Elke maandag om 22 uur op rtl 7quote:Nu op rtl 7
Seks voor de wedstrijd?
RTL 7 is vanaf deze week een interviewprogramma rijker. In Barend & Barend gaan vader en dochter Barend op zoek naar het verhaal achter de sporter. Barbara Barend: “Het worden geen interviews over de laatste wedstrijd, maar meer de achtergronden. We kijken naar hun beweegredenen, hun drijfveren, hoe ze lijden onder hun sportbestaan, hoe ze ervan genieten. Iets meer dan wat je normaal hoort of ziet. We hebben namelijk meer de tijd om uitgebreid met iemand te praten.”
Rituelen
Het hoeft echter niet altijd zware kost te zijn. “Wij willen de mens achter de sporter laten zien, maar ook uitleggen waarom iemand zo goed is. Je kunt niet even in een paar minuten uitleggen wat je talent is, dus daar kun je bij ons ook een kwartier de tijd voor krijgen. Wij vinden het ook heel leuk om te weten hoe iemand zich voorbereidt. De rituelen voor een wedstrijd, wil je wel of niet seks met je partner hebben ervoor en doe je dat ook. En wat voor een invloed heeft dat op je prestaties? Dat gaan we ook vragen.”
Intiem
Verrassend aan Barend & Barend is dat de sporters worden gekoppeld aan een andere BN’er, bijvoorbeeld uit de muziek of de politiek. Die bijzondere combinaties leveren gedenkwaardige gesprekken op, weten ze uit ervaring. “Dat hebben we ook wel eens gehad tijdens een dubbelinterview met oud-PSV-voorzitter Harry van Raay en judoka Deborah Gravensteijn. Zij vertelde dat ze net haar moeder was verloren, waarop Van Raay heel openhartig vertelde over zijn zoon die kanker had. Het werd een heel intiem gesprek over ziek zijn, topsport en hoe zij dat vertalen naar wilskracht. Het was net of we bij hun in de huiskamer zaten, Frits en ik hebben een minuut of vijf geen vragen hoeven stellen.”
Vader-dochterband
Het feit dat Frits en Barbara vader en dochter zijn heeft volgens Barbara alleen toegevoegde waarde. “Als we samenwerken vervalt de vader-dochterband. Wij vullen elkaar aan en kunnen elkaar ook de waarheid vertellen. Ik wil doen waar ik me prettig bij voel en als we op pad gaan, zijn dat altijd hele leuke dagen.” Er zijn wel grenzen aan de intensiviteit van het contact: “Het is ook niet zo dat ik iedere avond bij mijn ouders wil eten, daar heb ik echt geen zin in.”
Maakt hem niet minderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 05:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoorde dus van De Snor dat de man een spoor van vernieling achtergelaten heeft bij PSV.
quote:Maandag weer het zelfde concept.Op maandag 18 oktober 2010 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Naar een eerder opgenomen programma en ingehuurd publiek zitten te kijken.![]()
quote:Zeker niet.Op zondag 24 oktober 2010 00:07 schreef VikingChild het volgende:
kutprogramma... blijkbaar is iedereen het met me eens.
quote:Het is niet live dus misschien gaan ze terug blikken op CruijffOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vanavond met Martin Jol over de kritieke toestand van Ajax; Whut?
quote:Had precies de zelfde gedachteOp maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Het voorfilmpje en Barbara haar inleiding is zo slecht dat ik binnen 2 minuten ben afgehaakt...
quote:Je houd ook niet op he, zometeen staat mijn FoBo vol met jouw tekstenOp maandag 25 oktober 2010 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik wist niet eens dat ik AT5 kon ontvangen hier!
quote:Gebeurt niet in dit kutprogramma, bang als ze zijn dat ze hem wegjagen of toekomstige gasten niet meer kunnen krijgen.Op maandag 25 oktober 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ze moeten hem eens kritisch ondervragen, gemiste kans dit
quote:Ze hebben het over kapsels, Anouk en meisjes die Sno afwijzenOp maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef VikingChild het volgende:
[..]
Gebeurt niet in dit kutprogramma, bang als ze zijn dat ze hem wegjagen of toekomstige gasten niet meer kunnen krijgen.
quote:U maakt een grapje is het niet?
quote:Geen VI voor jou dus?Op maandag 25 oktober 2010 23:16 schreef Cpt. het volgende:
Omdat ik wel van oeverloos gelul houd. Als ik dit programma zou kijken omdat ik inhoudelijke discussies over voetbal wou zien zou ik waarschijnlijk mijn TV uit het raam gegooid hebben.
Inderdaad, flikker op manquote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Paul-89 het volgende:
Het is me niet helemaal duidelijk wat Spijkerman daar doet.
Raf en Gini is voldoende. En dat Spijkerman zich ergert aan Johan boeit niemand wat, moet hij zelf maar zorgen dat hij ook ergens een column mag schrijven.quote:
Te erg deze aflevering inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Burakius het volgende:
Ik erger me echt hard aan dit programma. De vragen zijn zo slecht, waardoor er altijd stiltes vallen. En daarnet Barbara echt fokking overdreven lachen. En ook echt nep lachen met die plaatjes enzo.
Muil houden wijsneus. Net alsof ik dat zelf niet besef.quote:
ik heb dat stukje niet gezien maar als ik het visualiseer moet ik lachenquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
Spijkerman ook nadat Barend iets vroeg over de 10-0 nederlaag van Feyenoord tegen PSV, Spijkerman :"Hoeveel ?"![]()
En dan zelf lachen om er 3 seconde later achter te komen dat het heel slecht was en niemand moest lachen.
Als Spijkerman vervolgens was komen aanzetten met "Ik heb gehoord dat het kengetal 10-0 gaat worden" was het helemaal af geweest.quote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik heb dat stukje niet gezien maar als ik het visualiseer moet ik lachen
Hahaha, genant pijnlijk. Heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
Spijkerman ook nadat Barend iets vroeg over de 10-0 nederlaag van Feyenoord tegen PSV, Spijkerman :"Hoeveel ?"![]()
En dan zelf lachen om er 3 seconde later achter te komen dat het heel slecht was en niemand moest lachen.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Ging Prem nou in discussie met Barend over dat DWDD gedoe?
en bikkelhard.......een werker maar wel een werker met klasse!quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef tong80 het volgende:
Erwin geweldige voetballer.
Ronald ook. Maar Erwin vond ik beter.
EK-88 Erwin in dienst van het elftal terwijl ie een fluwelen techniek had
Ik zou neerzijgen en een uur lang hortend en stotend janken...quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef Silv het volgende:
Prem en Barbera Barend samen in een programma. Waarom kijken mensen dit in godsnaam.
Ja zoiets .quote:
Net zo nutteloos als Spijkerman vorige week.quote:Op maandag 22 november 2010 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom Prem daar zit behalve dat hij een vriend van Frits is :/
Wtf die Kah is me toch een verrekte mongool ook hequote:Op maandag 22 november 2010 23:45 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)aby_van_barbara.html
![]()
Heeft zelfs eens een keer rondjes gerend op de training met alleen een snoepstring aan.quote:Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf die Kah is me toch een verrekte mongool ook he
Inderdaad.quote:Op maandag 22 november 2010 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Ging Prem nou in discussie met Barend over dat DWDD gedoe?
Het is inderdaad in schril contrast met VI, waar ze het over bierworstjes en de baan van Jan Paparazzi hebben.quote:
Dat zei ik niet, ik zei dat deze aflevering van B&B weinig aan is. De vorige afleveringen vond ik leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is inderdaad in schril contrast met VI, waar ze het over bierworstjes en de baan van Jan Paparazzi hebben.
quote:Barend & Barend stopt eerder van onze redactie
Het RTL 7-programma Barend & Barend stopt eerder dan verwacht omdat de zwangere Barbara Barend te moe is.
De presentatrice verwacht in januari haar eerste kindje. "Ik kreeg twee weken geleden ineens een klap en ik kon niet meer", vertelt ze in RTL Boulevard. "Ik slaap uit tot tien uur 's ochtends, duik drie uur 's middags m'n bed weer in en ga om negen uur 's avonds slapen."
In plaats van de geplande tien afleveringen blijft het daarom bij acht afleveringen van het programma. Maar het duo komt terug. Vader Frits: "Er komt een nieuwe serie, die wordt iets anders dan de huidige serie, maar daar kan ik nog niet teveel over zeggen."
Dat vindt Kah ook.quote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ze ziet er trouwens wel mooi uit met die bolle buik
Ah wel liefquote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat vindt Kah ook.
http://www.eredivisie.nl/(...)aby_van_barbara.html
Hij was toch speler van Barcelona?quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef GGMM het volgende:
Bogarde, een van de weinige spelers in het Ajax van die periode die de top nooit echt gehaald heeft.
Wel mod op FOK! geworden geloof ik.quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef GGMM het volgende:
Bogarde, een van de weinige spelers in het Ajax van die periode die de top nooit echt gehaald heeft.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
Hypocriet.. als Ajax spelers het doen keur je het wel goed..
Dat is een aanname.quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
Hypocriet.. als Ajax spelers het doen keur je het wel goed..
Weinige?quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef GGMM het volgende:
Mja Kluivert heeft tot 2002 het aardig gedaan, Rijkaard heeft een prima carriere gehad, idem voor de Boertjes, Litmanen heeft ook nog Barca en Liverpool gehaald, Davids heeft nog een verloren CL finale gespeeld in '97quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weinige?
Geen enkele speler (muv Seedorf en Sar) hebben ooit nog dergelijke successen gekend toch?
als je 'de top' interpreteert als 'nog een keer de CL gewonnen' heb je gelijk. Dan hanteren we echter niet helemaal dezelfde maatstaven.quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weinige?
Geen enkele speler (muv Seedorf en Sar) hebben ooit nog dergelijke successen gekend toch?
VI?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
Deze gasten zijn nog erger dan Ten Caten, Koeman en Waterreus bij elkaar @ VI
Dit is gewoon een parodie op SV..quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Geo3kant het volgende:
Deze gasten zijn nog erger dan Ten Caten, Koeman en Waterreus bij elkaar @ VI
Dat zegt gelijk ook heel veel over het programma.quote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat jij het met mij eens bent
Haha ja viel mij ook al op. Zo kijkt ie de hele aflevering, ook als ie lachtquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Die Bogarde kijkt alsof ie dadelijk iemand om gaat leggen..
Eerder een putjesschepper.quote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
Tja eerlijk is eerlijk, knap van hem, anders zat hij in de bak.
Daar mist hij de hersencellen voor, mensen met een verstandelijke beperking snappen niet hoe ze over komen op andere ..quote:
Haten op Drenthequote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar mist hij de hersencellen voor, mensen met een verstandelijke beperking snappen niet hoe ze over komen op andere ..
Friet van Piet!quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Drenthe die samen met Broodje Piet kroketten vreet in Benidorm
Tja vrouwen willen altijd rijden op iets zonder stang tussen de benen.. moet je niet met een mannelijke wielrenner trouwen..quote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Hij is toch gescheiden van z'n vriendin? Dus misschien...
Hij was weer leuk.quote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja vrouwen willen altijd rijden op iets zonder stang tussen de benen.. moet je niet met een mannelijke wielrenner trouwen..
[wat een slechte grap geo]
Geoquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja vrouwen willen altijd rijden op iets zonder stang tussen de benen.. moet je niet met een mannelijke wielrenner trouwen..
[wat een slechte grap geo]
Zo heet dat bij dat soort schaatsen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Hij is rood geworden. En zei Partner . Ze hebben stiekem wel iets.
Gaat boogerd vertellen dat ze gescheiden is en nu met hem wil trouwens.quote:
HIj zei eerst, partner, en verbeterde zich daarna met schaatspartnterquote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze zijn niet echt van de peoplesmanagers
[..]
Zo heet dat bij dat soort schaatsen.
Ook niet doorvragen.....quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar gaat ie nou naar juventus of niet?
Door zijn knakkers dancen op het ijz partnerquote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Gwunnik het volgende:
Van wie werd Boogerd rood eigenlijk? Kom net binnenvallen...
http://www.bruno.nl/nieuw(...)spartner-vallen.htmlquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Door zijn knakkers dancen op het ijz partner
Door niet al teveel te zeuren krijgen ze wel bepaalde gasten waar VI U tegen zegt helaas (nee niet Drenthe).quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook niet doorvragen.....
Kutprogamma. Je merkt wel het verschil tussen Genee en Barend
Ow hahaquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Door zijn knakkers dancen op het ijz partner
quote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.bruno.nl/nieuw(...)spartner-vallen.html
Ze is wil mooi.
Ze heeft wel een rotkop, dan was die bierdrinker bij VI net nog knapperquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.bruno.nl/nieuw(...)spartner-vallen.html
Ze is wil mooi.
Sowieso zou een cameraploeg haar de hele dag moeten volgen en tijdens elke reclame een 'intussen bij...' van Babs uit moeten zenden.quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom in de reclame geen 'intussen bij'. Ik wil zien wat Babs nu doet.
Haar stoel dweilen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom in de reclame geen 'intussen bij'. Ik wil zien wat Babs nu doet.
Zoiets had ik ook jaquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef GGMM het volgende:
Dat lijkt me echt een gigantisch grappige, lollig en vooral hilarische film, die over die 2 jongens die hun eigen vrouw maken.
Laatst was pas erg hoe ze the mummy aankondigde.. angstaanjagende authentieke enthousiaste leuke film o.i.d.quote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef GGMM het volgende:
Dat lijkt me echt een gigantisch grappige, lollig en vooral hilarische film, die over die 2 jongens die hun eigen vrouw maken.
Ik had het begrepen als ze Messi willen halen of zoquote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
Verkapt help mijn zus / nichtje aan een baan-moment
Royston wil wel LB spelen...quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
Iemand die hoe dan ook geen LB wil spelen bij een team dat het EK kan winnen is per definitie niet serieus te nemen.
Of je moet zo'n goede speler zijn dat een ego goed te praten valt, zoals bij Seedorf.
Hij zei net dat hij geen LB wil spelen bij Oranje omdat hij zich daar niet chillax voelt of zo?quote:Op maandag 18 april 2011 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Royston wil wel LB spelen...
Hij is 1000x beter dan Pieters.
Hij zou het best doen, als het gevraagd word. Maar liever niet. En dat is logisch, anders krijg je zoiets als bij Emanuelson die constant misbruikt word en het daardoor steeds net niet was. En dan gaan mensen zeiken waarom hij nog in het Nederlands elftal zit. Terwijl hij het op z'n eigen positie misschien wel goed doet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
Iemand die hoe dan ook geen LB wil spelen bij een team dat het EK kan winnen is per definitie niet serieus te nemen.
Of je moet zo'n goede speler zijn dat een ego goed te praten valt, zoals bij Seedorf.
hahaquote:Op maandag 18 april 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Meid blijf lekkere rotti maken, want zingen kun je absooooluut niet
Neui!quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
HALLOOOOOOO dit is toch een voetbal programma
I lol'd.. jouw avaquote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Neui!
Sportprogramma in de traditie van Sunday United.
Volgende topic moet dan gewoon in TV of SPT worden geopend.quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Neui!
Sportprogramma in de traditie van Sunday United.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |