Dus je Maddelt niet met me mee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Sorry sorry sorry.
Er is een heel spannende aflevering van Grey's Anatomy op tv en daar zat ik even bij te snotteren![]()
En ja, ik had hem al eerder gezien
![]()
Normaal wel, maar deze móest ik nog even zienquote:
En waar zijn die PMmers nu?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag ineens ook allemaal PMs waar het nieuwe deel bleef
Doe maar, scheldende meiden in Amsterdam.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal wel, maar deze móest ik nog even zien
Ik ga nu zappen naar de maddelsDie GA aflevering word ik te emo van
Dat had je in PM moeten doen.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Sorry sorry sorry.
Er is een heel spannende aflevering van Grey's Anatomy op tv en daar zat ik even bij te snotteren![]()
![]()
Haal jij dat eruit? Ik krijg er geen Exif meer uit nadat ze geupload zijn. Slutertijd was trouwens 1/250, flitssynchronisatie. Anyways, hieronder wat tinypic ervan maakt, tot nu toe de beste maar doet nauwelijks recht aan m'n monster-macro (met 133 mm aan tussenringen voor 2,3x vergroting, op een beschaafde ISO is het om te kwijlen).quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, die sluitertijd, bizar kort
Jij 20 flessen en ik 20 flessen? Zouden er 20 flessen in de Smart passen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel teruggelezen....
Wat een supernieuws Nok![]()
![]()
Greys, hoeveel zal ik halen?
20 flessen is 40 euro.
En dan de allesreinigert/dettol nog.
En de kauwstaven van Q.
Heb je daar al wat van gehoord Qut?
Prima!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij 20 flessen en ik 20 flessen? Zouden er 20 flessen in de Smart passen?
Ik kan morgen ook wel wat halen!
Ow ja?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prima!
C1000 heeft nu de Andy allesreinigert voor 1 euro.
Catteke, ging jij niet euroknallen?
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Sorry sorry sorry.
![]()
Ik heb vorig jaar 30 flessen Dreft gekocht bij C1000 tijdens de euroweken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Morgen maar eens naar kijken dan. Al had ik daar waarschijnlijk wel voor moeten bellen voor ik de zaak leeg kom halen. Zo heb ik het de vorige keer ook gedaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
Wij hebben geen TV, want Ziggo ligt eruit
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haal jij dat eruit? Ik krijg er geen Exif meer uit nadat ze geupload zijn. Slutertijd was trouwens 1/250, flitssynchronisatie. Anyways, hieronder wat tinypic ervan maakt, tot nu toe de beste maar doet nauwelijks recht aan m'n monster-macro (met 133 mm aan tussenringen voor 2,3x vergroting, op een beschaafde ISO is het om te kwijlen).
http://oi52.tinypic.com/2197uvb.jpg
Ik heb er toen iets van 100 flessen bleek vandaan gehaald meen ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 30 flessen Dreft gekocht bij C1000 tijdens de euroweken.
Ze keken idd wel ff raar toen ik bij de kassa kwam
50 flessen = 50 euro?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er toen iets van 100 flessen bleek vandaan gehaald meen ik.
Ik kijk morgen wel wat ik mee kan krijgen en anders rijd ik er later in de week voor terug.![]()
Hoeveel mag ik uitgeven?
Egwel! Wij zijn de laatste gebruikers in Nederland die ADSL op de ISDN hebben aangesloten en hiervoor het meer dan vriendelijke tarief van ¤ 51 per maand betalen. Als dat er 1 minuut mee ophoudt, krijgen we direct bloemen en bonbons van KPNquote:
Tsskkkk....quote:Hier doet Ziggo het prima.![]()
Pfew! Het lag dus niet aan mij dat ik er geen chocola van kon maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, automatisch resizen, fijn, tis nu bijna niet meer te lezen
mm... apart. Maar nu eerst etenquote:
zo beter?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pfew! Het lag dus niet aan mij dat ik er geen chocola van kon maken.
Ieder 15 flessen dan halen ofzo? Da's 60 euro dan totaal. Houden we nog 160 eu over.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
50 flessen = 50 euro?
Greys, is 40 flessen = 80 euro niet een beetje te gek?
Want de Koermet en de kauwstaven moeten ook nog betaald worden en dan evt. Dettol nog
Ja, dat helpt.quote:
*noteert 15 flessen Andy*quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieder 15 flessen dan halen ofzo? Da's 60 euro dan totaal. Houden we nog 160 eu over.
Daar kunnen we nog wel flink wat kattenvoer en hondenkoekjes voor kopen toch?
Kan ik nog ergens meebetalen, of staat er bij iemand nog iets op het boodschappenlijstje dat ik kan overnemen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Ieder 15 flessen dan halen ofzo? Da's 60 euro dan totaal. Houden we nog 160 eu over.
Daar kunnen we nog wel flink wat kattenvoer en hondenkoekjes voor kopen toch?
Jij bent toch hoofd keukenrol?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens meebetalen, of staat er bij iemand nog iets op het boodschappenlijstje dat ik kan overnemen?
Had jij daar geen adresje voor? Zo ja dan zeg ik: doen!quote:
Quequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
En - even iets heel anders- wanneer wordt de officieuze SeSa check officieel?
Gewoon de super aan de overkantquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Had jij daar geen adresje voor? Zo ja dan zeg ik: doen!
Secret Santa (zie onderaan de OP voor een linkje)quote:
quote:
Haai!quote:
Volgens mij ging ze kijken of het lukte met werk en vervoer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, gaat GB mee naar Rocky?
Kun je er niet stiekem een meesmokkelen de 29e?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haai!![]()
Ik heb luie kittens: ze slapen al 2 uur.![]()
Bij voorkeur op anderhalve meter hoogte op het plankje van de krabpaal.
quote:
Ik kan haar terug wel thuisbrengen, volgens mij woont ze redelijk op de route? *google opstart*quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze kijken of het lukte met werk en vervoer.
Ja, echt mooiquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
tombo, had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
Lief van je! Wacht maar heel even, niet te veel tillen jij enzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok dat is goed nieuws
@ing moet ik zaterdag dettol halen op markt? ik kan dan eventueel ook nog langs de lidl en de c1000 mocht het nodig zijn
Spannend!quote:18nov eerste afspraak bij de vk
een kussenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, echt mooi
Wat zit er op de achtergrond? Een kat?
Spannend!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@nok dat is goed nieuws
@ing moet ik zaterdag dettol halen op markt? ik kan dan eventueel ook nog langs de lidl en de c1000 mocht het nodig zijn
18nov eerste afspraak bij de vk
En dan in dezelfde tas als mijn elektrisch mes zeker?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kun je er niet stiekem een meesmokkelen de 29e?
Oh, ik dacht er een kat in te zien, die oortjes enzoquote:
Dan mag je dat elektrische mes thuislatenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan in dezelfde tas als mijn elektrisch mes zeker?
Gele pinda met snavel en oog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Even denken.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan mag je dat elektrische mes thuislaten
Ik hoef er maar 1quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even denken.....
Nah, volgens mij vinden ze het kluisje bij CTaste niet zo leuk.
tuurlijk wel, jij daten in the dark, zij kluizen in the darkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even denken.....
Nah, volgens mij vinden ze het kluisje bij CTaste niet zo leuk.
Maar euh, wat is hetquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Barbaaf het volgende:
Haal jij dat eruit? Ik krijg er geen Exif meer uit nadat ze geupload zijn. Slutertijd was trouwens 1/250, flitssynchronisatie. Anyways, hieronder wat tinypic ervan maakt, tot nu toe de beste maar doet nauwelijks recht aan m'n monster-macro (met 133 mm aan tussenringen voor 2,3x vergroting, op een beschaafde ISO is het om te kwijlen).
http://oi52.tinypic.com/2197uvb.jpg
Kreeg je hem zoveel jaar geleden ook zo makkelijk bezorgd?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Vogeltje
Ik kreeg een pakje vandaag
[ afbeelding ]
De inhoud is morgen jarig, ballonnen, slingers, cadeautjes, we zijn er klaar voor
Kitten kopuh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef er maar 1En dan haal ik hem wel op
![]()
Ah toe???????
Van de barbapapa familie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
APK, ik kwam de duiffies-zanger tegen vanmiddagquote:
Nee, niet echt. 10 jaar geleden nam hij na 24 uur de nooduitgangquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
Kreeg je hem zoveel jaar geleden ook zo makkelijk bezorgd?
Kan je niet zeggen dat je er 1 kwijt bent?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kitten kopuh?![]()
Dan neem ik er wel eentje mee voor je! Lever ik hem vooraf al bij je af.![]()
Wat zullen je mannen er blij mee zijn. Die van mij lopen ook over van enthousiasme.![]()
Al ligt nu iedereen te slapen hier. 8 stuks kat.
Ik las het!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
APK, ik kwam de duiffies-zanger tegen vanmiddag![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Vogeltje
[ afbeelding ]
De inhoud is morgen jarig, ballonnen, slingers, cadeautjes, we zijn er klaar voor
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las het!![]()
En toen stelde ik een vraag die jij niet teruggelezen hebt.
Heuy, leer die eens presentabel uit een taart springen. Die gaat heul leuk worden als ie 10 jaar verder is (wel eerder, maar daar heeft ie de eerste jaren niet zo veel aan:') Dan vinden alle meisjes tussen de 16 en 25 hem schattig terwijl hij heel andere gedachten heeft)quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Vogeltje
[ afbeelding ]
Ik ben al veel te goed in het kwijtraken van volwassen katten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je er 1 kwijt bent?
Kitten kopuh?quote:En mn mannen zijn elkaar al aan het wassen, daar kan heus wel een kitten bij
homopaartje met adoptiekindquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat je er 1 kwijt bent?
En mn mannen zijn elkaar al aan het wassen, daar kan heus wel een kitten bij
Eh... Bedoel je dit serieus of is het een grapje ala "in de rosse buurt zeker"quote:
Zijn vorm op die foto is net die van een barbapapakindquote:
Ik wil het hier ook nog wel een keer vragen hoor.quote:
verrekquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn vorm op die foto is net die van een barbapapakind
Barbanappie
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Eh... Bedoel je dit serieus of is het een grapje ala "in de rosse buurt zeker"???
Wacht, ik ga even iets terugzoekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Nee serieus, dan weet ik welk straat ik moet mijden.
Als het een straat is met maar één bedrijf ofzo mag je ook wel iets minder specifiek zijn.
Waarom zou je Tombo willen mijden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Als het een straat is met maar één bedrijf ofzo mag je ook wel iets minder specifiek zijn.
Oudezijds Voorburgwalquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb ik je dat ook overgemaakt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Greys, mijn troep was 89 euri he
Ik mis het ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je Tombo willen mijden?
Of heb ik weer eens iets niet goed gevolgd
Geen idee, ik zal morgen kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik je dat ook overgemaakt?![]()
Ja toch? Hebbie het al? Het is nu toch wel al een flink aantal dagen geleden
Wispelturig typequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mis het ookEerst wil hij me playen, en nu mijden
Ja, is lastig zoeken in dat overvolle subforum, misschien in het Albanie-topic?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
En APK, ik heb in ESF al eens gevraagd waar jij woont omdat ik toen al het idee had dat je dicht bij mijn werk woont, maar toen kreeg ik meteen naar mn hoofd geslingerd dat ik een stalker wasIk kan het alleen niet meer vinden
Weet ik veelquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, is lastig zoeken in dat overvolle subforum, misschien in het Albanie-topic?![]()
Je had het gewoon subtieler en minder bedreigend moeten vragen.
hoe kan tombo nou bedreigend zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, is lastig zoeken in dat overvolle subforum, misschien in het Albanie-topic?![]()
Nee, vragen waar iemand werkt zodat je die straat kan mijden is lekker vriendelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga katten en kittens bij elkaar rapen en dan richting bed. Trust!![]()
En hopelijk zien jullie me morgen weer verschijnen. Mét flessen allesreiniger.
Alsof alle mannen die niet meteen op de avances van een zieke stalker ingaan meteen homo zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Weet ik veel
Je was toen nog pissig dat ik je homo noemde volgens mij
Dat riep je toen ook al jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof alle mannen die niet meteen op de avances van een zieke stalker ingaan meteen homo zijn.
Nou....ik bedenk me ineens. Fiets durfde toch ook niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe kan tombo nou bedreigend zijn?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:36 schreef APK het volgende:
Alsof alle mannen die niet meteen op de avances van een zieke stalker ingaan meteen homo zijn.
Alleen voor als ik een slecht humeur heb hoor, zodat ik niet per ongeluk schuimbekkend over je heen fiets.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Nee, vragen waar iemand werkt zodat je die straat kan mijden is lekker vriendelijk
NOU!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou....ik bedenk me ineens. Fiets durfde toch ook niet?
Zeg maar gewoon in welke straat jij woont, zeg ik in welke ik werkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen voor als ik een slecht humeur heb hoor, zodat ik niet per ongeluk schuimbekkend over je heen fiets.
Jij kon toch zo goed zoeken? Waar staan de podcasts van Argos? Nou, nou, nou....?quote:
Dus als ik hetero ben wel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
Nee, jij was op een avond in die SC en toen liep je de homo uit te hangen (dacht ik), dus er zat niks achter die adresvraag
Nee, als je hetero was geweest had ik het niet durven vragen, om dit soort dingen te voorkomenquote:
Wie gaat er nou zijn/haar straat op internet roepenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, als je hetero was geweest had ik het niet durven vragen, om dit soort dingen te voorkomen
Fiets is een mietjequote:
Dat vroeg ik toen helemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie gaat er nou zijn/haar straat op internet roepen
Smartbezitter.quote:
Momenteel nietquote:
Okay, laten we met 'in de buurt' beginnen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Dat vroeg ik toen helemaal niet(ja nu, omdat hij wil dat ik de straat roep), ik vroeg toen waar hij in de buurt woonde
Au.quote:
Pussy. Dat gooien moet je nog maar eens oefenen, dat ging met die kiwi's ook al niet zo bestquote:[ afbeelding ] *Gooit handtasje naar hoofd en mist als homo zijnde uiteraard een metertje of twee.* [ afbeelding ]
Niet echt, maar daar doe ik wel eens boodschappen in de buurt, lopendquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, laten we met 'in de buurt' beginnen.
In de buurt van de Westerstraat?
Ik ook, bij de grootste kut-AH van Nederland?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Niet echt, maar daar doe ik wel eens boodschappen in de buurt, lopend
Ja, als het mooi weer is loop ik daar heen, anders ga ik naar die op de Elandsgracht, das dichterbijquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, bij de grootste kut-AH van Nederland?
Whahahaha, ik ga altijd naar die op de Elandsgracht op weg van mijn werk naar huis.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ja, als het mooi weer is loop ik daar heen, anders ga ik naar die op de Elandsgracht, das dichterbij
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, ik ga altijd naar die op de Elandsgracht op weg van mijn werk naar huis.
Maar woon je dan bij die in de buurt, of bij die grote?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Whahahaha, ik ga altijd naar die op de Elandsgracht op weg van mijn werk naar huis.
JAMAARIKWEETALLENNOGDATHETOVERJOUGING (OFINELKGEVALDATJEERINFIGUREERDE) MAARWATDESTREKKINGVANHETVERHAALWASBENIKKWIJTquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
ELISABEEEEJ IK HEB NOG EEN DROOM VAN JE TEGOED!!
Dat gaat mij niet gebeuren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:![]()
Ik kreeg vorige week een gratis appel omdat ik er vóór 9 uur was
Moet ik iets verzinnen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JAMAARIKWEETALLENNOGDATHETOVERJOUGING (OFINELKGEVALDATJEERINFIGUREERDE) MAARWATDESTREKKINGVANHETVERHAALWASBENIKKWIJT
Ja hey, wat is dat nou voor halve non infoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JAMAARIKWEETALLENNOGDATHETOVERJOUGING (OFINELKGEVALDATJEERINFIGUREERDE) MAARWATDESTREKKINGVANHETVERHAALWASBENIKKWIJT
Dichterbij de Westerstaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
Maar woon je dan bij die in de buurt, of bij die grote?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dichterbij de Westerstaat.
Vanmiddag moest ik even ergens in de Westerstraat zijn en heb ik toch eerst boodschappen gedaan op de Elandsgracht.
Damn Elies, das echt kinky!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef ElisaB het volgende:
Ja hey, wat is dat nou voor halve non infoSorry
Was ik leuk? Best wel eigenlijk
Was ik grappig? Ook dat
Was ik vreselijk? Uiteraard
Deden mn tetten mee? Helleu... wat denk je zelf
Of mn honden? Nope, die niet
Hadden we ruzie? Niet eens... Nep-droom
Waren we vriendjes? We hadden een probleem, maar niet met elkaar
Deed ik mn boodschappen in den Helder of in de Koog? Ja!
Wij kunnen echt alle kanten op toch? Wat mij betreft
Ik weet eigenlijk alleen nog dat ik wakker werd met twee gedachten: Tjonge, dat was lastig en wat deed oh-oh ineens in mijn droom
Heftig ja!quote:
Nee, hiero:quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Okee, maar woon je tussen die twee in dan?
Sorry voor de opwindingquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Heftig ja!
Ik ga zo maar ff afkoelen, en al die honden nog een rondje door de kou slingeren
Yeah right!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry voor de opwinding
Ik ga zo maar naar bed. Afkoelen
Alleen de bovenkant heurquote:
We hebben niet meer zo'n sjiek bed. Heláás...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Yeah right!
Staat het hoofdeinde omhoog of omlaag???
Damn, en nu dan???quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen de bovenkant heur
[..]
We hebben niet meer zo'n sjiek bed. Heláás...
Dikke pechquote:
En ik wat?quote:
Ik WOON niet in Amsterdamquote:
Mooie brug om onder te wonen, voor een heer van standquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hiero:
[ [url=http://]afbeelding[/url] ]
Of kunnen de nerds daar ook weer exif data van lezen?
Scherpquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mooie brug om onder te wonen, voor een heer van stand
Truste met z'n achtenquote:
Gevondenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik wat?
[..]
Ik WOON niet in Amsterdam
Maar ik ben wel zo iemand die nu wil weten waar het is
Slaap lekkerquote:
Ja maar, waar werk je dan ongeveer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik WOON niet in Amsterdam
Maar ik ben wel zo iemand die nu wil weten waar het is
Zit je gewoon op google te vergelijken of kun je zien dat ik het met mijn Canon uit een helikopter heb geschoten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie brug om onder te wonen, voor een heer van stand
Ik heb gezocht op Googlequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je gewoon op google te vergelijken of kun je zien dat ik het met mijn Canon uit een helikopter heb geschoten?
Ik haal 'em toch maar weg.
Tussen de rozengracht en de elandsgracht ongeveer (iets meer naar de een dan naar de anderquote:
al gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:30 schreef APK het volgende:
Barbaaf, zou jij jouw quote even aan willen passen?
Please enzo.
Maar waarom ga je dan soms helemaal te voet naar die schijt-AH in de Westerstraat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Tussen de rozengracht en de elandsgracht ongeveer (iets meer naar de een dan naar de ander)
Omdat ik daar dan in de buurt moet zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan soms helemaal te voet naar die schijt-AH in de Westerstraat?
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:36 schreef APK het volgende:
Als het mooi weer is ga ik altijd met mijn hond voor de deur van de AH in de Westerstraat staan om krantjes te verkopen en sigaretten te bietsen.
Nou ja, ik wist ongeveer waar ik moest zoeken he, en met straten/boten/auto's/daken kom je dan wel een eindquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet mee met raad je plaatje hoor, ik kan met een beetje mazzel net de Dam vinden
Ik heb destijds met veel pijn en moeite een bepaalde gracht kunnen vinden toen ik naar de galerie van C. gingquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist ongeveer waar ik moest zoeken he, en met straten/boten/auto's/daken kom je dan wel een eind
PM maar als je iets wilt weten
Ik ga nog niet helemaal, eerst nog even luisterenquote:Ik ga mee![]()
Ja, als je wilt weten waar ie woont bedoelde ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb destijds met veel pijn en moeite een bepaalde gracht kunnen vinden toen ik naar de galerie van C. gingToen we 's avonds ergens gingen eten had ik daarna ook nooit weer de weg terug naar haar huis kunnen vinden
![]()
Of bedoel je iets weten over dat plaatje van APK?
Ik ga wel nu, slaap lekker alvastquote:Ik ga nog niet helemaal, eerst nog even luisteren
Een keer of drie.
Trusten vast Tombo
We zijn inmiddels van "meisjes zijn stom" naar "sommige meisjes zijn niet stom" geëvolueerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef nokwanda het volgende:
Heuy, leer die eens presentabel uit een taart springen. Die gaat heul leuk worden als ie 10 jaar verder is (wel eerder, maar daar heeft ie de eerste jaren niet zo veel aan:') Dan vinden alle meisjes tussen de 16 en 25 hem schattig terwijl hij heel andere gedachten heeft)
Ruim 3 wkquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spannend!
Hoeveel weken ben je nu dan? Echt 3?
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon Rewino.
Oehhh een tienerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel, ja hij is vandaag 10 geworden
Dat is wel heel gunstigquote:
12 Flessen, eens! Als dat niet teveel tillen voor F_R isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:08 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R, als het idd 3 flessen voor 12,50 is, dan zou ik 9 of 12 flessen doen.
Is Greysemeisje hier ook mee eens?
Doen we!quote:En zal ik 16 flessen wasmiddel halen en Greys ook 16?
Dito!quote:* weer aan het werk gaat
Oh dat is echt pril jaquote:
Als je drie weken zwanger bent ben je toch ook overtijd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat is echt pril jaDat je het dan al weet!
Ik zou het pas merken als ik overtijd was
![]()
Spannend om voor het eerst naar de VK te gaan
Ze tellen toch vanaf je laatste menstruatie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je drie weken zwanger bent ben je toch ook overtijd?
Nou ja, dan raak je niet zwanger he, als je bloedtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze tellen toch vanaf je laatste menstruatie?
Dramatisch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Greys begin jij nu ook al dramatisch te doen over het weer?
Giel had het vanmorgen al over de elfstedentocht
Neehee, ik bedoel dat als je 3 weken zwanger bent, dan was je 3 weken geleden voor het laatst ongesteldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, dan raak je niet zwanger he, als je bloedt
Nee, als je drie weken zwanger bent en gewoon een cyclus van 4 weken hebt dan ben je al een week overtijd hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee, ik bedoel dat als je 3 weken zwanger bent, dan was je 3 weken geleden voor het laatst ongesteldEn dan zou ik het dus niet door hebben nog, dan zou ik nog verwachten over een week ongesteld te worden, dat bedoel ik
Ze tellen die twee weken 'daarvoor' dan toch ook altijd nog mee?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, als je drie weken zwanger bent en gewoon een cyclus van 4 weken hebt dan ben je al een week overtijd hoor!
Ja ok maar ik gok dat f_r nu ook ff zo telt, want als je drie weken zwanger zou zijn volgens die telling dan weet je het nog niet eens, of je zou elke maand gewoon voor de lol maar moeten gaan testen een week voor je ongesteld wordt, maar volgens mij werken die testen dan nog niet eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze tellen die twee weken 'daarvoor' dan toch ook altijd nog mee?
Nooit gesnapt waarom, trouwens. Om het ingewikkeld te maken, waarschijnlijk
Ja dat bedacht ik me net ook, hoe je het dan al kunt wetenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ok maar ik gok dat f_r nu ook ff zo telt, want als je drie weken zwanger zou zijn volgens die telling dan weet je het nog niet eens, of je zou elke maand gewoon voor de lol maar moeten gaan testen een week voor je ongesteld wordt, maar volgens mij werken die testen dan nog niet eens
Omdat je anders niet op 40 weken uitkomtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
Ze tellen die twee weken 'daarvoor' dan toch ook altijd nog mee?
Nooit gesnapt waarom, trouwens. Om het ingewikkeld te maken, waarschijnlijk
Nee dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, als je drie weken zwanger bent en gewoon een cyclus van 4 weken hebt dan ben je al een week overtijd hoor!
Daaromquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me net ook, hoe je het dan al kunt weten
Dat bedoelde Tombo ook denk ik.
Dan verkorten ze toch gewoon de officiele zwangerschapsduur naar 38 wekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat je anders niet op 40 weken uitkomt
Wss denkt ze zelf dat ze drie weken is en is ze ook drie weken maar telt de vk dat als 5 wekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dus
Omdat je nooit weet wanneer de bevruchting was, tellen ze vanaf de laatste menstruatie, en daarom houden ze ook 40 weken als zwangerschap aan, en niet 38
[..]
DaaromEn ik dacht; als ze de verloskundige aan de lijn heeft gehad dan zegt die misschien dat ze dan al 7 weken of 5 weken is ofzo
Dus daarom vroeg ik het
Dat is ook officieel zo, maar omdat je nooit weet wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden doen ze het zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan verkorten ze toch gewoon de officiele zwangerschapsduur naar 38 weken![]()
Wat een logica
Ja maar dan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat je anders niet op 40 weken uitkomt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan...
Wat oh-oh zegt!Die logica ontgaat mij echt volledig.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook officieel zo, maar omdat je nooit weet wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden doen ze het zo
Dat moet niet, maar het is zo onhandig om te roepen dat je tussen 2 oktober en 26 oktober uitgerekend bentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar waarom de neuk moet je op 40 weken uitkomen?
Wat is dr mis met 38 ,39 of 41 weken? Als dat nou eenmaal gewoon zo is ?
Anyways, dat ik dr überhaupt mn hersenen over zit te breken gaat me al te ver![]()
Ik koop nog liever gewoon een pup, die komen tenminste wel gewoon tussen de 63 e en de 68e dag na de dekking
Ik denk omdat ze anders niets hebben aan hun zorgvuldig uitgewerkte tabelletjes?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar waarom de neuk moet je op 40 weken uitkomen?
Wat is dr mis met 38 ,39 of 41 weken? Als dat nou eenmaal gewoon zo is ?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moet niet, maar het is zo onhandig om te roepen dat je tussen 2 oktober en 26 oktober uitgerekend bent![]()
Ja maar je uitgerekende datum is toch ook geen vast gegeven?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moet niet, maar het is zo onhandig om te roepen dat je tussen 2 oktober en 26 oktober uitgerekend bentDan nemen ze dus de 40e week na de laatste menstruatie
En bij pups weet je vaak wanneer ze bevrucht zijn, dat is bij mensen anders
I'm with the Greys on this onequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan?Serieus?
Dan geven ze je 'De Datum' en dan is het echt 99 van de 100 keer toch uiteindelijk een heel andere datum. Dan kan je net zo goed vanaf het begin vaag doen toch?
4% bevalt op de uitgerekende datum. En je moet/mag bijvoorbeeld 6 weken voor de uitgerekende datum met zwangerschapsverlof, dus dan is een dag handiger dan 4 wekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan?Serieus?
Dan geven ze je 'De Datum' en dan is het echt 99 van de 100 keer toch uiteindelijk een heel andere datum. Dan kan je net zo goed vanaf het begin vaag doen toch?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar als de uitgerekende datum op een andere dag werd vastgesteld dan die 40 weken dan beviel vast ook wel een percentage op die dag
Ja, die zijn dus te laat iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje wierp ze trouwens alledrie wel op 40 weken na de dag dat ze ze gemaakt had zei ze![]()
Maar officieel waren ze allemaal te laat dus, die kindjes
5 weken dan dus, want je moet tellen vanaf je laatste menstruatie volgens Tombogynia!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wordt zo alleen maar verwarrender ik heb geteld vanaf mijn eisprong 14 dagen daarna moest ik ongesteld worden en dat werd ik niet. Ergens wist ik het al wel omdat ik zo'n last van mijn buik had en geen hoofdpijn.
Voor op den bank in den kamerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Allejezus, wat afgrijselijk
En daardoor wel weer leuk.
Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wordt zo alleen maar verwarrender ik heb geteld vanaf mijn eisprong 14 dagen daarna moest ik ongesteld worden en dat werd ik niet. Ergens wist ik het al wel omdat ik zo'n last van mijn buik had en geen hoofdpijn.
Jij bent pas echt ver heenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie
Dus dan ben je al verder heen, en dus eerder uit de gevarenzone
Mn zusje is zaterdag uitgerekend, ik zit tot over mn oren in de zwangerschap enzowquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje is zaterdag uitgerekend, ik zit tot over mn oren in de zwangerschap enzow
Joh, 't is nog niet eens Halloween geweest en je loopt al met een kerst-UI?quote:
ja ik zag eht, was een geintje van giseravond nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Joh, 't is nog niet eens Halloween geweest en je loopt al met een kerst-UI?
Zullen we vandaag allemaal een kerstUI nemen? Een soort Towelday, maar dan anders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik zag eht, was een geintje van giseravond nog
2xquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Pagan het volgende:
Mogge Middag allen.
Rewimo gefeliciteerd 2X
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Dank je wel, ja hij is vandaag 10 geworden
2X dus!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor echt wel. Ik wist dinsdags eigenlijk al dat ik zwanger was, terwijl ik maandags ongesteld had moeten worden. Donderdags getest en bingo
Dan was het totaal dus 4Xquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van Pagan en Strega waarschijnlijk
Oeh!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
post komt bij m'n vader, dus kom er vanmiddag achter
Eh nee, dat ging over 10 jaar en 9 maanden geledenquote:
met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nee, dat ging over 10 jaar en 9 maanden geleden
1x dus
Ah, dat kan natuurlijk welquote:
Oh, dat was me niet duidelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh nee, dat ging over 10 jaar en 9 maanden geleden
1x dus
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh jullie zijn met zn allen thuis , gezellig!
Ik heb een friesroggebrood bammetje met peperpaté, een stukkie kruidkoek, twee mandarijnen, wat wortels ( mn nieuwste verslaving) en twee kikkers en 1 muis
![]()
daar moet een walnoot inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een friesroggebrood bammetje met peperpaté, een stukkie kruidkoek, twee mandarijnen, wat wortels ( mn nieuwste verslaving) en twee kikkers en 1 muis
![]()
Zing het voor mequote:
Toch wel mét badpakjes en bikini's he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
neeeeeeee , ik heb naakte, das meer mijn smaakquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch wel mét badpakjes en bikini's he?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef Cat22 het volgende:
Thuis.![]()
Met 15 flessen allesreininger!![]()
Bij de kassa alles uitgeladen behalve de flessen (want ik heb me flink uitgeleefd op de euroknallers) zegt kassagriepje dat alles op de band moet.
Alsof ze niet in mijn wagentje kan zien dat daar alleen nog maar 15 flessen in staan.![]()
Na overleg met een collega mocht ik dan toch alles laten staan.
15 euro en dat mag ook cash op 6 november hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
PM je me even je rekeningnummer en het bedrag Cat?
Liever overmaken, want het gaat van onze speciale DTH rekening en daar kan ik niet van pinnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
15 euro en dat mag ook cash op 6 november hoor.Wat jij het makkelijkste vindt.
Ah, ik zie. PM on it's way.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Liever overmaken, want het gaat van onze speciale DTH rekening en daar kan ik niet van pinnen
Oh wat leuk! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef nokwanda het volgende:
Het ging hier straks over bevallingen en zo, dus ik dacht.... ik val stiekem effe snel binnen. Mijn vriendinnetje is vanochtend bevallen. meisje. Wisten we ook
Zo, nu weer werken.
En geregeld!quote:
Helemaal bewust gepland dus zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En geregeld!
Ik heb bij die DTH rekening geen bankpas aangevraagd om te kunnen pinnen, beetje onnodigOf misschien heb ik er ooit eentje gehad en daarna moesten er nieuwe ING passen komen en heb ik nooit een nieuwe aangevraagd. Zoiets
Ik wil gewoon echt niet dat er ook maar iemand zou denken dat ik er een euro van uit zou geven zelf, van die rekening. Vandaar dat Ing ook ten alle tijde toegang heeft tot die rekening (en dus ook meteen mijn andere rekening kan inzienquote:
dat zal die zes euro zijn die iedere student er gemiddeld op achteruit zou gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef Qwea het volgende:
Jezus, in ene krijg ik 150 euro p/m minder van de ibg. En waarom weet ik nietMijn ouders zijn niet meer gaan werken e.d.
Oh da's nogal een verschil zeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef Qwea het volgende:
Jezus, in ene krijg ik 150 euro p/m minder van de ibg. En waarom weet ik nietMijn ouders zijn niet meer gaan werken e.d.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal die zes euro zijn die iedere student er gemiddeld op achteruit zou gaan
"Pak 'm beet..."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal die zes euro zijn die iedere student er gemiddeld op achteruit zou gaan
Ze doen gewoon een boel bij Q zodat de rest dr gemiddeld niks van merktquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
"Pak 'm beet..."
Qwea, het is allemaal Wilders zijn schuld!
Ja, ik moet 13 min wachten. Doodvallen kunnen zequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's nogal een verschil zeg.
Ik zou meteen de telefoon maar pakken
Tssssss Wilders is geheel onschuldigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
"Pak 'm beet..."
Qwea, het is allemaal Wilders zijn schuld!
De meeste studenten zijn uit huizig, maar je hebt toch een verantwoordelijkheid in de kosten als ouders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:41 schreef Qwea het volgende:
ik snap ook niet waarom mijn ouders in principe nog zouden bij moeten leggen. ik ben straks 22, ben het huis al een jaar uit, die hebben toch gene fuck met me van doen?
Maar toch niet als je +21 bentquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De meeste studenten zijn uit huizig, maar je hebt toch een verantwoordelijkheid in de kosten als ouders.
Mijnes vonden van niet hoor, ik werkte gewoon naast mn studie
Nou ja, moet de staat dan maar alles betalen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar toch niet als je +21 bentdas toch belachelijk.
Is MM je toeslagpartner ook misschien? Kan daar ook door komen? Of door je eigen inkomsten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:41 schreef Qwea het volgende:
ik snap ook niet waarom mijn ouders in principe nog zouden bij moeten leggen. ik ben straks 22, ben het huis al een jaar uit, die hebben toch gene fuck met me van doen?
Cat23.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Ing, als je dit leest: het was weer eens zover, het jaar was weer om, we moesten het wachtwoord weer aanpassen. Het oude wachtwoord met één er bij opgeteld, weet je dan genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |