Ah, nee, dan zitten we weer op dezelfde golflengte.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik het over werk dan ? Nee toch ?
ik heb je ook 19 uur niet gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna 19 uur later komt er eentje achter.
Het is best simpel, ik neem aan dat je nu ook alles via een FTP programma moet uploaden? (ik heb trouwens ook echt de ballen verstand van websites maken enzo, maar kan hier leuke dingen mee doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een zo goed als lege site... er staat al een plaatje op![]()
dus het is nieuw... kan ik dan zomaar met wordpress beginnen... ik ben website newb
dat gebouw dat om de haverklap in de fik staat toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef Q. het volgende:
Trage reactie:
[..]
Ik werk naast het station op de 7e, uitzicht op de Dom, station, Inktpot en de binnenstad.
kan aan een bos haar ook primaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die staartjes kan je je goed aan vasthouden he.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeps
[..]
En dat gaat weer gebeuren, want ik ga zo even van FOK! af
uploaden via explorer of ftp.. dat gaat me nog wel lukkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is best simpel, ik neem aan dat je nu ook alles via een FTP programma moet uploaden? (ik heb trouwens ook echt de ballen verstand van websites maken enzo, maar kan hier leuke dingen mee doen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, net zoiets als dat we altijd met jarretels onder ons krijtstreeppakje naar werk gaan.
Jaaaaaaaaaaa kusje dr op ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
http://www.nooooooooooooooo.com/
Griptechnisch gezien zijn staartjes beter.quote:
Joomla downloaden. Bestand uitpakken. Map kopiëren op je FTP server. En dan de admin pagina openen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef rival het volgende:
Wie kan mij newb ff uitleggen hoe ik iets als joomla op mijn site krijg?
ik probeer een beetje hip te doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef dawg het volgende:
[..]
niet waar. met je iphone en blackberry.
Onder. Dat ding wordt pas eind volgend jaar in gebruik genomen ivm de grote fik van juni.quote:
Vergeet het bloesje niet dat net te strak is en niet helemaal dichtgeknooptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja elke dag en op hoge hakken he
It sounds so simplequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Joomla downloaden. Bestand uitpakken. Map kopiëren op je FTP server. En dan de admin pagina openen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef PeuRac het volgende:
missB, waarom blijf jij foto's toevoegen aan je FoBois niet leuk
Ja ik knoop m wel dicht, maar dat bovenste knoopje springt elke keer open.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet het bloesje niet dat net te strak is en niet helemaal dichtgeknoopt
Is het ook best. Alleen de admin pagina kom je niet helemaal uit.quote:
ff googlen, als je de gebruiks aanwijzing leest, heb je echt binnen 15min een website werkend op je server staan die er nog leuk uit ziet ook!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
uploaden via explorer of ftp.. dat gaat me nog wel lukken
om dat plaatje te laten zien heb ik een index.html moeten maken met een code erin zodat dat plaatje te zien is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Joomla downloaden. Bestand uitpakken. Map kopiëren op je FTP server. En dan de admin pagina openen.
Ja hallo je moet ook geen adem halen hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik knoop m wel dicht, maar dat bovenste knoopje springt elke keer open.
Vergeet de DB en de PHP ondersteuning niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook best. Alleen de admin pagina kom je niet helemaal uit.
Ligt er natuurlijk wel aan welke versie je gebruikt/gedownload hebt.
t ergste is, ik ken iemand ie aan al die omschrijvingen tot nu voldoetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja elke dag en op hoge hakken he
Ik vind je wel aandoenlijk nuquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
om dat plaatje te laten zien heb ik een index.html moeten maken met een code erin zodat dat plaatje te zien is...
waar ik dat neer heb gezet moet ik die joomla bende neerzetten?
niet lachen![]()
maar toch, maar toch.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik probeer een beetje hip te doen![]()
en ik werk ook in de IT he, maar websites bouwen... nooit mee bezig gehouden...
Admin pagina van Wordpress is veel simpelerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook best. Alleen de admin pagina kom je niet helemaal uit.
Ligt er natuurlijk wel aan welke versie je gebruikt/gedownload hebt.
Dat vind ik eigenlijk best sneu.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t ergste is, ik ken iemand ie aan al die omschrijvingen tot nu voldoet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo je moet ook geen adem halen he
Ja klopt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
om dat plaatje te laten zien heb ik een index.html moeten maken met een code erin zodat dat plaatje te zien is...
waar ik dat neer heb gezet moet ik die joomla bende neerzetten?
niet lachen![]()
is al goed, kom je wel irl bekijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nouhou
ik zal het niet meer doen
Zal best maar hij vroeg naar Joomla.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Admin pagina van Wordpress is veel simpeler
it-er zijn is so 2008 ofzo hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef dawg het volgende:
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik geen it-er meer ben. bah, the hell
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Admin pagina van Wordpress is veel simpeler
Ik heb hem even een handleiding gestuurdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet de DB en de PHP ondersteuning niet.
Eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best sneu.
on my wayquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef dawg het volgende:
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik geen it-er meer ben. bah, the hell
MIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik knoop m wel dicht, maar dat bovenste knoopje springt elke keer open.
ik ga het even bekijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem even een handleiding gestuurd
Stap voor stap uitleg.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best sneu.
Zingen, dat kan zequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Wat doen mensen als katy perry in de muziekwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |