Ik zoek een aantal leuke films voor een groepje mensen van 15 tot 18 jaar. Heeft iemand misschien suggesties voor mij? Zelf zat ik te denken aan films zoals Eurotrip en Harold & Kumar Go to White Castle.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Scary Movie doet het in een groep altijd erg goed, en ook Hostel 2 vonden mijn puber padvinders erg tof, vooral om gezamelijk "ieuw!" te roepen. Voor met een groepje is horror dan eigenlijk ook het perfecte genre, tenminste, als ook de jongsten daar tegen kunnen. Laatste film die we keken was The Hangover die ook erg leuk is en voor iedereen leuk is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Op dinsdag 19 oktober 2010 01:12 schreef Picchia het volgende: Amadeus is één van de beste films. En toch voor elk publiek geschikt.
Zelf zou ik gaan voor Requim For A Dream.
Amadeus An sich geen slechte film, maar zeker geen puberfilm Ik heb 'm verplicht jaren geleden op school moeten kijken en als ik of een van mn klasgenoten de keuze had gehad had ik 'm uitgezet en wat leuks opgezet.
Requim For a Dream is ook een te zware film voor een gezellige avond.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk