quote:Op donderdag 4 november 2010 11:44 schreef rubje het volgende:
Noem mij maar raar maar ik heb gisteren even met een BB zitten spelen en ik vind dat toetsenbord en hoe dat werkt zo vervelend en omslachtig als je dat vergelijkt met andere mobieltjes zoals de iPhone. Elke keer als ik wat wil typen komen er tig andere letters ernaast,als in volgende letters,zodat ik minuten bezig ben een simpel woord in te toetsen.![]()
is dit BB style of gewoon onhandigheid van mij en hoe moet je dan wel ermee omgaan(teveel keren snel indrukken om de juiste letter te krijgen? pfff...omslachtig)
Heb je een link naar een goed stappen plan?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Syb.ren het volgende:
Heb os6 geinstalleerd op mijn 9700, werkt als een trein!
Dus je hebt over de os 5 op je bb 9700 een os 6 update gedraait? En alles werk zoals het hoort?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Swetsenegger, heb je de verlijding kunnen weerstaan om hem te installeren?
Ik niet
Ben vanmiddag ff bij de afdeling langs gelopen die de BES server beheren. Gevalletje jongens vertel me eens ondersteunen jullie ook os 6? Kreeg als reply, wij ondersteunen de telefoons niet, zolang ze kunnen communiceren met de server dan is onze kant gedekt.
Dus vanavond toch maar os 6 en gelijk als backup de laatste os 5 gedownload. Full backup gedraait en binnen het half uur liep OS 6. Niks gedeinstalleerd gewoon een upgrade gedraait.
Ik moet zeggen het ziet er gelikt uit en werkt voor mijn gevoel veel vlotter, zoals een blackberry zou moeten zijn.
Inderdaadquote:
Bij verbinding instellingen staat Mobiel Netwerk aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef thankyo het volgende:
Ik heb een blackberry aangekregen van ebay , unlocked
maar er blijft bij netwerk maar 'sos' staan bij welke simkaart ik ook in de blackberry steek
ik kan dus niet smsen of bellen --' help me ()
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Green1 het volgende:
Ik wacht wel effe tot er een originele versie uit is..
Ik ook. Daarna ga ik er wel mee aan de slag.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Green1 het volgende:
Ik wacht wel effe tot er een originele versie uit is..
Blackberry....quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef La_Vita het volgende:
Vreemd. Ik wou vandaag naar de hi winkel gaan omdat ik nog steeds geen internet had. Dus ik denk laat ik m'n bluetooth eens aanzetten en mn mobiel aan en uit doen. Heb ik ineens wel internet. Iemand daar een verklaring voor?
wat voor groep is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Folkwin het volgende:
Kan iemand mij weer even in de groep zetten: 21BEB062?
Fok!Forum BB chat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:05 schreef mac_this het volgende:
[..]
wat voor groep is dat eigenlijk??
Hmm, dan moeten jullie in begin december mij eens toevoegen ( als jullie dat willen ! ) , als ik mijn bbm dan aan de praat heb, moet de telefoon nog halen namelijkquote:
Zet mij er ook maar inquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Folkwin het volgende:
Kan iemand mij weer even in de groep zetten: 21BEB062?
http://www.skype.com/intl(...)our-mobile/download/quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Jullie weten hier vast wel of je skype kunt gebruiken op een BB?En zo ja, kan het op alle versies op alleen bepaalde?
misschien dat dit werkt? de linkquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Jullie weten hier vast wel of je skype kunt gebruiken op een BB?En zo ja, kan het op alle versies op alleen bepaalde?
Wel even melden als het werk hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Bedankt voor de antwoorden!Zal even kijken naar die link.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 7 november 2010 00:55 schreef mac_this het volgende:
[..]
Wel even melden als het werk hoor!
wel nieuwschierig namelijk!
Simpelgezegd, nee het werkt niet. Er is geen echte voip app voor bb. Alleen tringme (www.tringme.com) doet iets vergelijkbaars.quote:
Neequote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
Mijn zus heeft nu een curve en whatsapp icm een internet abbo van Telfort. Gaat dit extra geld kosten als Whatsapp gewoon aanstaat?
Ja want doordat Whatsapp aanstaat gaat je batterij sneller leeg waardoor je vaker moet opladen waardoor het dus extra geld kost.quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
Mijn zus heeft nu een curve en whatsapp icm een internet abbo van Telfort. Gaat dit extra geld kosten als Whatsapp gewoon aanstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |