je krijgt je softe kant toch niet weggepoetst met al die middeltjes hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn douche lijkt wel een winkeltje zoveel flessen shampoo en cremespoeling en haarmaskertjes en maandverband en tamponi's en vochtig toiletpapier en deo staat er op mn schapje
Welk concert?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
U2 concert staat hier op de TV te draaien, handig, zo'n goede muzieksmaak hebbende vader
tis het enige opgeruimde gedeelte in mn huis op dit momentquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
je krijgt je softe kant toch niet weggepoetst met al die middeltjes hoor.
Daar ben ik geweestquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laatste, het overgrote deel wordt doorgespoeldHij houdt niet zo van die nieuwe U2 nummers
quote:
Ik ben nog aan het werkquote:
Was je weer in de buurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Daar reed ik zondag nog in de buurt btw.
Even van Emmen naar Purmerend via Deventer
Ja maar dit keer nogal onverwachtquote:
Assistent bij een farmaceut. Wat voor assistent en welke farmaceut is niet nodig te vermeldenquote:
En hoe laat ben je dan klaar met werken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Assistent bij een farmaceut. Wat voor assistent en welke farmaceut is niet nodig te vermelden
Mag niet van de reclamecodecommissie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Assistent bij een farmaceut. Wat voor assistent en welke farmaceut is niet nodig te vermelden
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dit keer nogal onverwacht
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:48 schreef Under_Score het volgende:
zo mijn fiets is op gaan zoeken, die heb ik achtergelaten afgelopen zaterdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |