quote:Hehehe viel me ook al op, ze bestaan elk jaar 9 jaar. Dat zal nooit toenemen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Markeerstift het volgende:
Op de site bestaan ze nog steeds maar 9 jaar
quote:Onder de 15 euro kreeg je gratis, maar daarboven moest je gewoon betalen, ook al kocht je voor ¤ 15,01.Op woensdag 27 oktober 2010 13:37 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens als ze weer zo'n actie doen, kun je dan ook voor 15 euro gratis bestellen en in dezelfde bestelling iets meer voedsel plaatsen waarvoor je dan bijbetaald? Laten we zeggen dat je dan 20 euro voor voedsel besteld en dan zelf nog 5 eddies moet bij dokken? Of kan dat niet.
quote:Wat gek ik krijg het zelfde terug.Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef VersusPascal het volgende:
[...]
On 27-10-2010 13:40, Pascal wrote:
Of is het zo dat jullie niks mogen zeggen tot vanavond, omdat er de vorige keer zoveel bestellingen waren?
quote:Geachte heer [..]
Er is op dit moment niets bekend over een actie. Wellicht dat er nog een actie komt, echter zal dat niet vandaag zijn. Daarom wil ik u vragen om geduld te hebben. Wanneer er een actie komt, zal deze volgens de gebruikelijke wegen bekend worden gemaakt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Raoul
Thuisbezorgd.nl
quote:Waarom doe je het niet zelfOp woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Waarom doet niemand navraag per mail waarom ze alweer 9 jaar bestaan?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Waarom doet niemand navraag per mail waarom ze alweer 9 jaar bestaan?
quote:Omdat die actie van vorig jaar was vanwege hun 9-jarig bestaanOp woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Razor21 het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens bij dat Thuisbezorgd vandaag 10 jaar bestaat?
Als ik kijk bij SIDN (domein) zie ik dit :
Datum registratie 1999-10-12
Dus lijkt mij logischer dat ze vorig jaar 10 jaar bestonden?
Of gaan jullie hier van uit : © 2000-2010 Thuisbezorgd.NL BV
quote:Ze zullen er wel een jaar over hebben gedaan om die website te bouwen, of hebben de domeinnaam overgekocht ofzo.Op woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:16 schreef Razor21 het volgende:
quote:Grapjas!Op woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef ForumGek het volgende:
UPDATE op de website!!
http://www.thuisbezorgd.n(...)00%20in%20de%20gaten!
quote:kut trollOp woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef ForumGek het volgende:
UPDATE op de website!!
quote:Opgedonderd.Op woensdag 27 oktober 2010 15:33 schreef ForumGek het volgende:
UPDATE op de website!!
quote:Niet iedereen vult zijn tijd met het penetreren van zijn moeder!Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben al aardig last van honger irritatie
quote:Leuk om je eigen site te spammenOp woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Razor21 het volgende:
http://www.datditkaninned(...)l-10-jarig-jubileum/
quote:Goeie site, hou ik wel van. Top.Op woensdag 27 oktober 2010 15:36 schreef Razor21 het volgende:
http://www.datditkaninned(...)l-10-jarig-jubileum/
quote:Nooit gesnapt waarom je wel naar andere sites mag linken in dit geval thuisbezorgd.nlOp woensdag 27 oktober 2010 15:38 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Leuk om je eigen site te spammen
quote:Bedankt voor je positieve reactie bij in de comments
quote:Hehe! No prob bro!Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt voor je positieve reactie bij in de comments
quote:Als dit echt waar is eet ik wel weer tosti's vanavond, zoals altijd.Op woensdag 27 oktober 2010 15:47 schreef De-Hamster het volgende:
Hehe, beste troll ik was er ingestonken.
Ik denk dat er geen actie volgt aangezien ze de komende weken gratis eten weggeven aan mensen via Twitter. Je moet dan iets bestellen en als je dit dan twittert dan krijg je hetzelfde nog eens maar dan gratis offcourse. Ben bang dat dat de actie is.
En ik denk dat Thuisbezorgd ook niet blij is met aandacht en publiciteit enkel op hun jubileumdag.
quote:Ik word zelfs nog genoemdOp woensdag 27 oktober 2010 15:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom je wel naar andere sites mag linken in dit geval thuisbezorgd.nl
Maar zodra het je prive site is mag dit niet.
Zie het verschil niet. We linken zo vaak naar zoveel websites.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef feesbeeest het volgende:
Haha sukkels, het was net! Pizza is net onderweg!
quote:Pics + rekening!Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef feesbeeest het volgende:
Haha sukkels, het was net! Pizza is net onderweg!
quote:Waar wordt jij genoemd?Op woensdag 27 oktober 2010 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik word zelfs nog genoemdwat lief!
quote:Ja, nu zeg ik het niet. Voordat je het gaat verwijderen
quote:Even quoten voor het nageslachtOp woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef VersusPascal het volgende:
Als thuisbezorgd vandaag een actie doet ga ik elke maand daar bestellen!!!!111!
quote:Ik ga niets verwijderen lekker boeiend als er iets staat. Zeg nou maar....Op woensdag 27 oktober 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nu zeg ik het niet. Voordat je het gaat verwijderen
quote:SBS woordenboek. Alleen word ik dan "Maraka" genoemdOp woensdag 27 oktober 2010 16:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ga niets verwijderen lekker boeiend als er iets staat. Zeg nou maar....
quote:Oh ok lol heb het gewoon copy / paste....Op woensdag 27 oktober 2010 16:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
SBS woordenboek. Alleen word ik dan "Maraka" genoemd
quote:Geweldige actie van just-eat. Daar scoor je tenminste mee!Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:Heb het ook op op mijn blog geplaatst toffe actie!Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef Just-Maurice het volgende:
Als zij het niet doen, doen wij het wel!![]()
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!![]()
Voorwaarden: het besteltegoed is eenmalig per telefoonnummer (kan worden gecheckt).
quote:Nee, langer!Op woensdag 27 oktober 2010 16:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Maar is het alleen vandaag geldig ofwat
quote:Geen idee..Op woensdag 27 oktober 2010 17:01 schreef VersusPascal het volgende:
En hoe het zit het met de controle via mail? Aangezien ik meer (onbekende) telefoontjes verwacht!
quote:En hoe zit het met bellen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef Just-Maurice het volgende:
Ja dit is echt, het besteltegoed kan je activeren in een account die je moet aanmaken als je bestelt. Je kunt het bedrag eventueel ook in 2x gebruiken binnen een maand.
quote:Ben al lid dus als ik inlog zie ik zo een tegoed?Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef Just-Maurice het volgende:
Ja dit is echt, het besteltegoed kan je activeren in een account die je moet aanmaken als je bestelt. Je kunt het bedrag eventueel ook in 2x gebruiken binnen een maand.
quote:Maar .. wat doen jullie verder met die gegevens? Waarom kan ik geen PM sturen bijvoorbeeld?Op woensdag 27 oktober 2010 17:02 schreef Just-Maurice het volgende:
quote:Ook even nagevraagd.Cpt.:
hoi
Operator6:
goedenavond
Cpt.:
klopt het dat maurice van jullie marketing is
Cpt.:
en bonnen van 15 uitgeefd?
Cpt.:
15 euro
Operator6:
ik heb het even voor u nagevraagd en dit klopt.
Cpt.:
ok
Cpt.:
dat is mooi
Cpt.:
heb ik niet voor nisk al mn gegevens gemaild net
Operator6:
oke
Operator6:
dan weet u voldoende bij deze ?
Cpt.:
zijn ze alleen vandaag geldig?
Cpt.:
of langer?
Operator6:
heb het nogmaals voor u nagevraagd
Operator6:
deze bonnen zijn een maand geldig.
Cpt.:
zeg maar dat ik het een mooie actie vind
Cpt.:
op het moment dat thuisbezorgd niks doet
Operator6:
ik zou het doorgeven.
Cpt.:
en jullie wel
Operator6:
ik zou het doorgeven bedankt voor het comliment
Cpt.:
dan weet ik nu genoeg
Cpt.:
hartelijk bedankt
quote:KlantenbestandOp woensdag 27 oktober 2010 17:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar .. wat doen jullie verder met die gegevens? Waarom kan ik geen PM sturen bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |