mwah, vind het nog wel om aan te horen. 't kan veel slechterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
muziek, hoor dat dan: like we doehoehoehoehoe
Mja. Ik ga als ik thuisben eerst een gloeiend hete douche nemen, de verwarming omhoog knallen en een warme chocomel makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Altijd![]()
hier wisselt het heel erg af, regen, droog, regen droog, als t regent dan ook flink hard.
Het erge is dat het best een leuke single zou kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mwah, vind het nog wel om aan te horen. 't kan veel slechter
klinkt primaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Ik ga als ik thuisben eerst een gloeiend hete douche nemen, de verwarming omhoog knallen en een warme chocomel maken
ik moet keilang van de bushalte naar huis lopen. En ik heb hongerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt prima![]()
ik hoop straks droog van en naar mn auto te kunnen lopen. Moet in korte tijd meerdere keren er in en eruit. Hoop dat het gaat lukken
Hope there's someone who'll take care of meeeeeeeeeeeeeee.................quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig hebben we dan altijd Antony and the jonsons om dat gekrijs goed te maken
Niet eentje om trots op te zijnquote:
elk naamtopic is er een om trots op te zijnquote:
parapluquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet keilang van de bushalte naar huis lopen. En ik heb honger
hmmm, vind ik niet helemaal, gelukkig heb ik er volgens mij ook geen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
elk naamtopic is er een om trots op te zijn
ja, zo'n onding heb ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
parapluik heb altijd eten op mn bureau liggen. Bedenk me wel dat ik geen avondeten of brood heb. Gelukkig niet thuis vanavond, morgen ook wel niet gok ik.
Je gaat niet dood van regen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef PeuRac het volgende:
ik hoop straks droog van en naar mn auto te kunnen lopen. Moet in korte tijd meerdere keren er in en eruit. Hoop dat het gaat lukken
vandaar die mening van jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, vind ik niet helemaal, gelukkig heb ik er volgens mij ook geen.
Nee, je smelt er alleen vanquote:
die ene van mata en mij (aandachtshoeren) vind ik echtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, vind ik niet helemaal, gelukkig heb ik er volgens mij ook geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |