vriend van me heeft er ook een, leuk maar ik zie het nut er niet zo van in, altijd en overal online. niet online en je hebt niks aan een iphone.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan je zeggen: Jullie hebben een update gehad!
dit is de eerste telefoon in jaren waar ik nauwelijks klachten over heb, imho een topapparaatquote:
Ik vind 'm gewoon niet zo tof als mijn desirequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
dit is de eerste telefoon in jaren waar ik nauwelijks klachten over heb, imho een topapparaat![]()
wat is er mis mee dan?
best handig de "tomtom" die er standaard in zit, pinautomatenzoeker die me verteld waar de dichstbijzijnde is.. en meer van dat soort dingen....quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
vriend van me heeft er ook een, leuk maar ik zie het nut er niet zo van in, altijd en overal online. niet online en je hebt niks aan een iphone.
idem voor de rest vd smartphones, geef mij maar een simpele nokia zonder poespas. oh wacht, die heb ik al.
Ik heb zomaar een voorgevoel he dat ik eind van de maand geen nieuwe telefoon krijgquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind 'm gewoon niet zo tof als mijn desire
maar dat maakt de mijne niet minder tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is heel tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een voorgevoel he dat ik eind van de maand geen nieuwe telefoon krijg
Don't carequote:
Want?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een voorgevoel he dat ik eind van de maand geen nieuwe telefoon krijg
navigatie heb ik ook op mijn nokia. een pinautomatenzoeker heb ik ook altijd bij me. en notities, geheugentraining jongen, door die apparatuur wordt de jeugd van tegenwoordig zo lui als wat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
best handig de "tomtom" die er standaard in zit, pinautomatenzoeker die me verteld waar de dichstbijzijnde is.. en meer van dat soort dingen....
kan er notities op maken e.d. (en dan bedoel ik niet alleen een tekstinvulschermpje)
ik zie het nut tegenwoordig wel van dat soort dingen
Een beetje wel toch hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat maakt de mijne niet minder tof
Dan heb jij ook geen simpele Nokia zonder poespas hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
navigatie heb ik ook op mijn nokia. een pinautomatenzoeker heb ik ook altijd bij me. en notities, geheugentraining jongen, door die apparatuur wordt de jeugd van tegenwoordig zo lui als wat.
Of hij bedoeld dat hij dan mensen kan bellen die hem dan haarfijn vertellen hoe die moet rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb jij ook geen simpele Nokia zonder poespas hoor
Nee, dat doet dawg nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of hij bedoeld dat hij dan mensen kan bellen die hem dan haarfijn vertellen hoe die moet rijden.
Zo werkt mijn navigatie op mn foon namelijk ook
Oh ja man he, die vragen nooit de wegquote:
Haha inderdaad....quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja man he, die vragen nooit de weg
Die rijden gewoon altijd goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja man he, die vragen nooit de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |