quote:Op donderdag 4 november 2010 11:44 schreef rubje het volgende:
Noem mij maar raar maar ik heb gisteren even met een BB zitten spelen en ik vind dat toetsenbord en hoe dat werkt zo vervelend en omslachtig als je dat vergelijkt met andere mobieltjes zoals de iPhone. Elke keer als ik wat wil typen komen er tig andere letters ernaast,als in volgende letters,zodat ik minuten bezig ben een simpel woord in te toetsen.![]()
is dit BB style of gewoon onhandigheid van mij en hoe moet je dan wel ermee omgaan(teveel keren snel indrukken om de juiste letter te krijgen? pfff...omslachtig)
Heb je een link naar een goed stappen plan?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:13 schreef Syb.ren het volgende:
Heb os6 geinstalleerd op mijn 9700, werkt als een trein!
Dus je hebt over de os 5 op je bb 9700 een os 6 update gedraait? En alles werk zoals het hoort?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Swetsenegger, heb je de verlijding kunnen weerstaan om hem te installeren?
Ik niet
Ben vanmiddag ff bij de afdeling langs gelopen die de BES server beheren. Gevalletje jongens vertel me eens ondersteunen jullie ook os 6? Kreeg als reply, wij ondersteunen de telefoons niet, zolang ze kunnen communiceren met de server dan is onze kant gedekt.
Dus vanavond toch maar os 6 en gelijk als backup de laatste os 5 gedownload. Full backup gedraait en binnen het half uur liep OS 6. Niks gedeinstalleerd gewoon een upgrade gedraait.
Ik moet zeggen het ziet er gelikt uit en werkt voor mijn gevoel veel vlotter, zoals een blackberry zou moeten zijn.
Inderdaadquote:
Bij verbinding instellingen staat Mobiel Netwerk aan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef thankyo het volgende:
Ik heb een blackberry aangekregen van ebay , unlocked
maar er blijft bij netwerk maar 'sos' staan bij welke simkaart ik ook in de blackberry steek
ik kan dus niet smsen of bellen --' help me ()
Kan ik begrijpenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Green1 het volgende:
Ik wacht wel effe tot er een originele versie uit is..
Ik ook. Daarna ga ik er wel mee aan de slag.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Green1 het volgende:
Ik wacht wel effe tot er een originele versie uit is..
Blackberry....quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef La_Vita het volgende:
Vreemd. Ik wou vandaag naar de hi winkel gaan omdat ik nog steeds geen internet had. Dus ik denk laat ik m'n bluetooth eens aanzetten en mn mobiel aan en uit doen. Heb ik ineens wel internet. Iemand daar een verklaring voor?
wat voor groep is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Folkwin het volgende:
Kan iemand mij weer even in de groep zetten: 21BEB062?
Fok!Forum BB chat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:05 schreef mac_this het volgende:
[..]
wat voor groep is dat eigenlijk??
Hmm, dan moeten jullie in begin december mij eens toevoegen ( als jullie dat willen ! ) , als ik mijn bbm dan aan de praat heb, moet de telefoon nog halen namelijkquote:
Zet mij er ook maar inquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Folkwin het volgende:
Kan iemand mij weer even in de groep zetten: 21BEB062?
http://www.skype.com/intl(...)our-mobile/download/quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Jullie weten hier vast wel of je skype kunt gebruiken op een BB?En zo ja, kan het op alle versies op alleen bepaalde?
misschien dat dit werkt? de linkquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Jullie weten hier vast wel of je skype kunt gebruiken op een BB?En zo ja, kan het op alle versies op alleen bepaalde?
Wel even melden als het werk hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Bedankt voor de antwoorden!Zal even kijken naar die link.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 7 november 2010 00:55 schreef mac_this het volgende:
[..]
Wel even melden als het werk hoor!
wel nieuwschierig namelijk!
Simpelgezegd, nee het werkt niet. Er is geen echte voip app voor bb. Alleen tringme (www.tringme.com) doet iets vergelijkbaars.quote:
Neequote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
Mijn zus heeft nu een curve en whatsapp icm een internet abbo van Telfort. Gaat dit extra geld kosten als Whatsapp gewoon aanstaat?
Ja want doordat Whatsapp aanstaat gaat je batterij sneller leeg waardoor je vaker moet opladen waardoor het dus extra geld kost.quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
Mijn zus heeft nu een curve en whatsapp icm een internet abbo van Telfort. Gaat dit extra geld kosten als Whatsapp gewoon aanstaat?
Telfort heeft toch geen bb abo, dan ben je zo aan het kloten dat je alsnog niks aan een BB hebtquote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef bularax het volgende:
Nee geen BB abbo. Maar kan wel gewoon met normaal internet van Telfort, toch? Gister werkte het iig wel.quote:Op maandag 8 november 2010 10:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Telfort heeft toch geen bb abo, dan ben je zo aan het kloten dat je alsnog niks aan een BB hebt
* GuitarJJ test het even..quote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef sandertjuh het volgende:
nog meer mensen die niet kunnen pingen op dit moment?
Jes, daarvoor kwam ik naar dit topic. Heb bbm ook opnieuw geinstalleerd maar hielp ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef sandertjuh het volgende:
nog meer mensen die niet kunnen pingen op dit moment?
Vodafone. Ik krijg wel het tekentje dat hij is verzonden maar de D (van delivered) krijg ik maar niet te zien. Bij meerdere mensen geprobeerd, en eentje die naast me zat, dus het ligt echt aan mijn BBM.quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat voor provider hebben jullie dan? Hier Vodafone en het werkt gewoon.
is het nieuwe icoon van hotmailquote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Che_ het volgende:
Ik zie oranje enveloppen by myn email iconen opeens in hoofd en startmenu.
Weet iemand wat dit is?
youtube via internet of player for youtube?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Glennz het volgende:
Ik heb Vodafone 3,6 mbps. Maar youtube werkt nooit goed bij mij. Ik heb hem altijd op 3G staan, en daarom snap ik er niks van. Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor?
Player for youtube.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:10 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
youtube via internet of player for youtube?
congratzquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:35 schreef Dionysiou het volgende:
BlackBerry Torch gehaald/verlengd bij Vodafone.
Heb het ook weer nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef sandertjuh het volgende:
En zo werkt het weer niet.. precies hetzelfde gedoe als gisteravond pfff
Ze zeiden dat ie nog niet op voorraad was. Moet nog wachten, maar als ik dit zo hoorde en zag:quote:
Die speling op de slider hoort niet. Je toestel omruilen tot je een goede hebt dus. De traagheid en lag waar hij het over heeft is een kwestie van de nieuwste OS installeren. Hiermee is je browser ook sneller volgens mij. Lees je maar eens in op crackberry.comquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ie nog niet op voorraad was. Moet nog wachten, maar als ik dit zo hoorde en zag:
Krijg ik toch wel het gevoel om te gaan switchen.
Hier iemand met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
BB kapot.
Doet nu niks anders dan
1x knipperen, een kleine pauze en dan 4x achter elkaar knipperen. op forums kom ik er ook niet achter wat het is. (status LED lampje heb ik het dan over)
hij gaat ook niet meer aan. computer kan hem ook niet vinden. helemaal niks.
Vind BBSAK hem wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
BB kapot.
Doet nu niks anders dan
1x knipperen, een kleine pauze en dan 4x achter elkaar knipperen. op forums kom ik er ook niet achter wat het is. (status LED lampje heb ik het dan over)
hij gaat ook niet meer aan. computer kan hem ook niet vinden. helemaal niks.
Dat je hem verstuurd met enter is een optie die je ergens uit kunt zetten. Weet uit mijn hoofd niet waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je een enter/nieuwe regel als je een mail typt met je BlackBerry? De entertoets zorgt er namelijk voor dat het bericht verstuurd wordt!
Lijstje klopt niets van. Staat er ook bij trouwens dat het geruchten zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:18 schreef mac_this het volgende:
What devices wil run BBoS 6?
was nieuwschierig, had aangeklikt.. en ja hoor! veel staan er tussen!
dus, iedereen weer blij als de toestellen straks de mogelijkheid krijgen!
Nee, klopt. ik zag ook dat het geruchten zijn, heb het verkeerd geformuleerdquote:Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat je hem verstuurd met enter is een optie die je ergens uit kunt zetten. Weet uit mijn hoofd niet waar.
[..]
Lijstje klopt niets van. Staat er ook bij trouwens dat het geruchten zijn.
Deze krijgen os6: *voor zover ik weet*
- BlackBerry® Torch™
- BlackBerry® Bold™ 9700
- BlackBerry® Bold™ 9650
- BlackBerry® Pearl™ 3G
Hoofdmenu, opties, smsquote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je een enter/nieuwe regel als je een mail typt met je BlackBerry? De entertoets zorgt er namelijk voor dat het bericht verstuurd wordt!
ik kan niks vinden op Dealextreme, heb je hem dan wel hard laten vallen ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef firecow het volgende:
Wat moet ik bestellen om mijn BB weer te fixxen ?? Hij is een week geleden gestuiterd en dat vond hij niet zo fijn... Nu heb ik dus af en toe stukjes glas in mijn broek zak.. Hij werkt overgens gewoon nog prima alleen het gaat een keer fout als er straks een groot stuk scherm afbreekt ofzo.
Is het alleen de digitizer wat ik moet bestellen ??
ohja![]()
[ afbeelding ]
Weet je zeke dat die uberhaupt komt? Ik las namelijk iets over OS6 voor die nieuwe 9780quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef fathank het volgende:
Iemand die weet wanneer de officiele release van OS6 voor de bold 9700 is...?
Is het niet gewoon in een formaat die je BB niet aankan?quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik loop al bijna een maand met een probleem op mijn BB. Ik had 3 weken geleden muziek gedownload van mijn computer naar mijn BB en nu krijg ik een wit scherm te zien met als tekst ''Unable to play Content'', vind het erg irritant want mijn media doet het gewoon niet. Ik had al een beetje rond zitten neuzen op de forum van BlackBerry. Er werden heel wat adviezen gegeven om apps te verwijderen en mijn baterij voor 1 min eruit te laten houden. Ik heb al mijn apps verwijdert en mijn baterij eruit gehaald, maar alsnog krijg ik dat foutmelding te zien.
Hoebedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het niet gewoon in een formaat die je BB niet aankan?
Nou als je een muziekbestand in .flac formaat hebt, zal het best kunnen dat je BB die niet af kan spelen.quote:
Ik heb mijn BB naar de oude versie laten updaten en dat werkte, dus ik dacht ''wat nou als ik em weer naar de nieuwe versie laat update'', blijkt het weer doet.quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik loop al bijna een maand met een probleem op mijn BB. Ik had 3 weken geleden muziek gedownload van mijn computer naar mijn BB en nu krijg ik een wit scherm te zien met als tekst ''Unable to play Content'', vind het erg irritant want mijn media doet het gewoon niet. Ik had al een beetje rond zitten neuzen op de forum van BlackBerry. Er werden heel wat adviezen gegeven om apps te verwijderen en mijn baterij voor 1 min eruit te laten houden. Ik heb al mijn apps verwijdert en mijn baterij eruit gehaald, maar alsnog krijg ik dat foutmelding te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |