Wat zou je anders moeten? Een moordenaar wordt hier nog beter bediendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Monco10 het volgende:
En TS opent vandaag nog maar eens hetzelfde topic
Ook een waardeloze opleiding gevolgd?
EG ik zie hier best goede tips voorbij komen alleen weiger jij daarop te reageren, ook voor kritiek ben je (Oost Indisch) doof, wat probeer je nou eigenlijk te bereiken met dit topic? Ik kan je nu alvast zeggen dat je opleiding aanklagen vanwege misleiding je niet gaat lukken, iedere advocaat kan je dat ook vertellen, je hebt wel degelijk een punt als het om het niveau van 't onderwijs gaat en de aansluiting bij de arbeidsmarkt maar zoals jij het brengt ligt het 100 % aan Tu/e en nauwelijks aan jezelf en je eigen instelling.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zou je anders moeten? Een moordenaar wordt hier nog beter bediend
Precies ditquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
alleen weiger jij daarop te reageren, ook voor kritiek ben je (Oost Indisch) doof
Het blijft al tijden bij klagen, ik vrees dat het ook niet veel meer gaat worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
wat probeer je nou eigenlijk te bereiken met dit topic?
En, is er al enige duidelijkheid?quote:
Dingen veranderen doe je niet door te klagen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen wonder. Het onderwijs kan zo slecht presteren wat ze willen. Geen hond die durft te klagen. Geen wonder dat er niks verandert
Ik ken geen grotere lafbekken dan het Nederlandse volk
Zegt de loser die al jaren op fok zit te huilen over zijn falerschap, levend van een uitkering.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen wonder. Het onderwijs kan zo slecht presteren wat ze willen. Geen hond die durft te klagen. Geen wonder dat er niks verandert
Ik ken geen grotere lafbekken dan het Nederlandse volk
Snap je dat?quote:TS, het lijkt me nogal logisch dat iemand met een opleiding en een handicap lastiger aan de bak komt dan iemand met dezelfde opleiding zonder handicap. Probeer aub niet alles op opleiding te gooien, hoe klote je situatie ook is misschien.
Ik weet niet waar je dat op baseert, het mag dicht. Ik geloof niet in een oplossing, op onderdelen is dit land gewoon een bananenrepubliek.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit topic mag dicht, begrijp ik?
Omdat je ergens anders een tweede topic hebt geopend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert, het mag dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |