quote:Waarschijnlijk bedoel je de langpootmug.Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef banaantjeEE het volgende:
De Hooiwagen
Ik heb er soms zulke in mijn kamer. In welke zin zijn die dan zo giftig?
quote:Maar dat antwoord hij toch? Je vraag was 'welke is de meest giftige'. Hij antwoord hooiwagen. Of is dit ook een soort mug danOp woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
![]()
Maar ze zijn dus niet giftig.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
Post eens een nieuwe vraag man, bij jou duurt dit altijd absurd lang
quote:
quote:Urban legend = broodje-aap-verhaal.Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar dat antwoord hij toch? Je vraag was 'welke is de meest giftige'. Hij antwoord hooiwagen. Of is dit ook een soort mug dan
quote:Kijk eens op wiki wat urban legend betekent.Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar dat antwoord hij toch? Je vraag was 'welke is de meest giftige'. Hij antwoord hooiwagen. Of is dit ook een soort mug dan
quote:Dat is allemaal niet Vlaams genoeg.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Urban legend = broodje-aap-verhaal.
quote:Jammer dit....Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:O jij wist dat dit een urban legend was dan? Ik niet...
quote:is een begrip dat wordt gebruikt om een groot aanbod te beschrijven dat slechts een klein publiek of een niche dient, maar gezamenlijk een groter marktpotentieel heeft dan de marktleider op zich.
quote:Urban Legend?
quote:Stand deel 2069:
quote:Jammer dit...
quote:Het tegenovergestelde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |