOA vrije garantie.
Maar goedDat was geen preek
*kuch* volgende keer *kuch* eerst *kuch* waar..*kuch*..schuwen graag *kuch*quote:
nee hoor echt niet nope neuh njetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef JoeBravo het volgende:
ik ONS niet en ik heb ze zelfs bij mequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk op elk moment zo'n 2~4 condooms bij me. Verwacht ik eigenlijk van iedereen die wel eens ONS't
Ja sorry.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef JoeBravo het volgende:
Mag ik er even over nadenken? Ik ben nu niet in staat om dit soort belangrijke beslissingen te nemen wegens mijn mentale toestandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteraard. Voor jou dan alles
.
Kijk eens naar mijn online statusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef JoeBravo het volgende:
Volgende keer gebruik ik een spoilertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kuch* volgende keer *kuch* eerst *kuch* waar..*kuch*..schuwen graag *kuch*
Ik bewaar ze meestal gewoon om mn lul,alleen met pissen is het soms wat lastigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef stbabylon het volgende:
Mijn grootste probleem condoom wijs is dat ik ze op allerlei plekken bewaar, en eigenlijk niet meer echt er van uit kan gaan dat de verpakking nog heel is (tas, tas, jas, broekzak, thuis in een bakje, etc. etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |