valt je internet uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn modem is aan schijt waarschijnlijk. Gloeiende gloeiende
Niet leuk. Mijn internet doet het nog steeds niet, bijna 2 maanden later, is er een monteur aan ;t kloten, die komt nu weer hierheen, en dan doet ;ie ;t nog niet.quote:
Nee. Ik krijg helemaal geen signaal binnen op ;t modem. Internet nog steeds met een dongel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
valt je internet uit?
ik had net problemen om op youtube te komen
Gefeliciteerd! Hoe voel je je daarbij?quote:
modem effe resetten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg helemaal geen signaal binnen op ;t modem. Internet nog steeds met een dongel.
Best wel tof, aangezien ik ook al een iphone hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe voel je je daarbij?
je zit nu op het internet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet leuk. Mijn internet doet het nog steeds niet, bijna 2 maanden later, is er een monteur aan ;t kloten, die komt nu weer hierheen, en dan doet ;ie ;t nog niet.Ligt waarschijnlijk aan de modem.
Jemieneetje! Ben je een telefoon-pimp?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Best wel tof, aangezien ik ook al een iphone heb
Ik doe niet aan scharrels.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al lekkere scharrels ontmoet?
dat krijg je nou als je eens niet in slaap valt tijdens het overlegquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemieneetje! Ben je een telefoon-pimp?
Wat aardigquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat krijg je nou als je eens niet in slaap valt tijdens het overleg![]()
ik gaf aan dat mijn iphone accu de zakelijke telefoontjes niet echt aankon de hele dag. en dat dat toch echt mijn privemobiel is en ik graag na werktijd nog prive wil bellen![]()
en net kreeg ik de bb dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Best wel tof, aangezien ik ook al een iphone heb
Dat wel, maar ik wil wel gewoon verliefd zijn op iemand.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik wil wel gewoon verliefd zijn op iemand.
Dat noem ik ook gewoon scharrelsquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik wil wel gewoon verliefd zijn op iemand.
Er gaat een wereld voor je openquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
dat krijg je nou als je eens niet in slaap valt tijdens het overleg![]()
ik gaf aan dat mijn iphone accu de zakelijke telefoontjes niet echt aankon de hele dag. en dat dat toch echt mijn privemobiel is en ik graag na werktijd nog prive wil bellen![]()
en net kreeg ik de bb dus
Okee, voor mij is een scharrel waarmee je af en toe sex hebt en meer niet.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat aardigwel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |