En je denkt dat die er wel komt als het topic open blijft?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het Joe en Odie topic dicht is? Ik snap best dat het niet de bedoeling is om modder te gooien enzo, maar edit/verwijder dan de erge reacties?
Er wordt gewoon gevraagd om uitleg, en op deze manier komt dat er natuurlijk nooit...
Ja. Gisteren heb ik het er nog over gehad in de SC en dat was ook absoluut niet met nare ondertoon.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je denkt dat die er wel komt als het topic open blijft?
Het hele gebeuren werd in drie topics besproken. In de SC, in het topic van oognip en in het topic van Rewino zelf. Rewino had al aangegeven niet te willen reageren overal en ik denk dat ook geen enkele reactie mensen tevreden zou hebben gesteld. Ik heb geen zin in drie topics waarin mensen alleen maar hun verontwaardiging uiten en Rewino en Qtel op het matje roepen, heeft geen nut ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het Joe en Odie topic dicht is? Ik snap best dat het niet de bedoeling is om modder te gooien enzo, maar edit/verwijder dan de erge reacties?
Er wordt gewoon gevraagd om uitleg, en op deze manier komt dat er natuurlijk nooit...
Er werd gespeculeerd en bij voorbaat al veroordeeld door sommigen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef tombolafan het volgende:
Maar die kans hebben ze/jullie gewoon nog in de SC en in Oognip d'r topic toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Gisteren heb ik het er nog over gehad in de SC en dat was ook absoluut niet met nare ondertoon.
Als je mensen niet de kans geeft om het er over te hebben, kan je ook niet zeggen dat er geen normale reacties zouden komen.
Nou, persoonlijk vind ik dat je het in het topic moet houden waar het voor is. En ik lees net terug in het topic van Rewimo en daar staat oa een post dat het niet de bedoeling is dat er in meerdere topics over gesproken wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die kans hebben ze/jullie gewoon nog in de SC en in Oognip d'r topic toch?
Dát is hetquote:Op woensdag 21 december 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk vind ik dat je het in het topic moet houden waar het voor is. En ik lees net terug in het topic van Rewimo en daar staat oa een post dat het niet de bedoeling is dat er in meerdere topics over gesproken wordt.
Dus wat is het?
Daarom zeg ik ook; schoon gewoon op!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd gespeculeerd en bij voorbaat al veroordeeld door sommigen.
Da's niet 'gewoon vragen om uitleg'.
Daarbij gaat het er óók al over in Oognip haar topic en in de SC, dus plek zat om de discussie daar gewoon voort te zetten toch?Niemand wordt de mond gesnoerd, maar drie plekken om het er over te hebben is teveel.
Maar dit staat in de slotpost:quote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is het
Het is niet de bedoeling dat er in meerdere topics over gesproken wordt.
En aangezien er meer info stond over het weg gaan/moeten van de katten in Oognip haar topic, heeft Senesta (m..i. terecht) dat dáár de plek ging worden. En ze zei net ook dat Als Rewimo er in haar eigen topic weer over wil praten, dat het dan gewoon weer open gaat.
Ik zie het probleem echt niet?
Iedereen mag en kan er gewoon over praten, maar dan even op de plek waar er al meer info staatAlleen niet in meerdere topics tegelijk.
Hoe moet ik daaruit halen dat we in oognip haar topic verder moeten?quote:Ik ga dit op slot gooien, ik geloof niet dat er meer aan verklaring gaat komen dan er al is en ik geloof ook dat alles inmiddels wel gezegd is. Laten we gewoon maar duimen dat er een heel goed nieuw gouden mandje komt voor Joe en Odie.
Link daar dan naar als je het sluit... Ik zit niet standaard in het topic van oognip dus hoe moet ik weten dat daar meer info staat?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is het
Het is niet de bedoeling dat er in meerdere topics over gesproken wordt.
En aangezien er meer info stond over het weg gaan/moeten van de katten in Oognip haar topic, heeft Senesta (m..i. terecht) dat dáár de plek ging worden. En ze zei net ook dat Als Rewimo er in haar eigen topic weer over wil praten, dat het dan gewoon weer open gaat.
Ik zie het probleem echt niet?
Iedereen mag en kan er gewoon over praten, maar dan even op de plek waar er al meer info staatAlleen niet in meerdere topics tegelijk.
Ze weet dat dat topic er is en als ze willen reageren dan zullen ze dat zeker doen. En ik geloof dat ze ook inmiddels wel door hebben hoe mensen er tegenover staan maar ik vind ook dat dat niet eindeloos hoeft door te gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:43 schreef tombolafan het volgende:
Maar als je realistisch bent; hoe groot is de kans dat R en Q uitleg komen geven in oognips topic? Ik vind het zo best "makkelijk" ik vind best dat ze mogen zien dat mensen het er niet mee eens zijn... Had ik ook toen met Nelis, toen vielen er ook mensen over het feit dat ik niet met hem naar de DA ging maar zoals gezegd; zo werkt een forum
Dat had je al gezegd ja over Nelis, in Rewimo d'r topic. En daar ben ik het mee eens, maar nogmaals, we zeggen toch nergens dat er niet meer over gesproken mag worden? En dat kritiek niet mag? Dan had je een punt dat een forum nou eenmaal zo werkt jaquote:Op woensdag 21 december 2011 14:43 schreef tombolafan het volgende:
Maar als je realistisch bent; hoe groot is de kans dat R en Q uitleg komen geven in oognips topic? Ik vind het zo best "makkelijk" ik vind best dat ze mogen zien dat mensen het er niet mee eens zijn... Had ik ook toen met Nelis, toen vielen er ook mensen over het feit dat ik niet met hem naar de DA ging maar zoals gezegd; zo werkt een forum
Van jou mogen we door gaan maar van Senesta niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd ja over Nelis, in Rewimo d'r topic. En daar ben ik het mee eens, maar nogmaals, we zeggen toch nergens dat er niet meer over gesproken mag worden? En dat kritiek niet mag? Dan had je een punt dat een forum nou eenmaal zo werkt jaNu is dat punt er niet, omdat er gewoon nog een plek is om er over te praten.
En ik acht de kans nèt zo groot dat Rewimo in Oognip's topic uitleg komt geven als dat ze dat in haar topic doet, waarom niet? Ze is daarbij niet verplicht meer uitleg te geven dan wat ze al gedaan had (ze plassen en slopen) dus als ze het wel wil doen, dan weet ze Oognip d'r topic heus wel te vinden en anders vraagt ze ons wel of haar topic weer open mag.
Ze heeft een reden gegeven, plassen en slopen, en daar is lang niet iedereen het mee eens. Logisch, maar so be it.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef senesta het volgende:
Er hoeft toch helemaal niet verder over doorgegaan worden? De vragen zijn gesteld, de meningen zijn gegeven en Rewimo heeft blijkbaar niet zoveel zin om daar verder op in te gaan. Ik vind het niet nodig dat er dat er dan eindeloos over door gegaan moet worden. Ze heeft geen verplichtingen of zo. Mocht Rewino meer uitleg of informatie willen geven dan gooi ik het topic met liefde weer open.
[..]
Ze weet dat dat topic er is en als ze willen reageren dan zullen ze dat zeker doen. En ik geloof dat ze ook inmiddels wel door hebben hoe mensen er tegenover staan maar ik vind ook dat dat niet eindeloos hoeft door te gaan.
Dan moet je beter lezenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Okee, wat is het nou? Doorgaan in Oognips topic/SC of helemaal ophouden? Ik word vooral een beetje kriegel van het onduidelijke gedoe, sorry
Jezus fuck zegquote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van jou mogen we door gaan maar van Senesta niet?
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezenZo onduidelijk is het nou ook weer niet.
Maar nogmaals voor jou dan:
Je kunt gewoon doorgaan in Oognip d'r topic, zolang het niet op een tuchtcommissie gaat lijken.
Heeft geen enkele zin, namelijk. Is alleen maar sfeerverziekend.
Duidelijk zo?
Kom ik even doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mogen deze gekoppeld worden ?
Huidig; Ruby's Scheldekatjes (opvangkittens en -katten) #2
oud; Ruby's tweede lichting Scheldekittens
Bij voorbaat dank
Uhm, kick? Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef Miss_Isis het volgende:
Wil een lief modje misschien de TT van mijn topic Geitjes en Lammetjes! - ze zijn er!!
veranderen? Dit jaar namelijk geen geitjes of lammetjes maar alleen biggetjes, konijntjes en mssn kuikentjes. Ik dacht zelf aan iets als 'Op de beestenboerderij!' o.i.d. maar betere suggesties zijn zeer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop