Ik zou eerst uit mijn slachtofferrol kruipenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met het vod. Opstoken? Naar de Koningin sturen? Of naar Rutte? Versnipperd dan wel.
Totdat het vod ontbonden is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik zou eerst uit mijn slachtofferrol kruipen
Hoeveel topics krijgen we nog met hetzelfde onderwerp?
Nogmaals, jij koos toch zelf die studie? Als alle kunst & cultuurmutsjes hier nou straks kwamen zeuren zou je je toch ook afvragen wie hen dwong die studie te kiezen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je belazerd voor het leven bent?
Je mag toch verwachten dat een studie in de praktijk toch iets waard is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef netflanders het volgende:
[..]
Nogmaals, jij koos toch zelf die studie? Als alle kunst & cultuurmutsjes hier nou straks kwamen zeuren zou je je toch ook afvragen wie hen dwong die studie te kiezen?
Geen 100 topics erover openen op FOK!, maar me bij elkaar rapen en iets maken van mijn leven...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je belazerd voor het leven bent?
Vind jij het raar dat de koop van een pak boter je als consument een steviger positie geeft dan een megainvestering als en studie? ( lees geen poot om op te staan?)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen 100 topics erover openen op FOK!, maar me bij elkaar rapen en iets maken van mijn leven...
Je plaat blijft hangen lieverd...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind jij het raar dat de koop van een pak boter je als consument een steviger positie geeft dan een megainvestering als en studie? ( lees geen poot om op te staan?)
MBO, HBO, of WO? Waar? Wat was je gemiddelde? Waar ging je thesis over? Wanneer ben je afgestudeerd? Waar heb je gesoliciteerd? Waarom concludeer je dat het aan je opleiding ligt en niet aan jou?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Jarenlang gestudeerd. Techniek. Een vod ontvangen dat de kachel nog niet waard is.
Ook zoiets aan de hand? Voel jij je ook bedrogen? Meld het dan.
Elektrotechniek.Nog meer slachtoffers?
Gooi het maar dicht. Het probleem is niet op te lossen, en met die reacties moet je niet in dit bedorven land willen leven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:50 schreef Renesite het volgende:
Zullen we het een beeeetje centraal houden?
Wie weet heeft een ander hier wat aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gooi het maar dicht. Het probleem is niet op te lossen, en met die reacties moet je niet in dit bedorven land willen leven.
Als je toevallig een BSC op de uni zonder MSC hebt gevolgd, zou dat trouwens een hoop verklaren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gooi het maar dicht. Het probleem is niet op te lossen, en met die reacties moet je niet in dit bedorven land willen leven.
Ok, zorg jij dan dat 't nog wat wordt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie weet heeft een ander hier wat aan.
Dus laat ik hem open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |