quote:Ja, lekker he, gewoon nog even kunnen dommelen, ondanks dat je kind al wakker isOp donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Zo gaat het hier ook, Linda. Lente wordt ook 's ochtends direct aangekoppeld. Lekker wakker worden idd.Maar ik geloof ook best dat ze zonder kan.
Hoeveel drinkt Lotte nog op een dag?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:39 schreef WupWup het volgende:
[..]
Meestal beginnen we met een dosis van 30 mg Domperidon, dus drie maal daags een tabletje van 10 mg. In sommige gevallen verhogen we de dosis naar 40 mg; vier maal per dag 1 tabletje van 10 mg. Bijsluiters van de apotheek geven vaak aan dat Domperidon dertig minuten voor de maaltijd moet worden ingenomen. Maar dit is omdat het wordt gebruikt bij spijsverteringsstoornissen. Je kunt de Domperidon om de acht uur innemen, wanneer het je het beste uit komt. Het is niet nodig om op te staan om het schema van om de acht uur innemen te handhaven. Het maakt niet uit.
http://www.borstvoeding.c(...)ig/domperidon-1.html
Jij ook succes!
quote:Dank je Morretje. Ik had inmiddels al het een en ander terug gevonden...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:54 schreef Morretje het volgende:
Asy, ik herinnerde me, dat Wupwup in dit topic dit zei:
[..]
quote:Ik heb het idee van wel! Kan dat al zo snel?Op zaterdag 30 oktober 2010 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, werkt de domperidon al? Weigert Harry nog steeds?
Wat naar dat jij daar zo snel last van krijgt! Ben erg blij dat ik geen BO heb gehad!quote:Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef DaviniaHR het volgende:
En toen hebben we borstontsteking 84 afgewend.(ik ben serieus de tel kwijt
)
Ik word er zo schtijziek van iedere keer.
Een paar dagen slecht drinken, wellicht niet helemaal goed aanhappen, een keer verkeerd liggen (half op borst) en het is weer feest
Gister kreeg ik ook al verhoging, maar goed nakolven met warm washandje, goed laten drinken en een sloot paracetamol en ibuprofen hebben een echt bo weten te voorkomen.
En geen productieverlies, gelukkig.
Naja, hopelijk was dit nu wel echt de laatste keer. Het is niet leuk zo
Troeta, hoe is het bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |