En waarom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef Monidique het volgende:
Ik sluit dit topic in een paar seconden.
Alle partijen die er nu niet tussen staan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Welke partijen horen bij 'overig' dan?
Toelichting pl0x?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef Steeven het volgende:
[..]
Alle partijen die er nu niet tussen staan.
Niet iedereen stemt op de grote partijen. Partijen zonder zetel houden niet zomaar op te bestaan. Optie 'blanco' mist ook. En 'stemt niet'.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Toelichting pl0x?
Ik weet niet wie ik nu mis. Elke partij die een zetel heeft in de 2e kamer staat erbij.
Ik doe het zelfde als Maurice de Hond...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Niet iedereen stemt op de grote partijen. Partijen zonder zetel houden niet zomaar op te bestaan. Optie 'blanco' mist ook. En 'stemt niet'.
Jij bent Mauricequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik doe het zelfde als Maurice de Hond...
FOK! is ook geen afspiegeling van de samenleving, laat staan POL.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe komt het dat D66 ineens zo omhoog is geschoten in de poll ten opzichte van de andere partijen? Lijkt niet echt betrouwbaar
Ontevreden VVD'ers?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe komt het dat D66 ineens zo omhoog is geschoten in de poll ten opzichte van de andere partijen? Lijkt niet echt betrouwbaar
Weet ik, maar dat D66 er ineens 15 stemmen bijkrijgt terwijl de andere partijen er geen stemmen bij krijgen is op zijn minst verdachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
FOK! is ook geen afspiegeling van de samenleving, laat staan POL.
Die opeens allemaal op hetzelfde moment stemmen?quote:
Oh, niet gezien dat het in korte tijd was. Maar het zou niet de eerste poll zijn die vernaggeld wordtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die opeens allemaal op hetzelfde moment stemmen?Of D66 zijn allemaal avondmensen, kan ook natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |