Mobiele nummer + pic?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
een vriend van mij is zelfstandig ondernemer in de electrotechniek, en verdient rond de 5000 euro per maand.
Bij elke studie moet je het uiteindelijk zelf doen, als je verwacht dat je na het afronden van een opleiding overal binnen kunt lopen om te werken dan heb je een slecht beeld van onderwijs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef kingmob het volgende:
Ach, de meeste studies hebben mooie praatjes maar leveren amper, dat is helaas de dagelijkse praktijk
Uiteindelijk moet je het daarna gewoon zelf doen.
Dude...volgens mij heb je zelf niets aan de basisschool/middelbare school gehad met je waanidee dat je enige juridische grond hebt om een schadeclaim in te dienen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wel met met studie elektrotechniek.Je kan er niks mee, en techniek heeft nog nooit betaald. De opleiding sluit 0,0 aan op de beroepspraktijk. Ga je klagen, dan zeggen ze gewoon ijskoud dat je pech hebt gehad.
Ook negatieve ervaringen met een studie, dat een levenswerk van je had moeten worden en een vermogen heeft gekost?
Wat adviseren jullie mij? Ombudsman? Gerechtelijk traject?
Iemand ervaring met klachtenprocedures? Schadeclaims?
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je TU/e-ingenieur was, dan heb je natuurlijk een technisch-theoretisch opleiding. Als je graag iets had willen doen dat aansluit bij de praktijk, had je HBO moeten volgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wel met met studie elektrotechniek.Je kan er niks mee, en techniek heeft nog nooit betaald. De opleiding sluit 0,0 aan op de beroepspraktijk. Ga je klagen, dan zeggen ze gewoon ijskoud dat je pech hebt gehad.
Ook negatieve ervaringen met een studie, dat een levenswerk van je had moeten worden en een vermogen heeft gekost?
Ik denk dat dat nog iets beter is, omdat je pensioen opbouwt en verzekerd bent tegen ziekte/arbeidsongeschiktheid en werkloosheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is 4000 + geen zelfstandig ondernemer (dus meer tijd over) ook goed?
Klagen kan altijd en ik geloof je ook best wel. Zijn een hoop flutopleidingen, maar meestal kan je met dat papiertje wel sneller aan de slag bij een bedrijf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet het nog zo net niet, 5000 bruto uit onderneming hou je een stuk meer over (door aftrekposten etc.) dan 4000 bruto uit loon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:26 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog iets beter is, omdat je pensioen opbouwt en verzekerd bent tegen ziekte/arbeidsongeschiktheid en werkloosheid.
Als je vervolgens geen tijd hebt om je af te trekken...quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Weet het nog zo net niet, 5000 bruto uit onderneming hou je een stuk meer over (door aftrekposten etc.) dan 4000 bruto uit loon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |