Ja, als je getrouwd bent welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vijfde punt:
ben je dan ook van mening dat je als vrouw verplicht bent om bij elke eisprong te proberen een bevruchting tot stand te laten komen?
al bij het lezen van de OP had ik dat door...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok dat laatste deed de das om, nu geloof ik je niet meer. We hebben hier nu officieel met een troll te maken.
Tuurlijk, te beginnen op je 13de zodra je de eerste menstruatie krijgtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vijfde punt:
ben je dan ook van mening dat je als vrouw verplicht bent om bij elke eisprong te proberen een bevruchting tot stand te laten komen?
ieder zijn mening toch? of zitten VVD en PVV, beide aanhanger van de vrijheid voor mening, voor niks in DH?quote:
Niet dat ik het eens ben met je woordkeuze, maar de kerken zitten er vol mee, andersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Dus voorbehoedsmiddelen zijn ook uit den boze...
Godzijdank zijn er niet meer van dat soort debielen als TS....
Het laten afbreken, daar is het ook niet voor bedoeld. Wat is precies het verschil tussen het laten afbreken binnen het lichaam of buiten het lichaam?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat er helemaal niet om dat je sperma afgebroken wordt ofzo, dat weet ik.
Het gaat erom dat je het niet voor iets anders zou moeten gebruiken dan voor sex. En die vruchtbare periodes houdt lang niet iedereen bij, dus sex daarbuiten is geen probleem wat mij betreft.
Alleen voorbehoedsmiddelen en masturberen staan wat mij betreft gelijk aan je zaad niet gebruiken waarvoor het bedoeld is, nl voor (een poging doen om) zwanger (te) raken.
Ik hoop dat ik daarmee duidelijk ben?
Des de specialer het toekomstige kind zich kan voelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef Adolecens het volgende:
Misschien dat je op deze site ook nog wat tips kan halen;
http://www.angelfire.com/on4/selfabuse/devices.html
Verder denk ik eerder dat er waanzin kan optreden als een jonge vent geen orgasmes meer kan hebben. Hoewel ik wel iets zie in je punt dat je een toekomstig leven in een zakdoekje laat doodgaan. Het is toch een soort pre-abortus
In tegenstelling tot bij vrouwen word er bij ons wel continue nieuw zaad aangemaakt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan er dus gek van worden. Dat is dan een lichamelijke reden.
De belangrijkste reden is wat mij betreft dus de verspilling van goed zaad. Niemand hoeft het met mij eens te zijn, mijn vriend denkt er net zo over en dat is het belangrijkstHet gaat er niet om wat anderen ervan denken, alleen wat onze overtuiging hierin is.
Ik opende dit topic dus niet hiervoor, maar voor evt tips. Alleen lijkt het erop dat er hier op fok alleen mensen zitten die het allemaal niet zo serieus nemen. Nou ja, jullie tijd komt nog wel denk ik dan
je bent duidelijk, maar niet consequent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat erom dat je het niet voor iets anders zou moeten gebruiken dan voor sex. En die vruchtbare periodes houdt lang niet iedereen bij, dus sex daarbuiten is geen probleem wat mij betreft.
Alleen voorbehoedsmiddelen en masturberen staan wat mij betreft gelijk aan je zaad niet gebruiken waarvoor het bedoeld is, nl voor (een poging doen om) zwanger (te) raken.
Natuurlijk is het wel zo bedoeld, anders zou het wel eeuwig in het lichaam bewaard blijvenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het laten afbreken, daar is het ook niet voor bedoeld. Wat is precies het verschil tussen het laten afbreken binnen het lichaam of buiten het lichaam?
hoeveel kinderen zou je zelf willen hebben/krijgen in je leven? (even los van hoeveel God er gunt aan jou)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, als je getrouwd bent wel
Ik zei ook al dat God me kinderen geeft zoveel als Hij goeddunkt.
Ik snap hem, maar ben nog niet overtuigd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet 100% mee eens. God geeft jou (en mij en mijn vrouw uiteraard ook) zoveel kinderen als Hem goed dunkt. Daar komt wel bij dat je ook moet kijken naar of het lichaam van de vrouw het nog eens aankan om een kind te dragen. Mijn schoonzus is inmiddels 4 maal bevallen, 3e en 4e keer waren absoluut de laatste omdat dat bijna haar dood heeft betekend. God geeft jou zelf ook wel enige keuze in het al dan niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, als je getrouwd bent wel
Ik zei ook al dat God me kinderen geeft zoveel als Hij goeddunkt.
Ik ben nu 30 en ik verwacht wel als we eenmaal getrouwd zijn elk jaar een kindje te krijgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoeveel kinderen zou je zelf willen hebben/krijgen in je leven? (even los van hoeveel God er gunt aan jou)
hoeveel kinderen verwacht je te hebben op je 40ste?
En wat vind je dan van seks tijdens de zwangerschap? De ultieme zonde?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel zo bedoeld, anders zou het wel eeuwig in het lichaam bewaard blijven
En als jij niet ziet wat daar anders aan is, heeft het weinig zin om verder te praten (Ik gaf net al het voorbeeld van die scheet)
ik mag er toch benieuwd naar zijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu 30 en ik verwacht wel als we eenmaal getrouwd zijn elk jaar een kindje te krijgen.
8 of 9 ofzo dus
Hoeveel ik er zou willen doet r toch verder niet toe?
Je wil toch al helemaal niet tegen een babietje aan porren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
En wat vind je dan van seks tijdens de zwangerschap? De ultieme zonde?
Het eerste.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik mag er toch benieuwd naar zijn?
je zegt dat het er niet toe doet.
betekent dat dat er voor jou geen antwoord is op de vraag hoeveel je er zou willen?
(dus in feite dat je helemaal niets wil)
of is er wel een aantal dat je zou willen, maar wil je me dat aantal niet vertellen?
30 en nog geen eens geprobeerd om zwanger te raken? En jij durft wat te zeggen over zaadverspilling door masturberen? 9 mnd voor een kind, jij had al minimaal een elftal thuis moeten hebben. Godnondeju zeg, over verspilling van eicellen gesproken......quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu 30 en ik verwacht wel als we eenmaal getrouwd zijn elk jaar een kindje te krijgen.
8 of 9 ofzo dus
Wat is er met de vrije wil gebeurd dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
8 of 9 ofzo dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |