HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef WupWup het volgende:
Die 3 maanden is mij ook niet bekend. Ibuprofen mag in ieder geval bij borstvoeding.
Ik krijg tegenwoordig applaus na het drinken
LOL, Emma geeft je complimentjes (!)quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef WupWup het volgende:
Ik krijg tegenwoordig applaus na het drinken
Zou het misschien helpen om een andere houding aan te nemen tijdens het voeden? Ik weet niet hoe je normaal gesproken voed 's nachts? Ik hoop dat hij snel weer zijn vertrouwen terug krijgt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Twinkly het volgende:
WowDie foto is echt prachtig!
Ik moet mijn man echt pushen om een foto te maken als ik voed, hij vindt het niet leuk om dat te fotograferen geloof ik.
Hij is 's nachts nog steeds bang voor de borst, dus dan zit ik hem heel suf midden in de nacht pap te geven uit een tuitbekerOverdag gaat het wel goed. Ik denk dat hij een negatieve verbinding heeft gelegd tussen benauwdheid, net wakker zijn en drinken uit de borst.
Kijk! En hebben ze ook grote spuiten? Zeg 60cc ofzo?quote:
Mwa, de 7 merken die ik al geprobeerd heb wel. Ben al vanaf week 4 bezig.quote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef DaviniaHR het volgende:
tico, weigert leyla de fles?
das wel balen...
Oh, ik snap wat je bedoelt hoor. De lk vond dat we op flesjes over moesten stappen, maar Ko vond van niet. Gelukkig werkte het tepelhoedje en hoefden we niet meer te vingerfeeden.quote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef Ticootje het volgende:
En flesjes, ja ik ga niet voor niets dit proberen. Het kind moet straks toch op de een of andere manier melk naar binnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |