Tico, voor wat mijn verhaal ook waard is, ik begrijp dat jouw dochtertje ook met andere medische problemen kampt waar ik de ballen verstand van heb. Maar mijn dochter Tinka (nr.2 in rij) dronk ook minimaal en veelal op mijn verzoek. Ze woog bij geboorte 3990 gram en met bijna 9 weken (heb het opgezocht) 4570 gram. Vanaf daar bleef de lijn naar beneden duiken. Gelukkig had ik een heel fijn CB die heel geruststellend was hierin (maar me wel 2 wekelijks wou komen laten wegen) en de BV altijd bleef toejuichen. In het begin 'moest' een baby toch wel 100 gr per week blijven groeien, daarna stelden ze het bij naar minimaal 80 en tenslotte 70... en Tinka bleef altijd net ff minder groeien!

Tot ze bij de ondergrens was. En die lijn bleef ze keurig volgen!
Ik was maar wat blij dat ik mijn eerste ook BV gevoed had en hij er een kilo per maand op gegroeid was. Tinka was ook gewoon alert en veel wakker, hoewel geen druktemaker. (Alles na haar broer was rustig uitgevallen waarschijnlijk!

)
Wat ik er mee wil zeggen... probeer een beetje je eigen gevoel hierin te volgen, laat je niet ongerust
maken. Het hoeft niets met haar hartje te maken te hebben, kan ook gewoon dat het net zo'n spriet wordt als die griet van mij.