quote:Zo ben ik eigenlijk gestopt, door het 's ochtends niet meer aan te bieden en gelijk aan te kleden. Een paar keer heeft ze er nog om gevraagd en daarna leek ze het wel te accepteren.Op woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Linda2205 het volgende:
Agos, arme Annika! Maar wel een leuke reactie zeg, van je schoonmoeder. Hier vinden ze het maar raar geloof ik, dat Lotte nog bv krijgt.
Vanmorgen werd ze pas om kwart over 7 wakker, toen was ik al aangekleed enz. Heb dr gewoon uit bedje gehaald en aangekleed. Ze was wel heel erg aan het wijzen richting slaapkamer, ze krijgt 's morgens altijd bv in bed, maar of dat nou voor de bv was, of omdat papa er lag weet ik niet. In ieder geval heeft ze vanmorgen geen voeding gehad en was gewoon gezellig tot ik d'r afgaf bij het kvd om te gaan ontbijten. Twijfelde meteen of ik er dan maar mee moest stoppen, als ze er zelf blijkbaar niet zo meer naar taalt. Ze is wel altijd heel blij als ik voor het slapen gaan bij d'r op de grond ga zitten en mn shirt omhoog doe... *dilemma*
quote:Ohja, dat wilde ik nog vragen... Wat betekent dat Amaranta, dat je hier pillen uit gaat delen?
quote:Dat ziet er super netjes uit Twink! En laat ze maar praten! Echt fijn dat Niels weer drinktOp woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Twinkly het volgende:
Lijkt mij ook wel slikken Rocka.
Niels heeft vannacht/-ochtend weer gedronken en ging daarna weer slapenDus in plaats van te weigeren, terwijl hij wel honger heeft, waardoor ik hem beneden een banaan moet geven ofzo. Wat een opluchting!
We zijn net ook weer naar het CB geweest. Volgens de WVK is het mijn eigen schuld dat Niels 's nachts wakker wordt, moet ik hem maar niet voeden. Het tegendeel is vorige week bewezen, Niels heeft echte honger en water helpt daar niet tegen, ook niet na een week. Borstvoeding verzadigd nou eenmaal minder lang dan kunstvoeding.
Toen zei ze dat het komt omdat het bij zijn slaapritueel hoort. Maar ook dat is niet zo, want hij slaapt, wanneer hij geen honger heeft, ook zonder borst in. Hij valt sowieso niet vaak aan de borst in slaap.
De curves!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:wilde hij nooit getroost worden aan de borst, of is dit iets nieuws?Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
Jubeldejubel voor Orea![]()
Davinia![]()
Niels wil juist niet getroost worden aan de borst. Als hij overstuur is wordt hij enorm kwaad wanneer ik hem aan probeer te leggen.
Hij valt ook bijna nooit in slaap aan de borst, maar hij wordt er wel slaperig van. Maar toen hij van de week steeds weigerde, ging hij ook meteen slapen nadat ik hem pap of banaan ofzo gegeven had.
quote:Wow, onze jongens lijkt ECHT op elkaar!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Twinkly het volgende:
Jubeldejubel voor Orea![]()
Davinia![]()
Niels wil juist niet getroost worden aan de borst. Als hij overstuur is wordt hij enorm kwaad wanneer ik hem aan probeer te leggen.
Hij valt ook bijna nooit in slaap aan de borst, maar hij wordt er wel slaperig van. Maar toen hij van de week steeds weigerde, ging hij ook meteen slapen nadat ik hem pap of banaan ofzo gegeven had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |