Goed om te weten, thanks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Donderdagavond staan altijd van de negers tegenover de bbc. En ook tegenover mcdonadls bij piazza
kan je ze voor 5 euro krijgen.
Doet ie wel. Alleen het station daar, is te kut om te overnchten. Ze hebben daar nog geen eens een binnen. En met auto. Moeten we eerst nuchter worden om te kunnen rijdenquote:
Koop een goede betonschaar.. Kun je in fietsen gaan handelen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed om te weten, thanks.
Vanmorgen in een kwartier mijn ketting er drie keer opgelegd dus het wordt eens tijd voor een nieuwe.Alleen omda tik heel veel geld voor mijn verjaardag heb gekregen moet ik hem nu zelf betalen.
En dan binnen de retourdatum terugbrengen. "Ja m'n vader had er zelf al één gekocht."quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koop een goede betonschaar.. Kun je in fietsen gaan handelen.
Ga je naar bobs?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doet ie wel. Alleen het station daar, is te kut om te overnchten. Ze hebben daar nog geen eens een binnen. En met auto. Moeten we eerst nuchter worden om te kunnen rijden.
Mwah, vaak aggresief sfeer, en redelijk jong publiek volgens mij.quote:
Oh, ja denk dat er nou wel gewoon publiek komt. Tenminste, dat hoop ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, vaak aggresief sfeer, en redelijk jong publiek volgens mij.
Ik woon er 10 km vandaan.
Wanneer/hoeveel mensen?quote:
Dat kan ik. Maar er is wel een tunnel waar je droog en windvrij kan zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef -SG- het volgende:
Vrijdag op zaterdagnacht (vanaf 5 uur 's ochtends). Sowieso 3 waarschijnlijk 4.
Nee we gaan waarschijnlijk de nacht in uitgeest doorhalen ofzo. Jammer dat het station schijnbaar zo kut is (Kan jij dat bevestigen? )
Hallon!quote:
Ohhhhhhhhh hoeven we nog geen eens te overnachten. Of we moeten de eerste trein missenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
-SG-, Floepsiewoepsie die je bent, de eerste trein gaat om 5:13, de 2de om 6:13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |