abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87729409
Ach weet je, Gladio, men laat zich liever bedonderen. Nederlanders zijn zo masochistisch als het maar kan zijn. We hebben nog veel te leren van de Fransen.
pi_87730226
En TS opent vandaag nog maar eens hetzelfde topic

Ook een waardeloze opleiding gevolgd?
pi_87730305
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Monco10 het volgende:
En TS opent vandaag nog maar eens hetzelfde topic

Ook een waardeloze opleiding gevolgd?
Wat zou je anders moeten? Een moordenaar wordt hier nog beter bediend :')
pi_87731080
EG ik moet je gelijk geven dat mensen zonder WO diploma werk doen dat alleen geschikt geacht wordt voor mensen met een WO diploma. Wat dat betreft is je stelling juist dat het geen voorwaarde is.
Wel opent het hebben van het papiertje makkelijker deuren, die anders gesloten blijven. Ook traint de opleiding je in een bepaalde manier van analyseren, denken, beschrijven en rapporteren. Dat je dit soort dingen ook buiten een opleiding kan leren is ook logisch.

Overigens klopt je stelling ook dat een WO opleiding niet aansluit op het bedrijfsleven. WO opleidingen zijn dan ook geen beroepsopleidingen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:53:46 #180
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87731644
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat zou je anders moeten? Een moordenaar wordt hier nog beter bediend :')
EG ik zie hier best goede tips voorbij komen alleen weiger jij daarop te reageren, ook voor kritiek ben je (Oost Indisch) doof, wat probeer je nou eigenlijk te bereiken met dit topic? Ik kan je nu alvast zeggen dat je opleiding aanklagen vanwege misleiding je niet gaat lukken, iedere advocaat kan je dat ook vertellen, je hebt wel degelijk een punt als het om het niveau van 't onderwijs gaat en de aansluiting bij de arbeidsmarkt maar zoals jij het brengt ligt het 100 % aan Tu/e en nauwelijks aan jezelf en je eigen instelling.
Hallon!
pi_87731791
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]

alleen weiger jij daarop te reageren, ook voor kritiek ben je (Oost Indisch) doof
Precies dit
pi_87732001
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef BlueMage het volgende:

[..]
wat probeer je nou eigenlijk te bereiken met dit topic?
Het blijft al tijden bij klagen, ik vrees dat het ook niet veel meer gaat worden.
pi_87732268
Geen wonder. Het onderwijs kan zo slecht presteren wat ze willen. Geen hond die durft te klagen. Geen wonder dat er niks verandert :')

Ik ken geen grotere lafbekken dan het Nederlandse volk :r
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:06:37 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87732361
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zal een advocaat gaan raadplegen.
En, is er al enige duidelijkheid?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_87732435
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen wonder. Het onderwijs kan zo slecht presteren wat ze willen. Geen hond die durft te klagen. Geen wonder dat er niks verandert :')

Dingen veranderen doe je niet door te klagen.

Daarnaast is het misschien realistischer om bij jezelf te beginnen in plaats van het hele systeem aan te vallen. Het komt wat megalomaan over.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87732460
Cursus,MBO, HBO, of WO? Waar? Wat was je gemiddelde? Waar ging je thesis over? Wanneer ben je afgestudeerd? Waar heb je gesoliciteerd? Waarom concludeer je dat het aan je opleiding ligt en niet aan jou?

Een advocaat zal je uitlachen als je met dit verhaal komt.
pi_87732533
Het is niet vreemd dat je met een dergelijke instelling ook aan de kant blijft staan. Er zijn tig mensen die het hier goed bedoelen voor EG, maar EG blijft liever klagen dat het allemaal zo oneerlijk is.
pi_87732538
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:

Zegt de loser die al jaren op fok zit te huilen over zijn falerschap, levend van een uitkering. _O-

Neem dan ook eens echt contact op met een advocaat, ipv dit soort treurige topics blijven posten...
pi_87732629
Nog maar een keer dan, ben benieuwd of hij weer gaat ontwijken... dit is toch gewoon de kern van het probleem lijkt me?

quote:
TS, het lijkt me nogal logisch dat iemand met een opleiding en een handicap lastiger aan de bak komt dan iemand met dezelfde opleiding zonder handicap. Probeer aub niet alles op opleiding te gooien, hoe klote je situatie ook is misschien.
Snap je dat?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:02:18 #190
297051 schaal_9
Caissière B
pi_87734879
En ik snap best de situatie van EchtGaaf, hij heeft het mij eens uitgelegd.

Maar omdat het nieuwe rekenmodel waar ik mee bezig ben, zo moeilijk te begrijpen is, speel ik hier de poppenkast maar even mee *O*
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_87741998
Dit topic mag dicht, begrijp ik?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:54:46 #192
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87744878
Ik ben eigenlijk zeer tevreden met mijn opleiding. Vind het mateloos interessant op wetenschappelijk gebied, en de praktijk belooft een interessante mix van theorie en onderhandelen :)
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:43:29 #193
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_87746723
edit
pi_87746762
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit topic mag dicht, begrijp ik?
Ik weet niet waar je dat op baseert, het mag dicht. Ik geloof niet in een oplossing, op onderdelen is dit land gewoon een bananenrepubliek.

Op een enkele reactie na, zijn de reacties ronduit respectloos. Wat dat betreft is dit forum weinig anders dan Geenstijl.

Men hakt liever op je in als je kwetsbaar durft op te stellen. Wat voor land leven we in?
pi_87746787
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat op baseert, het mag dicht.
Omdat je ergens anders een tweede topic hebt geopend. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')