quote:Hehehe viel me ook al op, ze bestaan elk jaar 9 jaar. Dat zal nooit toenemen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:27 schreef Markeerstift het volgende:
Op de site bestaan ze nog steeds maar 9 jaar
quote:Onder de 15 euro kreeg je gratis, maar daarboven moest je gewoon betalen, ook al kocht je voor ¤ 15,01.Op woensdag 27 oktober 2010 13:37 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens als ze weer zo'n actie doen, kun je dan ook voor 15 euro gratis bestellen en in dezelfde bestelling iets meer voedsel plaatsen waarvoor je dan bijbetaald? Laten we zeggen dat je dan 20 euro voor voedsel besteld en dan zelf nog 5 eddies moet bij dokken? Of kan dat niet.
quote:Wat gek ik krijg het zelfde terug.Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef VersusPascal het volgende:
[...]
On 27-10-2010 13:40, Pascal wrote:
Of is het zo dat jullie niks mogen zeggen tot vanavond, omdat er de vorige keer zoveel bestellingen waren?
quote:Geachte heer [..]
Er is op dit moment niets bekend over een actie. Wellicht dat er nog een actie komt, echter zal dat niet vandaag zijn. Daarom wil ik u vragen om geduld te hebben. Wanneer er een actie komt, zal deze volgens de gebruikelijke wegen bekend worden gemaakt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Raoul
Thuisbezorgd.nl
quote:Waarom doe je het niet zelfOp woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Waarom doet niemand navraag per mail waarom ze alweer 9 jaar bestaan?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Waarom doet niemand navraag per mail waarom ze alweer 9 jaar bestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |