QFTquote:
meneer Gattling?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de lolbroeken die nu gaan reageren:
[ afbeelding ]
gewoon iemand die CoD zit te spelenquote:
spamhoerquote:
Duidelijker wezen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
Jammer Mexi, ik doelde op de screenshot van de inlogcode.
niet op zn eindhovens, dan mag wezen ook.quote:
de vlegel!quote:
heeft ie al eens eerder geroepen.quote:
Maar hij is nu goed bezig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft ie al eens eerder geroepen.
Ik ook, maar ik zou de 1890 volmakenvoor mijn libujeum van 1000 topix
das mooi, maar laat m maar terugkomen, ik lees zijn proza graag.quote:
hij wil niet meer zeg ik tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
das mooi, maar laat m maar terugkomen, ik lees zijn proza graag.
Nederland moet samen met Thailand compenseren en dan komen ze wel op redelijke straffen uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef FUFR het volgende:
AMSTERDAM - Jaap van der H. (16) is door de rechtbank van Lelystad veroordeeld tot een jaar jeugddetentie met aftrek van voorarrest voor de moord op de 14-jarige Dirk Post uit Urk.
EEN JAAR als je iemand met 47 messteken om het leven brengt
Whehe ik dacht het nog maar had geen zin om te editten.quote:
zeg maar dat ik hem niet zal missenquote:
dat kan niet want dan zit ie weer op fokquote:
ik zou bijna weer iets gaan zeggen over de achtsewegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie woont er dichtbij mij en heeft even een fiets te leen voor een halfuurtje?
ik woon dichtbij maar ben er niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie woont er dichtbij mij en heeft even een fiets te leen voor een halfuurtje?
ja dat zei je.quote:
OSX bitchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
ik heb net een windows cd besteld.
Dat moet je niet te vaak doen, wat een prijzen
als je beweert dat het per ongeluk ging kwalificeer je idd wel voor mental casequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef febster het volgende:
Even terugkomend op de urkermoord, hij heeft 1 jaar gevangenis gekregen (logisch, want onder de 16), maar hij krijgt wel jeugdtbs. Daar kom je tegenwoordig heel moeilijk, via de officiële weg dan, uit. Zeker als hij echt psychisch gestoord is, komt hij nog lang niet vrij.
Ja precies, plus hij heeft TBS gekregen, dus die komt voorlopig niet vrij (zeker niet met de huidige regering).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je beweert dat het per ongeluk ging kwalificeer je idd wel voor mental case
dus zeker tot mei?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ja precies, plus hij heeft TBS gekregen, dus die komt voorlopig niet vrij (zeker niet met de huidige regering).
als je dit al doet als je 16 bent verdien je minimaal 30 jaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef febster het volgende:
Even terugkomend op de urkermoord, hij heeft 1 jaar gevangenis gekregen (logisch, want onder de 16), maar hij krijgt wel jeugdtbs. Daar kom je tegenwoordig heel moeilijk, via de officiële weg dan, uit. Zeker als hij echt psychisch gestoord is, komt hij nog lang niet vrij.
moet ik al mijn software opnieuw kopen....quote:
Dat heeft ie min of meer ook gekregen lieverdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je dit al doet als je 16 bent verdien je minimaal 30 jaar
is het erger als een jongere het doet? Ben ik niet helemaal met je eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je dit al doet als je 16 bent verdien je minimaal 30 jaar
dat mag. Maar een oudere persoon mag ook 30 jaar krijgen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het erger als een jongere het doet? Ben ik niet helemaal met je eens
en binnenkort op verlof..quote:
hopelijk zijn oudere mensen zich meer bewust van de gevolgen van hun daden, hoe jonger hoe minder capabel. Maakt het niet minder fout overigens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag. Maar een oudere persoon mag ook 30 jaar krijgen hoor
Maar op je 16e dit...wat dan als je 25e bent..?
Denk ook aan die twee pubers in engeland met die kleuter in die mall.
Is na de straf ook weer gewoon het criminele en pedofilie pad opgegaan.
nee, we zijn het wss toch niet met je eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef febster het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om hier iets over te zeggen, maar ik ga het niet doen.
Van je zusje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:40 schreef febster het volgende:
Ik ben 26 en ik heb vnv een schoolfeest.
Van 'mijn' studievereniging hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Van je zusje?.
Hoe oud is die tegenwoordig eigenlijk? Loopt die al rond in de Blue Parrot?
14 pas? Ooh, nog 2 jaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:09 schreef febster het volgende:
[..]
Van 'mijn' studievereniging he. Nee nog niet, maar het gaat er wel aankomen, ze is 14 en zit in 3 atheneum op het Aug.
Hitzonequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
14 pas? Ooh, nog 2 jaar.
Wat is het thema van de fuif?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Die zet ook snel zijn principes opzij
ColtZ40, doodverwensing.
Mail over een week maar.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Die zet ook snel zijn principes opzij
ColtZ40, doodverwensing.
Mail over een week maar.
Anders kijk je het filmpje even en dan kun je heel je post weghalenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef bleiblei het volgende:
Zoon ding heeft mijn pa ook (al een jaar of 4). Maar dan zonder ipod besturing
.
Krengen zijn trouwens amper in de lucht te houden. Vraag me ook af hoe die dat voor elkaar krijgt.
Of ze hebben natuurlijk de gyroscoop verbeterd. Dan blijft ie beter recht hangen.
ik las tostischimmelquote:
welcome backquote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK KAN MET DE BUS MENSEN!!! Zorgtoeslag yayyy
SQquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
tip voor de volgende keer: een week-OV! Veel meer waar voor je geld
werkt de cooler nog?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef bleiblei het volgende:
Mijn werklaptop loopt elke keer vast.
Nu zelfs tijdens het type van een mailtje, heb alleen IE, outlook, 2 mailtjes, verkenner en excel open staan
.
Kun je niet beter een fiets kopen van dat geldquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK KAN MET DE BUS MENSEN!!! Zorgtoeslag yayyy
Heb net contact gehad met een collega, thuiswerken is weer buggyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
werkt de cooler nog?
geheugen nog 100%^?
Okee, heb nu het filmpje helemaal gekeken ipv. er snel doorheen gescrolled en:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:13 schreef febster het volgende:
[..]
Anders kijk je het filmpje even en dan kun je heel je post weghalen
quote:Zoon ding heeft mijn pa ook (al een jaar of 4). Maar dan zonder ipod besturing en camera
.
Krengen zijn trouwens amper in de lucht te houden. Vraag me ook af hoe die dat voor elkaar krijgt.
Maar ze hebben natuurlijk de gyroscoop en accelerometer verbeterd. Dan blijft ie beter recht hangen.
daar werken zo veel mensen, wie moet ie dan slaanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb net contact gehad met een collega, thuiswerken is weer buggy.
Ik mag lijen dat er iemand die de contract onderhandelingen gedaan heeft, met een knuppel bij KPN verhaal gaat halen.
Als ie de contractonderhandelingen heeft gedaan, weet ie denk ik wel waar hij/zij moet zijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar werken zo veel mensen, wie moet ie dan slaan
scherp!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kun je niet beter een fiets kopen van dat geld
Same technology, dus lijkt me haast wel. Kwestie van 1 vinkje aanzetten door Apple, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat meteen doenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee, heb nu het filmpje helemaal gekeken ipv. er snel doorheen gescrolled en:
[..]. Zou die app ook op een ipad werken? Want dan vindt mijn pa em wel leuk denk ik
.
Das al best een tijdjequote:
De kroegen veranderen sneller van naam dan van publiekquote:
wel belachelijk dat je de vids niet op kan nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:05 schreef febster het volgende:
[..]
Same technology, dus lijkt me haast wel. Kwestie van 1 vinkje aanzetten door Apple, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat meteen doen.
300 euro. Wat vind je van Sterrenstof?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel belachelijk dat je de vids niet op kan nemen.
En ik weet geen prijs of heb dat stukje gemist
Nou, dat hangt op stratumseind erg van het pand afquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
De kroegen veranderen sneller van naam dan van publiek
Onderhoud van het duur is wel prijzigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef febster het volgende:
[..]
300 euro. Wat vind je van Sterrenstof?
sterrenstof?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef febster het volgende:
[..]
300 euro. Wat vind je van Sterrenstof?
ik vroeg me al af waarom de demo binnen wasquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Onderhoud van het duur is wel prijzig.
Een keer een tikje en je hijs uit balans en je kan nieuwe onderdelen kopen...
Daarnaast niet echt geschikt voor buiten, die dingen wegen geen drol en worden weggeblazen bij elk zuchtje wind.
Maar wel geinig idd.
ja, maar teveel Bastian wordt eentonig.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Bastian is goed.
Wel jammer van mijn JvT shirt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die hulp beloven en vervolgens niks doenbeloof dan niks, dan weet ik tenminste dat ik er niet op hoef te rekenen en kan ik het zelf doen
Ja, ik ben boos
briet in briet out...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die hulp beloven en vervolgens niks doenbeloof dan niks, dan weet ik tenminste dat ik er niet op hoef te rekenen en kan ik het zelf doen
Ja, ik ben boos
Hey! Ik hoor een echo van mijzelfquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben boos
JA! O fdat iemand het gewoon aanbiedt en het vervolgens niet doet. JONGEH had ik het zelf net zo goed/beter kunnen doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey! Ik hoor een echo van mijzelf.
Irritant hé.
Vooral als het dingen zijn die je ook zelf kan, maar waar je op die je op dat moment ff bij iemand anders legt omdat je al bezig bent.
jij vraagt nooit, jij legt dingen opquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:43:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey! Ik hoor een echo van mijzelf.
Irritant hé.
Vooral als het dingen zijn die je ook zelf kan, maar waar je op die je op dat moment ff bij iemand anders legt omdat je al bezig bent.
calorieverlagend? is dat een nieuw woord? das niet hetzelfde als mager toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:52:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vraagt nooit, jij legt dingen opOh, en ik heb vanavond weer een kut vergadering. Wil jij boodschappen doen die in een calorieverlagend patroon passen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vraagt nooit, jij legt dingen op![]()
gewoon, minder ongezond dan we normaal hebben. Dus geen overbodige saus en dat soort crapquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
calorieverlagend? is dat een nieuw woord? das niet hetzelfde als mager toch?
is dat afbouwend? vertel! ik ben sinds het stoppen (kuch: het minderen) met roken een extra bumper aan het kweken.
overbodige sauzen bestaan nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, minder ongezond dan we normaal hebben. Dus geen overbodige saus en dat soort crap
dus je rookt nog steeds en je vreet 2 keer zoveel? Ik zie een issuequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef FUFR het volgende:
dus, na het avondeten moet je denken aan: 1 zak rucola, want we beginnen positief, een bapao (rot toko! ze waren in de aanbiedings, volle doos 6 euro) 4 snee brood met oude kaas, ham of katenspek. Wat kleine zakjes chips en wat dropjes.
Ik rook daarentegen 's avonds maar 1 of 2 siggies
ja maar 2, twee, zwei, EINZ!!!!! op een avond, come on!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je rookt nog steeds en je vreet 2 keer zoveel? Ik zie een issue
quote:
zeker, maar als je af wil vallen kun je het toch beter laten staanquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
nu ben ik niet zo heel erg van de sauzen, doe op frik. spec. na ook nooit geen saus op de snacks.
beeeeetje mayo bij de gebakken aardappels moet kunnen..
dat doe ik ook....erbijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
Gewoon aardappelen, groente en een stukje vlees/vis!
En als je 's avonds trek hebt een stukkie fruit of wat yoghurt ofzo!
precies! Of rijstquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
Gewoon aardappelen, groente en een stukje vlees/vis!
En als je 's avonds trek hebt een stukkie fruit of wat yoghurt ofzo!
ja maar zonder kan ik niet leven, das net zoiets als rucola voor me, maar dan minder erg..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan kan je sowieso beter geen frikandel speciaal eten.
ik zag bij topchef een rijst nagerecht, staat op de planning voor het weekendquote:
Helaas helpt dat niet. heb lopende rekening bij de inhouse restauratie op de zaak.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil je geld wel bewaren zodat je dat allemaal niet meer kan kopen!
ik heb hier voortaan een doos droge ontbijtcrackerts staan, tegen de ergste aanvallen..quote:
nee, je kop!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helaas helpt dat niet. heb lopende rekening bij de inhouse restauratie op de zaak.
mijn vlees.. weak it is..
quote:ik ben maar gewoon weer gaan rokenOp woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb hier voortaan een doos droge ontbijtcrackerts staan, tegen de ergste aanvallen..
quote:Jam.. gekookte witlof met een plakje ham en een beetje kaassausOp woensdag 20 oktober 2010 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb alleen maar witlof in huis dus heel veel keus om te koken heb ik niet.
quote:Maar dat is zo oneerlijk, als je stopt kom je aan maar die kilo's verdwijnen niet als je gewoon weer gaat roken!Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben maar gewoon weer gaan roken
quote:oh ben jij zo'n atkinstype? Er zitten namelijk veel meer voedingstoffen in dan in aardappelen. Die ook bomvol koolhydraten zitten overigens. Rijst is goed voor je!Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar in zilvervliesrijst zit echt heeeeeeel veel koolhydraten!
quote:haha ik haat gekookte witlof dus ik ga het rauw fixen. En normaal met een appel ofzo maar dat heb ik ook niet dus ik gooi het wel op brood ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jam.. gekookte witlof met een plakje ham en een beetje kaassaus
quote:klopt, maar het helpt wel tegen de munchiesOp woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dat is zo oneerlijk, als je stopt kom je aan maar die kilo's verdwijnen niet als je gewoon weer gaat roken!
quote:witlof op brood?!Op woensdag 20 oktober 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
haha ik haat gekookte witlof dus ik ga het rauw fixen. En normaal met een appel ofzo maar dat heb ik ook niet dus ik gooi het wel op brood ofzo.
quote:ja duh, je moet ook geen pond rijst etenOp woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb 's avonds normaliter niet meer zoveel nodig want ik verbruik niks bij het op de bank hangen en tv kijken! Koolhydraten worden omgezet in vet en dan gaat het heel snel! Ik let er nu op, ik eet van alles maar probeer wel daar op te letten
quote:nee die is dik
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja duh, je moet ook geen pond rijst eten
quote:als je het niet lust waarom koop je het dan? Maar tip: witlof kort wokken met wat olijfolie en kerriepoeder, is lekker!Op woensdag 20 oktober 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
haha ik haat gekookte witlof dus ik ga het rauw fixen. En normaal met een appel ofzo maar dat heb ik ook niet dus ik gooi het wel op brood ofzo.
quote:arm meisjeOp woensdag 20 oktober 2010 16:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen witlof is ook zo saai hè.
quote:kijk wel uit voor jojo, is bij mij ook gebeurd door die strategieOp woensdag 20 oktober 2010 16:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
gewoon lekker veel groente en vlees/vis, ik sla de aardappels of rijst gewoon over.
quote:ze lust het niet gekookt, ze mag het ook rauw eten als ze dat lekker vind.Op woensdag 20 oktober 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het niet lust waarom koop je het dan? Maar tip: witlof kort wokken met wat olijfolie en kerriepoeder, is lekker!
quote:Omdat het in een groentenpakket zat van ¤ 2,50. En ik vind het rauw dus wel lekkerrrr met appel en ananas ofzo.Op woensdag 20 oktober 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het niet lust waarom koop je het dan? Maar tip: witlof kort wokken met wat olijfolie en kerriepoeder, is lekker!
quote:Nou het bevalt me prima zo, en ik blijf al weken op hetzelfde gewicht.Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk wel uit voor jojo, is bij mij ook gebeurd door die strategie
quote:sorry en chill!Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze lust het niet gekookt, ze mag het ook rauw eten als ze dat lekker vind.
quote:ik zeg ook niet DAT het gebeurt, ik zeg alleen dat het risico bestaatOp woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou het bevalt me prima zo, en ik blijf al weken op hetzelfde gewicht.
quote:Je moet niet in je oude patroon terugvallen!Op woensdag 20 oktober 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg ook niet DAT het gebeurt, ik zeg alleen dat het risico bestaat
quote:nu al?Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat het in een groentenpakket zat van € 2,50. En ik vind het rauw dus wel lekkerrrr met appel en ananas ofzo.
En thanks voor de tip, zag vanmiddag een wokpan voor € 7,50 dus die ga ik binnenkort maar eens kopen. En ik heb nog rijst bedenk ik me net dus ciao ik ga koken.
quote:ik bedoel meer... Oh well. Laat maarOp woensdag 20 oktober 2010 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet niet in je oude patroon terugvallen!
iedere dag snaaien, teveel wijn drinken enzulks
quote:ja rond 17uur eten de meeste mensen tegenwoordig
quote:drukte net op die link...al meer dan 250 stuks, come on!Op woensdag 20 oktober 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel meer... Oh well. Laat maarje hebt gelijk.
quote:is dat iets nieuws? Geen wonder dat de nederlander te vet wordt, om 9 uur barst je weer van de hongerOp woensdag 20 oktober 2010 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja rond 17uur eten de meeste mensen tegenwoordig
quote:goedkope flutpannen trekken na 1 keer gebruiken meestal krom.Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat het in een groentenpakket zat van ¤ 2,50. En ik vind het rauw dus wel lekkerrrr met appel en ananas ofzo.
En thanks voor de tip, zag vanmiddag een wokpan voor ¤ 7,50 dus die ga ik binnenkort maar eens kopen. En ik heb nog rijst bedenk ik me net dus ciao ik ga koken.
quote:hoeveel platen heb jij?Op woensdag 20 oktober 2010 16:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
drukte net op die link...al meer dan 250 stuks, come on!
quote:oh fuck is dat het...Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat iets nieuws? Geen wonder dat de nederlander te vet wordt, om 9 uur barst je weer van de honger
quote:die smeer ik niet op mijn tenen..
quote:7.5 voor een chinese wok kan wel hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 16:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
goedkope flutpannen trekken na 1 keer gebruiken meestal krom.
Spaar even een paar weken door en koop een fatsoenlijke. HEb je meer plezier van.
quote:die tenen zijn natuurlijk geen argument. Ik smeer mijn nagellak ook niet op een draaitafel. Ook niet op mijn tenen trouwens...Op woensdag 20 oktober 2010 16:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
die smeer ik niet op mijn tenen..
1000 stuks en selling (draai alleen nog met cd of controller)
quote:om kant en klaar te kopen?Op woensdag 20 oktober 2010 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
7.5 voor een chinese wok kan wel hoor.
ga mar es naar een toko..
quote:plus ze is een student, net alsof het boeit als een pan krom trektOp woensdag 20 oktober 2010 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
7.5 voor een chinese wok kan wel hoor.
ga mar es naar een toko..
quote:kan ze elke week een nieuwe kopen, ze is toch student..Op woensdag 20 oktober 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus ze is een student, net alsof het boeit als een pan krom trekt
quote:nee, je kookt gewoon in een kromme pan, muts!Op woensdag 20 oktober 2010 16:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
kan ze elke week een nieuwe kopen, ze is toch student..
quote:Ik heb ooit een keer voor ¤ 12,50 een wok bij de toko gekocht, nooit meer!Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je kookt gewoon in een kromme pan, muts!
quote:Er stond op dattie op gas kan! En anders ga ik gewoon terug en vraag ik m'n geld terug. Kan het me nu even niet veroorloven om een dure te kopen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
om kant en klaar te kopen?
Pannen op gas trekken al helemaal snel krom.
Maargoed. Wa tjullie willen.
Koop die pan maar meisje.
quote:precies!Op woensdag 20 oktober 2010 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer voor ¤ 12,50 een wok bij de toko gekocht, nooit meer!
Dat ding was na 1 keer zo krom dat ie niet eens meer op het vuur wilde staan, kon ik het ding dus steeds vasthouden.. mooi niet dus!
Ik heb nu een loeizware gietijzeren en ben daar zeer blij mee!
quote:ja, maar dat vuur verhit de slechte kwaliteit van de pan, waardoor hij krom trekt.Op woensdag 20 oktober 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er stond op dattie op gas kan! En anders ga ik gewoon terug en vraag ik m'n geld terug. Kan het me nu even niet veroorloven om een dure te kopen.
quote:kromme pannen zouden verboden moeten wordenOp woensdag 20 oktober 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
kromme pannen zijn gewoon studentencharme
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
kromme pannen zouden verboden moeten worden
kromme pannen zorgen ervoor dat je eten niet goed gaart en dat je ziek wordt en heel erg dood gaat
quote:lullig als er dan iemand voor je bus springt...Op woensdag 20 oktober 2010 18:13 schreef Dale. het volgende:
Godverdomme hé morgen rijden er geen treinen van Weert naar Eindhoven... worden er bussen ingezet... tjah dat gaat natuurlijk super lachu worden (not)
quote:Sterker nog, ik had al een JvT voordat de JvT bestond!
quote:Bastian is Bas Bron, dat weet je heOp woensdag 20 oktober 2010 18:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had al een JvT voordat de JvT bestond!![]()
Of naja, ze bestonden toen al, maar ik had em een paar maanden voor Watskebeurt gekocht.
Shirt is ontworpen door Bastian.
De Spaarndammerkliekbuurt shirts zijn ook van Bastian.
quote:Zie edit.Op woensdag 20 oktober 2010 18:48 schreef febster het volgende:
[..]
Bastian is Bas Bron, dat weet je he. Er komt eind dit jaar/begin volgend jaar een nieuw album van Bastian uit
.
quote:amaranta reactieOp woensdag 20 oktober 2010 17:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
kromme pannen zouden verboden moeten worden
kromme pannen zorgen ervoor dat je eten niet goed gaart en dat je ziek wordt en heel erg dood gaat
quote:Waar de fuck ligt Zwijsen? Nou hobbel ik best wel NL door, maar nee, daar was ik vandaag nietOp woensdag 20 oktober 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Was Febster vandaag in de C1000 Zwijsen? Er rekende iemand bij me af en ik weet niet waarom maar ik moest ineens aan hem denken.
quote:Morgen werk ik niet.Op woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef ArTiC het volgende:
C1000 Zwijsen
Gemmastraat 1
5612 HT EINDHOVEN
Telefoon: 040-2395210
Morgen komen we allemaal aan je kassa
quote:Da's de Gemmastraat, bij de Boschdijk.Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef febster het volgende:
[..]
Waar de fuck ligt Zwijsen? Nou hobbel ik best wel NL door, maar nee, daar was ik vandaag niet.
quote:wanneer wel?
quote:en daaronder was hij naakt?Op woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij had een trenchcoat aan, vandaar.
quote:febster woont in tilburgOp woensdag 20 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hij had een trenchcoat aan, vandaar.
quote:
quote:Jullie mogen mij trakteren, ik ben student zonder werk.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef ArTiC het volgende:
woensdag meet bij C1000 Zwijsen?
Mexico trakteert
quote:midden in de nacht door je raam of anders niet
quote:Ik zet m'n raam wel open.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
midden in de nacht door je raam of anders niet
quote:homo!
quote:Oh er staat gewoon een foto in je fobo.Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef febster het volgende:
Ik draag wel eens iets rozigs idd. En ik woon sinds een maand in Tilburg. Nu ben ik 2x per week (soms meer) nog wel in Ehv te vinden, dus het had wellicht gekund. Maar die hoek kom ik zelden
.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh er staat gewoon een foto in je fobo.Dawissikniej hahahaha.
quote:Zin in shoarma
quote:dat kan je helemaal niet betalen
quote:oh, tofOp woensdag 20 oktober 2010 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet, heb net boterhammen met kaas en salami op.
quote:
quote:met liefde Juup, met liefde
quote:
quote:studentenOp woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ik heb het wel op mijn spaarrekening gezet, want ik heb alweer 20 euro opgemaakt vandaag
Hoewel, wel 10 euro daarvan op mijn chipknip en OV gezet maar toch.
quote:zoveel t's kan je heulemaal niet betalen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoveel t's kan je heulemaal niet betalen
quote:maar waarum neem je ontslag bij de C1000?
quote:Kan het niet combineren met mijn studie atm. Gaf te veel stress enzo en merk nu al dat ik veel beter in mijn vel zit omdat ik nog maar twee keer hoef te werken. En ander baantje komt wel een keer als ik hier echt mijn draai heb gevonden. Wil ook nog weleesn naar huis namelijk en dan blijft er niet zoveel over dan de horeca of supermarkten (want wil dus niet iedere zaterdag werken). Of de markt. Maar ik wil eerst even wennen en aandacht op m'n studie richten, dus dan maar even zuinig doen. Vind ik ook niet erg, scheelt weer in gewicht.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar waarum neem je ontslag bij de C1000?
Heb je geen ander baantje?
quote:en ondertussen pappie en mammie lief aankijken zeker?Op woensdag 20 oktober 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan het niet combineren met mijn studie atm. Gaf te veel stress enzo en merk nu al dat ik veel beter in mijn vel zit omdat ik nog maar twee keer hoef te werken. En ander baantje komt wel een keer als ik hier echt mijn draai heb gevonden. Wil ook nog weleesn naar huis namelijk en dan blijft er niet zoveel over dan de horeca of supermarkten (want wil dus niet iedere zaterdag werken). Of de markt. Maar ik wil eerst even wennen en aandacht op m'n studie richten, dus dan maar even zuinig doen. Vind ik ook niet erg, scheelt weer in gewicht.
quote:Nee, ik heb toch stufi.Op woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ondertussen pappie en mammie lief aankijken zeker?
quote:is dat genoeg voor huur, voedsel en andere belangrijke dingen ja?
quote:Ouders betalen huur, rest betaal ik en joah dan maar geen nieuwe schoenen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is dat genoeg voor huur, voedsel en andere belangrijke dingen ja?
quote:dan zou je toch genoeg moeten hebben volgens mijOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ouders betalen huur, rest betaal ik en joah dan maar geen nieuwe schoenen.
quote:als je 1x per week de halve kassalade leegrooftOp woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Denk je dat ik met dat C1000 baantje anders mijn huur zou kunnen betalen?
quote:Joah daarom.Op woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan zou je toch genoeg moeten hebben volgens mij
quote:Dat valt vooral niet opOp woensdag 20 oktober 2010 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je 1x per week de halve kassalade leegrooft
quote:ik zit in de kassasoftwarebusiness he, ik ken de trucjes
quote:Tell me baby.Op woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit in de kassasoftwarebusiness he, ik ken de trucjes
quote:wat bied je?
quote:je bent te jongOp woensdag 20 oktober 2010 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn lichaam met kleren aan.
quote:ook voor met kleren
quote:SerieusOp woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit in de kassasoftwarebusiness he, ik ken de trucjes
quote:allebei serieus ja...hoewel je als simpele (whehehe) cassiere daar niks aan hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 23:25 schreef febster het volgende:
[..]
Serieus?
Het begint hier weer eens (83x vandaag) knalhard te regenen.
quote:Nee ik wil net zeggen, ik denk niet dat Mexicaantje of ik daar iets mee kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
allebei serieus ja...hoewel je als simpele (whehehe) cassiere daar niks aan hebt.
quote:We hebben eens een klant gehad die structureel om 12:00 uur een back-up maakte en die om 13:00 weer teruglas. Officieel was hij ook tussen 12 en 13 gesloten...do the mathOp woensdag 20 oktober 2010 23:29 schreef febster het volgende:
[..]
Nee ik wil net zeggen, ik denk niet dat Mexicaantje of ik daar iets mee kunnen.
quote:AUFWIEDERSEHEN!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We hebben eens een klant gehad die structureel om 12:00 uur een back-up maakte en die om 13:00 weer teruglas. Officieel was hij ook tussen 12 en 13 gesloten...do the math
quote:ja, verklaar aan het eind van het jaar je derving dan maar eens
quote:Uiteindelijk ga je linksom of rechtsom toch nat iddOp woensdag 20 oktober 2010 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, verklaar aan het eind van het jaar je derving dan maar eens
quote:dat heeft als voordeel dat je meer #koffie kan drinken
quote:pm mij je nummer es, kunnen we sms-enOp donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef -moppie- het volgende:
vanavond gaan we eindelijk de shutters bestellen, gisteren zijn ze komen opmeten enzulks.
nu nog 10 weken wachten..
quote:gedaan!Op donderdag 21 oktober 2010 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pm mij je nummer es, kunnen we sms-en
quote:helaas, moest een kast ophalen. ga nu pas weer aan de koffieOp donderdag 21 oktober 2010 08:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat heeft als voordeel dat je meer #koffie kan drinken
quote:daarom was het voor op de zaak.
quote:Half 2 is idd normaal, zelfs als ik op normale tijden moet beginnenOp donderdag 21 oktober 2010 07:24 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie dat feb idd een normaal bioritme begint te krijgen. Half 2 ipv half 4 is een hele vooruitgang.
quote:ik zei niet dat ik meteen ging sms-en heOp donderdag 21 oktober 2010 12:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En ik maar wachten en wachten op je sms-je.
Waarom zit je in de bus?
quote:Oh, ik wacht rustig af!Op donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik meteen ging sms-en heIk zit in de snelbus omdat ik naar Maarheeze moet...
quote:ik kreeg van Philips een "vergeet niet te ontkalken"mailtje voor mijn senseo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |