Goed om te weten, thanks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Donderdagavond staan altijd van de negers tegenover de bbc. En ook tegenover mcdonadls bij piazza
kan je ze voor 5 euro krijgen.
Doet ie wel. Alleen het station daar, is te kut om te overnchten. Ze hebben daar nog geen eens een binnen. En met auto. Moeten we eerst nuchter worden om te kunnen rijdenquote:
Koop een goede betonschaar.. Kun je in fietsen gaan handelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed om te weten, thanks.
Vanmorgen in een kwartier mijn ketting er drie keer opgelegd dus het wordt eens tijd voor een nieuwe.Alleen omda tik heel veel geld voor mijn verjaardag heb gekregen moet ik hem nu zelf betalen.
En dan binnen de retourdatum terugbrengen. "Ja m'n vader had er zelf al één gekocht."quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koop een goede betonschaar.. Kun je in fietsen gaan handelen.
Ga je naar bobs?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doet ie wel. Alleen het station daar, is te kut om te overnchten. Ze hebben daar nog geen eens een binnen. En met auto. Moeten we eerst nuchter worden om te kunnen rijden.
Mwah, vaak aggresief sfeer, en redelijk jong publiek volgens mij.quote:
Oh, ja denk dat er nou wel gewoon publiek komt. Tenminste, dat hoop ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, vaak aggresief sfeer, en redelijk jong publiek volgens mij.
Ik woon er 10 km vandaan.
Wanneer/hoeveel mensen?quote:
Dat kan ik. Maar er is wel een tunnel waar je droog en windvrij kan zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef -SG- het volgende:
Vrijdag op zaterdagnacht (vanaf 5 uur 's ochtends). Sowieso 3 waarschijnlijk 4.
Nee we gaan waarschijnlijk de nacht in uitgeest doorhalen ofzo. Jammer dat het station schijnbaar zo kut is (Kan jij dat bevestigen? )
Hallon!quote:
Ohhhhhhhhh hoeven we nog geen eens te overnachten. Of we moeten de eerste trein missenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
-SG-, Floepsiewoepsie die je bent, de eerste trein gaat om 5:13, de 2de om 6:13
Focking rijk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Wow ik heb nog 76 euro loon gekregen terwijl ik maar 13 uur heb gewerkt.
Das weinigquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Wow ik heb nog 76 euro loon gekregen terwijl ik maar 13 uur heb gewerkt.
Geld. Sowieso is een uurloon van 5 euro 40 niet veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weinig uren, weinig loon?Wees specifieker.
In de horeca is dat veel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geld. Sowieso is een uurloon van 5 euro 40 niet veel.
Maar dan krijg je wel fooi?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In de horeca is dat veel.
Aangezien ze me officieel maar 5 euro 7 hoeven te betalen.
He tis ook niet weinig ofzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geld. Sowieso is een uurloon van 5 euro 40 niet veel.
Het is gewoon een normaal uurloon voor een 20-jarige als bijbaantje. Als je een specifiek iets uitoefent krijg je nou maar eenmaal meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He tis ook niet weinig ofzo.Dat jij nou 11 euro per uur verdient.
Ja i kword gestoord van dat gezeik over 'omg jij verdient weinig'quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal uurloon voor een 20-jarige als bijbaantje. Als je een specifiek iets uitoefent krijg je nou maar eenmaal meer.
Ja, ik dus ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja i kword gestoord van dat gezeik over 'omg jij verdient weinig'flikker toch op. Oh nu verdien ik helemaal niets trouwens. Toch kut.
Ja, het is dan ook echt erbij voor mij. Ik hoef niet zo extreem zelf te betalen ofzo. Ik kom echt wel rond met 150 euro per maand.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja echt.Alsof het een ramp is dat ik 4 euro per uur verdien. BOEIENDDD
150 euro per maand erbij is prima vor mij
Ok.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef Dale. het volgende:
Om eerlijk te zijn zou ik niet gaan werken voor minder dan 11 euro. Maja ik heb ook wel al een diploma op zak en studentenbaantjes zijn niets voor mij, liever een baantje @uni of aantal uren in de week voor een bedrijf.
Ja, maar alleen m'n lever.quote:
Omdat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah maar hoornvliezen + huid niet.
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah maar hoornvliezen + huid niet.
Omdat het mij heel vreemd lijkt om zonder hoornvliezen en huid te zijn. Ook als ik gestorven ben en je ligt opgebaard met bijvoorbeeld een open kist.quote:
Omdat dat is hoe mensen mij zien en hoe ik mijzelf zie dus ik wil niet dat ze daaraan komen.quote:
Ja alsof ze me alles gaan afpakken zolang ik nog leef....quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Omdat het mij heel vreemd lijkt om zonder hoornvliezen en huid te zijn. Ook als ik gestorven ben en je ligt opgebaard met bijvoorbeeld een open kist.
Maarja, dan heb je het antwoord van Noor dus..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zo bedoelde ik het niet, daarom heb ik het anders verwoord.
Ja, dat bedoelde ik dus ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maarja, dan heb je het antwoord van Noor dus..
Bij donorregister inloggen met je DigiD.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef -SG- het volgende:
Waar kan je eigenlijk kijken of je donor bent? En wat je allemaal wilt afstaan.
Op je donorkaart?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:09 schreef -SG- het volgende:
Waar kan je eigenlijk kijken of je donor bent? En wat je allemaal wilt afstaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef TripleP het volgende:
Ik ben volledig donor dus.
Sinds vanmiddag.
Pics + specsquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand die nog een iPod Nano wil kopen?
Ik verdien als 21 jarige in een supermarkt ~8.50 euro per uur. Kan je een hoop zeggen, maar dat komt vooral omdat ik het gezeur over verschillende tijden voor lief neem, en ook als ik er totaal geen zin in hebt gewoon mijn werk doe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja i kword gestoord van dat gezeik over 'omg jij verdient weinig'flikker toch op. Oh nu verdien ik helemaal niets trouwens. Toch kut.
Dan heb je geluk. Ik zeurde toen ik bij de AH werkte nooit over tijden en ik deed altijd mijn werk. Sterker nog, ik was over het algemeen als eerste klaar en moest de anderen gaan helpen. Toch verdiende ik het minimumloon. Het scheelt wel hoelang je er werkt. Ik heb er beide keren maar net een jaar gewerkt en zodra je er langer werkt, wordt je uurloon gewoon hoger. Maar zodra jij ergens begint, krijg je echt geen 6 euro per uur betaald. Sowieso niet in de horeca, de horeca is altijd onderbetaald geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verdien als 21 jarige in een supermarkt ~8.50 euro per uur. Kan je een hoop zeggen, maar dat komt vooral omdat ik het gezeur over verschillende tijden voor lief neem, en ook als ik er totaal geen zin in hebt gewoon mijn werk doe.
Geweldig voor je. Ik kon het niet combineren met mijn opleiding, dus ik ben ermee gestopt. Kunnen ze in mijn plaats zo'n enorm gelukkig persoon als jij aannemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verdien als 21 jarige in een supermarkt ~8.50 euro per uur. Kan je een hoop zeggen, maar dat komt vooral omdat ik het gezeur over verschillende tijden voor lief neem, en ook als ik er totaal geen zin in hebt gewoon mijn werk doe.
Ik word spontaan blij van de blijheid van Kanonnenvoer, wat jij Noor?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geweldig voor je. Ik kon het niet combineren met mijn opleiding, dus ik ben ermee gestopt. Kunnen ze in mijn plaats zo'n enorm gelukkig persoon als jij aannemen.
Anders ik wel. Geen drugs meer nodig, kano is gezonder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word spontaan blij van de blijheid van Kanonnenvoer, wat jij Noor?
Is toch ook zo. Ik ben ook op zoek naar ander werk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maarjaaa ik ben zo'n iemand die liever minder verdient en het chill heeft en durft te zeggen wat ze wil dan dat ik al het gezeik over me heen laat komen voor een euro meer per uur die ik toch niet ga krijgen daarmee.
Idd. Hehehehehe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Anders ik wel. Geen drugs meer nodig, kano is gezonder.
Ja!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zullen we naar ADE kano maar meenemen dan?
Je koopt maar een kaartje! Regel ik mensen als kanovinnie. Je zult zien dat je je in hogere sferen bevindt.quote:
Lekker goedkoop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Anders ik wel. Geen drugs meer nodig, kano is gezonder.
Wel. Alleen goed zoeken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik denk steeds 'oh ik ben 18, nu mag ik legaal drugs kopen' maar er is bijna niets legaal.
Vetttttte shit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
En als 'ie een masker opzet met allemaal kleuren ga je nog van hem trippen ook!!!!
Sukkel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik denk steeds 'oh ik ben 18, nu mag ik legaal drugs kopen' maar er is bijna niets legaal.
Neee man bijna alles staat in de opiumwet tegenwoordig.quote:
Ligt eraan of hij bier drinkt of water. Anders kan je beter een pil in je mik gooien.quote:
Dat is waar, en de supermarkt waar ik werk betaald over het algemeen boven het minimumloon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ik zeurde toen ik bij de AH werkte nooit over tijden en ik deed altijd mijn werk. Sterker nog, ik was over het algemeen als eerste klaar en moest de anderen gaan helpen. Toch verdiende ik het minimumloon. Het scheelt wel hoelang je er werkt. Ik heb er beide keren maar net een jaar gewerkt en zodra je er langer werkt, wordt je uurloon gewoon hoger. Maar zodra jij ergens begint, krijg je echt geen 6 euro per uur betaald. Sowieso niet in de horeca, de horeca is altijd onderbetaald geweest.
Dank je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geweldig voor je. Ik kon het niet combineren met mijn opleiding, dus ik ben ermee gestopt. Kunnen ze in mijn plaats zo'n enorm gelukkig persoon als jij aannemen.
Ik laat ook niet al het gezeik over me heenkomen, maar ik wens je succes bij een vaste baan, daar gaat het vast altijd zonder gezeur!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maarjaaa ik ben zo'n iemand die liever minder verdient en het chill heeft en durft te zeggen wat ze wil dan dat ik al het gezeik over me heen laat komen voor een euro meer per uur die ik toch niet ga krijgen daarmee.
Heeeeeey, heb jij een masker ooop!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
En als 'ie een masker opzet met allemaal kleuren ga je nog van hem trippen ook!!!!
Ach, opium wet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neee man bijna alles staat in de opiumwet tegenwoordig.
[..]
Ligt eraan of hij bier drinkt of water. Anders kan je beter een pil in je mik gooien.
Bij een vaste baan heb i kgeen studie ernaast, bosmongool. En als ze de afspraken niet nakomen, zeg ik daar wat van ja. Wie kaatst kan de bal verwachten snapje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar, en de supermarkt waar ik werk betaald over het algemeen boven het minimumloon.
[..]
Dank je.
[..]
Ik laat ook niet al het gezeik over me heenkomen, maar ik wens je succes bij een vaste baan, daar gaat het vast altijd zonder gezeur!
Lekker met paris hilton stappen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan nu wel uit in Londen, da's wel chill.
Waar slaat dat nou weer op? Je kent me totaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je koopt maar een kaartje! Regel ik mensen als kanovinnie. Je zult zien dat je je in hogere sferen bevindt.
Nee dat snap ik klapperkut, maar ik zeg toch ook niet dat gezeur op je werk allen zo is als je een studie ernaast hebt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij een vaste baan heb i kgeen studie ernaast, bosmongool. En als ze de afspraken niet nakomen, zeg ik daar wat van ja. Wie kaatst kan de bal verwachten snapje.
Nog 3 jaar en ik mag uit in Amerika, dikke shit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan nu wel uit in Londen, da's wel chill.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Je kent me totaal niet
Dat is 21 toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog 3 jaar en ik mag uit in Amerika, dikke shit.
Wat?quote:
Zeg i kdat wel dan? Leer eens lezen, stekelzwijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik klapperkut, maar ik zeg toch ook niet dat gezeur op je werk allen zo is als je een studie ernaast hebt?
Als je Amerikaan bent ja. Anders 23.quote:
Ga je chagrijnige gedrag lekker ergens anders op projecterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zeg i kdat wel dan? Leer eens lezen, stekelzwijn.
Dan moet ik nog 2 jaar wachtenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je Amerikaan bent ja. Anders 23.
Je moet ook 21 of 23 zijn om te mogen rijden in Amerika, terwijl je daar je rijbewijs kunt halen met je 16.
Waar haal je uit dat ik chagrijnig ben? Je kent me helemaal niet man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga je chagrijnige gedrag lekker ergens anders op projecteren
Dan is't maar goed dat ik pas rond mijn 25ste naar Amerika wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook 21 of 23 zijn om te mogen rijden in Amerika, terwijl je daar je rijbewijs kunt halen met je 16.
Ik wil alleen maar naar Amerika om te gaan winkelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan is't maar goed dat ik pas rond mijn 25ste naar Amerika wil.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar naar Amerika om te gaan winkelen.
Ja en om naar het land te kijken enzeau.
Ja, ik weet niet hoe het zit met motorrijbewijs. Ik weet het alleen van autorijbewijs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]ik om van NY naar de westkust te rijden op de motor in een jaar.
Projecteer je maffe gedrag iig niet op mij. En oordelen over mensen die je niet kent is je niet vreemd toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik chagrijnig ben? Je kent me helemaal niet man.
Pff, hoe oud ben jij dan?quote:
Sowieso vrij kromme leeftijdsregelingen daar in verhouding met hier.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat je als buitenlander een stuk ouder moet zijn terwijl Amerikanen veelal dingen kunnen op hun 16e. Op alcohol kopen na. Daar moeten ze 21 voor zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso vrij kromme leeftijdsregelingen daar in verhouding met hier.
JIj loopt te zeiken dat je zoveel verdient omdat jij nooit klaagt. Dus i kdacht wow je moet vast heel gelukkig zijn, misschien geef je wel zo'n positieve vibe af dat je beter bent dan drugs. En verder begon jij te janken dat ik je niet kende dus doeiiiiiquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Projecteer je maffe gedrag iig niet op mij. En oordelen over mensen die je niet kent is je niet vreemd toch?
Ik kon amper verstaan wat ie zei.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:21 schreef robr0 het volgende:
[..]
die gozer staat van nature al strak hoe fuckin ideaal
hij twijfelt nog ja toch ik weet nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kon amper verstaan wat ie zei.
Sterretje verstond ik wel erg duidelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
hij twijfelt nog ja toch ik weet niet
die praat indd beter dan dat hij draaitquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sterretje verstond ik wel erg duidelijk.
wordquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
die praat indd beter dan dat hij draait
engelse uitdrukkingquote:
iets als QFTquote:
nee hij is net als die ouwe van mij manquote:
Wonderbaarlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
Ik heb trouwens besloten om weer normaal te typen.
QUOTE VOOR HET NAGESLACHT.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
Ik heb trouwens besloten om weer normaal te typen.
het is gvd de schuld van yvonne man ze heeft me nooit de kans gegeven op mn oude account terug te krijgen alleen dat verdomd mooie fotoboek ik geniet er gewoon van nu ik het bekijkquote:
Die benenquote:
Maar ze is ook niet zoals dit meisje is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Roos is ook stevig in Oh Oh Cherso hoor. Ze ziet er echt niet vet slank uit.
Bah!quote:
Het is Roos hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar ze is ook niet zoals dit meisje is.
Omdat ze in het echt romy heetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom staat daar Romy eigenlijk?
Ze heeft echt vage tieten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm. Aan der tieten te zien kan ze het wel eens zijn ja.
Nee, Kelly.quote:
quote:
Da is echt!quote:
Juist... En heb nog geen zekerheid.quote:
Nee, hoe kom je daar bij?quote:
Mijne 2000 mm.quote:
Nou, noem het maarquote:
Nu voel ik me goedkoop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kano is een eckte man, die alles doet!
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart. Ik begin zin in Richie te krijgen.
Zoals bijna iedereen die net z'n rijbewijs heeft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:40 schreef -SG- het volgende:
De komende tijd ga ik een nieuwe zin in veelvaak gebruiken; 'Maar Diesel rijdt sowieso anders als benzine.'
Ik heb al bijna een jaar m'n rijbewijs en ik zeg het nog steeds.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoals bijna iedereen die net z'n rijbewijs heeft.
Ritje van een kilometer (in het dorp) 2 keer af laten slaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoals bijna iedereen die net z'n rijbewijs heeft.
Het is ook wel zo, maar alles went.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar m'n rijbewijs en ik zeg het nog steeds.
Ik ben ook gewend dat als je je koppeling in zijn 1 omhoog laat komen, je dan langzaam naar voren rijdt. Dus ik koppeling omhoog laten komen en wachten totdat die auto naar voren rijdt. Gebeurt er niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is ook wel zo, maar alles went.
Ik rij zowel in benzine als in een diesel, maar moeite met overschakelen heb ik niet.
Het gaat wel, maar je moet hem heel langzaam op laten komen en vooral vasthouden op dat punt als ie begint te rijden. Anders slaat ie zeker af.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben ook gewend dat als je je koppeling in zijn 1 omhoog laat komen, je dan langzaam naar voren rijdt. Dus ik koppeling omhoog laten komen en wachten totdat die auto naar voren rijdt. Gebeurt er niks.
Ach ga gewoon veel in de wagen van ons mam rijden. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het gaat wel, maar je moet hem heel langzaam op laten komen en vooral vasthouden op dat punt als ie begint te rijden. Anders slaat ie zeker af.
Ik heb een eigen auto, nog veel relaxter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach ga gewoon veel in de wagen van ons mam rijden. Komt wel goed.
Heb ik (nog) niet nodig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een eigen auto, nog veel relaxter.
quote:
Grotendeels, ik reed scooter, die wilde m'n oom hebben, daar heb ik geld voor gekregen.quote:
En wat ben je maandelijks ongeveer kwijt aan de auto? Dus alles bij elkaar? Misschien dat ik over een half jaartje wel een eigen autotje wilquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Grotendeels, ik reed scooter, die wilde m'n oom hebben, daar heb ik geld voor gekregen.
En m'n ouders hebben een gedeelte betaald, omdat m'n moeder er ook gebruik van maakt.
Maar voor de rest betaal ik m'n benzine, wegenbelasting en verzekering wel zelf.
Wegenbelasting - 22 euro p/mquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
En wat ben je maandelijks ongeveer kwijt aan de auto? Dus alles bij elkaar? Misschien dat ik over een half jaartje wel een eigen autotje wil.
Scootahboy!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Grotendeels, ik reed scooter, die wilde m'n oom hebben, daar heb ik geld voor gekregen.
En m'n ouders hebben een gedeelte betaald, omdat m'n moeder er ook gebruik van maakt.
Maar voor de rest betaal ik m'n benzine, wegenbelasting en verzekering wel zelf.
Ok. Is ansich nog wel te doen. Als je een beetje zuinig doet met de benzine.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wegenbelasting - 22 euro p/m
Verzekering - 17 p/m (niet m'n eigen naam - WA-verzekerd)
En dan benzine.
En dan onderweg ff brommers kieken in een speeltuintje, mmhmmhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik reed er alleen op omdat het handig was ivm werk. En om af en toe naar m'n oma te gaan.
Tof manquote:
'Naar oma' Knipoog knipoog. En ondertussen stad en land door om al je smatjes te verwennen he.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik reed er alleen op omdat het handig was ivm werk. En om af en toe naar m'n oma te gaan.
Idd, held.quote:
Je had je bril niet op toen je in de spiegel keekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vanmorgen voor het eerst sinds heeeeeeele lange tijd weer eens blij met mijn lichaam.
Nee het was donker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je had je bril niet op toen je in de spiegel keek?
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
'Naar oma' Knipoog knipoog. En ondertussen stad en land door om al je smatjes te verwennen he.
quote:
Nou ik sport niet meer sinds 1,5 jaar en was met/na Michel beeest wel aangekomen. En daar was ik niet zo blij mee. Maar nu ik op kamers woon ga ik niet zo vaak boodschappen doen (deed ik eerst helemaal nooit, maar dan kwam ik wel langs een AH enzo/kantine = even snel wat halen), en koop ik dus niet zoveel slechte dingen. En ik heb de afgelopen twee weken geleefd op 15 euro, dus dan kan ik alleen brood eten en wat groenten.quote:
Op kamers gaan is gewoon een heuze bootcampquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik sport niet meer sinds 1,5 jaar en was met/na Michel beeest wel aangekomen. En daar was ik niet zo blij mee. Maar nu ik op kamers woon ga ik niet zo vaak boodschappen doen (deed ik eerst helemaal nooit, maar dan kwam ik wel langs een AH enzo/kantine = even snel wat halen), en koop ik dus niet zoveel slechte dingen. En ik heb de afgelopen twee weken geleefd op 15 euro, dus dan kan ik alleen brood eten en wat groenten.Dus afgelopen 1,5 maand heb ik mijn oude figuur weer enigszins teruggekregen.
Zelfs mijn moeder zag het.
Moet jij helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaja, die '' doet me toch twijfelen hoor!
Ja echt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op kamers gaan is gewoon een heuze bootcamp
22ste krijgen we toch stufiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt!Ik heb nog 3 euro tot de 25ste. En eigenlijk nog minder maar ik had 10 euro van mien mams geleend voor uitgaan en daar had ik nog wat van over.
Maar voor ADE heb ik wel 20 euronog op mijn spaarrekening dus ik hoop dat ik daar wat van overhoud
Dan heb ik in het weekend ook nog wat te eten.
Ja wel? Dat zei iemand uit mijn klas ook maar andere mensen (mijn zus) gingen me heel hard uitlachen.quote:
heb je de equition tool al geprobeerd? En wat is de latijns/griekse naam ervoor?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen ik heb een teken nodig: een V met een stip erboven. En die moet ik in een formule plakken. Maar ik kan hem niet vinden bij symbols in Word.
Heb jij je stufi/zorgtoeslag al? 63quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja wel? Dat zei iemand uit mijn klas ook maar andere mensen (mijn zus) gingen me heel hard uitlachen.
Chicks kijkenquote:
Idd, keihard dik wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Op kamers gaan is gewoon een heuze bootcamp
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb je de equition tool al geprobeerd? En wat is de latijns/griekse naam ervoor?
Ok, dan zoek ik wel niet verder. Ik heb geen idee waar hij voor gebruikt werd, dus ging ik er vanuit dat het latijns/grieks was.quote:
Ja die heb ik ook gevonden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef kanovinnie het volgende:
Noor, ik heb wel een W en Y met een punt erop gevonden, en een V met een punt eronder
Mensen uitlachen is heul niet netjes. Zeker niet wanneer ze al zo hulpzaam zijn. Dus Einstein, help eens mee.quote:
Nee voor bouwfysisch ontwerpen. Maar hij staat er niet tussen, heb al drie keer gekeken. Ik schrijf wel gewoon een punt erboven als ik hem heb uitgeprint. Thanks anywayz!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok, dan zoek ik wel niet verder. Ik heb geen idee waar hij voor gebruikt werd, dus ging ik er vanuit dat het latijns/grieks was.
Oioioi.quote:
Oh, dat zou ik zo niet weten..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oioioi.
Vanaf wanneer krijg je zorgtoeslag eigenlijk? De maand NADAT je 18 bent geworden toch? ofzo?
Kom op, hoe kan een letter met een stip erboven in hemelsnaam Grieks of Latijn zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mensen uitlachen is heul niet netjes. Zeker niet wanneer ze al zo hulpzaam zijn. Dus Einstein, help eens mee.
Bij mij ging het per kwartaal, maar wel met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oioioi.
Vanaf wanneer krijg je zorgtoeslag eigenlijk? De maand NADAT je 18 bent geworden toch? ofzo?
Welke versie van word heb je? in de nieuwste zit hij onder invoegen>symbolen>vergelijking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gevonden.
En wat is die equitiontool?
Oja daar kan ik niet mee werken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke versie van word heb je? in de nieuwste zit hij onder invoegen>symbolen>vergelijking.
Je formules worden er wel focking mooi van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja daar kan ik niet mee werken.
Mooie formules heb ik niet nodig. Als ze maar praktisch zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je formules worden er wel focking mooi van.
Niet als je er niet mee kan werken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je formules worden er wel focking mooi van.
Wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet als je er niet mee kan werken.
Oh geen idee, ik heb echt eeuwen geleden een keer geprobeerd er formules mee te maken maar dat lukte niet. Dus sindsdien vind ik dat ik het niet kan.quote:
Ik had laatst een zaterdag vrij. Dat is pas gek, heb je opeens 2 dagen weekendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Woh ik ben best blij dat ik geen werk meer heb. Dan kan ik tenminste doen in het weekend wat ik willll.
Ik heb altijd maar 4 dagen weekendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had laatst een zaterdag vrij. Dat is pas gek, heb je opeens 2 dagen weekend
MET AL DAT GELD WAT JE WEL NIET HEBT!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Woh ik ben best blij dat ik geen werk meer heb. Dan kan ik tenminste doen in het weekend wat ik willll.
Joah ik heb de afgelopen 6 weken geen normaal weekend gehad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had laatst een zaterdag vrij. Dat is pas gek, heb je opeens 2 dagen weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |