Lllllllllllllllllllekkere tomatensoepje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Llllllllllllllllllllllekkere rooibosthee.
Nou nee, dan zou ik gaan lopen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh mag een fiets lenen van huisgenoot maar UITERAARD regent het net keihard.Pfffff
waarom in zn 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:01 schreef -SG- het volgende:
Ons mam zet zijn auto als ze hem parkeert altijd in zijn 2. Wordt nog wat als ik instap en verwacht dat ie in zijn vrij staat
Als het vriest ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
waarom in zn 2?
En je moet sowieso altijd met koppeling starten
Waarom dan 2? Dan kom je toch niet meer weg als je moter enzo nog koud is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het vriest ofzo. Kan ie niet vastvriezen
Maar dat klopt ook wel wat je zegt, maar ik ben gewend met rijlessen dat ie altijd in zijn vrij staat en dat je als je uitstapt hem ook altijd in zijn vrij moet zetten.
Kon ze me ook niet uitleggen. Heeft ze in een grijs ver verleden een keer geleerd. Maar ze weet niet meer waarom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dan 2? Dan kom je toch niet meer weg als je moter enzo nog koud is?
Flink gassen johquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dan 2? Dan kom je toch niet meer weg als je moter enzo nog koud is?
quote:
Ben er wel aan toe hoor! Fucking vervelend die 2 dagen college in de weekquote:
Helemaal los gaan jatochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo hoe gaan we het doen met ADE?
Gvd! Uuh, je bedoelt qua tijd en plaats enzo?quote:
Ja dat! Ik ben vrijdag vrij dus kan in principe de hele dag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd! Uuh, je bedoelt qua tijd en plaats enzo?
Oh ik ben ook vrijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat! Ik ben vrijdag vrij dus kan in principe de hele dag.Moet alleen 's ochtends een opdracht inelveren.
Trein?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik ben ook vrij
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet over nagedachtGeen idee ook hoe we er komen
Neh, ik wilde met de metro vanuit Delft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Trein?
Ik ga wel door naar Zutphen denk ik de volgende ochtend dus ik moet even zorgen dat ik een tandenborstel meeneem.
Enig idee of er kluisjes zijn daar?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neh, ik wilde met de metro vanuit Delft.
Geen idee, vast wel
Joah, Richie staat van 4-6 zag ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
Wel chill, het duurt tot 6 uur en dan gaan er alweer treinen naar Zutphen.
Zal ik kanovinnie meebrengen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, Richie staat van 4-6 zag ikIk hoop dat ik dan nog wakker ben
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zal ik kanovinnie meebrengen?
Ok.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Even terugkomen op het feit dat ie in zijn 2 staat. Hij kan in feite in iedere versnelling geduwd worden, omdat hij in de vrij de meeste kans heeft om vast te vriezen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zal ik kanovinnie meebrengen?
Mja, ik stond eerst bij Chris Liebing van 4-6 en toen viel ik na een half uur om van de slaapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHA ik ga dat no way volhouden trouwens.Tussendoor maar uurtje gaan ziten geloof ik.
Toch maar kanovinnie'en dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik stond eerst bij Chris Liebing van 4-6 en toen viel ik na een half uur om van de slaap
Dus kan je hem het beste in zn 1 doen, omdat die het moeilijkst doordrukt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Even terugkomen op het feit dat ie in zijn 2 staat. Hij kan in feite in iedere versnelling geduwd worden, omdat hij in de vrij de meeste kans heeft om vast te vriezen.
Hai!quote:
Mij maakt het geen zak uit. Ik ben er sowieso aan gewend, want mijn ouders laten hem altijd in de versnelling staan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dus kan je hem het beste in zn 1 doen, omdat die het moeilijkst doordrukt.
Eensch.quote:
Sowieso jaquote:
Ja doe dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso jaIk ga morgen ff nadenken hoe en wat allemaal, ok?
Gave.quote:
quote:
Nee ik heb gister ontslag genomen en stond vandaag, morgen en donderdag ingepland dus vond het wel zo netjes om vandaag nog te komen, ook omdat m'n baas zo chill reageerde. Morgen hebben ze als het goed is een vervanger geregeld en anders heb ik pech of zij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik dacht dat je ontslag had genomen Noor? Moet je dan ook nog uitwerken?
Oke!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik heb gister ontslag genomen en stond vandaag, morgen en donderdag ingepland dus vond het wel zo netjes om vandaag nog te komen, ook omdat m'n baas zo chill reageerde. Morgen hebben ze als het goed is een vervanger geregeld en anders heb ik pech of zij.
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:47 schreef Hyman het volgende:
Hehe ik heb mn simyo simkaartje binnenvoor 1€
met 5€ beltegoed
Ik ben fan.quote:
Van die uitspraak.quote:
???quote:
Ik vond How to train your dragon tof, en die kan je ook goed samen kijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Stroopwafels het volgende:
Heeft iemand nog leuke ( soortgelijke ) films die je met zijn tweeën kan kijken?
Deze heb ik al samen gezien:
I am Legend
Hancock
( Dat het beide van Will Smith was is toeval )
Ja die heb ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Stroopwafels het volgende:
Heeft iemand nog leuke ( soortgelijke ) films die je met zijn tweeën kan kijken?
Deze heb ik al samen gezien:
I am Legend
Hancock
( Dat het beide van Will Smith was is toeval )
Dat vindt ik nog een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond How to train your dragon tof, en die kan je ook goed samen kijken.
Maar dat valt niet in die catagorie
Misschien Centurion?
Hancock wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:47 schreef -SG- het volgende:
I am Legend een komische actiefilm noemen_
Dan begrijp je het niet helemaal.
Komische actiefilms?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hancock wel.
Ik heb films nodig.
Firefox / Chromequote:
Dankje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Firefox / Chrome - Check
Adobe CS5 Master Collection - Check
Newsleecher - Check
Quickpar - Check
WinRAR - Check
Spotify - Niet nodig
VLC - Check
Dropbox - Niet nodig
Sketchup - Gebruik ik niet
Google Earth - Google Maps voldoet
VLC media playerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:59 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Firefox / Chrome
Adobe CS5 Master Collection
Newsleecher
Quickpar
WinRAR
Spotify
VLC
Dropbox
Sketchup Inventor+Autocad
Google Earth
Klopt, maar soms hebben mensen hele handige programma's die ik nog niet ken(de).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef Stroopwafels het volgende:
Voor de rest is het allemaal eigen keus qua software natuurlijk. ( De lijst hierboven gebruik ik voornamelijk )
Kunnen we nog wel even doen jaquote:
Dat zal ik doen!quote:
Sowieso niet. Laatste dag supermarktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet morgen nog werken en volgende week dinsdag en woensdag en dan ben ik klaar. Chill chill toch beetje meer geld maar niet heel veel moeite doen.
Ik doe kassa dus ik heb niet heel veel keus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso niet. Laatste dag supermarktIedereen die bij ons wegging/gaat doet geen kut de laatste paar dagen
Ik heb dingen gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik doe kassa dus ik heb niet heel veel keus.Kan moeilijk tegen elke klant zeggen naahhh ga maar naar de andere kassa.
Nee malloot. Boren is minder erg. Bovendien is de vorige keer een flapje tandvlees weggeknipt en dat vond ik verschrikkelijk (wel met verdoving maar DAT GELUID) dus i kwil niet dat dat voor niets geweest is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:17 schreef Goddelijker het volgende:
Laat die verstandskies eruit rukken dan.
Wat is je budget, en hoe ver wil je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
Een weekendje weg kiezen, hoe lastig kan dat zijn.
Budget +- 250 euro?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is je budget, en hoe ver wil je?
Het is zo godse simpel. Kies een stad uit, ga twee dagen hotels zoeken en boek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
Een weekendje weg kiezen, hoe lastig kan dat zijn.
Keulen, Hamburg, Luxemburg stad?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Budget +- 250 euro?
Hooguit een paar uurtjes rijden, aangezien ik zaterdagochtend wegga (evt. vrijdagavond) en dan zondagavond terug ga.
Maar wát is een goed hotel? Ligt een beetje gunstig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is zo godse simpel. Kies een stad uit, ga twee dagen hotels zoeken en boek.
Dat heeft niets met controlfreak te maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wát is een goed hotel? Ligt een beetje gunstig?
Ja, ik ben een controlfreak.
Ik wil naar Berlijn, maar dat vind ik een beetje ver voor een weekend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat heeft niets met controlfreak te maken.Dat is gewono goed uitzoeken. Maar hoe dichter bij het centrum hoe duurder, en in grote steden is altijd wel metro dus als het er 4 km vandaan ligt maakt het geen fuck uit natuurlijk. Al besloten waar je heen ga?
Frankfurt lijkt me mooi trouwens.
Berlijn is 6 uur rijden, valt op zich best mee toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil naar Berlijn, maar dat vind ik een beetje ver voor een weekend.
Antwerpen ben ik al een keer geweest.
Dus ik sta voor de rest open voor van alles.
Ja, dat is ook genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en een hartje voor de Beatles.
Oh en en Do. Waarom zou je veel geld uitgeven aan een hotel waar je 2 nachten verblijft? Als het 2 weken is dan snap ik het (heowel ik dan nog voor een hoste lzou kiezen maar met je chick is het natuurlijk een ander verhaal). Maar als je een ontbijtje hebt en een bed dan is het toch goed?Oké en hygiëne/badkamer natuurlijk. Maar je snapt mijn punt.
Ja, het valt mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Berlijn is 6 uur rijden, valt op zich best mee toch?
Ehmm Gent?
Dan zie ik je probleem niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is ook genoeg.
Lekker fris hotel met goede hygiëne, that's it.
Gent niets? Of Frankfurt? Da's 3,5 uur rijden. Leuven schijtn ook leuk te zijn maar ik ken het alleen van Werchter en toen vond ik het saai.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, het valt mee.
Maar zaterdagochtend 6 uur heen, zondagavond 6 uur terug is me iets teveel van het goede.
Ik vind op zich alles wel leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan zie ik je probleem niet.
[..]
Gent niets? Of Frankfurt? Da's 3,5 uur rijden. Leuven schijtn ook leuk te zijn maar ik ken het alleen van Werchter en toen vond ik het saai.Er is zoooo veel.
Ja google even zou i kzeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind op zich alles wel leuk.
Dat is meer het probleem.
Ook nog leuke dingen om te bezichtigen of iets in Gent/Frankfurt?
Ik ga even verder zoeken nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja google even zou i kzeggen.Ik ga slapen. Frankfurt heeft de mooiste skyline van Europa is mij gister verteld. Lijkt me reden genoeg. :0
Ja, klopt, maar liever toch even de grens over. Geeft toch net dat beetje meer 'weg'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN sowieso is in elke stad genoeg te doen.Desnoods ga je naar Amsterdam, zou me daar ook wel 1,5 week kunnen vermaken.
Jahaaa dat snap ik. Gewoon iets uitkiezen dus. Je kan volgend jaar weer naar een andere stad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar liever toch even de grens over. Geeft toch net dat beetje meer 'weg'.
Gelukkig heb je een leuke avond gehad.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb echt met de meest wazige gast ooit in de bus gezetenHij was stoned, dronken (en drinkende), kwam net uit een politiecel nadat hij een fiets had gejat en was nu op weg naar zn moeder om ook haar fiets te jatten en elke Turk die hij tegenkwam in elkaar te trappen
Meh, dat was het staartjequote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een leuke avond gehad.
Neuh, dat valt in het niet bij dat.quote:
Dat moet een topavond zijn geweest ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, dat valt in het niet bij dat.
Hallo gast!quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat moet een topavond zijn geweest ja.
Ik ook man, heerlijk gaat het wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je al zin in donderdag?
Ik gigantisch veel.
Ik denk wel dat ze ons vooraan zetten. Lekkere boys als wij zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook man, heerlijk gaat het worden!
Dat sowieso ja. Lekker meelallen met de gasten!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze ons vooraan zetten. Lekkere boys als wij zijn.
Ik ga tukken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Lekker meelallen met de gasten!
Jodel!quote:
Wajooooooo goeiemorgenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB NU AL ZORGTOESLAG GEKREGEN![]()
![]()
![]()
:D nu hoef ik geen 3 kwartier te lopen maar kan ik met de bus wooohoooooo
Uitkeringstrekkers, linke rakkers! Precies! Werken moeten ze!quote:
Alsof ik niet werk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers, linke rakkers! Precies! Werken moeten ze!
En dan maag zeggen dat de rijken zo asociaal zijn. Tyf op en ga werken man!
Lamme armen werken niet. Die zitten lekker op de bank uitkering te trekken. Tokkies.quote:
fapperquote:
?quote:
Stel racisten ook dat die pauper Hollanders zijnquote:
Mwa valt wel mee eigenlijk.quote:
quote:
Zeer terecht gewoonquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stel racisten ook dat die pauper Hollanders zijn
Voelt goed hea? Je rijd ook meteen een stuk minder gestrest, wanneer die instructeur dr niet naast zitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee eigenlijk.
Overigens gister mijn rijbewijs opgehaald en meteen stukje gereden.
Ja dat viel me wel op ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voelt goed hea? Je rijd ook meteen een stuk minder gestrest, wanneer die instructeur dr niet naast zit
Nog niet rechtdoor een weiland ingereden door de andere wegligging in de Amerikaan?quote:
Nog niet in de Amerikaan geredenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nog niet rechtdoor een weiland ingereden door de andere wegligging in de Amerikaan?
Niet weer zon eikel met een aftermarket setje, wat mij ff lekker komt verblindenquote:
Nee, maar je zusje wel, en nu zit ze tegen mij te zeuren dat ik de schudlige ben.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je had een te dikke piemol ontvangen gister?
quote:
Geen blauwe xenon, gewoon netjes wit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet weer zon eikel met een aftermarket setje, wat mij ff lekker komt verblinden
Met zoiets als tegenligger gaat in de Merc het groot licht altijd aan
Tis dat er ook een limburg in België ligtquote:
Kleur bedoel ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Geen blauwe xenon, gewoon netjes wit.
Vooral die verkeerd gestelde koplampen zijn vervelend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kleur bedoel ik nietMeer zo van die tards die alleen het lampje + fitting vervangen bijvoorbeeld, of totaal verneuqt gestelde koplampen
Je kent ze wel
nu dan ook goedquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is wel 'Somebody forgot his beer.'
Vind je?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is net of dat bekertje zweeft trouwens.
Joah.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48 <span class="editsec">:21</span> schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vind je?
Uuuhm! Nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah.
Ben je er al uit wat we gaan doen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuhm! Nee.
Maar sowieso niet al te vroeg gaan, anders halen we het eind niet
Nee duh, maar ik bedoel dat we daar niet 10 uur stipt voor de deur hoeven te staanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Ik krijg toch wel weer energie van de muziek. Ik betaal geen 30 euro om maar de helft te gaan.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee duh, maar ik bedoel dat we daar niet 10 uur stipt voor de deur hoeven te staan
Fuck yeahquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Oké. Dat gebeurt toch nooit bij mij omdat er altijd wel iets misgaat. Ik wil wel naar Magda!
Magda draait heel vrolijk en pompend wat ik me kan herinneren van setjesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe die ken ik alelbei niet. Magda ook niet trouwens maar daar heb ik wel toffe verhalen over gelezen. En er zijn geen kluisjes en mijn zus is niet thuis.fuuu.
Tijdens Marc Houle is Click Box ook dus kunnen we kiezen. Die ken ik ook niet.Ik ken alleen Richie hahaha.
hier doet me denken aan snuivers enzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck yeahEn Gaiser ook, die schijnt heel bruut te zijn
Wel maf dat Marc Houle van 4-6 staat
Nomnomnom
Oké coelie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Magda draait heel vrolijk en pompend wat ik me kan herinneren van setjes
Wat moet je allemaal meenemen dan? Anders pak je een kluisje op CS?
Dan zeg ik Clickbox, dat is bruut dacht ik
quote:Waar?Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hier doet me denken aan snuivers enzo
quote:die muziek
quote:Volgens de NS site € 3.40 voor 24 uur, maar Amsterdam CS wijkt afOp woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké coelie.
Nou normale kleren want ik heb zin om me op te doffen voor dat feesten tandenborstel enzooo.
Ja goed plannn. Enig idee hoe duur dat is? En staan die ook in Amsterdam ergens dan?Ik heb ze alleen op Eindhoven gezien.
quote:Daarbij moet je denken aan snuivers?
quote:Ik kan het ook op Utrecht gooien.Op woensdag 20 oktober 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens de NS site € 3.40 voor 24 uur, maar Amsterdam CS wijkt af
quote:Eerder aan pillenslikkers.Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hier doet me denken aan snuivers enzo
quote:Kan ook nog jaOp woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan het ook op Utrecht gooien.Daar moet ik ook langs als ik naar Zutphen ga namelijk.
Maar ik wacht even antwoord van een vriendin af, die woont ook in Amsterdammie dusjaaaa. Dan ga ik gewoon 's middags langs bij haar ofzo.
quote:Joah mijn leuke ex-collega voor wie ik nog steeds een crush heb terwijl ik hem al twee maanden niet heb gezien.
quote:Hopeloos ben je daar ook in.Op woensdag 20 oktober 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah mijn leuke ex-collega voor wie ik nog steeds een crush heb terwijl ik hem al twee maanden niet heb gezien.
quote:Op zoek naar de volgende dus.Op woensdag 20 oktober 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik weet ook niet wat mijn probleem is eigenlijk.
quote:Die komt toch ook vrijdag? Die AvB lookalike?Op woensdag 20 oktober 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah mijn leuke ex-collega voor wie ik nog steeds een crush heb terwijl ik hem al twee maanden niet heb gezien.
quote:HAHA OH GOD JA. Met z'n vriendin. Die mij haat. Ik was het al vergeten.Op woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die komt toch ook vrijdag? Die AvB lookalike?
quote:Ehmmmm ik heb drie keer gezoend met die gast en alle drie de keren had hij een vriendin.Op woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef TripleP het volgende:
Noortje heeft het nog makkelijk.
Hoe lang is het nou uit bij mij?
Voel me best hopeloos.
quote:Says who?Op woensdag 20 oktober 2010 17:07 schreef Goddelijker het volgende:
Jullie maken het zo lastig voor jullie zelf.
quote:JeweetnietwatjemistOp woensdag 20 oktober 2010 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehmmmm ik heb drie keer gezoend met die gast en alle drie de keren had hij een vriendin.Dezelfde. Met wie hij al sinds januari samenwoont.
Ik denk dat ik toch erger ben. Of misschien even erg.
quote:Dat wordt leuk!Op woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHA OH GOD JA. Met z'n vriendin. Die mij haat. Ik was het al vergeten.
quote:Hopeloos.. Hier nog zulks een persoonOp woensdag 20 oktober 2010 17:05 schreef TripleP het volgende:
Noortje heeft het nog makkelijk.
Hoe lang is het nou uit bij mij?
Voel me best hopeloos.
quote:Dat kan alleen door met een wattenstaafje een uitstrijkje te maken.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Hahaha mijn moeder heeft me gedwongen om een bloedtest te gaan doen voor HIV en Chlamydia en van dat soort.
quote:dus omdat zij dat zegt doe je dat maar gewoon zekerOp woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef TripleP het volgende:
Hahaha mijn moeder heeft me gedwongen om een bloedtest te gaan doen voor HIV en Chlamydia en van dat soort.
quote:Nee nu niet meer.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb er op dit moment geen last van.
quote:Laten we zeggen dat het totaal iets anders is eigenlijk. Grijs gebied.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He wat?
[..]
Toch maar kanovinnie'en dan.
quote:Nee, regel dat eens, ik voel me elke week eenzamer wordenOp woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb er op dit moment geen last van.
quote:nee.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan alleen door met een wattenstaafje een uitstrijkje te maken.
quote:Okies.Op woensdag 20 oktober 2010 17:10 schreef TripleP het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het totaal iets anders is eigenlijk. Grijs gebied.
quote:Wat moet ik regelen? Een leuke dame of dat ik weer in hetzelfde schuitje kom?Op woensdag 20 oktober 2010 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, regel dat eens, ik voel me elke week eenzamer worden
quote:Niet waar.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan alleen door met een wattenstaafje een uitstrijkje te maken.
quote:Mag allebei!Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat moet ik regelen? Een leuke dame of dat ik weer in hetzelfde schuitje kom?
quote:DOE HET VEILIG KINDEREN!!Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
dus omdat zij dat zegt doe je dat maar gewoon zeker
quote:Wat nah?
quote:
quote:Jodel!
quote:Tof jurkje, maar daar wordt het toch wat koud voor?
quote:Bij ADE is het HEETOp woensdag 20 oktober 2010 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof jurkje, maar daar wordt het toch wat koud voor?
quote:Nou dat ook niet direct.
quote:Ja mang!
quote:Wat is er dit weekend voor tofs en niet-uitverkochts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |