QFTquote:
meneer Gattling?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de lolbroeken die nu gaan reageren:
[ afbeelding ]
gewoon iemand die CoD zit te spelenquote:
spamhoerquote:
Duidelijker wezen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
Jammer Mexi, ik doelde op de screenshot van de inlogcode.
niet op zn eindhovens, dan mag wezen ook.quote:
de vlegel!quote:
heeft ie al eens eerder geroepen.quote:
Maar hij is nu goed bezig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft ie al eens eerder geroepen.
Ik ook, maar ik zou de 1890 volmakenvoor mijn libujeum van 1000 topix
das mooi, maar laat m maar terugkomen, ik lees zijn proza graag.quote:
hij wil niet meer zeg ik tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
das mooi, maar laat m maar terugkomen, ik lees zijn proza graag.
Nederland moet samen met Thailand compenseren en dan komen ze wel op redelijke straffen uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef FUFR het volgende:
AMSTERDAM - Jaap van der H. (16) is door de rechtbank van Lelystad veroordeeld tot een jaar jeugddetentie met aftrek van voorarrest voor de moord op de 14-jarige Dirk Post uit Urk.
EEN JAAR als je iemand met 47 messteken om het leven brengt
Whehe ik dacht het nog maar had geen zin om te editten.quote:
zeg maar dat ik hem niet zal missenquote:
dat kan niet want dan zit ie weer op fokquote:
ik zou bijna weer iets gaan zeggen over de achtsewegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie woont er dichtbij mij en heeft even een fiets te leen voor een halfuurtje?
ik woon dichtbij maar ben er niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie woont er dichtbij mij en heeft even een fiets te leen voor een halfuurtje?
ja dat zei je.quote:
OSX bitchquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef FUFR het volgende:
ik heb net een windows cd besteld.
Dat moet je niet te vaak doen, wat een prijzen
als je beweert dat het per ongeluk ging kwalificeer je idd wel voor mental casequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef febster het volgende:
Even terugkomend op de urkermoord, hij heeft 1 jaar gevangenis gekregen (logisch, want onder de 16), maar hij krijgt wel jeugdtbs. Daar kom je tegenwoordig heel moeilijk, via de officiële weg dan, uit. Zeker als hij echt psychisch gestoord is, komt hij nog lang niet vrij.
Ja precies, plus hij heeft TBS gekregen, dus die komt voorlopig niet vrij (zeker niet met de huidige regering).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je beweert dat het per ongeluk ging kwalificeer je idd wel voor mental case
dus zeker tot mei?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ja precies, plus hij heeft TBS gekregen, dus die komt voorlopig niet vrij (zeker niet met de huidige regering).
als je dit al doet als je 16 bent verdien je minimaal 30 jaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:19 schreef febster het volgende:
Even terugkomend op de urkermoord, hij heeft 1 jaar gevangenis gekregen (logisch, want onder de 16), maar hij krijgt wel jeugdtbs. Daar kom je tegenwoordig heel moeilijk, via de officiële weg dan, uit. Zeker als hij echt psychisch gestoord is, komt hij nog lang niet vrij.
moet ik al mijn software opnieuw kopen....quote:
Dat heeft ie min of meer ook gekregen lieverdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je dit al doet als je 16 bent verdien je minimaal 30 jaar
is het erger als een jongere het doet? Ben ik niet helemaal met je eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je dit al doet als je 16 bent verdien je minimaal 30 jaar
dat mag. Maar een oudere persoon mag ook 30 jaar krijgen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het erger als een jongere het doet? Ben ik niet helemaal met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |