Cat23. Niet verder vertellen hoor!quote:
Fuck dat alles, ik ben hier voor de sex, drugs en rock 'n' rollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Dusch....
Hoe staat het met SeSa?
Moet er nog iets gehaald worden voor DTH?
En kijk! [TK] Western Digital Media Player (Stichting REDCAT)
Damned, ik doe alleen aan seks en rock'n'rollquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck dat alles, ik ben hier voor de sex, drugs en rock 'n' roll
MM is niet mijn toeslag partner en mijn inkomen komt niet boven wat ik bij mag verdienen. Dus dat kan al niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is MM je toeslagpartner ook misschien? Kan daar ook door komen? Of door je eigen inkomsten?
Raar... Het wordt berekend over een aantal jaar geleden toch? Is je vader toen ook niet meer gaan verdienen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM is niet mijn toeslag partner en mijn inkomen komt niet boven wat ik bij mag verdienen. Dus dat kan al niet.
Er staat echt "Bijdrage van je vader 231 euro"
Die was vorig jaar nog 63.
quote:
All around joeeeeeeeeeequote:
'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh vanavond ga ik Toy Story 3 kijken, volgens mn vriendje ga ik moeten huilen
Hij moest huilen in de biosquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
'
Ik zat wel bijna te huilen in de bios ja
Ik zit heel diep na te denken maar ik weet niet meer waaromquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij moest huilen in de bios![]()
Dus ik ben heel benieuwd, niks zeggen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit heel diep na te denken maar ik weet niet meer waarom
Maar ik was met mn neefje en die pest me er nog mee
2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Raar... Het wordt berekend over een aantal jaar geleden toch? Is je vader toen ook niet meer gaan verdienen?
Neuj. Ik weiger om 13 min te blijven hangen. Ga morgen anders wel langs het loket in alkmaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Cat23, mag ik er nu in?
Qwea, wat raar joh, heb je ze al gesproken inmiddels?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even een piepklein tukkie ga doen
En ik maar keihard in huis klussen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik even een piepklein tukkie ga doen
Ik dacht bijna dat je een vent aan de haak had geslagen, maar na deze post snap ik hoe het zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij moest huilen in de bios![]()
Dus ik ben heel benieuwd, niks zeggen
Ze houden goed in de gaten of je geen 18+ sites bezoekt?quote:
Zou het?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze houden goed in de gaten of je geen 18+ sites bezoekt?
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je een vent aan de haak had geslagen, maar na deze post snap ik hoe het zit
Ik denk het ook. Hij is wel helemaal kapot na alle opwinding van het dierenarts bezoekjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Langharig werkschuw tuig is het.
Tof dat Elco weer zoveel beter is. Dat schorriemorrie dat je op de foto hebt staan doet hem goed.
Ik heb nog even keihard geklust met de afwasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En ik maar keihard in huis klussen!
*Kijkt jaloers*
Oke, ik heb een vaatwasserquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog even keihard geklust met de afwas![]()
Nu ga ik even in bad, dan sla ik het tukkie over, dat lijkt me een goed compromis
Ik heb beide, maar zou het zo ruilen voor een huis zonder bad maar met tuin. Want die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:34 schreef senesta het volgende:
Ik heb ook een vaatwasser, maar geen bad...
Ooh, even doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ai snep it Krees![]()
Q, potver...doe es teruglezen, ik vraag je wat![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef senesta het volgende:
Ik zat laatst zijn inentingsboekje te bekijken en daar stond in dat hij als bijzonder kenmerk een wit vlekje onder zijn kin had. Nou hmmm
Neen, ik mail vamnaaf wel ff. remind me!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook zon...ik begin in te kakken![]()
Kweejaaaaa, als je nog terugleest; heb je nog wat gehoord van de kauwstaven e.d.?
Dat schoonmaken snap ik dus echt niet, dat mensen dat een probleem vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh gruwelijke dingen die matten zeg!
Heb ik es voor mn verjaardag gekregen, wat een herrie, en wat een vies schoonmaakwerkje, die heb ik echt na 1 keer gebruiken weggegeven
Ik zet hem uit als ik ga lezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en dan moet je m ergens ophangen, en dan hangt ie daar in de weg en zo.
En dat gebubbel is zo overdreven, of hebben ze tegenwoordig standje subtiel?
Ik kon mezelf niet eens horen lezen met die herrie
quote:
zozo, en wanneer krijg je em weer terug?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Qwea het volgende:
ooh en unox soep uit zak snie lekker, en mijn desire krijgt een nieuwe moboZat ik toch goed met de diagnose!
Nou vooruit, dan zal ik je niet dwingen er eentje te gaan kopenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
.
Ik ga ook altijd in bad voor ik ga slapen, dan zou ik elke keer moeten wachten tot het hele bad leeg is voor ik die mat af kan spoelen etc etc, of het de volgende ochtend voor ik ga douchen moeten doen.
Te veel gedoe voor te weinig pleasure
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef Cat22 het volgende:
En OMG. Ik had mijn ouders mijn telefoon gegeven en een prepaid kaart. Handig als ze allebei on route zijn, kunnen ze lkaar bereiken.
Net telefoon (met hun tweede toestel)
'We staan hier in de stad en jouw telefoon doet niks meer!![]()
'
'Wabbedoel je, niks meer?'
'Nou, niks!'
'Uhm... geen beeld, geen signaal, je kunt niet bellen, wat is er precies?'
'Hij heeft alleen een zwart scherm.Kunnen we langskomen, misschien weet jij wat er aan de hand is. '
'Tuulk. '
Ouders komen binnen met de patiënt, inderdaad zwart scherm. Het eerste wat ik doe is het ding aanzetten met het aan/uit knopje. Et voila! Foon werkt!![]()
Ouders:![]()
![]()
![]()
![]()
Zit daar een knopje? Dat waren we vergeten.
Bij onze andere telefoon zit hij rechts onder.
![]()
Gotta love them.![]()
Ja, dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zozo, en wanneer krijg je em weer terug?
Schattig he? En van mijn moeder had ik het nog wel verwacht (die is net zo non technisch als ik), maar mijn vader heeft verdorie een technische opleiding, een timmermansoog, gouden handjes en er is zowat geen klus die die man zelf niet aankan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vroegen ze normaal nooit. Het is vast omdat ze weten dat die vakantie niet doorgaat![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Misschien had ik dat beter ook niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Mijn ouders zouden het klaarspelen om daarmee op mn werk langs te komen en ik zou ze dan echt wel kunnen meppen, dus ik geef ze niks van technisch spul
Serieus, ik ben ooit es zo dom geweest om ze een digitale camera te geven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien had ik dat beter ook niet kunnen doen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
Mijn vader belde vanmiddag heel samenzweerderig. Of ik alleen was...
En hij belt eigenlijk niet zo vaak, meestal is het mijn moeder. Want ze wilden binnenkort geld geven omdat ze dan 40 jaar getrouwd zijn (geen idee waarom zus en ik dan geld krijgen, maar oké, dat zal wel, dat heeft geen zin om daar tegenin te gaan weet ik uit het verleden).
En de vraag was:En, wat ga je dan met je geld doen? Vakantie boeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vroegen ze normaal nooit. Het is vast omdat ze weten dat die vakantie niet doorgaat![]()
![]()
Of een de luxe suite in Düsseldorf?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Met die sokken moet je ook oppassen als ze een bepaalde leeftijd hebben. Dadelijk gaan ze je bellen omdat ze ze zelf niet meer aankrijgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, ik ben ooit es zo dom geweest om ze een digitale camera te geven.
Hing ze al om 8 uur in het weekend aan de telefoon, gillend dat het niet lukte en zo.
Ik leer van die fouten, ze krijgen gewoon weer boeken en snoepjes en sokken
Ja nee, ze hebben mn broertje nog, die woont nog thuis, de sneuneus, dus als dr luiers aan te pas gaan komen en zo, dan zitten ze safequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met die sokken moet je ook oppassen als ze een bepaalde leeftijd hebben. Dadelijk gaan ze je bellen omdat ze ze zelf niet meer aankrijgen.
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee, ze hebben mn broertje nog, die woont nog thuis, de sneuneus, dus als dr luiers aan te pas gaan komen en zo, dan zitten ze safe
Mn zusje en ik hebben hem plechtig gezworen dat ie t hele huis en alles mag hebben als ie voor die twee blijft zorgen als ze nog lastiger worden.quote:
Wat een traagheid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:15 schreef oh-oh het volgende:
We krijgen net het eerste haatmailtje binnen, dat valt me zo mee he, nu pas eentje
Nou, de fanmail is overweldigend, das ook wel sneu eigenlijk, maar ik had wel wat meer haatmail verwachtquote:
Geef jullie mailadres effe?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, de fanmail is overweldigend, das ook wel sneu eigenlijk, maar ik had wel wat meer haatmail verwacht
Sjonge, als je dat zelf niet kan vindenquote:
*shock*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Oef Cat, ik wilde bijjjjjjjjjjna vragen wat ik in godsnaam in Düsseldorf zou moeten doen![]()
Maar ik weet ut!![]()
Te lui om te zoeken, maar nooit te moe om te haten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjonge, als je dat zelf niet kan vinden
naar de kunststofvakbeurs?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Oef Cat, ik wilde bijjjjjjjjjjna vragen wat ik in godsnaam in Düsseldorf zou moeten doen![]()
Maar ik weet ut!![]()
Hoe treurigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te lui om te zoeken, maar nooit te moe om te haten.
Ben je al bij de papa?quote:
quote:
FAAAAAALquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
Maar ik weet ut!![]()
Ik zeg het net tegen je op msnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond het gisteren trouwens wel echt een schitterend staaltje cabaret , wat een ontieglijk zootje ongeregeld, die andere advocaten, dat was echt om je dood te lachen zeg
Heb je "Up" al gezien, geweldig met al die honden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh vanavond ga ik Toy Story 3 kijken, volgens mn vriendje ga ik moeten huilen
Duh, das keilachen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Zitten jullie dan ook met het hele kantoor de verrichtingen van de baas te volgen?
Nou ja wij ook niet, dat was echt een geweldige muppetshowquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg het net tegen je op msn
Qwea says: (17:21:27)
En die "NEE ik HOEF die stukken NIET. GA MAAR"
Qwea says: (17:21:29)
ik kwam niet meer bij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FAAAAAAAAAAAAAAL ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FAAAAAAAAAAAAAAL ja
Maar wat ga je met de poet doen?
Ooh, Pm trouwens-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Geen idee, ik weet toch ook niet hoeveel het isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wat ga je met de poet doen?
Ooh, Pm trouwens
f5quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet toch ook niet hoeveel het is
Zie ik dan wel![]()
Ik zie geen PM
Its funny coz....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:28 schreef Greys het volgende:
Allemáchtig wat zijn die beesten oerrrrrrrvervelend hier vandaag![]()
Zeuren, jammeren, blèren, aandachtshoeren.
Ze gaan echt teveel op het vrouwtje lijken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Its funny coz....
nouja... je snapt 'm![]()
Ik weetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij jou heb ik momenteel alle reden om te zeiken en zeuren
Dus berg je maar
Ik zal een paling naar je vernoemen.quote:
Het verschil is natuurlijk nauwelijks te zien, dus dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal een paling naar je vernoemen.
En de lelijkste kerel die ik daar kan vinden van straat trekken, tussen mij en Gb in zetten op die foto in Volendamschhhh kostuum en dan overal zeggen dat jij dat bent
Ruzie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij jou heb ik momenteel alle reden om te zeiken en zeuren
Dus berg je maar
Valt mee, dan gaat het er meestal wel anders aan toequote:
Na ja zeg! Laat je je harem zomaar stikken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt mee, dan gaat het er meestal wel anders aan toe
Ik zou zaterdag met de dames naar Volendam gaan, maar ik heb het vrij druk (beetje klussen en nu ook nog een afspraak bij de hypotheekadviseur vrijdagnamiddag) dus ik ga niet mee
Deze dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb je "Up" al gezien, geweldig met al die honden.
Niet zomaar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Na ja zeg! Laat je je harem zomaar stikken?![]()
Enne.. hypotheekadviseur? Ga je samenwonen met Qwea?
Uhuh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zomaar!![]()
Met pijn in het hart en een schuldgevoel wat me eeuwig zal achtervolgen. Enzo.
*PMt Q*quote:En Punt 2; niet dat ik weet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet zomaar!![]()
Met pijn in het hart en een schuldgevoel wat een paling die me eeuwig zal achtervolgen. Enzo.
It's funny coz....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt mee, dan gaat het er meestal wel anders aan toe
Ja, lekker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
Tombo!![]()
Ik heb zin in 2 november
Heb Gb gisteravond niet meer gezien (toch?) dus daar zal ik vanavond even mee afspreken of ze de 2e nog mee wil. Wil je daarvoor nog naar Shabu?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal een paling naar je vernoemen.
En de lelijkste kerel die ik daar kan vinden van straat trekken, tussen mij en Gb in zetten op die foto in Volendamschhhh kostuum en dan overal zeggen dat jij dat bent
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
Bah, ik ben oude administratie aan het opruimen en kom het crematie-bewijs van Tommie tegen
Meh, ik mis m
Stom he, ik heb echt twee hele lieve katten nu, maar niemand kan aan hem tippenquote:
Geef toe dat het humor isquote:
Had je een vraag? Problemen? Moeilijkheden? Pijntjes? Wil APK2 niet meer steigeren wanneer nodig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, daar hebben we onze FAP-consultant.
http://www.ex-back.nl/quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Had je een vraag? Problemen? Moeilijkheden? Pijntjes? Wil APK2 niet meer steigeren wanneer nodig?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
Bah, ik ben oude administratie aan het opruimen en kom het crematie-bewijs van Tommie tegen
Meh, ik mis m
Het laat je niet los he?quote:
Ja, erg hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook zo'n kat gehad. Alles wat na hem komt is toch anders. Lief op zijn of haar eigen manier maar niet mijn lieve überknuffeligekater.
Voorspelbaar, -1quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Ll, had je nou niet even die fouten uit die site kunnen halen voordat je het online zette?
quote:
Maesjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:49 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik kom ook maar weer eens kijken......................... Nog nieuws hier?
Ik heb alleen dit topic gelezen
Ik moest van de mod contact opnemen met de PR-afdeling van FoK.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
Het laat je niet los he?
Je ging helemaal los in dat topic zag ik, zag je mail vanmiddag pas
quote:Als een product niet goed of niet bruikbaar is, dan is het de verantwoordelijkheid van de klant om op tijd een retouraanvraag in te dienen en niet te wachten tot het toestel beschadigd is.
Nee, JIJ nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest van de mod contact op nemen met de PR-afdeling van FoK.
En FR is zwanger, Nokmanda goedgekeurd, P&S hebben een nieuwe auto (vorige kwam niet door APK)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Maesje
We leuteren nog steeds over hetzelfde eigenlijk
Dus je had al moeten weten dat het je toestel ging beschadigen voor het je toestel beschadigde. Das natuurlijk heel normaal ook, dat je van een telefoonhoesje verwacht dat het je toestel gaat beschadigenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef senesta het volgende:
Oh even he? LL die webshop van dat hoesje weet je wel...
Die zegt:
[..]
Kortom...ik had hem gewoon niet moeten gebruiken, dat hoesje dat mijn telefoon zou moeten beschermen volgens hen
Het ligt bij een consumenten waarborg nu overigens waarbij ze zijn aangesloten, ik ben benieuwd
Oh dat is de uitgebreide samenvatting idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En FR is zwanger, Nokmanda goedgekeurd, P&S hebben een nieuwe auto (vorige kwam niet door APK)
Dit valt nog mee toch? Ik heb wel eens langere samenvattingen getiktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is de uitgebreide samenvatting idd.
Was ik te lui voor
Ohquote:
Ervaring leert dat het slijt.quote:
Ik ook iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit valt nog mee toch? Ik heb wel eens langere samenvattingen getikt
PR is toch dat je iemand goed wegzet? Dan is een ex terugkrijgen te doen toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Nou, dat moet je zelf maar regelen hoor, die ex terug krijgen.
Daar is PR niet voor
Ja. Maar..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PR is toch dat je iemand goed wegzet? Dan is een ex terugkrijgen te doen toch?
Ja, het gaat ook steeds beter en het was echt beter voor hem, maar damn, zo'n kat krijg ik nooit meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ervaring leert dat het slijt.Maar er zijn altijd momenten waarbij het gevoel weer keihard terugkomt.
![]()
Maar ik ben evengoed blij dat ik hem 10 jaar heb mogen leren kennen.
Hoeveel zijn het er dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien is er nog een leuke 3 halen, 2 betalen actie te regelen met die meiden
Niet te veel op zn goede kanten focussen natuurlijk, straks val je zelf voor hemquote:
Nat en gladquote:
Nou!quote:
Misschien ook wel door de leeftijd toen extra aan hem gehecht?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook steeds beter en het was echt beter voor hem, maar damn, zo'n kat krijg ik nooit meer
Van mn 10e tot mn 27e was ie bij me, ik weet bijna niet beter![]()
Nou APK is minstens 485 jaar oud ofzo, dus ik mag toch hopen dat het er meer dan drie zijnquote:Hoeveel zijn het er dan?
misschien wel, maar er was ook gewoon een klik tussen ons, het was wederzijnds zegmaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien ook wel door de leeftijd toen extra aan hem gehecht?
quote:Nou APK is minstens 485 jaar oud ofzo, dus ik mag toch hopen dat het er meer dan drie zijn
In GCquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan natuurlijk ook weer een "Ik volgde de tips van Jack Peters from Holland op en het genas mijn AIDS, en nu leef samen met al mijn 26 exen'-reeks starten, APK?
Mmmm, verandering van onderwerp?quote:
Toekomstige exen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
In GC
Die Jack Peters from Holland heeft trouwens laatst ook mijn computer gerepareerd, mijn huis schoongemaakt en een lot voor de Staatsloterij gekocht waardoor ik nu miljonair ben!![]()
Iets zegt mij trouwens dat Jack peters from Holland -die overigens ook toekomstige exen aan je bindt- niet from Holland is.
Veelwijverijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toekomstige exen?Als je je vorige ex terug hebt dan krijg je toch geen toekomstige exen?
Ik denk dat je in ONZ minder kans op een ban hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
In GC
Die Jack Peters from Holland heeft trouwens laatst ook mijn computer gerepareerd, mijn huis schoongemaakt en een lot voor de Staatsloterij gekocht waardoor ik nu miljonair ben!![]()
Iets zegt mij trouwens dat Jack peters from Holland -die overigens ook toekomstige exen aan je bindt- niet from Holland is.
Joh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
Ik lees overigens nooit wat gepost wordt tussen het bericht waar ik op reply en mijn eigen antwoord.
f_r Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En FR is zwanger, Nokmanda goedgekeurd, P&S hebben een nieuwe auto (vorige kwam niet door APK)
Omdat je het zo lief vraagt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, verandering van onderwerp?
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt!
Gaan we nog naar Shabu voor Rocky? Of heb je daar al antwoord op gegeven en heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lekker!![]()
En ik kan GB wel ophalen/terugbrengen onderweg denk ik? Die woont toch op de route? Of niet (ze heeft laatst haar adres gepmd voor de verjaardagslijst)
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet teveel afvallen he, die trouwjurk moet wel nog ergens op blijven hangen straks
Heb je die helderziendheid van Jack Peters geleerd?quote:
Ik lees hetquote:
Joah, zag je dat niet?quote:
Ik lees wel terugquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je die helderziendheid van Jack Peters geleerd?
Op FoK komt dat neer op een zesde zintuig.quote:
Iets makkelijks?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet zo tussendoor nog even koken en eten. Blegh, geen zin
Spaghettiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets makkelijks?
En iets lekkers?
We gaan even een nieuw wild plan voor zaterdag bedenken.
Hoewel ik Volendam nog steeds wel zie zitten eigenlijk
Ik denk echt dat je dat beter met mooi weer kan doen, kun je over de volendamse boulevard slenterenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets makkelijks?
En iets lekkers?
We gaan even een nieuw wild plan voor zaterdag bedenken.
Hoewel ik Volendam nog steeds wel zie zitten eigenlijk
Je mag toch niet meer bij de Palingsounders naar binnen gluren, las ik vanmorgen in de krantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je dat beter met mooi weer kan doen, kun je over de volendamse boulevard slenteren
Nee hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ben ik trouwens de enige die elke keer bijna op 'Download' klikt op die Jack Peters site, gewoon omdat ik strontnieuwsgierig ben wat er achter zit?
Hmz. Maar dan moeten we weer een andere invulling van de dag gaan bedenken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je dat beter met mooi weer kan doen, kun je over de volendamse boulevard slenteren
Artis en Shabu Amsterdamquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz. Maar dan moeten we weer een andere invulling van de dag gaan bedenken.
Auw
quote:
Er was al eens een topic over de engelse versie, wachtquote:
Oh nee, het was een andere in het Nederlans!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was al eens een topic over de engelse versie, wacht
6 Kiloquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Maes het volgende:
[..]
f_r GefeliciteerdWat leuk, babynieuws
(ook voor meneer f_r
)
Nokmanda goedgekeurd(gaat dit over de nare berichten van Nokmanda van de zomer?)
Een nieuwe bolide voor P en S, ook maar gefeliciteerd.![]()
Ik ben 6 kilo afgevallen
Oh wel natuurlijk, ik zocht iets in Amsterdam zodat jullie daarna naar Shabu kondenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En in Artis is het NIET erg als het regent dan?
Meedenken, me likesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wel natuurlijk, ik zocht iets in Amsterdam zodat jullie daarna naar Shabu konden
4quote:
Wat mn moeder laatst in Amsterdam gedaan heeft; van die visjes aan je handen en voeten de dode huidcellen weg laten etenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meedenken, me likes![]()
Ik ben laatst al naar Artis geweest, trouwens. Was wel leuk
Ooooooohja, dat ken ik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat mn moeder laatst in Amsterdam gedaan heeft; van die visjes aan je handen en voeten de dode huidcellen weg laten eten![]()
Super knap!quote:
Hoezo alle ideeën in Amsterdam, eigenlijk? Shabu zit ook in andere plaatsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat mn moeder laatst in Amsterdam gedaan heeft; van die visjes aan je handen en voeten de dode huidcellen weg laten eten![]()
Dat zou ik niet zo gauw gaan doen denk ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar die is nieuw toch? En das nog in de buurt van Volendam iigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo alle ideeën in Amsterdam, eigenlijk? Shabu zit ook in andere plaatsen
Maar wel lief dat je meedenkt!
Het klinkt allemaal wel leuk eigenlijk!Keuzes, keuzes
True.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar die is nieuw toch? En das nog in de buurt van Volendam iig
Ik zag laatst aan de kassa dat er iemand voor me stond met zo'n Mona bak 'Brownies' smaakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
Eten was lekkah.![]()
Dadelijk nog een bak Mona toet wegwerken.Als je er 2 voor een euro kunt kopen dan is het logisch dat ik er in totaal 2 euro aan uitgegeven heb.
Klinkt njam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Maesje![]()
Ik heb net goddelijk gekookt, kip kerrie met cocos banaan appel rozijnen en nog meer heerlijks
Brownies heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag laatst aan de kassa dat er iemand voor me stond met zo'n Mona bak 'Brownies' smaak![]()
Ik had geen zin om terug te lopen om het ook te gaan halen, maar ik had het beter gewoon wel kunnen doen. Want nu wil ik het
Soms he Cat.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brownies heb ik niet.![]()
Maar nu moet ik kiezen uit caramel, chipolata, strawberry cheesecake en stoofpeertjes.
"Dat was echt fantastisch"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan natuurlijk ook weer een "Ik volgde de tips van Jack Peters from Holland op en het genas mijn AIDS, en nu leef samen met al mijn 26 exen'-reeks starten, APK?
Ja nu wil ik ookquote:
Soms wat?quote:
What are these Aldi toetjes you speak off? Ik ken de chocomousse en sinds kort tiramisu. Is er nog meer bij gekomen waar ik van moet weten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik had gisteren en eergisteren Hollandse Hutspot, het ziet er naar uit dat ik voor het eerst van mn leven een 5 kg zak eerappelen op ga krijgen zonder meer dan de helft weg te smijten![]()
Hij ligt dr wel al lang maar ze zijn nog steeds prima te eten![]()
Maar deze kip kerrie is lekkerderder![]()
Greys, had je die Alditoetjes nog geprobeerd?
Ik heb nu andere smaken maar ik vergeet ze steeds te nemen
Wat doe je hier nog!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nu wil ik ook
C1000 is open tot 22.00
Jij kunt dat zo lang laten liggen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de mona brownies van het weekend gekocht.
Nog niet geprobeerd maar het leek mij ook erg lekker
Ik zou het bijna doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nu wil ik ook
C1000 is open tot 22.00
Ik ben al bij de C1000 geweest en heb alleen ketchup mayonaise en milka-daim gekochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt dat zo lang laten liggen?![]()
[..]
Ik zou het bijna doen
Oooh! Kleine yoghurtjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben bij de Aldi nu hele lekkere internationale yoghurtjes, oa pinacolada, en op zn Grieks met honing en walnoten. En iets met apfelstrudel en nu heb ik iets Italiaans met kersen.
Van die hele kleintjes zijn het, en ze zijn echt mjam.
Pudding lust ik nie, Mona of geen Mona![]()
Ik lust alleen heeeeeeel soms zelfgemaakte bitterkoekjespudding
Ze zijn echt lekker, ik zal zo es kijken in de koelkast, welke smaken ik nu hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooh! Kleine yoghurtjes.![]()
![]()
Maar dat gaat voor volgende week zijn, eerst hier zo'n 4 liter zuivelprodukt wegwerken.
Wat verstandig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al bij de C1000 geweest en heb alleen ketchup mayonaise en milka-daim gekocht
Ik heb momenteel helemaal niet zo'n honger. Normaal zou ik er ook moeite mee hebben. Maar er ligt ook al het hele weekend een reep bon bon bloc op mij te wachten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt dat zo lang laten liggen?![]()
[..]
Ik zou het bijna doen
ONOMNOMNOMNOMNOM!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Buiten de 4 smaken die ik net al noemde heb ik ook nog Bonjour France: met peer helene ( peer & chocolade ) en Selam Türkiye met rozijnen pijnboompitten en noten
Des te meer voor ons.quote:
quote:
Ja, ik ging weg met alleen wat ik moest halen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat verstandig!![]()
Ik had een kar vol voor 59 euro. Volgens mij heb ik maar 2 produkten buiten de euro actie gekocht.![]()
Pringles, keukenrol, cote d'or, heeeeeeel veel allesreiniger, toetjes, paté, speklapjes etc etc....
Ik eet ook geen toetjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef Maes het volgende:
Maar als ik bij je ben oh-oh, eet ik wat de pot schaft, ook toetjes
Dat was ik ook aan het denken. Er zit een Aldi zowat tegenover mijn werk, daar kon ik morgen best eens binnen wippen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet ook geen toetjes, ik neem die yoghurtjes mee naar mn werk, lekker voor om een uur of 11 of om een uur of 16
Ik koop best bewust, al zeg ik het zelf. Wel ietwat veel pakjes, maar wat in mijn koelkast verdwijnt wordt bijna altijd opgegeten. Ik ben heel goed in restjesprakjes maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ging weg met alleen wat ik moest halen!
Ik heb natuurlijk laatst mn keuken opgeruimd, en ik heb zoveel weg moeten gooien en zoveel nog over dat ik beter oplet wat ik koop
www.etenisomopteeten.nl
*zichzelf schouderklopje geeft*quote:Uitslag
Fantastisch! Op basis van deze test gooit u minder voedsel weg dan we gemiddeld in Nederland doen. Zijn uw familie en vrienden ook zo voorzichtig met voedsel als u? Daag ze uit voor deze test!
Ik dacht ook dat ik redelijk goed bezig was, maar ik ga nu eerst eens voorraden opmakenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik koop ook heel bewust. Ik maak een lijstje en ga 1 keer in de week boodschappen doen, dus dat moet allemaal goed gepland zijn.
Ik ga NOOIT tussendoor nog es een winkel in.
En icm de vriezer kan ik altijd onverwacht een feestmaal op tafel toveren als er onverwacht mensen langs willen komen en zo.
Ik haat eten weggooien.
En mijn baas die heeft Auschwitz overleefd en vertelde altijd hoe vreselijk hij het vond als er mensen eten weggooien,omdat hij weet hoe afschuwelijk het is om echt honger te hebben, bij ons op kantoor is iedereen daar echt op gedrild![]()
Die test ga ik straks eens doen! Hier gaat, met 4 honden, 6 katten en een toompje kippen maar weinig weg gelukkig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ging weg met alleen wat ik moest halen!
Ik heb natuurlijk laatst mn keuken opgeruimd, en ik heb zoveel weg moeten gooien en zoveel nog over dat ik beter oplet wat ik koop
www.etenisomopteeten.nl
Ja wij gooiden thuis ook nooit wat weg vroeger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die test ga ik straks eens doen! Hier gaat, met 4 honden, 6 katten en een toompje kippen maar weinig weg gelukkig.
Mijn ouders hebben ook beessies. En inderdaad alle restjes in het bakje en na het eten moest iemand van ons dat dan de wei in smijten. Kippen elke keer haske hysterisch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij gooiden thuis ook nooit wat weg vroeger.
Oma had een boerderij met vee dat alles vrat, en wij hadden thuis ook altijd kippen knijnen en een hond, en een eend, alles liep los in de tuin, het stond al met zn allen aan de keukendeur als we klaar waren met eten, als het regende smeten we het zo uit het keukenraam![]()
Heb je zo'n hele mona pudding op?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
One down, three to go.Maar niet vandaag.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
*burp*
One down, three to go.Maar niet vandaag.
Ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je zo'n hele mona pudding op?Ik heb dat ook wel eens gedaan, ik hoefde daarna héél lang geen mona pudding meer
![]()
Zolang jij er maar niet luchtig (quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ging verrassend makkelijk eigenlijk. Misschien omdat het een Luchtig Toetje was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, als je weet wat een maoammetje al met dr doetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang jij er maar niet luchtig () van wordt, vind ik het prima!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
Nouhou! Ben ik echt zo'n vreetbeer?
Ik kan weer zo een zak drop wegstouwen, iedereen heeft zo zijn specialiteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Pffffrrrrt maakt nog steeds indruk he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang jij er maar niet luchtig () van wordt, vind ik het prima!
Shocking jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je weet wat een maoammetje al met dr doet
Hihihihihi, jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pffffrrrrt maakt nog steeds indruk he.
Dat kan ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan weer zo een zak drop wegstouwen, iedereen heeft zo zijn specialiteiten
Nou.... als we een hele Mona pudding voorgeschoteld krijgen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet zitten doen tijdens je date in the dark he?
Hoe vond je het eruit zien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Oh oh oh oh oh (nee, niet Oh-Oh) !!!
Ik reed laatst langs dat daten in het donker restaurant!![]()
Nou, dat was misschien alleen van toepassing geweest als je met mij wilde daten in the darkquote:
Eh.quote:
Alleen als je stiekem een piem0l hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat was misschien alleen van toepassing geweest als je met mij wilde daten in the dark
Sorry, ik moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen als je stiekem een piem0l hebt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen, ik mail vamnaaf wel ff. remind me!
Ja dat is 'm.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:14 schreef Maes het volgende:
Greys, je moet even in het fotohondentopic kijken. Volgens mij staat er een foto in van die waterval waar wij ook eens geweest zijn
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is 'm.
Die teleurstelling toen bleek dat het geen Blue Lagoonerig naar beneden kletterend geheel was, maar gewoon een aangelegd ding![]()
Je zou het denken he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Greys...volgens mij he? Kennen je ouders je beter dan je zou denken![]()
Oke! Ik ga donderdagmiddag!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik ga morgen ff langs de Lidl om 16 flessen wasmiddel
Lekker op tijd tukken danquote:
Hoor je morgen wel, als ik geweest ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou het denken he?
[..]
Oke! Ik ga donderdagmiddag!
PM me vast je rekeningnr en het bedrag (weet het al niet meer) als je wilt!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is 'm.
Die teleurstelling toen bleek dat het geen Blue Lagoonerig naar beneden kletterend geheel was, maar gewoon een aangelegd ding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |