quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:06 schreef Waalwijker het volgende:
dé sportstad van Nederland: Rotterdam.
Het is ook onmogelijk om gasten van het kaliber Ruud van Nistelrooy op dat soort tijdstippen live te hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet live hè? Ik zag al voorstukjes. Beetje jammer, niet het B&vD gevoel.
Mij te gezapig .quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet echt een programma waar kritische vragen gesteld worden merk ik. Vooral mensen in de watten leggen, Ivo Niehe-style.
Grote kans, maar momenteel is er ook nog weinig reden tot een kritische vraag geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet echt een programma waar kritische vragen gesteld worden merk ik. Vooral mensen in de watten leggen, Ivo Niehe-style.
Eerst in VI die Harry Van Raay alias de sprekende lampenkap tot de grond afbranden en vervolgens is hij te gastquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef tong80 het volgende:
Waarom die negatieve posts na tien minuten van een nieuw programma. Geef het een kans![]()
Waarom is ze dan niet meer te houden ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Wacht maar tot er een Ajacied aan tafel komt dan is ze helemaal niet meer te houden. Daniel de Ridder ofzo.
Dan moet je een dweiltje op haar stoel leggen volgens Derksen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom is ze dan niet meer te houden ?
En volgens Frits heeft ze een kale kutquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan moet je een dweiltje op haar stoel leggen volgens Derksen.
Dus ze raakt toch wel opgewonden van mannen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan moet je een dweiltje op haar stoel leggen volgens Derksen.
Ze is potquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Wacht maar tot er een Ajacied aan tafel komt dan is ze helemaal niet meer te houden. Daniel de Ridder ofzo.
Eerder een overkill aan gelul .quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Ze zitten wel op een goed tijdstip zo achter VI, een beetje in Johan en Gijp's vaarwater. Veel mensen die toch iets met voetbal hebben (weet eigenlijk niet of dit alleen over voetbal gaat of sport in het algemeen) blijven toch hangen. Achter Truckers on Ice moeten ze niet zitten.
Check anders de borrelhapjes op tafelquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet live hè? Ik zag al voorstukjes. Beetje jammer, niet het B&vD gevoel.
Ik kan niet kijken zit nu Pauw en Witteman te kijken, nog een uur gelul.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check anders de borrelhapjes op tafel
Ik vind het leuk voor een eerste afleveringquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Waardeloos dit. Ze proberen grappig te zijn maar dat zijn ze niet,Zet van der Gijp er maar naast. Gegarandeerd een kijkcijferkanon
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor een eerste aflevering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |