quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moeten alle secretaresses een bril hebben?
Ja ik ben ook een heel typische secretaressequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet nietMaar het is wel secretaresse achtig
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je smsje nog gezien van vanmorgen?
Ik heb een bril en mooi blond haar en eigenlijk altijd in een staartquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]en mooi blond haar in een staart, wat ze losschudden al zwoel kijkend wanneer ik binnen kom
Oja, net zoiets als dat we altijd met jarretels onder ons krijtstreeppakje naar werk gaan.quote:
PeuRac, volgens mij heb je beetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een bril en mooi blond haar en eigenlijk altijd in een staart
Ik zat dus, vannacht om 3 uur opeens in Utrechtquote:
Doe je dat niet dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, net zoiets als dat we altijd met jarretels onder ons krijtstreeppakje naar werk gaan.
wtf is joomla?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef rival het volgende:
Wie kan mij newb ff uitleggen hoe ik iets als joomla op mijn site krijg?
Rawrquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een bril en mooi blond haar en eigenlijk altijd in een staart
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, net zoiets als dat we altijd met jarretels onder ons krijtstreeppakje naar werk gaan.
Duimquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb de hoop daarmee opgegeven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef rival het volgende:
had al een update gehad, maar feel free to enlighten me tooquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zat dus, vannacht om 3 uur opeens in Utrecht![]()
Ik moet nu werken, dus als je nog wat weten wilt sms maar even
Nee, ik doe meestal wel wat nets aan. Maar dan met mijn allstars eronder.quote:
Omdat appel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Flippiee het volgende:
Kan iemand mij vertellen, waarom het gaat stortregenen op het moment dat ik besluit om echt te gaan hardlopen.
Jarretels ? Goed plan, doe dan ook ff een heel kort rokje aan, en doe je haar in 2 staartjes !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
een open source iets waarmee je makkelijk je website kan euhm.. beheren/opmakenquote:
nieuwe site bouwen met wordpressquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef rival het volgende:
Klutsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik doe meestal wel wat nets aan. Maar dan met mijn allstars eronder.
ik begin net, zit nog vol frisse moedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de hoop daarmee opgegeven.
Ik kwam niet eens voorbij de installatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik begin net, zit nog vol frisse moed
Hoeft niet kort, net boven de knieen, dat als ze gaat zitten en dr rokje kruipt iets, je net de aanzet van de jarretels zietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jarretels ? Goed plan, doe dan ook ff een heel kort rokje aan, en doe je haar in 2 staartjes !
oh. geen idee, ik ben een nep it-er.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
een open source iets waarmee je makkelijk je website kan euhm.. beheren/opmaken
maar dat makkelijke zit niet in de installatie oid
ik heb een zo goed als lege site... er staat al een plaatje opquote:
Ik werk naast het station op de 7e, uitzicht op de Dom, station, Inktpot en de binnenstad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk in Utreg op HoogCatharijne, 6e verdieping en uitzicht over de hele binnenstad van utreg.
Maar dat is toch niet leuk als ik dat naar werk doe?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jarretels ? Goed plan, doe dan ook ff een heel kort rokje aan, en doe je haar in 2 staartjes !
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens voorbij de installatie.Daar liep ik helemaal vast.
Ze hebben daar boven een hekel aan jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Flippiee het volgende:
Kan iemand mij vertellen, waarom het gaat stortregenen op het moment dat ik besluit om echt te gaan hardlopen.
Ja?quote:
Poser.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef Q. het volgende:
Trage reactie:
[..]
Ik werk naast het station op de 7e, uitzicht op de Dom, station, Inktpot en de binnenstad.
Had ik het over werk dan ? Nee toch ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet leuk als ik dat naar werk doe?
Vertel dan gewoon ff hier wat er gebeurd isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zat dus, vannacht om 3 uur opeens in Utrecht![]()
Ik moet nu werken, dus als je nog wat weten wilt sms maar even
Dat was me al duidelijk ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hebben daar boven een hekel aan je
Die staartjes kan je je goed aan vasthouden he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet kort, net boven de knieen, dat als ze gaat zitten en dr rokje kruipt iets, je net de aanzet van de jarretels ziet![]()
En haar los is véél mooier
werk je in/onder de Verrekijker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef Q. het volgende:
Trage reactie:
[..]
Ik werk naast het station op de 7e, uitzicht op de Dom, station, Inktpot en de binnenstad.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel zuipen heh
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die staartjes kan je je goed aan vasthouden he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |