quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Waalwijker het volgende:
dé sportstad van Nederland: Rotterdam.
Het is ook onmogelijk om gasten van het kaliber Ruud van Nistelrooy op dat soort tijdstippen live te hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet live hè? Ik zag al voorstukjes. Beetje jammer, niet het B&vD gevoel.
Mij te gezapig .quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet echt een programma waar kritische vragen gesteld worden merk ik. Vooral mensen in de watten leggen, Ivo Niehe-style.
Grote kans, maar momenteel is er ook nog weinig reden tot een kritische vraag geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet echt een programma waar kritische vragen gesteld worden merk ik. Vooral mensen in de watten leggen, Ivo Niehe-style.
Eerst in VI die Harry Van Raay alias de sprekende lampenkap tot de grond afbranden en vervolgens is hij te gastquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom die negatieve posts na tien minuten van een nieuw programma. Geef het een kans![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |